作者: blkbd5 時間: 2022-7-2 20:16 標題: 家居電車充電
又無諗過要另外申請多一個電錶去做電車充電,見啲人都系就咁加個 EVSE 系電箱旁咋!
原來叉一晚,10A 叉 8 個鐘先行得80km,太多以為!
[youtube]uihW0zfLlUg[/youtube]
作者: kypywk 時間: 2022-7-2 20:53
可以,仲電費平D添,大前題是你泊車的位置(即是"車位")要痴住你屋邊及安全才接納你的申請。
作者: blkbd5 時間: 2022-7-2 23:42
所以個個都系搵村屋地下個層,三相叉,但估唔到叉得咁慢啫,
而且,一直無諗過要加多個電錶做叉電!
60A 俾13A去叉電,三部冷氣 + 熱水爐 + 電磁爐 又真系敏水啲!
作者: PPLd 時間: 2022-7-3 04:07
Yes. Basically 1A = 1km.
Tesla said 13A cannot be fully loaded all the time. So limit it to abt 10A.
作者: blkbd5 時間: 2022-7-3 05:04
Yes. Basically 1A = 1km.
Tesla said 13A cannot be fully loaded all the time. So limit it to a ...
PPLd 發表於 2022-7-3 04:07
我一直以為,屋企叉一晚,10個鐘計,可以叉到一半以上,點知差得咁X少!
作者: madebyp90 時間: 2022-7-3 08:58
一直都係
220v 10-11A
1hr 9-13km
你一日150km,
一晚都叉到100km up
真係有要求可以玩三相380v 20-30A
作者: ckmakit 時間: 2022-7-3 13:34
本帖最後由 ckmakit 於 2022-7-3 13:35 編輯
我之前獨立錶電箱拉線裝wall connector 行到20A
中電電費會收非住宅用電 差一晚12hr基本上差得滿
作者: 神奇嬰兒. 時間: 2022-7-3 16:33
回復 7 #ckmakit
非住宅收費係咪貴啲?
via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5 時間: 2022-7-3 20:02
用電量大就會平啲
非住宅供電價目表
住宅客戶用電價目
作者: 野野夜孩子 時間: 2022-7-3 23:52
還好吧,只要唔係0%先差,部車本身有幾十%電都勉強OK啦
作者: jasonwkc 時間: 2022-7-4 00:50
有幾可用到乾晒才叉?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hetzer 時間: 2022-7-4 07:56
Ching日日都80 km以上?一度電行得5 km,你都行好多市區,咁咪一日揸幾個鐘?
每晚返屋企插住佢叉,其實都好方便。我都係用13A,隔晚叉,每日行成70 km都夠用。我行高速為主,一度電行到7 km以上。
獨立表電费平D,電费開頭每度平D,用得越多越貴,仲有可以攞獨立政府電费補貼。不過一個地址應該只批一個電表。
via HKEPC Reader for Android

