作者: 15灰熊 時間: 2021-11-21 08:03 標題: 想買車 cam , 請教一下邊隻好.
要求4K或以上解像度
如果可以靚仔更佳,
未有設定預算 (因不知道行情)
3Q
作者: 15灰熊 時間: 2021-11-21 08:19
THINKWARE U1000 行車記錄器
請問這一支好嗎?
作者: kenn 時間: 2021-11-21 10:23
回覆 2# 15灰熊
So far so good.
作者: 237135201 時間: 2021-11-21 10:27
換過一次機,撞手神
作者: 15灰熊 時間: 2021-11-21 17:34
IROAD X10 / X11 又如何?
作者: arrychiu 時間: 2021-11-21 18:30
如果外貌要靚就Blackvue DR900X 啦
作者: 237135201 時間: 2021-11-21 20:15
用過舊款,想講粗口
作者: wct 時間: 2021-11-21 22:08
出曬名,
唔掂。
作者: kenn 時間: 2021-11-22 15:10
U1000平過DR-900X,兼有張256GB咭。
作者: bighead 時間: 2021-11-22 18:50
點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠
有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日
via HKEPC Reader for Android
作者: 237135201 時間: 2021-11-22 23:46
點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠
有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日
via HKEPC Reader for Andr ...
bighead 發表於 2021-11-22 18:50
假如係路口位移動偵測一日就爆!
作者: 唔識電腦人 時間: 2021-11-22 23:55
點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠
有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日
via HKEPC Reader for Andr ...
bighead 發表於 2021-11-22 18:50
一睇就知佢唔識架啦
真係雜訊小既CAM 1080P都好夠用
夜間低光表現先係重點
盲目追求像素有咩用?
IPHONE 個鏡頭夠冇ANDROID系列咁高像素啦, 但影相拍片從來都冇輸過
作者: nganshiu 時間: 2021-11-23 04:26
高fps也重要
作者: blkbd5 時間: 2021-11-23 10:17
2k已經系好夠用,更更更重要系,60fps,ultra HDR,極低光攝影!
作者: NX 時間: 2021-11-23 13:29
我用 U1000 都係 set 2k 60fps, 2k 一般夠, smooth 都好緊要!
作者: 237135201 時間: 2021-11-23 14:36
U1000,60fps只係還好,其他仲慘!
作者: Xeony 時間: 2021-11-23 14:58
Ching 介紹 Blackvue DR900X 可能係因為鏡頭 wide 啲呢,可以一次過影晒對 A 柱。
作者: Xeony 時間: 2021-11-23 15:00
回覆 14# blkbd5
認同,可惜 DR900X 無得 set 低 res 高 fps
作者: rockie577 時間: 2021-11-23 16:39
4k, 你張SD 卡要幾大?
我iroad x 9 set 1080 30fps....
作者: 15灰熊 時間: 2021-11-24 08:08
......愈講愈復雜
咁師兄們推薦那一部??
只要拍攝清淅, 夜晚低光時清楚
SD 卡預咗用512..
作者: stussy101 時間: 2021-12-21 21:20
我都想物色一部1080p都夠唔使強求2k 4k, 最緊要夜晚清晰的車cam~
budget 只有 $1000 以下 x_x 除了小米及DDPai外, 未知大家仲有冇好介紹~?
作者: kckong99 時間: 2021-12-22 09:33
用緊 Blackvue 500GW, 成 7 年多, 如果壞了下部都係買 blackvue.
作者: blkbd5 時間: 2021-12-24 21:11
已平價 Dashcam 計,上TB網見海康威C 有2k 60fps,但系YT個比較,質素麻麻,要有1080p已上,60fps 唔容易搵到,通常只系推上 4k 就算!

