Board logo

標題: 有左遙距入錶之後 [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2021-12-13 01:03     標題: 有左遙距入錶之後

有否覺得難等位左?
作者: astrial    時間: 2021-12-13 09:55

之前有易過咩?
作者: arrychiu    時間: 2021-12-13 10:31

之前有易過咩?
astrial 發表於 2021-12-13 09:55


呢句真
作者: ckmakit    時間: 2021-12-13 10:39

有左遙距入錶
除左要等位 仲要等個錶夠鐘....
作者: ckkong97    時間: 2021-12-13 12:09

有左遙距入錶
除左要等位 仲要等個錶夠鐘....
ckmakit 發表於 2021-12-13 10:39

唔入錶既始終唔入,其實分別不大,只係有入既等到佢夠鐘以前會見真人返黎走或入錶,而家可能remote 加左

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2