作者: $foo 時間: 2025-4-24 13:37 標題: 感覺上而家停車上落客, 已冇人理單黃雙黃線?
基本上唔阻到人說會上落, 你哋係嗎?
作者: chpyeung 時間: 2025-4-24 14:39
記住俾人抄牌時唔好嘈就得!
作者: ckkong97 時間: 2025-4-24 16:06
本帖最後由 ckkong97 於 2025-4-24 16:09 編輯
而家開始用cctv執法,遲早都要理番
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2025-4-24 17:03
要 cap 水快快湯晒 d DC 狗先
作者: shingzhk 時間: 2025-4-24 19:01
差佬唔想煩, 車上有人既違規情況基本上唔會搞

反正要跑數, 行個圈就會抄到違泊, 幾十秒搞惦又唔洗同車主嘈
錄影執法, 割草式感割又唔同講法

作者: jacktsui 時間: 2025-4-24 21:58
正苦搵外快
你打算主動"共渡時艱" , 咪隨便停囉...
作者: javacomhk 時間: 2025-4-25 07:32
到時加咗 50% 後就會有人理架啦!
作者: dannyu 時間: 2025-4-25 11:15
是. N年前雙黃線無乜人敢做. 呢幾年就無理會雙黃線.個個都停或落客.
作者: jed68 時間: 2025-4-25 13:35
我嗰區見到私家車連的士站都泊車
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: YANG 時間: 2025-4-26 12:57
警察的確好少搞,反而見過咖啡撳住抄。
作者: kanduki 時間: 2025-4-27 08:48 標題: 政府都承認咗用車位數量限制車輛增長已徹底失敗
倒不如數下得返幾多馬路無劃黃線可以停車上落先講
作者: shingzhk 時間: 2025-4-27 16:16
回覆 11# kanduki
趟門車可以考慮慢車行駕, 叫乘客跳上/落車
作者: faat 時間: 2025-4-27 17:34
主幹道龍翔道 黃大仙巴士站都可以停係到等人,仲要停差唔多8分都唔走(聽左兩首歌先肯走),社會變晒
作者: Miipp 時間: 2025-4-27 22:49
尋日見到冬大街雙黃有架 7 人車「慢慢」落人,攪好耐要後面 bu
但其實則邊有 d 位可以攝去落人,唔使停正中間唯一車道
有時停雙黃個 d 真係好抵抄,雖則有 d 真係唔介意被抄,最緊要隨佢自己心情去停
作者: chpyeung 時間: 2025-4-28 12:19
去得東大街都係周街泊車食野架啦, 中間一大段仲要收窄得返一條線, 想停埋一邊都難啦. 要快根本唔應該入呢條街.
作者: alistair1983 時間: 2025-5-8 22:34
呢個真,自己買左車先發現市區原來冇乜地方係冇黃線。

