Board logo

標題: 英國 MG4 好平 [打印本頁]

作者: blkbd5    時間: 2022-10-5 20:29     標題: 英國 MG4 好平

MG 4 系英國標淮版賣 26000 磅,好平,
好多車評都幾正面,起碼個樣幾好吖!

[youtube]ZwpMJnz6NsM[/youtube]
作者: RoyKwan    時間: 2022-10-10 14:41

我覺得個樣麻麻
作者: 得得地    時間: 2022-10-10 15:46

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 11:23 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2022-10-10 15:51

幾抵買
作者: wct    時間: 2022-10-10 16:58

留意產地

得得地 發表於 2022-10-10 07:46

MIC
上汽出品
作者: mo9394    時間: 2022-10-10 17:20

本帖最後由 mo9394 於 2022-10-10 17:27 編輯

唔抵唔得, 品牌產地未係一線 (even 以中國品牌計)

之前幾款車都係評價普通, 應有的function 叫做有, 但唔特別好. 一部代步車咁.

可能呢部車有好大改善, 不過要時間俾人ready
作者: blkbd5    時間: 2022-10-10 18:38

對比香港賣緊部 ZS,部 MG4 已經靚左好多,ZS 英國都俾人鬧,但 MG4 見車評都正面,應該改善好多,重中之中,系平得黎唔太差掛!
另外,BYD 都全速向外國推部 Atto 3啦,MIC EV 對外國大廠都大壓力。
作者: soccerism    時間: 2022-10-10 19:19

個樣直抄Supra/GR86/BRZ, 又係果D兩側大鯊魚口
作者: 潮流教主    時間: 2022-10-10 19:31

南非有造電車
作者: blkbd5    時間: 2022-10-11 09:31

本帖最後由 blkbd5 於 2022-10-11 17:36 編輯

估唔到,最後佢地揀左MG4,因為 MG4 最 Top model 都平過 Kia Niro EV,
車評都話之前部ZS唔掂,但 MG4 好ok

[youtube]-zpQPSSyg6A[/youtube]
作者: mo9394    時間: 2022-10-11 09:42

本帖最後由 mo9394 於 2022-10-11 09:49 編輯

香港養車成本高, 車代表的野有時唔係單講操控性

mazda 6 在外國都出名, 都好多人揀. 香港就真係賣得麻麻了


代步車計, 睇價錢都可以考慮, 不過接受到應該BYD 好少少
作者: RoyKwan    時間: 2022-10-11 14:49

回覆 10# blkbd5


真係唔得喎 我喜歡MG ZS
作者: 乂雲影乂    時間: 2022-10-11 17:44

回覆  blkbd5


真係唔得喎 我喜歡MG ZS
RoyKwan 發表於 2022-10-11 14:49

BYD無論設計同個章都較難接受
MG你話佢有少少抄都好 比較容易接受

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: blkbd5    時間: 2022-10-11 17:52

BYD無論設計同個章都較難接受
MG你話佢有少少抄都好 比較容易接受
乂雲影乂 發表於 2022-10-11 17:44

只講 BYD Atto3,無論架車點好,內裝系完全接受唔到,大六品味唔識欣賞,
MG 車內裝叫正正常常,平車質素,反而 BYD 新 E6 ,用番正常內裝,平實!
作者: RoyKwan    時間: 2022-10-11 21:46

只講 BYD Atto3,無論架車點好,內裝系完全接受唔到,大六品味唔識欣賞,
MG 車內裝叫正正常常,平車質素 ...
blkbd5 發表於 2022-10-11 17:52


byd 我有朋友買左,我等緊佢收車先柴佢
作者: blkbd5    時間: 2022-10-15 00:46

MG4 黎香港了,30 個

[youtube]LHzi0yC1vk8[/youtube]
作者: Dcup    時間: 2022-10-15 13:05

估唔到,最後佢地揀左MG4,因為 MG4 最 Top model 都平過 Kia Niro EV,
車評都話之前部ZS唔掂,但 MG4 好o ...
blkbd5 發表於 2022-10-11 09:31



    正常黎講,黎兩部都唔會簡.....

英國D MG好多都是公司名出....

一般人好少買
作者: sliva    時間: 2022-10-18 21:03

回覆 16# blkbd5


    講樣好睇過BYD 但個章大左咁多
作者: 長勝飛龍    時間: 2022-10-19 01:22

正常黎講,黎兩部都唔會簡.....

