標題: Linux Partition問題.... [打印本頁]
作者: 真.史提御姐 時間: 2008-11-6 21:28 標題: Linux Partition問題....
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2008-11-6 21:44
你點抄....
作者: 真.史提御姐 時間: 2008-11-6 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2008-11-6 21:47
用邊個 daemon
作者: 真.史提御姐 時間: 2008-11-6 22:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Gundamdriver 時間: 2008-11-6 22:03
試下用呢個Program響Windows由Ext2/ Ext3 partition抄去Windows:
http://www.fs-driver.org/
不過唔知而家對Unicode support點。
作者: 真.史提御姐 時間: 2008-11-6 22:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2008-11-6 22:24
試哩個
http://sourceforge.net/projects/ext2fsd
作者: 竣竣爸 時間: 2008-11-6 23:24
點解吾用fedora live cd
boot 起左之後 mount起windows partition, 直接可以抄過去, 快捷方便
