標題: 有左遙距入錶之後 [打印本頁]
作者: $foo 時間: 2021-12-13 01:03 標題: 有左遙距入錶之後
有否覺得難等位左?
作者: astrial 時間: 2021-12-13 09:55
之前有易過咩?
作者: arrychiu 時間: 2021-12-13 10:31
呢句真
作者: ckmakit 時間: 2021-12-13 10:39
有左遙距入錶
除左要等位 仲要等個錶夠鐘....
作者: ckkong97 時間: 2021-12-13 12:09
唔入錶既始終唔入,其實分別不大,只係有入既等到佢夠鐘以前會見真人返黎走或入錶,而家可能remote 加左
via HKEPC Reader for Android

