Board logo

標題: 請教 車cam尿袋,可否不改裝,就可以有長火? [打印本頁]

作者: ericauky    時間: 2022-3-6 16:48     標題: 請教 車cam尿袋,可否不改裝,就可以有長火?

家人有車cam,但非長火,停車錄影唔到,但家人唔想用ODB、唔想改電路駁線
剛淘寶見到有這類  車cam尿袋,關車後供電畀cam,開車為尿袋充電
好似好方便,有無師兄用過呢?定有其他推介?多謝

圖片附件: car cam.jpg (2022-3-6 16:48, 116.81 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2309454&k=42e01a1713711c5f1ca56d74b4020312&t=1782199501&sid=L2TOKgkyiD


作者: arrychiu    時間: 2022-3-6 17:21

我用緊Blackvue Power Magic
作者: ericauky    時間: 2022-3-6 17:32

我用緊Blackvue Power Magic
arrychiu 發表於 2022-3-6 17:21





這一個?好貴播

圖片附件: Blackvue Power Magic.jpg (2022-3-6 17:32, 120.41 KB) / 下載次數 50
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2309456&k=2ca460004a7deceeb88875b4fe7a2d22&t=1782199501&sid=L2TOKgkyiD


作者: arrychiu    時間: 2022-3-6 17:33

本帖最後由 arrychiu 於 2022-3-6 17:35 編輯
這一個?好貴播
ericauky 發表於 2022-3-6 17:32


我用細個舊
https://shop.blackvue.com/produc ... 58315937.1646558364
作者: blkbd5    時間: 2022-3-7 00:17

我系DIY區問,可參考吓,你系TB睇個舊,我都有留意,系可行,但無左停車監控,一秒一幅囉!
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: jazz2014    時間: 2022-3-7 07:54

本身冇長火 首先睇下支cam 得唔得先,有d 平cam 本身都係得on or off….

如果佢冇熄車mode 長錄 插張64都係1小時已通over write 左了

出面所謂既長好多都係有舊電池仔係到 有d冇就係車到拎電 ,當熄左車會轉用park mode , 有野郁先會錄野

留意 尿袋放車 如果唔係露天 日頭唔曬車ok。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ericauky    時間: 2022-3-7 15:32

我系DIY區問,可參考吓,你系TB睇個舊,我都有留意,系可行,但無左停車監控,一秒一幅囉!
...
blkbd5 發表於 2022-3-7 00:17



   

剛爬晒文,看來和我想的不同,我希望全程錄影、佢想縮時,所以我有穩定5V電畀CAM錄影就最好了
作者: ericauky    時間: 2022-3-7 15:32

本身冇長火 首先睇下支cam 得唔得先,有d 平cam 本身都係得on or off….

如果佢冇熄車mode 長錄 插張64都 ...
jazz2014 發表於 2022-3-7 07:54



   

我部CAM 係1080, 64GB 都夠一日有突播
作者: blkbd5    時間: 2022-3-7 20:33

剛爬晒文,看來和我想的不同,我希望全程錄影、佢想縮時,所以我有穩定5V電畀CAM錄影就最好了 ...
ericauky 發表於 2022-3-7 15:32

正如我之前所講,TB 嗰嚿電系足夠你用,幾嚿水咪買落嚟試下。
作者: kenn    時間: 2022-3-8 22:25

我用 Cellink Neo8+ (7500ma電量)。OK。
作者: ericauky    時間: 2022-3-8 22:42

我用 Cellink Neo8+ (7500ma電量)。OK。
kenn 發表於 2022-3-8 22:25



   


請問夠2 cam 用幾耐呢?
作者: kenn    時間: 2022-3-9 17:24

本帖最後由 kenn 於 2022-3-9 09:27 編輯
請問夠2 cam 用幾耐呢?
ericauky 發表於 2022-3-8 14:42

我每星期都只是開一至2次車, 港島區短車程(約20-30分鐘), 未試過不夠電用.   車cam用U1000。
作者: blkbd5    時間: 2022-3-9 22:57

我每星期都只是開一至2次車, 港島區短車程(約20-30分鐘), 未試過不夠電用.   車cam用U1000。 ...
kenn 發表於 2022-3-9 17:24

師兄,咁停車泊幾耐呢?講緊隻Cam要泊低停車繼續錄影喎,起碼頂到半日先有意思!
作者: kenn    時間: 2022-3-9 23:34

師兄,咁停車泊幾耐呢?講緊隻Cam要泊低停車繼續錄影喎,起碼頂到半日先有意思! ...
blkbd5 發表於 2022-3-9 14:57

唔用車就將車泊在屋苑停車場自己車位數天至7天。泊車後,車cam會detect到有人/車動態才錄影,無問題。
作者: mini_z_racer    時間: 2022-3-12 07:36

用緊NEO6,2018年用到????家





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2