作者: whyhh 時間: 2024-8-5 16:09 標題: 電車電池電量有望大大提升 正!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: javacomhk 時間: 2024-8-13 11:28
乜你唔係比人ban 咗咩,仲用新戶口來?
作者: n123 時間: 2024-8-14 14:17
到普及同埋平價先有人架
作者: bibilubi 時間: 2024-8-14 16:22
新嘢專利實貴
作者: n123 時間: 2024-8-14 16:42
回覆 5# bibilubi
早用早享受,遲買平幾舊
作者: rockie577 時間: 2024-8-14 16:43
係商場見到排隊差電都怕怕

作者: antonyhk 時間: 2024-8-14 17:03
到電車可以5分鐘充電行到800km, 我就會考慮買啦!
而家咪搞
作者: wct 時間: 2024-8-14 17:54
我冇你咁貪心,5分鐘充電行到200km我已經收貨。
不過首先,最緊要係唔會着火。
作者: antonyhk 時間: 2024-8-14 18:12
回復 9 #wct
因為我係對標入油,同入油相同時間又行到差唔多里數,我就會考慮吓
作者: blkbd5 時間: 2024-8-14 18:41
固態電池技術應該都快改進到可行階段,到時電車就真系完善好多,起碼唔會著火爆炸先,唔講大六電車自燃,凸C9都會自己著火先驚!
作者: 掃馬想機 時間: 2024-8-14 19:13
啲新闻成日都吹有新技术,聽住先啦
成日咁興奮做乜
作者: wct 時間: 2024-8-15 05:50
呢句真,電池技術突破性發展嘅新聞,幾個月就有一單,實際呢。。。

作者: asian_xl 時間: 2024-8-15 09:19
已揸電車8年,行左20萬公里,充電一直免費,喺排充電要早啲起身。當揸油車$2/公里,我已慳咗40萬。隨換呔同俾錢洗車外,保養期內換咗一次大電,依家換一組壞電都喺2-3萬。會愈來愈平。
你哋慢慢等新技術啦。
作者: madebyp90 時間: 2024-8-15 09:34
20萬公里/8
=25000km/年
=2083km/月
如果當日入hybird,以1L/21km去計
(日本夏天租車aqua/yaris hybird 1.5 2000km+prius5 2.0 6000km高速+塞車平圴data,)
保險+牌费-車價+整車
顶多差10萬hkd/8年
一個月差$1000内
但係車款高左一级
作者: wueddie 時間: 2024-8-15 10:56
重點係 (充電一直免費) .. 是你有特別原因先做到? 還是每個電車車主都做到?
如果不是每個電車車主做到.. 完成沒有討論價值
作者: bibilubi 時間: 2024-8-15 11:50
早期T車有永久免費Charge啩
新車冇
作者: jacktsui 時間: 2024-8-15 14:01
早期TESLA?
永久免費叉, 比錢換電都抵
作者: rockie577 時間: 2024-8-15 14:23
我連標位都唔鍾意排, 如果要排標位會直接泊停車場
見到平日晚上商場差電都要排, 就冇晒買電車念頭

作者: madebyp90 時間: 2024-8-15 15:09
純油1L/12km
hybird 1L/21km
電如果出去叉$0.5/km
行得少=純油最平
只有里數多,hybird/ev先真正慳到錢
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jacktsui 時間: 2024-8-15 15:27
大陸車愈賣愈平, 增速一定快過叉電位好多
情況只會愈來愈差
作者: rockie577 時間: 2024-8-15 16:43
就算係tesla 都WIN 晒細車仔, model 3 rwd 20萬頭真係好吸引, 如果充電唔係問題
作者: asian_xl 時間: 2024-8-16 07:14
討論無價值,因為你無擁有過。繼續用充電慢理論養活油站或公共交通。
咩電都好,對駕駛者唔會有分別。我揸TESLA同BYD同BEN屎電車都喺咁,寧願講吓個Infotainment system邊間快仲好。
作者: jacktsui 時間: 2024-8-16 09:18
架車叉到都無用, 供電能否SUPPORT到咁快係更大問題
作者: antonyhk 時間: 2024-8-16 10:48
供電問題唔需要我哋操心,有充電技術,供電公司自然會去解決
作者: madebyp90 時間: 2024-8-16 11:20
本帖最後由 madebyp90 於 2024-8-16 11:21 編輯
當年model S行車質素比carmy/E/5低
只係run cost平
如果當日買70
全部用免費電
總洗費其實重係比carmy hybird貴
作者: asian_xl 時間: 2024-8-16 23:03
本帖最後由 asian_xl 於 2024-8-16 23:05 編輯
你講得啱
作者: Kan.Ho 時間: 2024-8-17 02:31
如果肯比錢叉電, 95% 唔會需要排
要比錢既話, 平既計返可能$0.5~0.6 一公里, 另外有人會話: 不如買hybird
如果屋企無叉電位, 的確電車係有D 煩惱
作者: asian_xl 時間: 2024-8-17 10:40
我諗依度啲人連HYBRID都未渣過,其實無你哋諗咁慳油,就算真喺慳到,車價牌費換油都無得慳。
作者: antonyhk 時間: 2024-8-17 10:45
回復 28 #Kan.Ho
我而家北上入油,都係$0.7/km (大陸最近仲要減油價!) 完全唔洗諗換電車
作者: madebyp90 時間: 2024-8-17 13:25
本帖最後由 madebyp90 於 2024-8-17 13:28 編輯
喺日本揸咗6900km(3架toyota hybird,試埋prius5 2.0)
0度 1500cc
AV 80 1L/19
AV100 1L/17.9
20-30度
av80-100
地板油爬頭,都有1L/20-21
而純油其實做到av60 1L/16.6
超高速都仲有1L/14.4
問題在於香港稅收
一年1萬km內,油價cover唔到車價
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Miipp 時間: 2024-8-22 09:59
住新界或經常上去的人真係贏, 上去有得揀用 92 油
作者: antonyhk 時間: 2024-8-22 12:06
本帖最後由 antonyhk 於 2024-8-22 12:15 編輯
入92油多數係日本車,我揸歐洲車係入95,但都係HK$0.7/km左右 (計夏天已開冷氣),70L油缸,點俾油及開冷氣都完全唔肉痛

