Board logo

標題: 終於換左軚... [打印本頁]

作者: ter038    時間: 2021-8-16 13:07     標題: 終於換左軚...

本帖最後由 ter038 於 2021-8-16 13:09 編輯

換左軚... 幾好...
https://drive.google.com/file/d/ ... Z/view?usp=drivesdk
作者: doggygundam    時間: 2021-8-16 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-16 16:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-16 16:20

本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-16 16:22 編輯
這個品牌。。。唔好開過100。。。

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-16 13:58

R888R乾地應該無咩問題嘅,濕地就可能要注意小小。
作者: KitB    時間: 2021-8-16 18:08

回覆 2# doggygundam

TOYO喎。。有咩問題
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-16 18:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038    時間: 2021-8-16 18:27

這個品牌。。。唔好開過100。。。

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-16 13:58


Le隻唔得ga咩??
作者: ter038    時間: 2021-8-16 18:28

回覆  ter038


    CL7?
ChingTszHong 發表於 2021-8-16 16:10


係ar...
作者: arrychiu    時間: 2021-8-16 18:49

回覆  KitB


    佢唔識嫁,求其講句嘢咁嫁咋,貨 Van 軚都行一百啦。
ChingTszHong 發表於 2021-8-16 18:16


我都無留意原來係個位高人
作者: ter038    時間: 2021-8-16 22:00

我都無留意原來係個位高人
arrychiu 發表於 2021-8-16 18:49


????????????????????????????????????????????
作者: doggygundam    時間: 2021-8-16 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-16 23:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-16 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038    時間: 2021-8-17 00:55

Toyo,dunlop萬五公里內好換,唔好話我無提醒你,可能救你一命。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-16 22:11


點解ge??
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-17 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-17 12:54

????????????????????????????????????????????
ter038 發表於 2021-8-16 22:00


https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: arrychiu    時間: 2021-8-17 12:59

Toyo,dunlop萬五公里內好換,唔好話我無提醒你,可能救你一命。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-16 22:11


R888R 點行到 15000km,通常R胎10000km可能已經係極限,
我條RE-71RS好準時5000km開始起圓角,
而家我前後對調行多5000km就四條一齊換。
作者: arrychiu    時間: 2021-8-17 13:02

點解ge??
ter038 發表於 2021-8-17 00:55


R888R應該行唔到15000km,
你5000km後就要Check住條胎。
作者: KitB    時間: 2021-8-17 13:46

回覆 11# doggygundam

第一TOYO係日本大牌子黎。。
第二原子胎係唔會爆胎。。
點樣會無命?_?
作者: 黑仔    時間: 2021-8-17 14:49

回覆  doggygundam

第一TOYO係日本大牌子黎。。
第二原子胎係唔會爆胎。。
點樣會無命?_? ...
KitB 發表於 2021-8-17 13:46


高人諗野我地唔會明白
作者: siacelestar    時間: 2021-8-17 16:51

回覆  doggygundam

第一TOYO係日本大牌子黎。。
第二原子胎係唔會爆胎。。
點樣會無命?_? ...
KitB 發表於 2021-8-17 13:46

唔駛理個百彈齋主啦
條條胎都話唔掂,買行貨就話人傻仔。
留返啖氣去回覆同啲會正常討論既好過

via HKEPC Reader for Android
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-17 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-17 17:20

回覆  siacelestar


    彈唔緊要丫,問佢邊隻好邊度平又講唔出嚟先搞笑嘛,cheap cheap 地,我換咗咩軚 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-17 17:05


最好笑佢係連咩Size咩牌子都唔肯講,你吹都吹得專業D。
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-17 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-17 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-17 20:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-17 20:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038    時間: 2021-8-18 11:29

本帖最後由 ter038 於 2021-8-18 11:57 編輯
你中意送錢給代理無問題的

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-17 20:46


想問下le條tire水貨同行貨分別係幾錢?
215/45R17
禁如果le條軚唔ok又有咩軚介紹下??
作者: awinds    時間: 2021-8-18 15:33

我公司d 大貨車都係用TOYO 冇問題
作者: cheungwn    時間: 2021-8-19 09:37

TOYO係香港冇點賣廣告,質素係唔差. 一定要記住,佢係慢熱軚!夠工作溫度應該唔會令你失望
作者: doggygundam    時間: 2021-8-19 19:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungwn    時間: 2021-8-20 09:45

