Board logo

標題: [零件配件] 小米車 cam 2 [打印本頁]

作者: JLO    時間: 2023-8-10 23:12     標題: 小米車 cam 2

請問有冇師兄有用小米車 cam 2?
好唔好用?

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2023-8-11 01:34

70mai A500s or A800s

[youtube]xyFktMt26sA[/youtube]
作者: 65c02    時間: 2023-8-11 01:40

70mai A500s or A800s
blkbd5 發表於 2023-8-11 01:34

A500s 邊度有得賣  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: blkbd5    時間: 2023-8-11 03:18

A500s 邊度有得賣   
65c02 發表於 2023-8-11 01:40

淘寶一定有,要傷十一先會再平,
鴨街都應該有水貨
作者: JLO    時間: 2023-8-11 20:45

回復 2 #blkbd5

冇講有幾多 fps bor

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2023-8-11 22:10

咁買 Thinkware U3000 啦!
作者: NX    時間: 2023-8-11 23:25

咁買 Thinkware U3000 啦!
blkbd5 發表於 2023-8-11 22:10

U3000 正!
月初收車即刻就去裝咗. 畫質靚之餘仲有內置雷達, 唔使好似 U1000 外掛咁肉酸!

圖片附件: U3000.jpg (2023-8-11 23:25, 49.29 KB) / 下載次數 109
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384825&k=e816a8654249846b4cf853cd2eaa70fd&t=1782198507&sid=11Ge4zKzyOe


作者: blkbd5    時間: 2023-8-12 00:11

U3000 正!  
月初收車即刻就去裝咗. 畫質靚之餘仲有內置雷達, 唔使好似 U1000 外掛咁肉酸! ...
NX 發表於 2023-8-11 23:25

師兄真系識貨,U3000 已經系頂班貨
作者: NX    時間: 2023-8-12 01:22

師兄真系識貨,U3000 已經系頂班貨
blkbd5 發表於 2023-8-12 00:11

上次過裝 U1000 都幾滿意,所以對佢啲cam 有信心!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2