作者: Miipp 時間: 2024-8-22 12:09
有 95 都好過局入 98 超跑油
作者: antonyhk 時間: 2024-8-22 12:15
回覆 33# Miipp
根本說明書都寫到明入95就可以,係香港咁衰局你入98天價油!
作者: Miipp 時間: 2024-8-22 12:58
最低能係油站有 2 個油缸,賣 2 款 98 油,香港賣汽油呢個笑話足夠 7 上火星
更攪笑係好多車主嫌棄「平」個款 98 超跑油唔夠好,比多個幾智商稅買唔估乜貓添加劑
作者: antonyhk 時間: 2024-8-22 13:07
回復 35 #Miipp
呢間謊言我用過95後,就已經破滅
作者: kanduki 時間: 2024-8-25 13:03 標題: 十年前出果副P5VPS 壓縮比就已達到14
本帖最後由 kanduki 於 2024-8-25 13:12 編輯
回覆 36# antonyhk
香港曾經都賣過95電油
但會入嘅人太少跟住到而家都無再返賣
香港做油站 燃油本身佔經營成本唔多
就算捃最平嘅92電油 應該連每升$1都平唔到
作者: Miipp 時間: 2024-8-25 14:49
回覆 antonyhk
香港曾經都賣過95電油
但會入嘅人太少跟住到而家都無再返賣
香港做油站 燃油本身佔經營成本唔多
就算捃最平嘅92電油 應該連每升$1都平唔到 ...
kanduki 發表於 2024-8-25 13:03
呢 d 資訊是但 google 就搵到,98 超跑油明顯貴好多
外地揸車人士來到香港油站,實笑到碌地,有 2 個汽油缸都唔賣 92/95 油,只賣 98 超跑油同另一款加左智商稅的 98 超跑油
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439051&k=b58fd5abb6c205e7b8327eb7d64dab5d&t=1782423838&sid=18rg6uPacd