回覆 31# doggygundam

羊毛出自羊身上,蝕BID新車配置,之後係車主身上拎返
作者: arrychiu    時間: 2021-8-20 13:09

回覆  doggygundam

羊毛出自羊身上,蝕BID新車配置,之後係車主身上拎返
cheungwn 發表於 2021-8-20 09:45


基本上你當佢講笑話就得啦,
米芝蓮同Good Year佢都可以當同級。
作者: cheungwn    時間: 2021-8-20 15:59

觀點問題.  攞F1做例子, 好年同米芝蓮都係official supplier.客觀睇,係同級.  
選擇係主觀嘅,用落夾到自己嘅黃金右腳就係好軚.
不論你之前用咩軚又曾經係某個位留下深刻回憶.之後當你再攻同一位置時,不論你用咩軚,潛意識一定縮,又代表到啲咩呢?
作者: doggygundam    時間: 2021-8-20 19:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KitB    時間: 2021-8-20 23:55

本帖最後由 KitB 於 2021-8-20 23:56 編輯
我講換呔價格唔係新車

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-20 19:01


我諗你要搞清楚一點。。

平=/=雞胎

日本大把人ATR,我諗你聽都未聽過。。平TOYO 50%
作者: KitB    時間: 2021-8-20 23:59

觀點問題.  攞F1做例子, 好年同米芝蓮都係official supplier.客觀睇,係同級.  
選擇係主觀嘅,用落夾到自己 ...
cheungwn 發表於 2021-8-20 15:59


佢可能揸緊架500匹以上,所以話TOYO唔得
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-21 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-21 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 43215798    時間: 2021-8-21 09:43

嘈到PK
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 13:18

日本人好多人開40而且好禮讓,路又靚,香港唔係日本。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-21 09:33

日本行高速公路架架都百幾二百公里,
我揸140km佢哋話過就過,日頭市區就比較禮讓,
不過佢哋會亂出路口,我初時都好唔慣,去多幾次就習慣咗。
作者: nelsonlee130    時間: 2021-8-21 14:00

日本行高速公路架架都百幾二百公里,

arrychiu 發表於 2021-8-21 01:18 PM


又誇咗...
上限+40影到即時停牌
我識好多日本人都係踩界 e.g. 80行120算
作者: doggygundam    時間: 2021-8-21 14:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superpooh    時間: 2021-8-21 15:01

日本行高速公路架架都百幾二百公里,
我揸140km佢哋話過就過,日頭市區就比較禮讓,
不過佢哋會亂出路口, ...
arrychiu 發表於 2021-8-21 13:18


我揸140km佢哋話過就過 <- 由其追越車線個d位
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 17:21

又誇咗...
上限+40影到即時停牌
我識好多日本人都係踩界 e.g. 80行120算
nelsonlee130 發表於 2021-8-21 14:00


真係架,
疫情前我每年都去日本幾次,貪平機票好多時都買偏D嘅機場,
好似九州咁我就成日買熊本,熊本落返福崗D車好快。
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 17:23

你係唔係去錯左德國

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-21 14:55


德國你揸200km隔離D車都係咁過。
PS: 我未去過德國,淨係網上面睇試車片。
作者: nelsonlee130    時間: 2021-8-21 19:45

回覆 45# arrychiu

首都圈已經無可能
奧運前後多咗勁多大皇冠+cam
識人中央道>松本都中咗
p.s.以前拎住國際牌我都係咁放縱
自從去日本做嘢留多過3個月 要換local牌
就無得再扮唔識
作者: Dcup    時間: 2021-8-21 19:57

又誇咗...
上限+40影到即時停牌
我識好多日本人都係踩界 e.g. 80行120算
nelsonlee130 發表於 2021-8-21 14:00



    都係固定位

非市區圈k car踩到cut油只驚前面有車頂住唔係都無問題
作者: nelsonlee130    時間: 2021-8-21 20:03

回覆 48# Dcup

咁嘅心態係日本比大皇冠截係遲早問題
旅客x國際牌又唔駛負責...明嘅
日日揸車通勤嘅根本唔會搏
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 21:35

