Board logo

標題: 感覺上而家停車上落客, 已冇人理單黃雙黃線? [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2025-4-24 13:37     標題: 感覺上而家停車上落客, 已冇人理單黃雙黃線?

基本上唔阻到人說會上落, 你哋係嗎?
作者: chpyeung    時間: 2025-4-24 14:39

基本上唔阻到人說會上落, 你哋係嗎?
$foo 發表於 2025-4-24 13:37



    記住俾人抄牌時唔好嘈就得!
作者: ckkong97    時間: 2025-4-24 16:06

本帖最後由 ckkong97 於 2025-4-24 16:09 編輯

而家開始用cctv執法,遲早都要理番

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2025-4-24 17:03

要 cap 水快快湯晒 d DC 狗先
作者: shingzhk    時間: 2025-4-24 19:01

差佬唔想煩, 車上有人既違規情況基本上唔會搞
反正要跑數, 行個圈就會抄到違泊, 幾十秒搞惦又唔洗同車主嘈

錄影執法, 割草式感割又唔同講法
作者: jacktsui    時間: 2025-4-24 21:58

正苦搵外快
你打算主動"共渡時艱" , 咪隨便停囉...
作者: javacomhk    時間: 2025-4-25 07:32

到時加咗 50% 後就會有人理架啦!
作者: dannyu    時間: 2025-4-25 11:15

是. N年前雙黃線無乜人敢做. 呢幾年就無理會雙黃線.個個都停或落客.
作者: jed68    時間: 2025-4-25 13:35

我嗰區見到私家車連的士站都泊車

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: YANG    時間: 2025-4-26 12:57

差佬唔想煩, 車上有人既違規情況基本上唔會搞
反正要跑數, 行個圈就會抄到違泊, 幾十秒搞惦又唔洗 ...
shingzhk 發表於 2025-4-24 11:01

警察的確好少搞,反而見過咖啡撳住抄。
作者: kanduki    時間: 2025-4-27 08:48     標題: 政府都承認咗用車位數量限制車輛增長已徹底失敗

倒不如數下得返幾多馬路無劃黃線可以停車上落先講
作者: shingzhk    時間: 2025-4-27 16:16

回覆 11# kanduki

趟門車可以考慮慢車行駕, 叫乘客跳上/落車
作者: faat    時間: 2025-4-27 17:34

是. N年前雙黃線無乜人敢做. 呢幾年就無理會雙黃線.個個都停或落客.
dannyu 發表於 2025-4-25 11:15


主幹道龍翔道 黃大仙巴士站都可以停係到等人,仲要停差唔多8分都唔走(聽左兩首歌先肯走),社會變晒
作者: Miipp    時間: 2025-4-27 22:49

尋日見到冬大街雙黃有架 7 人車「慢慢」落人,攪好耐要後面 bu

但其實則邊有 d 位可以攝去落人,唔使停正中間唯一車道

有時停雙黃個 d 真係好抵抄,雖則有 d 真係唔介意被抄,最緊要隨佢自己心情去停
作者: chpyeung    時間: 2025-4-28 12:19

尋日見到冬大街雙黃有架 7 人車「慢慢」落人,攪好耐要後面 bu

但其實則邊有 d 位可以攝去落人,唔使停正 ...
Miipp 發表於 2025-4-27 22:49


去得東大街都係周街泊車食野架啦, 中間一大段仲要收窄得返一條線, 想停埋一邊都難啦. 要快根本唔應該入呢條街.
作者: alistair1983    時間: 2025-5-8 22:34

倒不如數下得返幾多馬路無劃黃線可以停車上落先講
kanduki 發表於 2025-4-27 08:48


呢個真,自己買左車先發現市區原來冇乜地方係冇黃線。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2