作者: 中年失業 時間: 2021-3-4 01:39 標題: 車天花照明,是否驗車的範圍?
下星期第一次自己去驗車中心驗車,2014年生產7年車繼牌,上年收車時車廂內自己DlY換了白光LED。相請教各位師兄,驗車時,這些室內天花的燈,要還原嗎?
作者: siacelestar 時間: 2021-3-4 07:08
唔係長著無問題的
燈塔咁光影響其他道路上使用者另計
via HKEPC Reader for Android
作者: kanwing 時間: 2021-3-4 11:24
衝入去試下先.
有咩問題會寫低. 可以兩星期內俾返少少錢翻驗. <-- 有錯請指正
作者: chpyeung 時間: 2021-3-4 17:06
燈呢類少問題翻驗係免費. 上年車牌燈唔着加細燈轉咗白LED 都係叫我換番拿去再驗就得. N年前避震漏油就要整好後俾多百幾蚊再驗.
作者: 中年失業 時間: 2021-3-4 18:49
工作車想一take過,但自己又懶換燈膽
作者: 中年失業 時間: 2021-3-4 18:50
C兄你在那裡驗
作者: kwliu 時間: 2021-3-4 19:43
本帖最後由 kwliu 於 2021-3-4 19:45 編輯
以前架車房燈換咗LED多年(合理光度), 拍咗去跟車門開燈,N年前比車房代驗同自己揸去驗幾次都無話有問題。
如果係車頭燈或指示燈應該會執正做。
作者: 中年失業 時間: 2021-3-4 20:35
回覆 7# kwliu
好的,多謝分享

作者: asian_xl 時間: 2021-3-4 23:13
大昌叫我自己換返就走,八方就唔好貪佢啲禮券執得好正