回覆  arrychiu

首都圈已經無可能
奧運前後多咗勁多大皇冠+cam
識人中央道>松本都中咗
p.s.以前拎住國 ...
nelsonlee130 發表於 2021-8-21 19:45


東京我每次都係住一晚就走,浄係會同老婆去原宿潮聖,個仔就去秋葉原,
其他時間都唔會留係東京,回程我鍾意住千葉,臨走時去成田山食個鰻魚飯。
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 21:40

回覆  Dcup

咁嘅心態係日本比大皇冠截係遲早問題
旅客x國際牌又唔駛負責...明嘅
日日揸車通勤嘅 ...
nelsonlee130 發表於 2021-8-21 20:03


咁下次再去日本我會小心D,但都唔知幾時先有得去?
不過租嚟租來租去都係Fit、Note咁,都唔會揸到好快。
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 21:45

都係固定位

非市區圈k car踩到cut油只驚前面有車頂住唔係都無問題
Dcup 發表於 2021-8-21 19:57


佢哋揸K-Car真係好快,我租過一次就驚驚,俾風吹架車會走。
作者: nelsonlee130    時間: 2021-8-21 21:54

咁下次再去日本我會小心D,但都唔知幾時先有得去?
不過租嚟租來租去都係Fit、Note咁,都唔會揸到好快。 ...
arrychiu 發表於 2021-8-21 09:40 PM


Times有一期做過Jaguar E-Pace都幾好玩
不過望一望, 而家東京執淨羽田空港一間
鬼咩, 打埋針都一樣會傳染, 講真我睇唔到完嘅一日
btw我都係住千葉
作者: arrychiu    時間: 2021-8-21 22:00

Times有一期做過Jaguar E-Pace都幾好玩
不過望一望, 而家東京執淨羽田空港一間
鬼咩, 打埋針都一樣會傳 ...
nelsonlee130 發表於 2021-8-21 21:54


Times我無用好多年,我嫌佢貴。
作者: doggygundam    時間: 2021-8-21 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-21 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038    時間: 2021-8-22 02:37

用左幾日幾好ar套tire... Le套tire嘈正常ga wo...
作者: asian_xl    時間: 2021-8-22 08:54

睇完隻狗啲POST,真喺唔明去証明啲乜。
作者: doggygundam    時間: 2021-8-22 09:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milkwhl    時間: 2021-8-22 18:48

回復 58 #asian_xl

認同, 對討論無幫助, 可能佢要刷存在感。

via HKEPC Reader for Android
作者: doggygundam    時間: 2021-8-22 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asian_xl    時間: 2021-8-22 21:45

咁唔關你事講咁多做乜?
作者: doggygundam    時間: 2021-8-22 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-22 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 08:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KitB    時間: 2021-8-23 09:01

無人明你想提出咩論點。。
你講到"你口中好既胎"好似行到光頭都有GRIP咁
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 10:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungwn    時間: 2021-8-23 10:43

觀點問題.  攞F1做例子, 好年同米芝蓮都係official supplier.客觀睇,係同級.  
選擇係主觀嘅,用落夾到自己 ...
cheungwn 發表於 2021-8-20 15:59


我就係講軚, 我亦都冇講過TOYO差.  睇返POST我有講夠暖就俾到信心你.

回應返, 你好少見TOYO你原廠配備因為都要經過投標價低者得既流程.  大部份消費者唔會研究軚, 用到夠期就免煩換返出廠軚[軚鋪都會叫你對紋], 軚廠咪係消費者身上搵返錢.

有玩車同知生意模式既人應該明我講咩.

