作者: wueddie 時間: 2024-12-30 10:36 標題: 有沒有ching 係NA 車但有想過去刷ECU 上 stage1?
如題. 架車可能渣左好姆年之後. 會覺得有D 悶悶地. trade in 第二部又掉錢..
有沒有想過執執佢..好玩D 之後又再渣多幾年??
作者: C9_1 時間: 2024-12-30 22:25
以前揸FREED GB3,刷左Stage1, 樂趣多,油費又多。。
作者: kf 時間: 2024-12-30 23:04
刷ECU呢啲嘢、如果車會裏面有人一班人刷咗、跟風去刷、中伏機會細好多、好似呢個視頻、刷咗......
作者: kf 時間: 2024-12-30 23:05
https://www.youtube.com/watch?v=CSxJki4oelk&t=317s
作者: abcd9kkk 時間: 2025-1-11 23:13
以前駕BMW E87有上stage1
作者: kf 時間: 2025-1-13 09:21
本帖最後由 kf 於 2025-1-13 09:24 編輯
嗰陣時換咗車、大鑊 出迴旋處高速公路爬頭、同以前加大霸(行wire)爭好遠、係畀唔到即時反應、延遲感強烈、跟住喺車會見到有一班人去刷ecu、睇咗幾個月都冇見車會啲人講出事、膽粗粗畀錢、嗰時淨係插odb直接刷、冇依家咁多花臣、好似依家嗰啲視頻上跑步機一目了然、刷完之後加速係好很上、起步如果出迴旋處半油門狀態響住呔直到你宿
作者: garylor 時間: 2025-1-13 11:07
NA改黎都真係多舊魚...
作者: yamasia 時間: 2025-1-31 16:32
不能同意更多
作者: asian_xl 時間: 2025-2-1 10:26
我舊陣時兩部NA自動波車,有REMAP引擎同波箱。你會問NA改嚟托咩,咁就要問你部車原廠設定有無問題啦,如果原廠波箱好垃圾唔多肯轉波,引擎低轉無乜力,真係可以搵人寫寫佢。REMAP NA一定唔會好似TURBO車加速度,但順暢度一定有改善(唔係話換下偈油嗰隻順)。
例如上斜部車死都KEEP住高波低轉2千,REMAP後會醒咗一唔夠轉速就低一波上到3-4千再轉。
同埋NA車一般只需要行95油或以下,香港得98油。寫翻個啱用嘅FUEL MAPPING,行高速對油耗會有一定幫助。
作者: 唔識電腦人 時間: 2025-2-14 14:06
我覺得NA 仲要cvt 先係改黎真係多舊魚
via HKEPC Reader for Android
作者: computer1975 時間: 2025-2-24 14:16
BMW同系不同價的車,Engine用料可以不同,平價車用料削,改ECU有機會用谷壞Engine
via HKEPC Reader for Android

