Board logo

標題: 車放低兩個月要點做? [打印本頁]

作者: blkbd5    時間: 2024-1-16 03:31     標題: 車放低兩個月要點做?

有事要去外面兩個月,氣油車,車泊低兩個月唔郁,
已前舊車,會拆甩電池正極電線,只系收音機會Reset,
但近代車,有人話唔可以斷電,會好麻煩,
但唔甩電池正極電線,電池實死,可以點做?
作者: PPLd    時間: 2024-1-16 08:42

有事要去外面兩個月,氣油車,車泊低兩個月唔郁,
已前舊車,會拆甩電池正極電線,只系收音機會Reset,
但 ...
blkbd5 發表於 2024-1-16 03:31


All my new & old cars work fine for parked 2 months. I do that often. They are not made of paper.
作者: C9_1    時間: 2024-1-16 09:21

擺低條匙比你信任既朋友...
作者: blkbd5    時間: 2024-1-16 11:00

擺低條匙比你信任既朋友...
C9_1 發表於 2024-1-16 09:21

無信任既朋友,只有豬隊友!
作者: wct    時間: 2024-1-16 11:25

有事要去外面兩個月,氣油車,車泊低兩個月唔郁,
已前舊車,會拆甩電池正極電線,只系收音機會Reset,
但 ...
blkbd5 發表於 15-1-2024 07:31 PM

你部咩車嚟嘅?
依家啲電池冇有咁廢,兩個月都頂唔到?

冇朋友可以幫你咪淘番個Jump start,到時自救。
作者: C9_1    時間: 2024-1-16 11:26

咁咁甩曬D車CAM, 買定個12V尿袋.....
作者: bibilubi    時間: 2024-1-16 12:36

係驚有啲型號有Bug
冇電Unlock唔到 實體匙都開唔到
作者: 必思    時間: 2024-1-16 15:49

有事要去外面兩個月,氣油車,車泊低兩個月唔郁,
已前舊車,會拆甩電池正極電線,只系收音機會Reset,
但 ...
blkbd5 發表於 2024-1-16 03:31



    COVID時我試過三個幾月冇著車,用Jump Start撻番著
作者: wueddie    時間: 2024-1-16 16:11

其實可以不用理... 我嘗試過4個月都沒有開都沒事... (混能車)
作者: wct    時間: 2024-1-16 17:40

其實可以不用理... 我嘗試過4個月都沒有開都沒事... (混能車)
wueddie 發表於 16-1-2024 08:11 AM

混能冇參考價值,舊電比電油車大咁多。
作者: wct    時間: 2024-1-16 17:40

係驚有啲型號有Bug
冇電Unlock唔到 實體匙都開唔到
bibilubi 發表於 16-1-2024 04:36 AM

都係果句咩車嚟嘅,廢成咁。
作者: bibilubi    時間: 2024-1-16 17:49

都係果句咩車嚟嘅,廢成咁。
wct 發表於 2024-1-16 17:40

Subaru WRX 2023
作者: wct    時間: 2024-1-16 18:58

Subaru WRX 2023
bibilubi 發表於 16-1-2024 09:49 AM

十二月頭有friend 交條Subaru Forester車匙,我上星期先得閑去望吓,舊電好地地,順利着到車。
段估你架都唔會差得去邊。
作者: 潮流教主    時間: 2024-1-16 19:14

賣咗佢先,返來買過架
作者: bibilubi    時間: 2024-1-17 09:00

十二月頭有friend 交條Subaru Forester車匙,我上星期先得閑去望吓,舊電好地地,順利着到車。
段估你架都 ...
wct 發表於 2024-1-16 18:58

整車果陣冇拔長火CAM
整完就開唔到車
作者: wct    時間: 2024-1-17 10:09

整車果陣冇拔長火CAM
整完就開唔到車
bibilubi 發表於 17-1-2024 01:00 AM

大佬,有長火CAM,你仲諗住過到一個星期?
作者: kanduki    時間: 2024-1-17 13:55

無乜好做
擺低前揸耐啲俾電池儘量充滿
準備定救車尿袋返唻果陣萬一唔夠電撻車就搭落去支援下
作者: blkbd5    時間: 2024-1-18 00:37

無乜好做
擺低前揸耐啲俾電池儘量充滿
準備定救車尿袋返唻果陣萬一唔夠電撻車就搭落去支援下 ...
kanduki 發表於 2024-1-17 13:55

已前用水電時,加水就得,系唔會死電,而且,架車無太多電子野,拔電都無乜所謂,
跟住轉晒用環保電後,如果去到低電壓後,舊電會死左大半,所以如果放低架車耐,一定會拔電,
近代車就真系好麻煩,太多電子系統,有求救系統同定位系統…,怕拔電後要返廠!
救車寶系可以著到車,但舊環保電就一定會差左,淨返幾成功力就睇電壓低成點!
有機會真系問下代理應該點處理?
作者: javacomhk    時間: 2024-1-18 02:25

疫情時候就真試過,最後都係用救車寶電池 撻著佢後走2轉上落鈄路charge 番舊電先得。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2