唔再回應引發無謂討論.謝謝
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 12:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 12:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-23 13:23

你用開bb呀?150過灣有什麼出奇?又唔係開校巴。

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-23 12:21


唔好跨咁大啦,我真係怕俾D新手見到當真,會害死人架。
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 13:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-23 14:01

本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-23 14:03 編輯
叫新手換toyo,dunlop就真係害死人

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-23 13:47


Toyo同Dunlop你揸150km過彎梗係會死人,
因為咩牌子都一樣,自問無呢個本事,
真係好想約你遊車河,見識下你150km過彎。
作者: wgpoon    時間: 2021-8-23 14:17

"用到夠期就免煩換返出廠軚[軚鋪都會叫你對紋]"

你講得出都笑死人啦, 前一對 後一對同紋就得

如果要對出廠既紋, 應該可以賣天價
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 15:37     標題: RE: 終於換左軚...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 16:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poopies    時間: 2021-8-23 17:28

唔好跨咁大啦,我真係怕俾D新手見到當真,會害死人架。
arrychiu 發表於 2021-8-23 13:23

呢句岩, 分分鐘誤人子弟
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-23 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam    時間: 2021-8-23 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-23 23:45

有晒video收你皮,已經無什麼好討論

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-23 22:56


你架車過彎快過F1,好犀利呀!
幾時俾我見識下?
出嚟遊吓車河,時間地點我可以就你。
作者: arrychiu    時間: 2021-8-23 23:52

你唔影150轉唔到彎那麼事實就係可以

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-23 21:55


咁不如你揸你架車影段150km過彎大家見識下
作者: arrychiu    時間: 2021-8-23 23:56

多數彎都過晒150
直路唔夠 F1快姐,好多街跑轉彎勁過F1車。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-23 22:03


原來師兄你揸F-1,唔怪之得咁勁啦,
我對你嘅欽敬有如滔滔江水綿綿不絕。
作者: ter038    時間: 2021-8-24 01:15

多數彎都過晒150
直路唔夠 F1快姐,好多街跑轉彎勁過F1車。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-23 22:03


C hing唔明點解你會po段F1片出黎!!
作者: ter038    時間: 2021-8-24 01:16

設計都係開頭ok, 會有靚benchmark那麼先易sell有幾“好”, 用用下你就知

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-22 09:31


即係點...暫時都ok...
作者: doggygundam    時間: 2021-8-24 04:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-8-24 08:45

本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-24 08:47 編輯
已經收左你們皮,你們再跌落地揦返拃沙也沒有意思了。你們再打字都係跌落地揦返拃沙,我會看完笑下你們。 ...
doggygundam 發表於 2021-8-24 04:21


你嚟收我皮啦,幾時出車?
真係好想見識下你150km劈彎嘅風釆
作者: siacelestar    時間: 2021-8-24 09:25

即係點...暫時都ok...
ter038 發表於 2021-8-24 01:16

通常啲呔俾媒體評測都係新呔比較少試到尾,所以有啲廠會較著重調較好新呔既表現去搶市場。

via HKEPC Reader for Android
作者: cheungwn    時間: 2021-8-24 09:50

本帖最後由 cheungwn 於 2021-8-24 10:02 編輯

回覆 73# arrychiu
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-24 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siacelestar    時間: 2021-8-24 10:36

C hing唔明點解你會po段F1片出黎!!
ter038 發表於 2021-8-24 01:15

我都唔明

F1車同街車比根本兩回事-乾地有得㨂軟硬,落雨入pit去換呔,用一次就完。街車呔要行兩萬公里兼顧乾濕。

百五K入灣就唔好強求,亦都唔好拍片。唔好教唆犯法亦都唔好做犯法野唔該。

淨講一隻牌子就話唔掂出事炒車,其實各大牌子仲有好多款香港買唔到只能望洋興嘆;但一句就話唔掂就真係唔公道。我有用過Dunlop同Nokian覺得係好野,但嗰兩條呔我會唔會係香港用?唔會!(嗰兩條係Dunlop SP Winter Sport 3D / Nokian Hakkapeliitta 9)唔同情況有唔同選擇有唔同結果。

還是同一句,攞實際野先好講。唔駛百五K,講咩車搭咩呔有信心做到都收貨架啦。
為表誠意我講先啦,Ford Mondeo+ Continental MC6,乾濕地表現都俾到信心,之前用過Goodyear EGP/Michelin PS4。

via HKEPC Reader for Android
作者: cheungwn    時間: 2021-8-24 10:40

我都唔明

F1車同街車比根本兩回事-乾地有得㨂軟硬,落雨入pit去換呔,用一次就完。街車呔要行兩萬公里兼 ...
siacelestar 發表於 2021-8-24 10:36


中肯吓吓以偏概全真係好難討論落去
作者: ChingTszHong    時間: 2021-8-24 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2