作者: ter038 時間: 2021-8-16 13:07 標題: 終於換左軚...
本帖最後由 ter038 於 2021-8-16 13:09 編輯
換左軚... 幾好...
https://drive.google.com/file/d/ ... Z/view?usp=drivesdk
作者: doggygundam 時間: 2021-8-16 13:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-16 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-16 16:20
本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-16 16:22 編輯
R888R乾地應該無咩問題嘅,濕地就可能要注意小小。
作者: KitB 時間: 2021-8-16 18:08
回覆 2# doggygundam
TOYO喎。。有咩問題
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-16 18:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038 時間: 2021-8-16 18:27
Le隻唔得ga咩??
作者: ter038 時間: 2021-8-16 18:28
係ar...
作者: arrychiu 時間: 2021-8-16 18:49
我都無留意原來係個位高人
作者: ter038 時間: 2021-8-16 22:00
????????????????????????????????????????????
作者: doggygundam 時間: 2021-8-16 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-16 23:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-16 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038 時間: 2021-8-17 00:55
Toyo,dunlop萬五公里內好換,唔好話我無提醒你,可能救你一命。
via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-16 22:11
點解ge??
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-17 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-17 12:54
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: arrychiu 時間: 2021-8-17 12:59
Toyo,dunlop萬五公里內好換,唔好話我無提醒你,可能救你一命。
via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-16 22:11
R888R 點行到 15000km,通常R胎10000km可能已經係極限,
我條RE-71RS好準時5000km開始起圓角,
而家我前後對調行多5000km就四條一齊換。
作者: arrychiu 時間: 2021-8-17 13:02
R888R應該行唔到15000km,
你5000km後就要Check住條胎。
作者: KitB 時間: 2021-8-17 13:46
回覆 11# doggygundam
第一TOYO係日本大牌子黎。。
第二原子胎係唔會爆胎。。
點樣會無命?_?
作者: 黑仔 時間: 2021-8-17 14:49
高人諗野我地唔會明白
作者: siacelestar 時間: 2021-8-17 16:51
唔駛理個百彈齋主啦
條條胎都話唔掂,買行貨就話人傻仔。
留返啖氣去回覆同啲會正常討論既好過
via HKEPC Reader for Android
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-17 17:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-17 17:20
最好笑佢係連咩Size咩牌子都唔肯講,你吹都吹得專業D。
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-17 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-17 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-17 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-17 20:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038 時間: 2021-8-18 11:29
本帖最後由 ter038 於 2021-8-18 11:57 編輯
想問下le條tire水貨同行貨分別係幾錢?
215/45R17
禁如果le條軚唔ok又有咩軚介紹下??
作者: awinds 時間: 2021-8-18 15:33
我公司d 大貨車都係用TOYO 冇問題
作者: cheungwn 時間: 2021-8-19 09:37
TOYO係香港冇點賣廣告,質素係唔差. 一定要記住,佢係慢熱軚!夠工作溫度應該唔會令你失望
作者: doggygundam 時間: 2021-8-19 19:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungwn 時間: 2021-8-20 09:45
回覆 31# doggygundam
羊毛出自羊身上,蝕BID新車配置,之後係車主身上拎返
作者: arrychiu 時間: 2021-8-20 13:09
基本上你當佢講笑話就得啦,
米芝蓮同Good Year佢都可以當同級。
作者: cheungwn 時間: 2021-8-20 15:59
觀點問題. 攞F1做例子, 好年同米芝蓮都係official supplier.客觀睇,係同級.
選擇係主觀嘅,用落夾到自己嘅黃金右腳就係好軚.
不論你之前用咩軚又曾經係某個位留下深刻回憶.之後當你再攻同一位置時,不論你用咩軚,潛意識一定縮,又代表到啲咩呢?
