Board logo

標題: 人肉霸叉電位 [打印本頁]

作者: blkbd5    時間: 2022-9-22 18:45     標題: 人肉霸叉電位

見 YT 又有人肉霸叉電位,放條女 / C9 去塞住唔俾其它車入,厚面皮真系惡晒,可以點?
泊車位都時常有,最多都系封住個位再報警,影低件人肉同對方車牌,但無乜用,花時間!
作者: hetzer    時間: 2022-9-23 07:38

見過係架T車泊咗SC位,唔插線叉電,人走咗去。要幾無賴有幾無賴。

via HKEPC Reader for Android
作者: asian_xl    時間: 2022-9-23 08:03

老套
作者: ckmakit    時間: 2022-9-23 08:21

見過係架T車泊咗SC位,唔插線叉電,人走咗去。要幾無賴有幾無賴。

via HKEPC Reader for Android ...
hetzer 發表於 2022-9-23 07:38


  T就簡單
佢唔記得插線 幫佢插埋就得
作者: C9_1    時間: 2022-9-23 11:32

T就簡單
佢唔記得插線 幫佢插埋就得
ckmakit 發表於 2022-9-23 08:21



    如果係SC位就真係毒呀......
作者: nganshiu    時間: 2022-9-23 17:13

想點就想
無可奈何
作者: gn01119056    時間: 2022-9-28 12:20

T就簡單
佢唔記得插線 幫佢插埋就得
ckmakit 發表於 2022-9-23 08:21



    你可以搵管理員或者報警, 自己搞一定比人告
作者: gn01119056    時間: 2022-9-28 12:22

見 YT 又有人肉霸叉電位,放條女 / C9 去塞住唔俾其它車入,厚面皮真系惡晒,可以點?
泊車位都時常有,最 ...
blkbd5 發表於 2022-9-22 18:45



    累鬥累, 放上網

不過話時話, 代客泊車霸成條街咁多年無人敢做咩
作者: blkbd5    時間: 2022-9-28 13:54

累鬥累, 放上網
不過話時話, 代客泊車霸成條街咁多年無人敢做咩
gn01119056 發表於 2022-9-28 12:22

代客泊車就無得講,佢背後有個社團,除非你系中…,
見過人放上網,好無謂,厚面皮都唔會怕,理得你!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2