Board logo

標題: 政府驗車有超市禮卷送? [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2021-3-3 16:18     標題: 政府驗車有超市禮卷送?

剛剛睇左 youtube, 原來有d咁既事‥
作者: mo9394    時間: 2021-3-3 16:38

大行無咁易拎到, 但都當消費可以儲分, 我間相熟車房叫我自己拎去驗車時, 都可以話入分落佢account
細嗰D 好似話有, 唔方便, 我未去過
作者: $foo    時間: 2021-3-3 16:54

大行無咁易拎到, 但都當消費可以儲分, 我間相熟車房叫我自己拎去驗車時, 都可以話入分落佢account
細嗰D 好 ...
mo9394 發表於 2021-3-3 16:38


youtube 話某間回 200 百佳 (費事賣廣告),估唔到比5百幾驗都有咁多回贈
以前真係唔知,以為唔比車房驗已經賺左‥
作者: mo9394    時間: 2021-3-3 16:56

youtube 話某間回 200 百佳 (費事賣廣告),估唔到比5百幾驗都有咁多回贈
以前真係唔知,以為唔比車房 ...
$foo 發表於 2021-3-3 16:54


我會蝕隧道費同油錢   無乜錢落袋
作者: jazz2014    時間: 2021-3-3 18:26

第一次揸車?
作者: 010126    時間: 2021-3-3 23:43

好多人費事煩,交低架車俾車房去驗車,收工就有得拎返
作者: mo9394    時間: 2021-3-4 00:01

好多人費事煩,交低架車俾車房去驗車,收工就有得拎返
010126 發表於 2021-3-3 23:43


來回車房兩轉, 仲耐過拎架車去驗

20 min 唔駛, 大昌嗰d 仲有野飲有野食
作者: kanwing    時間: 2021-3-4 11:22

好似硬性規定要有休息地方. 有小食/飲品提供.

去開個間都有$100 超市coupon送.
作者: kwliu    時間: 2021-3-4 19:57

來回車房兩轉, 仲耐過拎架車去驗

20 min 唔駛, 大昌嗰d 仲有野飲有野食
mo9394 發表於 2021-3-4 00:01


以前懶兼怕煩比車房搞,不過越來越貴成二三千銀,後尾聽朋友講自己去驗,星期六即去即回快又平,好後悔唔一早自己搞。
作者: zyrus    時間: 2021-3-7 17:20

