作者: arrychiu 時間: 2021-2-4 18:30 標題: 好耐無 DIY 過啦
早兩日 DIY 換咗風格同冷氣格
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2247431&k=1299cc0a7cb678fe61b64d68cb39724c&t=1782140536&sid=10Glwjz0QU9

作者: TimCook 時間: 2021-2-4 19:20
回覆 1# arrychiu
會唔會用油多咗?
作者: cacacaca 時間: 2021-2-4 21:26
冷隔唔洗買KN,呢個價錢夠買防過敏版.
作者: arrychiu 時間: 2021-2-4 21:47
如果平常揸會慳油咗,因為低扭好咗起步細腳咗,
但如果揸得進取就會再大食D。
作者: arrychiu 時間: 2021-2-4 21:55
其實我主要係要換冷氣風格,
搵唔其他有咩好選擇咪買返K&N,
我唔知道有防敏版,咩牌子?
呢款活性碳我用咗好多架車都幾好,空氣都幾清新,
買開先順手買埋風格,一次過換埋。
作者: ridickidonky 時間: 2021-2-5 11:09
同師兄同一個 whatsapp group 喎原來
haha, 我 mk7 GTI Drivers Edition
買左隻 BMC 風隔幾個月都未搞
作者: arrychiu 時間: 2021-2-5 13:01
本帖最後由 arrychiu 於 2021-2-5 13:20 編輯
同師兄同一個 whatsapp group 喎原來
haha, 我 mk7 GTI Drivers Edition
買左隻 BMC 風隔幾個月都未搞 ...
ridickidonky 發表於 2021-2-5 11:09
快D換啦,效果都幾明顯,低扭好咗小小,
感覺成架車流暢咗,把聲低沉咗無咁惡。
Drivers Edition有DCC,19"胎軨,正!
換風格要拆幾口纙絲,要用星批。
作者: ridickidonky 時間: 2021-2-5 13:48
回覆 7# arrychiu
架撐有呀 不過架車有原廠保同換油個 d 飛仔
上個月先做完 service 又懶得搞. 的起心乾呢個 weekend 搞埋先
我都係用 18" 起步快 d d, 我覺得最開心係有2.1圈軚環同xds+, 我平日行 d 路好多灣
上部係 mk6 GT, 比較上黎真係舒服 d
作者: arrychiu 時間: 2021-2-5 15:21
你同我一樣,就係一路返廠懶得攪,
今次Check完車佢話我知冷氣風格水撥到期谷攪,
水撥我都重未去買,有無邊隻推介?有D人話3M幾好。
我都覺得18"好行D,其實你架同我架差唔多。
作者: cacacaca 時間: 2021-2-5 20:19
回覆 5# arrychiu
睇師兄呢部係Golf 7 代.
原廠普通碳隔parts no 5Q0819653,
防敏版 parts no 5Q0819669
其實冷隔呢d買普通副廠有碳就可以.勤力D 1年換一次咩都夠..
作者: kwliu 時間: 2021-2-5 23:20
有個謎思,啲人話換咗風格會好力咗/慳油咗,但係以前揸1500cc車仔唔多覺。一般如果未踩地板油的話(即係蝴蝶掩未開盡)係未用到風格最大風量,電腦應該跟air flow sensor入風量去調節噴油,即係新舊風格(唔計超污糟case)係可以有同樣風量(只係蝴蝶掩角度有啲分別), 定係電腦見你踩得狠(TPS sensor回饋值)特登比濃啲油去就你?
作者: ridickidonky 時間: 2021-2-6 00:59
回覆 9# arrychiu
用緊 3m
唔錯
作者: love19901109 時間: 2021-2-6 01:22
回覆 11# kwliu
正常就唔會 一定跟air flow sensor 由其係電子油門 你係控制唔到個蝴蝶掩 你係自動波車? 自動波經左torque converter 感覺唔到係正常 換高流量風隔係有分別但好細
作者: kwliu 時間: 2021-2-6 07:59
棍,蝴蝶掩一邊連住油門wire, 另一邊係TPS.
作者: arrychiu 時間: 2021-2-6 16:58
我都十幾年無揸過Wire油門
作者: edl0025 時間: 2021-2-12 03:01
ching 講得好 ,空氣同電油係有比例, 入氣多左一定要多D油, 只係電腦幫你做左.
作者: edl0025 時間: 2021-2-12 03:03
回覆 14# kwliu
棍加油門wire, 如果重係FR就真係勁好玩....
作者: Dcup 時間: 2021-2-12 11:21
風格係流量到高流量曲線阻力未必係正比例線性
作者: arrychiu 時間: 2021-2-16 18:42
行咗一排睇咗兩缸油,真係慳油咗小小,唔激進揸1L平均行多1km。
作者: HelloOcean 時間: 2021-2-16 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2021-2-17 10:35
跟住咪換水潑
我除咗D手板眼見功夫之外其他都唔會DIY,
其實我好懶,同埋揸咗幾拾年車玩車嘅心態已經無咩,
後生時就真係好鍾意蒲車房,呢頭整完即刻出去試一轉。
作者: HelloOcean 時間: 2021-2-17 19:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyhlau 時間: 2021-2-19 12:29
上年保養完後,發現車底塊保護膠板凸出呢
原廠開價$3000....
唔想比錢整上星期自己DIY,個半鐘完成
作者: siacelestar 時間: 2021-2-19 13:07
車頭燈無所謂,brake皮就要諗清楚先始終係安全野
via HKEPC Reader for Android
作者: joejoe 時間: 2021-2-19 13:51
保護膠板
作者: arrychiu 時間: 2021-2-19 21:34
認同
作者: cacacaca 時間: 2021-2-19 22:33
回覆 22# HelloOcean
brake皮就咪搞喇.,要工具壓返個泵啪入去歸位.唔係噤簡單...
作者: madebyp90 時間: 2021-2-19 23:54
下?一個c夾,扭上去就得
以前diy
成隻夾換seal封,用埋磅test有冇力都係diy
作者: arrychiu 時間: 2021-2-20 11:17
而家有D車要用電腦先換到迫力皮
作者: cacacaca 時間: 2021-2-20 15:46
回覆 27# cacacaca
前皮就簡單一個G夾搞定.試過幫同事架雪鐵龍換.輪到搞尾皮果時原來個泵啪要"擰"壓入去.就噤壓係唔得.搞到即時要淘套工具落來救命.好在當時公司有停車場.如果唔係都幾係野..
加上宜家好多車都有電子手製.唔督電腦係換唔到.或者換完要消code.(除非忍受到裱板著燈)
作者: jazz2014 時間: 2021-2-20 18:18
有時好多人就係咁 歐洲車出左燈 唔攪 以為之後搵人篤機清返就冇事.....
行行著燈....又唔整 消左又行...
其實...出左燈 有D車係會冇左功能 我有架車出過airbag 燈....可以唔攪既.. 不過有起時上黎佢係唔爆囉..你諗你
作者: arrychiu 時間: 2021-2-20 21:42
我拍檔就係其中一個,講極都唔聽。
作者: siacelestar 時間: 2021-2-22 07:27
歐洲車基本DIY上youtube大把片教學,好多都講得好清楚。
最怕係膽粗粗就去試收唔到科就大鑊。
via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014 時間: 2021-2-22 07:58
其實 YouTube 學整車就係一個 好易出事既野
作者: siacelestar 時間: 2021-2-23 10:25
所以問我都係會答....認真想自已落手既可以試簡單野先,否則都係搵人搞好
via HKEPC Reader for Android