作者: doggygundam 時間: 2021-8-20 19:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KitB 時間: 2021-8-20 23:55
本帖最後由 KitB 於 2021-8-20 23:56 編輯
我諗你要搞清楚一點。。
平=/=雞胎
日本大把人ATR,我諗你聽都未聽過。。平TOYO 50%
作者: KitB 時間: 2021-8-20 23:59
佢可能揸緊架500匹以上,所以話TOYO唔得
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-21 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-21 09:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 43215798 時間: 2021-8-21 09:43
嘈到PK
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 13:18
日本行高速公路架架都百幾二百公里,
我揸140km佢哋話過就過,日頭市區就比較禮讓,
不過佢哋會亂出路口,我初時都好唔慣,去多幾次就習慣咗。
作者: nelsonlee130 時間: 2021-8-21 14:00
又誇咗...
上限+40影到即時停牌
我識好多日本人都係踩界 e.g. 80行120算
作者: doggygundam 時間: 2021-8-21 14:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superpooh 時間: 2021-8-21 15:01
我揸140km佢哋話過就過 <-
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 17:21
真係架,
疫情前我每年都去日本幾次,貪平機票好多時都買偏D嘅機場,
好似九州咁我就成日買熊本,熊本落返福崗D車好快。
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 17:23
德國你揸200km隔離D車都係咁過。
PS: 我未去過德國,淨係網上面睇試車片。
作者: nelsonlee130 時間: 2021-8-21 19:45
回覆 45# arrychiu
首都圈已經無可能
奧運前後多咗勁多大皇冠+cam
識人中央道>松本都中咗
p.s.以前拎住國際牌我都係咁放縱
自從去日本做嘢留多過3個月 要換local牌
就無得再扮唔識
作者: Dcup 時間: 2021-8-21 19:57
都係固定位
非市區圈k car踩到cut油只驚前面有車頂住唔係都無問題
作者: nelsonlee130 時間: 2021-8-21 20:03
回覆 48# Dcup
咁嘅心態係日本比大皇冠截係遲早問題
旅客x國際牌又唔駛負責...明嘅
日日揸車通勤嘅根本唔會搏
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 21:35
東京我每次都係住一晚就走,浄係會同老婆去原宿潮聖,個仔就去秋葉原,
其他時間都唔會留係東京,回程我鍾意住千葉,臨走時去成田山食個鰻魚飯。
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 21:40
咁下次再去日本我會小心D,但都唔知幾時先有得去?
不過租嚟租來租去都係Fit、Note咁,都唔會揸到好快。
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 21:45
佢哋揸K-Car真係好快,我租過一次就驚驚,俾風吹架車會走。
作者: nelsonlee130 時間: 2021-8-21 21:54
Times有一期做過Jaguar E-Pace都幾好玩
不過望一望, 而家東京執淨羽田空港一間
鬼咩, 打埋針都一樣會傳染, 講真我睇唔到完嘅一日
btw我都係住千葉
作者: arrychiu 時間: 2021-8-21 22:00
Times我無用好多年,我嫌佢貴。
作者: doggygundam 時間: 2021-8-21 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-21 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ter038 時間: 2021-8-22 02:37
用左幾日幾好ar套tire... Le套tire嘈正常ga wo...
作者: asian_xl 時間: 2021-8-22 08:54
睇完隻狗啲POST,真喺唔明去証明啲乜。
作者: doggygundam 時間: 2021-8-22 09:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milkwhl 時間: 2021-8-22 18:48
回復 58 #asian_xl
認同, 對討論無幫助, 可能佢要刷存在感。
via HKEPC Reader for Android
作者: doggygundam 時間: 2021-8-22 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asian_xl 時間: 2021-8-22 21:45
咁唔關你事講咁多做乜?
作者: doggygundam 時間: 2021-8-22 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-22 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 08:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KitB 時間: 2021-8-23 09:01
無人明你想提出咩論點。。
你講到"你口中好既胎"好似行到光頭都有GRIP咁
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 10:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungwn 時間: 2021-8-23 10:43
我就係講軚, 我亦都冇講過TOYO差. 睇返POST我有講夠暖就俾到信心你.
