作者: 得得地 時間: 2021-12-15 12:56 標題: 提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:58 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unfair 時間: 2021-12-15 13:37
立橋同快而保都平,立橋就墊㡳費小D,但我覺得快而保跟野爽手D,比你參考下: 1800cc 50ncd 3保$1150
via HKEPC Reader for Android
作者: backspace-hk 時間: 2021-12-15 17:57
間間都一樣, 邊間平咪用邊間
作者: chpyeung 時間: 2021-12-15 18:36
快而保唔係保險公司,只是 broker.
作者: unfair 時間: 2021-12-15 21:11
我知 佢只係格完價比個最好offer 你,唔係佢 我都唔知有間叫閔信嘅保險公司
via HKEPC Reader for Android
作者: jda 時間: 2021-12-16 10:19
快而保只係broker, 仲要俾晒錢先知邊間承保你
如果只求平, 無其他要求既都可以既
立橋近年都加晒價, 用左好多年都係7百幾, 早兩年突然加到1300幾, 即走
作者: backspace-hk 時間: 2021-12-16 13:07
FYI
https://youtu.be/XIxrYArIAJU
作者: bighead 時間: 2021-12-16 16:40
我用a_g
作者: siacelestar 時間: 2021-12-16 17:36
我都係用立橋,8月email黎叫續保保費竟然貴過舊年(已經60%NCB)
結果出去主頁再用生客報價就俾返個舊價我...
via HKEPC Reader for Android
作者: ChungSon 時間: 2021-12-17 11:39
中國平安,多數最平
作者: ChingTszHong 時間: 2021-12-17 12:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 得得地 時間: 2021-12-17 15:24
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:56 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung 時間: 2021-12-17 17:50
所有保險公司一樣, 新客俾優惠, 舊客乜優惠都冇仲要加價.
轉會係避免被劏的唯一方法. 當然如果年內炒咗車 claim 過保的就冇法啦.
作者: ChingTszHong 時間: 2021-12-17 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha 時間: 2021-12-19 15:00
泰加已經叫最平個堆
剩睇價錢搵過低過佢有D難度
作者: stussy101 時間: 2021-12-19 16:18
用緊wellink~ 價錢合理
作者: 得得地 時間: 2021-12-20 14:20
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:55 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha 時間: 2021-12-29 00:51
牌齡幾多?
同埋咩車先?
作者: ckkong97 時間: 2021-12-29 07:51
當你60%NCB 3000x0.4=1200 ... 0NCB=3000 有幾貴....
作者: mo9394 時間: 2021-12-29 08:53
本帖最後由 mo9394 於 2021-12-29 09:23 編輯
Ncb 0 你想幾錢?
https://www.moneyhero.com.hk/blo ... 0%E8%A6%81%E7%9F%A5
David 背景:45歳 已養車多年(三保 / 全保價錢)
作者: backspace-hk 時間: 2021-12-29 10:08
找保險代理都要小心佢走佬, 另外再之前有新聞話代理出假保單, 到車主 claim 保險先知道代理冇買保險.
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... D%E8%8B%A6%E4%B8%BB
作者: sbg 時間: 2021-12-29 15:48
苦主都好慘

作者: 得得地 時間: 2021-12-29 15:58
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:59 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_alpha 時間: 2021-12-29 21:09
0 NCB
3千幾我覺得係合理範圍
作者: sony_alpha 時間: 2021-12-29 21:10
你未完一年保險
都唔會當你有10% NCB
作者: sony_alpha 時間: 2021-12-29 21:11
呢個真係慘
錢又比左咩保障都無
一陣比對家CLAIM番自己仲精彩
作者: kypywk 時間: 2021-12-30 10:15
三保足歲數牌齡正常車,自己上立橋website啦,我覺得佢算平,因為我停左幾年無養車,NCB 歸零,再養買左架舊Camry,三保收我二千中,算平吧(三年前)。
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 10:24
香港買車保,無claim過第二年會有20% NCB
via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 10:28
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:59 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 10:36
早一個回覆上面答左你
via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 10:36
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:07 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 得得地 時間: 2021-12-30 10:38
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:06 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2021-12-30 10:42
我見有部份保險公司,新客減多10% ...第二年續就無左
via HKEPC Reader for Android
作者: 得得地 時間: 2021-12-31 13:05
本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 21:03 編輯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 潮流教主 時間: 2022-2-11 19:41
本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:03 編輯
cancelled
作者: chpyeung 時間: 2022-2-12 00:12
香港又唔係得佢一間保險公司, 保費又唔係平過人, 呢個水深火熱的時候冇理由 take risk 用佢.
作者: chpyeung 時間: 2022-2-12 00:14
立橋墊底好很貴. unamed 一萬, young / inexperienced 各 $25000, 平一平都冇用.
作者: chpyeung 時間: 2022-2-12 00:15
乜保都係.
作者: 潮流教主 時間: 2022-2-12 09:50
本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:03 編輯
cancelled
作者: 潮流教主 時間: 2022-2-12 09:53
本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 10:02 編輯
cancelled
作者: mifi 時間: 2022-2-12 11:11
我用Well Link,因為之前DirectAsia唔做比Well Link接手. 今年3月到期,續保要$1071, 比上年又貴100蚊. 我有60%NCB & 1800CC, 可以參考下.
驗車其實好簡單,自從6年前就自己去攪,先驗咗無fail就有合格証書去續牌,如果fail就搵車房整,14內比$180再驗就得
唉~ 上年避到唔洗交加咗價嘅牌費, 今年就肉赤...
作者: kypywk 時間: 2022-2-12 19:35
我用Well Link,因為之前DirectAsia唔做比Well Link接手. 今年3月到期,續保要$1071, 比上年又貴100蚊. 我有6 ...
mifi 發表於 2022-2-12 11:11
你就好啦,上年避到加牌費,我遲左deadline日小小先續得,所以俾7千幾果吓都幾肉赤(2500 cc)