英國D MG好多都是公司名出....

一般人好少買 ...
Dcup 發表於 2022-10-15 13:05


真,黎得uk 仲買MIC?no way
作者: citibatter    時間: 2022-10-19 09:37

真,黎得uk 仲買MIC?no way
長勝飛龍 發表於 2022-10-19 01:22

你買 Tesla model Y 同 model 3 (右軚版),全部都係 MIC.....

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: blkbd5    時間: 2022-10-19 20:39

文化差異真系好難明,大六賣既電車,車機要有卡拉OK,上網睇片,等等功能,希望依種文化只保留角內,車機正正經經,正確資訊就夠!
作者: jazz2014    時間: 2022-10-20 07:31

文化差異真系好難明,大六賣既電車,車機要有卡拉OK,上網睇片,等等功能,希望依種文化只保留角內,車機正 ...
blkbd5 發表於 2022-10-19 20:39

岩 我都唔明 點解咁希望車有Netflix or YouTube….

利申Tesla 用家

多魚啦專心揸車 ,p波都冇?唔係必須囉。買ipad 啦
作者: ckmakit    時間: 2022-10-20 08:24

文化差異真系好難明,大六賣既電車,車機要有卡拉OK,上網睇片,等等功能,希望依種文化只保留角內,車機正 ...
blkbd5 發表於 2022-10-19 20:39


tesla都係咁搞 大大隻mon睇片打機上網都做到
純粹香港好多都唔比用
作者: wct    時間: 2022-10-21 08:47

tesla都係咁搞 大大隻mon睇片打機上網都做到
純粹香港好多都唔比用
ckmakit 發表於 2022-10-20 00:24

所以塞車30個鐘,電池乾塘?
作者: Dcup    時間: 2022-10-21 21:30

所以塞車30個鐘,電池乾塘?
wct 發表於 2022-10-21 08:47



    只要係部車到,我相信點都有功能行緊
作者: kanduki    時間: 2022-10-21 22:57

只要係部車到,我相信點都有功能行緊
Dcup 發表於 2022-10-21 21:30



Tesla的話
佢套水冷係長著住控制電池 摩打 同車廂嘅溫度
同埋佢要唻行車 錄影 同多媒體用嘅電腦
工作同耗電量個人估計同部桌機PC差不多
作者: RoyKwan    時間: 2022-10-29 07:56

香港已有價格了,預購價仲平小小
作者: blkbd5    時間: 2022-10-29 08:08

香港已有價格了,預購價仲平小小
RoyKwan 發表於 2022-10-29 07:56

MG4? 幾時交到車?
英國個反應幾好,見系Youtube都好多英國人讚,買最top model都平過部Kia Niro EV,
歐洲其他國家就 BYD 同 Nio
作者: citibatter    時間: 2022-10-29 08:57

MG4? 幾時交到車?
英國個反應幾好,見系Youtube都好多英國人讚,買最top model都平過部Kia Niro EV,
...
blkbd5 發表於 2022-10-29 08:08

2023 03 交車

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Healing    時間: 2022-10-29 10:58

本帖最後由 Healing 於 2024-3-29 11:11 編輯

delete to post
作者: blkbd5    時間: 2022-11-2 23:31

部MG4,睇幾個英國用家Comment都唔錯,只系懷疑佢地知唔知系大六車啫!

[youtube]EzS5WJbU75Y[/youtube]
作者: funlog    時間: 2022-11-3 08:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 得得地    時間: 2022-11-3 12:28

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 11:37 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2022-11-11 19:20

你不如懷疑佢地充左值好過啦   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
funlog 發表於 2022-11-3 08:56


部車,係平既,家下D一鍋風電車,係有一堆人沖的   

你睇留言都見到,討論既野,都幾核心外....
作者: 掃馬想機    時間: 2022-11-13 15:47

唔係啊嘛。畀多少少買tesla啦,淨係個熒幕系統都唔止呢個價。
作者: 掃馬想機    時間: 2022-11-13 15:48

部MG4,睇幾個英國用家Comment都唔錯,只系懷疑佢地知唔知系大六車啫!
blkbd5 發表於 2022-11-2 23:31
tesla既半價可以考慮下。

20萬不了。
作者: mo9394    時間: 2022-11-13 15:54

英國tesla 價錢唔平





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2