作者: jwong852 時間: 2024-9-24 20:56 標題: MAXUS 中文叫乜嘢名 ?
市面上多咗MAXUS呢種大陸電動七人車, 中文叫"媽食S", 定係"媽輸死" ?
作者: ckkong97 時間: 2024-9-24 21:19
上汽大通
via HKEPC Reader for Android
作者: kambo_tong 時間: 2024-9-24 23:13
只知MIFA叫大家,所以MIFA9=大家9

作者: popo1234 時間: 2024-9-25 14:50
個樣都幾

想唔到60萬一架大陸車都有人買

作者: alanwong912 時間: 2024-9-27 08:47
回覆 4# popo1234
嘩 原來值60萬
個樣大舊又唔靚
作者: mo9394 時間: 2024-9-27 09:41
七人有空間的電動車佢叫最平
其他近百萬
作者: jimking332 時間: 2024-9-27 09:56
七人MPV電車暫時得佢獨市, 日本又唔出呢類車, 冇計架喎. 希望大陸遲D出款固態電池中型(車長少於5米)智駕MPV, 賣三十幾萬, 咁香港實賣爆.
作者: chpyeung 時間: 2024-9-27 12:01
日本出都只會出 hybrid (加plug-in). 仲有係日本路窄兼自家車位細, Alphard 的 size 都已經頂盡.
作者: kanduki 時間: 2024-9-27 12:38
七座電池車
日產早就出過e-NV200
大陸出啲電池車
無論大車細車向日本或香港都有過闊問題
次次泊位上落都要擒過啲所謂懸浮馬鞍
向副駕位或後排先有門開實在太6ou
作者: ken2004 時間: 2024-9-27 12:50
可能剛巧九月交車, $430K
https://www.stheadline.com/car/3 ... 3%B9429000%E8%B5%B7
作者: jimking332 時間: 2024-9-27 13:20
呢架MIFA7暫時係最適合香港普通家庭用既MPV電車, 但仍有唔少地方要改進, 一黎仍要四十幾萬(同三大日系中價三十萬仍有距離), 二黎續航得480KM, 打七折(淨返20%要充電, 加埋冷氣10%)得336KM (屋企有充電就無問題), 同我心目中固態電差太遠(估計25/26年投產), 仲有始終第一代電MPV有大把地方升級, 同埋智駕最好用返華為系統(佢開發緊LT4).
作者: jimking332 時間: 2024-9-27 13:25
本帖最後由 jimking332 於 2024-9-27 13:54 編輯
大陸人乜都要貪大, 話咁先夠大氣, 所以第一代乜都大過人
作者: mo9394 時間: 2024-9-27 14:07
本帖最後由 mo9394 於 2024-9-27 14:24 編輯
e-NV200 不能同 alphard 空間大細比較
MIFA 9 好多時都係租車公司, 或者司機接老細用多. 空間一樣, 慳好多油錢, 新車價比較, 平過油電alphard 好多. D 車日日咁出街多 (接送好, 等老細好之類), 公司講扣稅講成本之類, 計一計成本低好多. 早一兩年無乜選擇之類, 亦唔會表現得太寒酸, 當然依家有左denza d9 就唔同講法
作者: mo9394 時間: 2024-9-27 14:08
MIFA 7 出左
4,907mm
作者: mo9394 時間: 2024-9-27 14:12
本帖最後由 mo9394 於 2024-9-27 14:17 編輯
文化上, 家庭 MPV 主要係日本同香港受歡迎.
MPV 在好多地方都係商用為主, 空間大, 大班椅, 係主要客群. 呢個market 當然要出部可以同alphard 鬥空間先有賣點.
歐洲都無乜出家用 MPV, 主要都係商務為主.
文化上, 大部份牌子唔會為日本香港市場去搞緊湊型MPV
MPV 在大陸人心目中, 係商用車, 只有職業司機去用, 自己渣就好似做其他人司機咁
現時日系家庭 MPV 得三大牌子, 數埋五六款咁, 其他牌子亦不同時間退出左唔同佢地爭. 不太能夠在外地賣到.
VW 出的multivan都做唔到日系MPV 的舒適感
作者: jimking332 時間: 2024-9-27 15:19
係呀, 外國地方大一人一部車, 香港日本地方細, 停車成為主要成本, 先要成家人逼埋一架車用咪興MPV囉.
不過呢年開始大陸多左sell家庭用既MPV, 廣告場景通常老公用智駕系統輕鬆渣緊車, 老婆仔女中後排睇戲, 或者中排攤係度訓覺. 商務車始終要威, 大陸人心目中反而彿同LM因為貴仍然係首選.