回應返, 你好少見TOYO你原廠配備因為都要經過投標價低者得既流程. 大部份消費者唔會研究軚, 用到夠期就免煩換返出廠軚[軚鋪都會叫你對紋], 軚廠咪係消費者身上搵返錢.
有玩車同知生意模式既人應該明我講咩.
唔再回應引發無謂討論.謝謝
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 12:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-23 13:23
唔好跨咁大啦,我真係怕俾D新手見到當真,會害死人架。
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-23 14:01
本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-23 14:03 編輯
Toyo同Dunlop你揸150km過彎梗係會死人,
因為咩牌子都一樣,自問無呢個本事,
真係好想約你遊車河,見識下你150km過彎。
作者: wgpoon 時間: 2021-8-23 14:17
"用到夠期就免煩換返出廠軚[軚鋪都會叫你對紋]"
你講得出都笑死人啦, 前一對 後一對同紋就得

如果要對出廠既紋, 應該可以賣天價
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 15:37 標題: RE: 終於換左軚...
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poopies 時間: 2021-8-23 17:28
呢句岩, 分分鐘誤人子弟
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 21:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 22:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-23 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggygundam 時間: 2021-8-23 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-23 23:45
你架車過彎快過F1,好犀利呀!
幾時俾我見識下?
出嚟遊吓車河,時間地點我可以就你。
作者: arrychiu 時間: 2021-8-23 23:52
咁不如你揸你架車影段150km過彎大家見識下
作者: arrychiu 時間: 2021-8-23 23:56
原來師兄你揸F-1,唔怪之得咁勁啦,
我對你嘅欽敬有如滔滔江水綿綿不絕。
作者: ter038 時間: 2021-8-24 01:15
C hing唔明點解你會po段F1片出黎!!
作者: ter038 時間: 2021-8-24 01:16
設計都係開頭ok, 會有靚benchmark那麼先易sell有幾“好”, 用用下你就知
via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-22 09:31
即係點...暫時都ok...
作者: doggygundam 時間: 2021-8-24 04:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-8-24 08:45
本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-24 08:47 編輯
你嚟收我皮啦,幾時出車?
真係好想見識下你150km劈彎嘅風釆
作者: siacelestar 時間: 2021-8-24 09:25
通常啲呔俾媒體評測都係新呔比較少試到尾,所以有啲廠會較著重調較好新呔既表現去搶市場。
via HKEPC Reader for Android
作者: cheungwn 時間: 2021-8-24 09:50
本帖最後由 cheungwn 於 2021-8-24 10:02 編輯
回覆 73# arrychiu
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-24 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siacelestar 時間: 2021-8-24 10:36
我都唔明
F1車同街車比根本兩回事-乾地有得㨂軟硬,落雨入pit去換呔,用一次就完。街車呔要行兩萬公里兼顧乾濕。
百五K入灣就唔好強求,亦都唔好拍片。唔好教唆犯法亦都唔好做犯法野唔該。
淨講一隻牌子就話唔掂出事炒車,其實各大牌子仲有好多款香港買唔到只能望洋興嘆;但一句就話唔掂就真係唔公道。我有用過Dunlop同Nokian覺得係好野,但嗰兩條呔我會唔會係香港用?唔會!(嗰兩條係Dunlop SP Winter Sport 3D / Nokian Hakkapeliitta 9)唔同情況有唔同選擇有唔同結果。
還是同一句,攞實際野先好講。唔駛百五K,講咩車搭咩呔有信心做到都收貨架啦。
為表誠意我講先啦,Ford Mondeo+ Continental MC6,乾濕地表現都俾到信心,之前用過Goodyear EGP/Michelin PS4。
via HKEPC Reader for Android
作者: cheungwn 時間: 2021-8-24 10:40
中肯
作者: ChingTszHong 時間: 2021-8-24 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

