Board logo

標題: 燒咗架法拉利F40 [打印本頁]

作者: smoke_cheese    時間: 2021-5-9 17:15     標題: 燒咗架法拉利F40

https://news.tv-asahi.co.jp/news_society/articles/000215471.html

行行下出煙→路邊停車→着火→全燒
司機同乘客走得切

F40二手價一億日元左右
作者: Hidekii    時間: 2021-5-9 18:19

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
作者: kenken33    時間: 2021-5-9 19:58

超跑唔係預左會著火咩 平時都跟個滅火筒比你放車上
作者: sport    時間: 2021-5-9 22:15

世上又少架F40,身價即時又升
作者: edl0025    時間: 2021-5-11 14:58

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
Hidekii 發表於 2021-5-9 18:19



    拉利MR 着火都吾係第一次...
作者: 野野夜孩子    時間: 2021-5-11 21:08

空波比大油散唔切熱?
作者: mxc    時間: 2021-5-12 12:53

記得外國有拍賣網站專買D貴車, 但燒到爛哂或撞到爛哂
作者: mcdull    時間: 2021-5-12 12:58

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
Hidekii 發表於 2021-5-9 18:19



除左 designed to 著火, 任何野零件正常都係唔會著火
所以講左等於冇講.
作者: Hidekii    時間: 2021-5-12 13:14

除左 designed to 著火, 任何野零件正常都係唔會著火
所以講左等於冇講.
mcdull 發表於 2021-5-12 12:58
語言偽術, 博大精深
作者: Dcup    時間: 2021-5-12 19:36

出得煙己經"必"緊油出黎辣到野,唔即時噴滅火筒其實見火己完

高壓縮比跑車燒通頂都係咁,本身又熱過人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2