Board logo

標題: Ubuntu LTS? [打印本頁]

作者: lazyfai    時間: 2008-11-2 14:52     標題: Ubuntu LTS?

其實有冇人真係會唔貪新鮮,keep 住用 LTS 唔轉 8.10 ?
作者: Gundamdriver    時間: 2008-11-2 17:32     標題: 回復 1# 的帖子

Debian stable既Packages都唔係好Update,但係好多Server都有用...

Desktop就會玩新野。
作者: toylet    時間: 2008-11-2 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2