Board logo

標題: 有没人系大陆用途虎换車呔 [打印本頁]

作者: rockie577    時間: 2025-6-20 14:41     標題: 有没人系大陆用途虎换車呔

本帖最後由 rockie577 於 2025-6-20 18:42 編輯

好平

有没人试过?
作者: 中年失業    時間: 2025-6-21 01:20

我珠海用的車房老闆,都話換呔搵途虎.佢唔夠佢平
叫我換呔才到車房做保養
我換good year
ok
作者: antonyhk    時間: 2025-6-21 08:27

我舊年係珠海途虎換咗2條Falken 19吋軚,平均都係600幾蚊人仔一條,超抵!
作者: ckkong97    時間: 2025-6-21 09:20

點解fb 港車group 一講途虎就好多負評   

via HKEPC Reader for Android
作者: wueddie    時間: 2025-6-21 12:24

反而我想知香港途虎有沒有人去過換TIRE. 其實佢D 平價TIRE 16" 都幾平... 600 蚊條...
作者: 中年失業    時間: 2025-6-21 23:57

回覆 4# ckkong97

只換呔 ok的
作者: javacomhk    時間: 2025-6-23 18:18

大陸呔唔好制,大陸外國入口呔又要比稅
梗係香港換啦。
作者: soccerism    時間: 2025-6-23 18:49

香港途虎都好多優惠, 但我見到換胎係唔包四輪定位(HK$699), 如果只係換細size 平D既輪胎就好似唔多抵.
咁一般車房換胎係咪都唔包四輪定位?
作者: kanduki    時間: 2025-6-23 20:46

回覆 7# javacomhk


香港落雨又多
揸車又揸到拖哂卡咁
除非車呔粗咪到年年換
否則用太陸呔個人覺得無數維
作者: ckkong97    時間: 2025-6-23 21:48

本帖最後由 ckkong97 於 2025-6-23 21:51 編輯
回覆  javacomhk


香港落雨又多
揸車又揸到拖哂卡咁
除非車呔粗咪到年年換
否則用太陸呔個人覺得無數維 ...
kanduki 發表於 2025-6-23 20:46


我最近去4S 店大整咗架11 年既舊車, 水箱, 尾避震, 方向機, 四個偈躉膠, 仲有好多膠, 墊換鬼晒, 連四條呔都四年佢話硬晒, 最後四條呔T005A香港換行貨, 但四輪定位就係珠海整車時先定番, 還掂換咁多野都錯鬼晒架啦...佢推大陸pirelli 呔但比起我係香港換, 香港都係貴唔夠200...(四條加埋), 換完濕地唔響好咗好多....
件就唔算太平但係人工就係平既... 四輪定位198 點都平過香港650 (都四年前都呢個價).... 而家好似要800+
換晒之後, 啲雜聲無晒, 轉向扭呔盤無聲, 停定架車震無晒, 路面不平個尾過時啲響聲無咗.... 成架車靜晒...
跟住係香港驗埋車, 之前幾年香港都只係換下油乜都無整過, 一次過整晒...
作者: Golfzilla    時間: 2025-6-25 21:47

只換呔係吾使做4輪定位, 除非有省呔, 跑偏, 或郁過底盤先要做.
作者: Golfzilla    時間: 2025-6-25 22:04

好平

有没人试过?
rockie577 發表於 2025-6-20 14:41


用過, 包埋呔咀. 去到吾好比佢水你整其他野就得.  要整車搵間信得過的車房.   京東養車就吾包呔咀, 去到要另加錢仲要吾平.
作者: 小馬馬    時間: 2025-6-26 08:31

我最近去4S 店大整咗架11 年既舊車, 水箱, 尾避震, 方向機, 四個偈躉膠, 仲有好多膠, 墊換鬼晒, 連四條呔 ...
ckkong97 發表於 2025-6-23 21:48


你整咁多嘢就一定北上有著數。
大陸贏在人工平,如果只係日常例行保養,
換下胎換下5油3水呢啲「手板眼見」嘢,再加埋你要外國牌子/原廠料,
大鑼大鼓上去搞,分分鐘一餐飯錢都慳唔番。
前排有車友上珠海玩順便換Honda CVT波箱油,平過香港百幾;
換完仲要擔驚受怕上車group問 (本田波箱油大陸有假貨)
作者: ckkong97    時間: 2025-6-26 08:43

