Board logo

標題: [一般問題] 有沒有ching 係NA 車但有想過去刷ECU 上 stage1? [打印本頁]

作者: wueddie    時間: 2024-12-30 10:36     標題: 有沒有ching 係NA 車但有想過去刷ECU 上 stage1?

如題. 架車可能渣左好姆年之後. 會覺得有D 悶悶地. trade in 第二部又掉錢..
有沒有想過執執佢..好玩D 之後又再渣多幾年??
作者: C9_1    時間: 2024-12-30 22:25

以前揸FREED GB3,刷左Stage1, 樂趣多,油費又多。。
作者: kf    時間: 2024-12-30 23:04

刷ECU呢啲嘢、如果車會裏面有人一班人刷咗、跟風去刷、中伏機會細好多、好似呢個視頻、刷咗......
作者: kf    時間: 2024-12-30 23:05

https://www.youtube.com/watch?v=CSxJki4oelk&t=317s
作者: abcd9kkk    時間: 2025-1-11 23:13

以前駕BMW E87有上stage1
作者: kf    時間: 2025-1-13 09:21

本帖最後由 kf 於 2025-1-13 09:24 編輯

嗰陣時換咗車、大鑊 出迴旋處高速公路爬頭、同以前加大霸(行wire)爭好遠、係畀唔到即時反應、延遲感強烈、跟住喺車會見到有一班人去刷ecu、睇咗幾個月都冇見車會啲人講出事、膽粗粗畀錢、嗰時淨係插odb直接刷、冇依家咁多花臣、好似依家嗰啲視頻上跑步機一目了然、刷完之後加速係好很上、起步如果出迴旋處半油門狀態響住呔直到你宿油為止、油耗唔覺得特別大咬、電子油門最大問題係高速公路宿油再篤油、有時會有延遲反應有時會冇、好難捉摸、嗰陣時冇諗過電子油門呢家嘢咁奇怪、同埋嗰陣時乜都唔識冇問佢又冇得寫電子油門反應、可惜、幫襯刷嗰間嘢以前喺youtube大大聲講嘢嗰個、搬咗去粉嶺、唔知有冇增加跑步機、你有興趣可以去問下、如果你架車行(電子油門)最好問佢有冇寫埋改善油門反應
作者: garylor    時間: 2025-1-13 11:07

NA改黎都真係多舊魚...
作者: yamasia    時間: 2025-1-31 16:32

NA改黎都真係多舊魚...
garylor 發表於 2025-1-13 11:07



    不能同意更多
作者: asian_xl    時間: 2025-2-1 10:26

我舊陣時兩部NA自動波車,有REMAP引擎同波箱。你會問NA改嚟托咩,咁就要問你部車原廠設定有無問題啦,如果原廠波箱好垃圾唔多肯轉波,引擎低轉無乜力,真係可以搵人寫寫佢。REMAP NA一定唔會好似TURBO車加速度,但順暢度一定有改善(唔係話換下偈油嗰隻順)。

例如上斜部車死都KEEP住高波低轉2千,REMAP後會醒咗一唔夠轉速就低一波上到3-4千再轉。

同埋NA車一般只需要行95油或以下,香港得98油。寫翻個啱用嘅FUEL MAPPING,行高速對油耗會有一定幫助。
作者: 唔識電腦人    時間: 2025-2-14 14:06

NA改黎都真係多舊魚...
garylor 發表於 2025-1-13 11:07

我覺得NA 仲要cvt 先係改黎真係多舊魚

via HKEPC Reader for Android
作者: computer1975    時間: 2025-2-24 14:16

以前駕BMW E87有上stage1
abcd9kkk 發表於 2025-1-11 23:13

BMW同系不同價的車,Engine用料可以不同,平價車用料削,改ECU有機會用谷壞Engine

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2