我去嗰間有偈油送
作者: 正宗球迷    時間: 2021-3-7 19:18

以前懶兼怕煩比車房搞,不過越來越貴成二三千銀,後尾聽朋友講自己去驗,星期六即去即回快又平,好後悔唔 ...
kwliu 發表於 2021-3-4 19:57


本身驗車前個轉, 你都會入車房同車驗身先去驗車掛.
一陣去TD驗完唔過關,出唔到牌喎
作者: kwliu    時間: 2021-3-7 20:02

本身驗車前個轉, 你都會入車房同車驗身先去驗車掛.
一陣去TD驗完唔過關,出唔到牌喎 ...
正宗球迷 發表於 2021-3-7 19:18


已經有牌, 夠六年驗車喎, FAIL咪攞去整再驗過囉
作者: mo9394    時間: 2021-3-8 08:09

本身驗車前個轉, 你都會入車房同車驗身先去驗車掛.
一陣去TD驗完唔過關,出唔到牌喎 ...
正宗球迷 發表於 2021-3-7 19:18


肥左會有人拖你架車走?
作者: CCKC    時間: 2021-3-9 12:50

請教

以前懶兼怕煩比車房搞,不過越來越貴成二三千銀,後尾聽朋友講自己去驗,星期六即去即回快又平,好後悔唔 ...
kwliu 發表於 2021-3-4 19:57

作者: kwliu    時間: 2021-3-9 13:21

請教
CCKC 發表於 2021-3-9 12:50


無乜野搞, 直接揸去交比職員, 去休息室counter交文件同比錢, 跟住就係等.
作者: clazy    時間: 2021-3-12 18:37

今日森xx 1 take 搞掂,有$50 coupon,邊間送$100? $200 果間太遠
作者: 剋星    時間: 2021-3-12 19:41

八方?
作者: siacelestar    時間: 2021-3-13 09:40

回復 13 #mo9394

肥左啫,除非個驗車員認為架車有即時危險唔出得街,行車證仲未到期可以揸走。

via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷    時間: 2021-3-13 09:41

回復 12 #kwliu

有d車主去到好尾先驗同續,就會咁。
當然自己預夠時間去驗,就算多過1 take都夠既

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2021-3-13 10:25

「券」,不是「卷」,很多人寫錯。
作者: pure_water    時間: 2021-3-13 10:31

八X passing rate低咗,有coupon都抵不番
自己去運吉處睇...
作者: mo9394    時間: 2021-3-13 15:08

回復 mo9394

肥左啫,除非個驗車員認為架車有即時危險唔出得街,行車證仲未到期可以揸走。

via HKEPC Rea ...
siacelestar 發表於 2021-3-13 09:40



咪係lor, 肥左有乜咁大件事
作者: $foo    時間: 2021-3-15 15:36

八X passing rate低咗,有coupon都抵不番
自己去運吉處睇...
pure_water 發表於 2021-3-13 10:31


會否coupon引人去,但 pass rate 低等人搵佢整車?
作者: mo9394    時間: 2021-3-15 16:06

八X passing rate低咗,有coupon都抵不番
自己去運吉處睇...
pure_water 發表於 2021-3-13 10:31


可能多左人貪平去試一試, 諗住三百幾, 就算過唔到, 都叫做驗一驗先整車
作者: py120    時間: 2021-3-16 13:13

可能多左人貪平去試一試, 諗住三百幾, 就算過唔到, 都叫做驗一驗先整車
mo9394 發表於 2021-3-15 16:06



  我架車無改裝過, 通常都係自己做左自己可以做既野同埋覺得無事無幹..咁就膽粗粗去驗, PASS 開心, FAIL 就起碼知有咩野要整, 去返車房都有個目標要整咩..
作者: mo9394    時間: 2021-3-16 13:56

本帖最後由 mo9394 於 2021-3-16 17:32 編輯
我架車無改裝過, 通常都係自己做左自己可以做既野同埋覺得無事無幹..咁就膽粗粗去驗, PASS 開心, FAIL ...
py120 發表於 2021-3-16 13:13


如果五百幾試, 會肉赤少少 (雖然都係補驗180), 有D 明顯要搞的, 唔會去搏, 換左超光燈可能換番原裝燈膽, 車牌裂左換左先, 呔夠期換下呔, ZIP 下BRAKE 皮之類. 三百幾可能多左人偷雞,  去左先算.

我D 雞脾位舊左幾年, 都心思思想搞左先驗, 不過年年都咁過到, 又捱一年. 如果三百幾就唔諗, 一定去左驗先唔會整住.  加埋補驗都係五百幾, 心理上補驗都無乜蝕到.
作者: py120    時間: 2021-3-16 17:29

最多係180蚊啫..通常肥左, 一個星期內整好揸返去比返180 蚊就得啦...點都會平過比車房去幫您驗啵..
作者: mo9394    時間: 2021-3-16 17:33

本帖最後由 mo9394 於 2021-3-16 17:39 編輯
最多係180蚊啫..通常肥左, 一個星期內整好揸返去比返180 蚊就得啦...點都會平過比車房去幫您驗啵.. ...
py120 發表於 2021-3-16 17:29


一定唔會俾佢地幫手驗, 我自己驗仲快過等佢地, 佢地幫手去, 如果D 野肥一定係肥, 我唔覺會鬆手左.

不過自己主動叫佢地換下車牌換下呔之類 (如果一早知有機會肥, 今年唔換下年都好大機會要換之類), 實實在在要俾錢換到件新消耗品番黎嗰D.
早左換, 車牌可能意外整裂, 呔可以插到釘之類, 唔見得一定早換早享受. 可能就拖下, 過到骨就算.  有人咁諗, 就自己肥的比例會高D.

換燈膽唔難, 但有機會有少少手油都會整爆, 無乜野唔會想郁.
作者: $foo    時間: 2021-3-16 20:08

八X passing rate低咗,有coupon都抵不番
自己去運吉處睇...
pure_water 發表於 2021-3-13 10:31



pass rate..應該 search 咩 keywords?
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-16 22:40

本帖最後由 掃馬想機 於 2021-3-16 22:46 編輯

有冇師兄知道。或者師兄試過。

我出車嗰陣時部車機係有dvd,

上次我自己去驗。叫出邊啲街師傅幫我甩線再安裝。大約兩百文度。

有冇師兄試過有dvd機自己去驗都照pass?
作者: $foo    時間: 2021-3-17 00:49

有冇師兄知道。或者師兄試過。

我出車嗰陣時部車機係有dvd,

上次我自己去驗。叫出邊啲街師傅幫我甩線再安 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-16 22:40


冇問題的,只要開車唔著 dvd mode, 不用甩線
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-17 00:50

本帖最後由 掃馬想機 於 2021-3-17 00:56 編輯
冇問題的,只要開車唔著 dvd mode, 不用甩線
$foo 發表於 2021-3-17 00:49

點知道唔著 dvd mode

點樣令佢唔著dvd mode?

用膠紙封左佢得唔得?!
作者: kwliu    時間: 2021-3-17 02:51

點知道唔著 dvd mode

點樣令佢唔著dvd mode?