作者: antonyhk 時間: 2024-8-25 15:28
回復 37 #kanduki
你講緊香港有95油入既時候,油價幾錢?而家又幾錢?
作者: kanduki 時間: 2024-8-25 18:52 標題: 俾你平多兩文又點?
回覆 39# antonyhk
如果賣95甚至92車主同油商可以雙贏的話
兩檔中字頭唻香港插旗果陣做咩都係跟返貝殼老虎大星星果啲大隊先?
作者: kanduki 時間: 2024-8-25 19:01
本帖最後由 kanduki 於 2024-8-25 19:02 編輯
無乜咁好笑
疊埋油稅地租
比起超跑98而家正價成廿五六文
如果95 92正價都成廿三四文我就覺得更加唔抵...
作者: Miipp 時間: 2024-8-25 19:11
1. 低稅率地方 92/95 已經同 98 差價咁大,來到香港高稅率地方,差價會細嗎?ching 知唔知徵稅係計 % 架,點會 23~24 vs 25~26 咁細差價呢
2. 「覺得 92/95 只係平少少,就寧願貴少少用 98」呢種諗法,明顯你唔知乜係辛烷值,google 下吧,睇下主流私家車入 98 有乜得益?
香港一 d 車主係咪都或多或少有 d 斯德哥爾摩症候群?
作者: kanduki 時間: 2024-8-25 19:27 標題: 香港油錢係貴 但比起其他用車成本反而唔明顯
本帖最後由 kanduki 於 2024-8-25 20:02 編輯
1.香港迄今車用汽油稅
不論辛烷值劃一每公升$6.06
大星星以前試過免費送油 入完油嘅淨找油稅果陣都嘩咗一聲
2.香港揸車最怕出麻煩
如果架舊車入開98一直無問題
就無謂貪平少少轉95或92搞到積炭敲缸等等故障誘發
作者: Miipp 時間: 2024-8-25 20:27
你講第二點,正好說明部分車主寧願做魚腩都唔用幾分鐘睇下 owner's manual
至於 "貪平少少轉95或92搞到積炭敲缸等等故障誘發"
呢個司機係思覺失調,唔適合揸車 -> 揸架要高辛烷油的車,精神失常先會走去入低辛烷油
作者: kanduki 時間: 2024-8-25 23:07
先唔講買架舊車返唻
上手仲有冇跟返本手冊俾人睇
近年啲日本車機器
都玩緊超高壓縮比
仲有啲歐洲tubro偈出現咗LSPI問題要升級機油配方唻改善
如果係對汽油咁有研究得咁緊要
當初油站有賣95果陣就唔會祇係曇花一現
作者: Miipp 時間: 2024-8-25 23:29
ching 係咪有閱讀理解障礙?
我由頭到尾無話要取締 98 油
我由頭到尾係講緊油站有 2 個汽油缸, 供應 2 款 98 油的問題
如果同時供應 98 及 (92或95), 有乜問題? 多一個 92/95 OPTION, 點解會令你咁唔舒服? 會影響到你或其他揸超跑要入 98 的司機嗎?
ching 有無去過其它國家揸車入油? 油站多過一款汽油選擇時, 人地係分唔同辛烷值, 定係全部單一高辛烷值?

作者: madebyp90 時間: 2024-8-26 00:01
日本租
馬3 sky-G
一樣只係行92
prius5/86都係叫入92
作者: kanduki 時間: 2024-8-26 00:03
我咪講解過現實香港油站分過有95但香港啲入油嘅連95都唔接受
跟住有其他油公司進駐香港開油站亦都唔賣95同92
麻煩你唔好向度一直跳針返兜埋啲唔現實嘅理想好嘛
或者你可以投返塊地起個油站專賣92同95汽油
去造福同你志同道合嘅用油用車嘅人
作者: kanduki 時間: 2024-8-26 00:14
sky-G日版壓縮比13 港版壓縮比14
Prius5香港未有行貨
86就要睇有冇手痕自己改過副機器
作者: Miipp 時間: 2024-8-26 01:05
點解你覺得 1991 年的狀況可以持續到永恒? 況且有報告亦質疑你呢個講法.
當年係含铅轉無铅時代, 各方因素混雜, 就算個時 98 受歡迎 d, 但過左三十幾年, 乜都唔會變?
時而世易, 人會受教化, 識上網學習辛烷值對車的影響, 汽油提練﹑汽車引擎進步, 只要跟 owner's manual 去入油就得
另外有篇選擇都寫左, 世界各地, 中/低辛烷的油係較受 "現代" 消費者歡迎的
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439166&k=060bb30f3cbdf614732a5546c321ac80&t=1782423838&sid=18rg6uPacd

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439167&k=c96ee31a63ede6e19b301145cdfae0a8&t=1782423838&sid=18rg6uPacd

作者: kanduki 時間: 2024-8-26 01:23
本帖最後由 kanduki 於 2024-8-26 01:25 編輯
我向你quote幅圖
左上角段文見到調查內有29%車款建議用98汽油
否則耗油量會輕微上升
我覺得向香港車同車位價錢都付出咗咁多嘅用車人士
再睇到呢句嘢就有如駱駝上最後一根稻草 完全唔值得犯險
作者: Miipp 時間: 2024-8-26 01:36
無問題呀, 有諗法﹑唔致在錢的車主可以盲入 98, 我無阻止人入 98 油, 錢係自己荷包, 鐘意入乜咪入乜
而家從來唔係 95﹑98 要二揀一, 有 2 個儲存庫為乜唔可以供應 2 款油. 點解你到而家都理解唔到我講的問題?
就好似一個只食蘋果的人, 見到間生果檔賣蘋果外重要賣埋橙, 就會接受唔到發作
作者: kanduki 時間: 2024-8-26 01:52 標題: 用食物過敏做比喻可能太過份我就唔提喇...
諗起香港偶然都發生過入錯柴油落油站汽油缸嘅事故
汽油再分多樣貴車唔入得嘅 出咗事實俾啲貴車車主插死


