Board logo

標題: 提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 [打印本頁]

作者: 得得地    時間: 2021-12-15 12:56     標題: 提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:58 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unfair    時間: 2021-12-15 13:37

立橋同快而保都平,立橋就墊㡳費小D,但我覺得快而保跟野爽手D,比你參考下: 1800cc 50ncd   3保$1150

via HKEPC Reader for Android
作者: backspace-hk    時間: 2021-12-15 17:57

間間都一樣, 邊間平咪用邊間
作者: chpyeung    時間: 2021-12-15 18:36

立橋同快而保都平,立橋就墊㡳費小D,但我覺得快而保跟野爽手D,比你參考下: 1800cc 50ncd   3保$1150

vi ...
unfair 發表於 2021-12-15 13:37



    快而保唔係保險公司,只是 broker.
作者: unfair    時間: 2021-12-15 21:11

快而保唔係保險公司,只是 broker.
chpyeung 發表於 2021-12-15 18:36

我知 佢只係格完價比個最好offer 你,唔係佢 我都唔知有間叫閔信嘅保險公司

via HKEPC Reader for Android
作者: jda    時間: 2021-12-16 10:19

快而保只係broker, 仲要俾晒錢先知邊間承保你
如果只求平, 無其他要求既都可以既

立橋近年都加晒價, 用左好多年都係7百幾, 早兩年突然加到1300幾, 即走
作者: backspace-hk    時間: 2021-12-16 13:07

明年二月續牌,有無建議?
要求保險公司企理,收費合理,謝謝提供
註:現用太+ ...
得得地 發表於 2021-12-15 12:56

FYI
https://youtu.be/XIxrYArIAJU
作者: bighead    時間: 2021-12-16 16:40

我用a_g
作者: siacelestar    時間: 2021-12-16 17:36

快而保只係broker, 仲要俾晒錢先知邊間承保你
如果只求平, 無其他要求既都可以既

立橋近年都加晒價, 用左 ...
jda 發表於 2021-12-16 10:19

我都係用立橋,8月email黎叫續保保費竟然貴過舊年(已經60%NCB)
結果出去主頁再用生客報價就俾返個舊價我...

via HKEPC Reader for Android
作者: ChungSon    時間: 2021-12-17 11:39

中國平安,多數最平
作者: ChingTszHong    時間: 2021-12-17 12:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 得得地    時間: 2021-12-17 15:24

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:56 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung    時間: 2021-12-17 17:50

咁咪似電訊公司,劏舊客
要經常換保險公司?
得得地 發表於 2021-12-17 15:24


所有保險公司一樣, 新客俾優惠, 舊客乜優惠都冇仲要加價.

轉會係避免被劏的唯一方法.  當然如果年內炒咗車 claim 過保的就冇法啦.
作者: ChingTszHong    時間: 2021-12-17 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-19 15:00

泰加已經叫最平個堆
剩睇價錢搵過低過佢有D難度
作者: stussy101    時間: 2021-12-19 16:18

用緊wellink~ 價錢合理
作者: 得得地    時間: 2021-12-20 14:20

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:55 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-29 00:51

0 NCB, 今年收三千幾
得得地 發表於 2021-12-20 14:20



牌齡幾多?
同埋咩車先?
作者: ckkong97    時間: 2021-12-29 07:51

牌齡幾多?
同埋咩車先?
sony_alpha 發表於 2021-12-29 00:51


當你60%NCB 3000x0.4=1200 ... 0NCB=3000 有幾貴....
作者: mo9394    時間: 2021-12-29 08:53

本帖最後由 mo9394 於 2021-12-29 09:23 編輯
0 NCB, 今年收三千幾
得得地 發表於 2021-12-20 14:20


Ncb 0 你想幾錢?

https://www.moneyhero.com.hk/blo ... 0%E8%A6%81%E7%9F%A5
David 背景:45歳 已養車多年(三保 / 全保價錢)
作者: backspace-hk    時間: 2021-12-29 10:08

回覆  chpyeung


    所以搵 broker 做,理得佢搵邊間做,叫佢搵到最平一間。 ...
ChingTszHong 發表於 2021-12-17 22:09

找保險代理都要小心佢走佬, 另外再之前有新聞話代理出假保單, 到車主 claim 保險先知道代理冇買保險.

https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... D%E8%8B%A6%E4%B8%BB
作者: sbg    時間: 2021-12-29 15:48

找保險代理都要小心佢走佬, 另外再之前有新聞話代理出假保單, 到車主 claim 保險先知道代理冇買保險.