本帖最後由 ckkong97 於 2025-6-26 08:47 編輯
你整咁多嘢就一定北上有著數。
大陸贏在人工平,如果只係日常例行保養,
換下胎換下5油3水呢啲「手板眼見 ...
小馬馬 發表於 2025-6-26 08:31

大陸仲有度好,星期六上午放低,星期日下午拎,星期日都照開工,香港車房大部份星期日都休息
的確換油換水唔平得去邊
如果架車大陸有同款,啲件就相對上平好多,日系車有啲大陸無,要去日本訂件,咁就有排等,不過唔急用架車佢地可以放架車係佢地度一兩星期都無問題,地方大任泊 超過30日仲同你申請延期

via HKEPC Reader for Android
作者: pbfans    時間: 2025-7-1 11:28

我最近去4S 店大整咗架11 年既舊車, 水箱, 尾避震, 方向機, 四個偈躉膠, 仲有好多膠, 墊換鬼晒, 連四條呔 ...
ckkong97 發表於 2025-6-23 21:48

有冇本田4S店介紹?想拎架freed返去做下保養

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: bigmonster    時間: 2025-7-1 12:14

舊年11月上去珠海途虎换左4條米仔,完全無問題。
作者: yamasia    時間: 2025-7-1 14:47

最優嘅方法係响鹹魚上面搵附近嘅轮胎店~
價格最低~ 到店換完做埋四輪定位~ 最省钱~
作者: ckkong97    時間: 2025-7-1 22:46

有冇本田4S店介紹?想拎架freed返去做下保養

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
pbfans 發表於 2025-7-1 11:28

我唔係去同牌子既4S店,佢乜車都整

via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk    時間: 2025-7-2 04:56

我最近揸架7人車去深圳整完車番來,淨係沒換呔,留番去香港的呔鋪換呔。
作者: pbfans    時間: 2025-7-2 12:21

我唔係去同牌子既4S店,佢乜車都整

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2025-7-1 22:46

邊間?手工如何

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ckkong97    時間: 2025-7-2 17:36

本帖最後由 ckkong97 於 2025-7-2 17:39 編輯
邊間?手工如何

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
pbfans 發表於 2025-7-2 12:21

港車薈/Y爺, 掃把佬/KIA 4S店,整豐田
乜都換晒,成架車靜晒,係香港驗埋車pass,我而家仲係深圳,由星期六開始,珠海台山新會廣州深圳,之後返珠海人過澳門再返珠海

via HKEPC Reader for Android
作者: rockie577    時間: 2025-7-3 05:06

本帖最後由 rockie577 於 2025-7-6 21:47 編輯

去左换一对鸡比
作者: kf    時間: 2025-7-7 11:19

途虎香港app嗰啲車呔點解會平過呔舖?換偈油都唔貴(0w20)
作者: rockie577    時間: 2025-7-7 14:21

途虎香港app嗰啲車呔點解會平過呔舖?換偈油都唔貴(0w20)
kf 發表於 2025-7-7 11:19

有D呔舖太海鮮價
作者: rockie577    時間: 2025-7-7 14:22

HK換偈油都唔算貴. 綠魔幾年黎都係700左右, 但今次返大陸換左honeywell fully synthetic, $288 試下
作者: kf    時間: 2025-7-7 15:35

youtube上睇咗好多片、大陸換偈油(假機油)又行到過曬公哩數、油泥好似朱古力、你放心喺大陸換偈油?
作者: kf    時間: 2025-7-7 15:37

下次換呔試下uc7、我google搜尋香港uc7一千零幾、呢間嘢途虎七百幾
作者: kf    時間: 2025-7-7 15:47

換偈油、香港車房、依家用緊呢隻ENEOS X PRIME 0w20、700蚊連工包料+偈油隔
作者: rockie577    時間: 2025-7-7 17:20

youtube上睇咗好多片、大陸換偈油(假機油)又行到過曬公哩數、油泥好似朱古力、你放心喺大陸換偈油? ...
kf 發表於 2025-7-7 15:35

途虎睇住佢換, 唔會有假啦, 用剩50%仲送埋比我
作者: rockie577    時間: 2025-7-7 17:22

下次換呔試下uc7、我google搜尋香港uc7一千零幾、呢間嘢途虎七百幾
kf 發表於 2025-7-7 15:37


可能MIC? 所以平? 我打算年尾去珠海順便換18吋YOKOHAMA V551, 4百幾一條
作者: rockie577    時間: 2025-7-7 17:31

