作者: hing8420 時間: 2021-7-24 20:15 標題: 二手車換迫力
H車想換迫力,宜家果套好舊又嘈(EE聲)
想問點知邊套brake要搭橋 邊套又唔洗?(因為就黎要驗車, 唔想哂錢拆)
架車唔係好大馬力 聽人講brembo一踩就停 又唔係好需要
想換番套接近原廠quality 又靚仔既brake 唔係好識揀
求指點
作者: ChingTszHong 時間: 2021-7-24 20:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-7-24 21:38
本帖最後由 arrychiu 於 2021-7-24 21:40 編輯
以前我揸H車時用endless,碟皮鮑魚三件頭,有買貴無買錯。
作者: wgpoon 時間: 2021-7-24 21:50
本帖最後由 wgpoon 於 2021-7-24 21:52 編輯
想換迫力最快係FB 搵自己車group 問,
最起碼知自己原廠用咩碟size/brake皮, 重有咩升級選擇
搭橋通常係指卡鉗無羊角要轉接座,
如果要驗車既, 可以搵"直上" 既
網上借圖, 黃色圈住有腳一體化就過到驗車, 不過選擇唔多而且唔平
有部份"原廠" 本身有搭橋都驗到車既, 好似波子某D型號
另外係, brake 既大細力除左睇碟size/brake皮, 重有大力鼓,
EE聲嘈要睇下係咪brake皮到期 定起角
舊車如果預1-2年換既, 我就覺得搵下靚少少既皮同碟先
真係成套換, 除左唔平重要驚係咪假野
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2274465&k=461d13abcea1b58b896beb33757dc794&t=1782143006&sid=tbu7Pircm

作者: wgpoon 時間: 2021-7-24 21:52
如果係舊車, 買呢套分分鐘貴過部車.....
作者: arrychiu 時間: 2021-7-25 09:53
本帖最後由 arrychiu 於 2021-7-25 09:55 編輯
我估樓主肯俾錢去攪架車應該係經典款啦,
如果唔係都唔會洗幾蚊雞落去換迫力。
作者: siacelestar 時間: 2021-7-25 14:30
除非先天成個煞車系統唔夠力,其實換皮同碟已經有改善
唔好忘記兩年至三年換迫力油
via HKEPC Reader for Android
作者: 野野夜孩子 時間: 2021-7-28 16:49
好嘈可能係迫力皮冇晒換咗就得,唔駛換埋鮑魚呀?錢多另計
作者: love19901109 時間: 2021-7-30 00:47
問車房最好 EE聲可能係碟有坑 或者塊皮硬 什麼高溫皮果D
作者: gab 時間: 2021-8-6 17:37
回覆 1# hing8420
迫力換碟同皮咪得, 鉗唔會尖叫
但碟起左坑會有聲同震
皮又愈硬愈嘈
你其實知唔知自己想要乜?
平時正常渣唔駛搞咁多野啦
驗車又煩