...
backspace-hk 發表於 2021-12-29 10:08


苦主都好慘
作者: 得得地    時間: 2021-12-29 15:58

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:59 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-29 21:09

0 NCB, 今年收三千幾
得得地 發表於 2021-12-20 14:20



0 NCB
3千幾我覺得係合理範圍
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-29 21:10

回覆  sony_alpha

三十幾年,明年有10% NCB
得得地 發表於 2021-12-29 15:58



你未完一年保險
都唔會當你有10% NCB
作者: sony_alpha    時間: 2021-12-29 21:11

找保險代理都要小心佢走佬, 另外再之前有新聞話代理出假保單, 到車主 claim 保險先知道代理冇買保險.

...
backspace-hk 發表於 2021-12-29 10:08


呢個真係慘
錢又比左咩保障都無
一陣比對家CLAIM番自己仲精彩
作者: kypywk    時間: 2021-12-30 10:15

三保足歲數牌齡正常車,自己上立橋website啦,我覺得佢算平,因為我停左幾年無養車,NCB 歸零,再養買左架舊Camry,三保收我二千中,算平吧(三年前)。
作者: ckkong97    時間: 2021-12-30 10:24

回覆  sony_alpha

三十幾年,明年有10% NCB
得得地 發表於 2021-12-29 15:58

香港買車保,無claim過第二年會有20% NCB

via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地    時間: 2021-12-30 10:28

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:59 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2021-12-30 10:36

立橋報1689.62
有點唔明白,NCB由0跳到20%,無10%選項,三保是否由0直上20%NCB?
得得地 發表於 2021-12-30 10:28

早一個回覆上面答左你

via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地    時間: 2021-12-30 10:36

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:07 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 得得地    時間: 2021-12-30 10:38

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:06 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2021-12-30 10:42

按泰加首年2899.27
次年要2319.42(20% off),立僑平得多
得得地 發表於 2021-12-30 10:38

我見有部份保險公司,新客減多10% ...第二年續就無左

via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地    時間: 2021-12-31 13:05

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:03 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 潮流教主    時間: 2022-2-11 19:41

本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:03 編輯

cancelled
作者: chpyeung    時間: 2022-2-12 00:12

泰加網站無得即時quote價
潮流教主 發表於 2022-2-11 19:41


香港又唔係得佢一間保險公司, 保費又唔係平過人, 呢個水深火熱的時候冇理由 take risk 用佢.
作者: chpyeung    時間: 2022-2-12 00:14

按泰加首年2899.27
次年估計要2319.42(20% off),立僑平得多
得得地 發表於 2021-12-30 10:38


立橋墊底好很貴. unamed 一萬, young / inexperienced 各 $25000, 平一平都冇用.
作者: chpyeung    時間: 2022-2-12 00:15

立橋報1689.62
有點唔明白,NCB由0跳到20%,無10%選項,三保是否由0直上20%NCB?
得得地 發表於 2021-12-30 10:28


乜保都係.
作者: 潮流教主    時間: 2022-2-12 09:50

本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:03 編輯

cancelled
作者: 潮流教主    時間: 2022-2-12 09:53

本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:02 編輯

cancelled
作者: mifi    時間: 2022-2-12 11:11

我用Well Link,因為之前DirectAsia唔做比Well Link接手. 今年3月到期,續保要$1071, 比上年又貴100蚊. 我有60%NCB & 1800CC, 可以參考下.
驗車其實好簡單,自從6年前就自己去攪,先驗咗無fail就有合格証書去續牌,如果fail就搵車房整,14內比$180再驗就得
唉~ 上年避到唔洗交加咗價嘅牌費, 今年就肉赤...
作者: kypywk    時間: 2022-2-12 19:35

我用Well Link,因為之前DirectAsia唔做比Well Link接手. 今年3月到期,續保要$1071, 比上年又貴100蚊. 我有6 ...
mifi 發表於 2022-2-12 11:11


你就好啦,上年避到加牌費,我遲左deadline日小小先續得,所以俾7千幾果吓都幾肉赤(2500 cc)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2