我whatsapp香港車房問佢換一對lower control arms 幾錢, 佢答睇過先知

最後係途虎換lower control arms, parts+labour+定位=千3人仔
作者: pbfans    時間: 2025-7-8 10:34

港車薈/Y爺, 掃把佬/KIA 4S店,整豐田  
乜都換晒,成架車靜晒,係香港驗埋車pass,我而家仲係深圳, ...
ckkong97 發表於 2025-7-2 17:36

平香港幾多?啲師傅掂唔掂?睇虎途見啲人講撞手神,有啲學師出黎同你整,啲定位錯晒

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ckkong97    時間: 2025-7-8 19:07

平香港幾多?啲師傅掂唔掂?睇虎途見啲人講撞手神,有啲學師出黎同你整,啲定位錯晒

via HKEPC IR 5.1.1 ...
pbfans 發表於 2025-7-8 10:34

平就一定平過香港講緊十年前個整車價都仲平過,上一部同款唔同代都整過差唔多既野,分別只係年年換啲同今次一次過整晒既分別,聽講有20+個師傅係呢間4S店,比珠海其他店就唔平但唔須要睇住整,有電腦記晒整咗乜

via HKEPC Reader for Android
作者: soccerism    時間: 2025-7-20 10:18

舊年11月上去珠海途虎换左4條米仔,完全無問題。
bigmonster 發表於 2025-7-1 12:14


請問是換米芝蓮邊款?
咬唔咬?
嘈唔嘈?
作者: maymaypat    時間: 2025-8-16 09:49

轮胎同一牌子都有分级数之前用F1A6, 同 ps4, 刚上星期係香港换大陆玲珑大师致控,湿地都好咬又明显静过以前。价钱真系以前一条后胎价钱多 D

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ho99038    時間: 2025-9-16 14:22

我試過換,其實冇乜問題,平靚正!大陸咁多車,如果有問題,就全部撞晒啦

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: kanduki    時間: 2025-9-16 17:40

我試過換,其實冇乜問題,平靚正!大陸咁多車,如果有問題,就全部撞晒啦

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1 ...
ho99038 發表於 2025-9-16 14:22



咁我睇大陸啲炒車影片
啲大陸車啲呔可以渣到落雨轉個彎都會打白鴿轉

作者: ho99038    時間: 2025-9-17 11:42

咁我睇大陸啲炒車影片
啲大陸車啲呔可以渣到落雨轉個彎都會打白鴿轉
...
kanduki 發表於 2025-9-16 17:40

有平有貴,上得去梗係揀貴一點啦。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: rockie577    時間: 2025-9-17 14:27

咁我睇大陸啲炒車影片
啲大陸車啲呔可以渣到落雨轉個彎都會打白鴿轉
...
kanduki 發表於 2025-9-16 17:40


4條Nexen SU4 用左2個月, 經歷過幾次黑雨, 1500 人仔 4 條18吋物超所值
作者: kanduki    時間: 2025-9-17 17:38

4條Nexen SU4 用左2個月, 經歷過幾次黑雨, 1500 人仔 4 條18吋物超所值
rockie577 發表於 2025-9-17 14:27



行多兩年先見真章
當然如果有本事兩年內行到蝕哂要換過套呔就無所謂
作者: rockie577    時間: 2025-9-17 17:48

本帖最後由 rockie577 於 2025-9-17 17:50 編輯
行多兩年先見真章
當然如果有本事兩年內行到蝕哂要換過套呔就無所謂 ...
kanduki 發表於 2025-9-17 17:38


兩年仲未老化啦
我套SU1都用左4-5年先換, 我見rating SU4應該好過SU1

本身想換yokohama v552, 都係1500人仔4條, 但小哥哥話SU4 仲好..咁信佢啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2