作者: 得得地 時間: 2021-12-30 13:55 標題: 提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:09 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2021-12-30 14:08
平日唔洗車架咩
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 14:13
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:05 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChungSon 時間: 2021-12-30 14:32
keeperpro
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 14:44
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:04 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 16:03
X2 自己洗...
推泥租蠟幼蠟sealant自己上
via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 16:10
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:04 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2021-12-30 16:14
其實係架, 自己洗慣左, 出去洗好少會滿意.
出街洗都係為左懶, 一定要降低要求.
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 16:25
自從呢度某位介紹之後,我到而家都係自己洗,打蠟年年做一次...半年間中打多次,都打左十年囉
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 16:26
手打就咪落咁多...一支用好多年
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 16:43
講開洗車打蠟,最近發覺,洗車用品越來越難買,深水埗金x誌摺左,旺角黑布街都少左幾間,買指定用品hktv 同代理無貨,係街搵要行好多間先有
via HKEPC Reader for Android
作者: PPLd 時間: 2021-12-31 10:54
Which brand car wash soap?
作者: ckkong97 時間: 2021-12-31 11:12
舊sonax
新nigrin
via HKEPC Reader for Android
作者: PPLd 時間: 2021-12-31 12:03
Nigrin is an old brand since 1896.
Sonax started 1930s.
Not sure if they are related or not.
作者: ckkong97 時間: 2021-12-31 12:15
Nigrin is an old brand since 1896.
Sonax started 1930s.
Not sure if they are related or not. ...
PPLd 發表於 2021-12-31 12:03
係,不過大中華代理好似曾經同一間....舊貨sonax 新貨nigrin,之後sonax 好似絕左版咁
via HKEPC Reader for Android
作者: washushulu 時間: 2022-1-17 17:17
講開洗車.......4條Ling點洗好?
我用藍威寶...刷刷刷......好似都唔係好整走到0的啡色漬....
有冇技巧分享
作者: ckkong97 時間: 2022-1-17 18:03
講開洗車.......4條Ling點洗好?
我用藍威寶...刷刷刷......好似都唔係好整走到0的啡色漬....
有冇技巧分享: ...
washushulu 發表於 2022-1-17 17:17
要用去鐵粉果啲e.g. CarPro Iron X,果支野記住戴手套
via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5 時間: 2022-1-17 20:34
車,唔會買貴,代步腳車,一個月先洗一次,用水喉冲走啲泥,抹干淨,再冲水,抹干,算了,
半年先去揾人打臘!
作者: jerryjazz 時間: 2022-1-18 00:47
I use this one for 2 years, not bad with reasonable price.
http://www.royalcarservice.com.hk/
作者: washushulu 時間: 2022-1-19 12:01
回覆 17# ckkong97
好似好勁咁喎.....我部車貼咗紙.....會唔會"乸"到架.....

唯有勤力0的洗車啦....洗埋Ling.....
作者: washushulu 時間: 2022-1-19 12:03
另外部車著車時....冷氣會有異味....
呢0的冷氣糟消毒淨化.....會唔會幫到手?
作者: ff2021 時間: 2022-1-19 12:09
如果係真消毒 一定可以除味
作者: ChingTszHong 時間: 2022-1-19 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonyhk 時間: 2022-1-19 13:08
我都係自己洗車,泊個停車場有專用位及免費水龍頭提供水,一般1個月洗1-2次 (視乎有幾污糟), 因為係二手腳車,所以只上淘佬買噴槍、噴壺及洗車液,而洗車胎及鈴就用洗車液噴後再用鮑魚刷刷刷刷及用布抹,都好乾淨
作者: 得得地 時間: 2022-1-19 13:56
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:27 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2022-1-19 14:43
我果支去鐵粉唔可以對車身用,淨用軨好少用,太勁
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2022-1-19 14:45
日日用車既話半年好換,每次換油都換埋
via HKEPC Reader for Android
作者: washushulu 時間: 2022-1-19 14:55
回覆 23# ChingTszHong
因為未夠期驗車......所以無換過.....
之前0個部車要年年驗.....就換得密...
即係運輸署提大家換消耗品
作者: washushulu 時間: 2022-1-19 14:59
回覆 22# ff2021
咁好難知佢係咪真喎.....
一係有數據...
一係有口碑...

作者: ChingTszHong 時間: 2022-1-19 14:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2022-1-19 16:03
回覆 ChingTszHong
因為未夠期驗車......所以無換過.....
之前0個部車要年年驗.....就換得密...
即係運 ...
washushulu 發表於 2022-1-19 14:55
自己去買個冷氣格都換倒,除左部份車難換之外...一年都換唔倒一次油?換油換埋冷氣格最少都一年一次呀
via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地 時間: 2022-1-19 16:05
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:27 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 罪大惡極 時間: 2022-1-19 16:45
自助洗,求其半個鐘亂射水, 都幾好
作者: jerryjazz 時間: 2022-1-19 19:36
回覆 24# antonyhk
Same here
作者: jerryjazz 時間: 2022-1-19 19:37
回覆 21# washushulu
Change filter sin la
作者: manchars 時間: 2022-1-22 15:56
我都想試下自己洗
依家個個星期幫襯電腦洗車屋洗一次
但真係一分錢一分貨
via HKEPC Reader for Android
作者: ChingTszHong 時間: 2022-1-25 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

