作者: lazyfai 時間: 2008-11-2 14:52 標題: Ubuntu LTS?
其實有冇人真係會唔貪新鮮,keep 住用 LTS 唔轉 8.10 ?
作者: Gundamdriver 時間: 2008-11-2 17:32 標題: 回復 1# 的帖子
Debian stable既Packages都唔係好Update,但係好多Server都有用...
Desktop就會玩新野。
作者: toylet 時間: 2008-11-2 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
