Board logo

標題: Linux Partition問題.... [打印本頁]

作者: 真.史提御姐    時間: 2008-11-6 21:28     標題: Linux Partition問題....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2008-11-6 21:44

你點抄....
作者: 真.史提御姐    時間: 2008-11-6 21:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2008-11-6 21:47

用邊個 daemon
作者: 真.史提御姐    時間: 2008-11-6 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Gundamdriver    時間: 2008-11-6 22:03

試下用呢個Program響Windows由Ext2/ Ext3 partition抄去Windows:
http://www.fs-driver.org/
不過唔知而家對Unicode support點。
作者: 真.史提御姐    時間: 2008-11-6 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2008-11-6 22:24

試哩個

http://sourceforge.net/projects/ext2fsd
作者: 竣竣爸    時間: 2008-11-6 23:24

點解吾用fedora live cd
boot 起左之後 mount起windows partition, 直接可以抄過去, 快捷方便





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2