Board logo

標題: 大嶼山一日駕駛permit [打印本頁]

作者: kypywk    時間: 2024-2-7 14:52     標題: 大嶼山一日駕駛permit

抽了近兩年(每月頭都入纸抽),终達陣成功
作者: ckkong97    時間: 2024-2-7 21:13

個個都港車北上, 大嶼山少咗人去就真....
作者: hvs    時間: 2024-2-7 21:57

入面買間屋嘛
作者: 小馬馬    時間: 2024-2-10 00:24

個個都港車北上, 大嶼山少咗人去就真....
ckkong97 發表於 2024-2-7 21:13


咁港車北上同大嶼自駕係兩類族群;
當然兩批人一定有重疊,但玩法唔同無衝突嘅。
我自己仍然繼續抽大嶼自駕,始終想帶狗狗去玩下行下郊外;
港車北上抽咗一次唔得,我都停咗手,
因為諗諗下,又要驗車又要保險,如果只去一兩次,成本都唔平
我耐唔時先上去一次食下飯,港車北上誘因唔大。
作者: ckkong97    時間: 2024-2-10 05:52

咁港車北上同大嶼自駕係兩類族群;
當然兩批人一定有重疊,但玩法唔同無衝突嘅。
我自己仍然繼續抽大嶼自 ...
小馬馬 發表於 2024-2-10 00:24

仲有,港車北上如果係去深圳係兜好大個圈,珠海果邊又無深圳咁多野玩,我住沙田,東鐵半個鐘到深圳,去港珠澳,半個鐘只去到香港口岸
至於洗費,一個月去入一缸油應該都慳倒啲既

via HKEPC Reader for Android
作者: dominicyu    時間: 2024-2-10 09:54

想問下入到去車泊邊?
作者: ckkong97    時間: 2024-2-10 10:23

想問下入到去車泊邊?
dominicyu 發表於 2024-2-10 09:54


https://www.td.gov.hk/filemanager/tc/content_4732/note.pdf
右上角有寫停車場及車位數目...
作者: $foo    時間: 2024-2-14 11:28

有咩玩?
作者: ckmakit    時間: 2024-2-14 11:46

想問下入到去車泊邊?
dominicyu 發表於 2024-2-10 09:54


主要景點都有泊位
偏d既打卡食野位就隨心咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2