用膠紙封左佢得唔得?!
掃馬想機 發表於 2021-3-17 00:50


正常有條hand brake線要駁,拉咗hand brake先睇到片。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-17 08:35

正常有條hand brake線要駁,拉咗hand brake先睇到片。
kwliu 發表於 2021-3-17 02:51

咁複雜唔識搞
作者: kwliu    時間: 2021-3-17 08:41

咁複雜唔識搞
掃馬想機 發表於 2021-3-17 08:35


識唔識成部車機拆出嚟? 識就甩咗大插暫時disable全機先驗, 唔識就科水比人攪.
作者: backspace-hk    時間: 2021-3-17 09:23

點知道唔著 dvd mode

點樣令佢唔著dvd mode?

用膠紙封左佢得唔得?!
掃馬想機 發表於 2021-3-17 00:50


唔可以用紙皮封住, 會當肥佬, 猛走粒車機fuse唔通電就得啦
作者: py120    時間: 2021-3-17 10:37

有冇師兄知道。或者師兄試過。

我出車嗰陣時部車機係有dvd,

上次我自己去驗。叫出邊啲街師傅幫我甩線再安 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-16 22:40



   擝左個FUSE 就得啦..邊使咁麻煩呀..
作者: Athlon神64    時間: 2021-3-17 11:56

我唔知係咪間間唔同啦

我驗車部車機唔著就ok


via HKEPC Reader for Android
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-17 14:07

唔可以用紙皮封住, 會當肥佬, 猛走粒車機fuse唔通電就得啦
backspace-hk 發表於 2021-3-17 09:23


師兄知唔知邊粒先係。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-17 14:07

擝左個FUSE 就得啦..邊使咁麻煩呀..
py120 發表於 2021-3-17 10:37

就係唔知邊一粒。

honda車
作者: $foo    時間: 2021-3-17 16:13

點知道唔著 dvd mode

點樣令佢唔著dvd mode?

用膠紙封左佢得唔得?!
掃馬想機 發表於 2021-3-17 00:50


意思是,一開機就係 radio mode 就得,或者熄左個車機,佢地唔會走去開
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-17 16:26

意思是,一開機就係 radio mode 就得,或者熄左個車機,佢地唔會走去開
$foo 發表於 2021-3-17 16:13


聼講佢哋最近會試用dvd放隻碟落去睇下開唔開到。
作者: siacelestar    時間: 2021-3-19 10:57

回復 21 #pure_water

上次驗車同佢地傾開,係多左人自已揸去驗唔得先算。所以條數差左其實唔奇怪。

via HKEPC Reader for Android
作者: siacelestar    時間: 2021-3-19 11:00

回復 30 #掃馬想機

關於有顯示既車機/車cam法例係咁:

CAP374A 37.視象顯示器

(1)除根據第(2)款可予安裝的視象顯示器外,任何人不得在汽車的下列地方安裝或安排在該等地方安裝視象顯示器,而汽車的下列地方亦不得裝有視象顯示器 ——

(a)駕駛人座椅前面的任何地方;

(b)駕駛人在駕駛座椅時可看到(無論是直接看到或是經反射後看到)該視象顯示器部分或全部屏幕的地方;或

(c)駕駛人在駕駛座椅時可接觸到該視象顯示器的控制器的地方,而該控制器並不屬聲量控制及開關掣。
(2000年第1號法律公告)

(2)除第(3)款另有規定外,汽車上可安裝為向駕駛人提供下述資料或視景而設計的視象顯示器 ——

(a)關於該汽車或其裝備的現況的資料;

(b)該汽車任何部分或該汽車四周範圍當時的閉路式視景;

(c)關於該汽車當時所處位置的資料;或

(d)其他只供用於該汽車導航的資料。
(2000年第1號法律公告)

(3)能夠顯示下述廣播或視象的視象顯示器不得根據第(2)款在第(1)(a)款所提述的地方安裝,亦不得根據第(2)款以第(1)(b)或(c)款所提述的方式安裝 ——

(a)《廣播條例》(第562章)第2(1)條所指的電視節目;或
(2000年第48號第44條)

(b)並非用於第(2)(d)款所指的用途的預錄視象。
(2000年第1號法律公告)



via HKEPC Reader for Android
作者: siacelestar    時間: 2021-3-19 11:05

回復 32 #掃馬想機

運輸處已經落左order車機搵野遮住就fail。(存心隱瞞)
拆fuse就當係裝飾。

via HKEPC Reader for Android
作者: siacelestar    時間: 2021-3-19 11:08

回復 41 #$foo

你肯定佢掂到個mon唔會著就得。

via HKEPC Reader for Android
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-19 11:10

就係唔知邊一粒。

honda車
掃馬想機 發表於 2021-3-17 14:07


https://fusecheck.com/honda
你Check下你個車款,邊粒Fuse係連去Audio Unit,Navigation Unit之類既就係車機
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-19 14:52

你Check下你個車款,邊粒Fuse係連去Audio Unit,Navigation Unit之類既就係車機
Matt_Leung 發表於 2021-3-19 11:10

唔該曬師兄。

不過我見到好多Audio Unit,Navigation Unit
作者: $foo    時間: 2021-3-29 19:43

https://www.td.gov.hk/mini_site/atd/2020/tc/section3_t_22.html

比大家参考下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2