Board logo

標題: 車天花照明,是否驗車的範圍? [打印本頁]

作者: 中年失業    時間: 2021-3-4 01:39     標題: 車天花照明,是否驗車的範圍?

下星期第一次自己去驗車中心驗車,2014年生產7年車繼牌,上年收車時車廂內自己DlY換了白光LED。相請教各位師兄,驗車時,這些室內天花的燈,要還原嗎?
作者: siacelestar    時間: 2021-3-4 07:08

唔係長著無問題的

燈塔咁光影響其他道路上使用者另計

via HKEPC Reader for Android
作者: kanwing    時間: 2021-3-4 11:24

衝入去試下先.
有咩問題會寫低. 可以兩星期內俾返少少錢翻驗. <-- 有錯請指正
作者: chpyeung    時間: 2021-3-4 17:06

衝入去試下先.
有咩問題會寫低. 可以兩星期內俾返少少錢翻驗.
kanwing 發表於 2021-3-4 11:24



    燈呢類少問題翻驗係免費. 上年車牌燈唔着加細燈轉咗白LED 都係叫我換番拿去再驗就得. N年前避震漏油就要整好後俾多百幾蚊再驗.
作者: 中年失業    時間: 2021-3-4 18:49

衝入去試下先.
有咩問題會寫低. 可以兩星期內俾返少少錢翻驗.
kanwing 發表於 2021-3-4 11:24


工作車想一take過,但自己又懶換燈膽
作者: 中年失業    時間: 2021-3-4 18:50

燈呢類少問題翻驗係免費. 上年車牌燈唔着加細燈轉咗白LED 都係叫我換番拿去再驗就得. N年前避震漏油 ...
chpyeung 發表於 2021-3-4 17:06

C兄你在那裡驗
作者: kwliu    時間: 2021-3-4 19:43

本帖最後由 kwliu 於 2021-3-4 19:45 編輯

以前架車房燈換咗LED多年(合理光度), 拍咗去跟車門開燈,N年前比車房代驗同自己揸去驗幾次都無話有問題。

如果係車頭燈或指示燈應該會執正做。
作者: 中年失業    時間: 2021-3-4 20:35

回覆 7# kwliu

好的,多謝分享
作者: asian_xl    時間: 2021-3-4 23:13

大昌叫我自己換返就走,八方就唔好貪佢啲禮券執得好正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2