作者: smoke_cheese 時間: 2021-5-9 17:15 標題: 燒咗架法拉利F40
https://news.tv-asahi.co.jp/news_society/articles/000215471.html
行行下出煙→路邊停車→着火→全燒
司機同乘客走得切
F40二手價一億日元左右
作者: Hidekii 時間: 2021-5-9 18:19
諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
作者: kenken33 時間: 2021-5-9 19:58
超跑唔係預左會著火咩
作者: sport 時間: 2021-5-9 22:15
世上又少架F40,身價即時又升
作者: edl0025 時間: 2021-5-11 14:58
拉利MR 着火都吾係第一次...
作者: 野野夜孩子 時間: 2021-5-11 21:08
空波比大油散唔切熱?
作者: mxc 時間: 2021-5-12 12:53
記得外國有拍賣網站專買D貴車, 但燒到爛哂或撞到爛哂
作者: mcdull 時間: 2021-5-12 12:58
除左 designed to 著火, 任何野零件正常都係唔會著火
所以講左等於冇講.
作者: Hidekii 時間: 2021-5-12 13:14
語言偽術, 博大精深

作者: Dcup 時間: 2021-5-12 19:36
出得煙己經"必"緊油出黎辣到野,唔即時噴滅火筒其實見火己完
高壓縮比跑車燒通頂都係咁,本身又熱過人

