Board logo

標題: 好耐無 DIY 過啦 [打印本頁]

作者: arrychiu    時間: 2021-2-4 18:30     標題: 好耐無 DIY 過啦

早兩日 DIY 換咗風格同冷氣格

2021-02-02-at-15-53-07.jpg

圖片附件: 2021-02-02-at-15-53-07.jpg (2021-2-4 18:29, 140 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2247431&k=1299cc0a7cb678fe61b64d68cb39724c&t=1782140536&sid=10Glwjz0QU9


作者: TimCook    時間: 2021-2-4 19:20

回覆 1# arrychiu


    會唔會用油多咗?
作者: cacacaca    時間: 2021-2-4 21:26

冷隔唔洗買KN,呢個價錢夠買防過敏版.
作者: arrychiu    時間: 2021-2-4 21:47

回覆  arrychiu


    會唔會用油多咗?
TimCook 發表於 2021-2-4 19:20


如果平常揸會慳油咗,因為低扭好咗起步細腳咗,
但如果揸得進取就會再大食D。
作者: arrychiu    時間: 2021-2-4 21:55

冷隔唔洗買KN,呢個價錢夠買防過敏版.
cacacaca 發表於 2021-2-4 21:26


其實我主要係要換冷氣風格,
搵唔其他有咩好選擇咪買返K&N,
我唔知道有防敏版,咩牌子?
呢款活性碳我用咗好多架車都幾好,空氣都幾清新,
買開先順手買埋風格,一次過換埋。
作者: ridickidonky    時間: 2021-2-5 11:09

同師兄同一個 whatsapp group 喎原來
haha, 我 mk7 GTI Drivers Edition
買左隻 BMC 風隔幾個月都未搞
作者: arrychiu    時間: 2021-2-5 13:01

本帖最後由 arrychiu 於 2021-2-5 13:20 編輯
同師兄同一個 whatsapp group 喎原來
haha, 我 mk7 GTI Drivers Edition
買左隻 BMC 風隔幾個月都未搞 ...
ridickidonky 發表於 2021-2-5 11:09


快D換啦,效果都幾明顯,低扭好咗小小,
感覺成架車流暢咗,把聲低沉咗無咁惡。
Drivers Edition有DCC,19"胎軨,正!
換風格要拆幾口纙絲,要用星批。
作者: ridickidonky    時間: 2021-2-5 13:48

回覆 7# arrychiu

架撐有呀  不過架車有原廠保同換油個 d 飛仔
上個月先做完 service 又懶得搞. 的起心乾呢個 weekend 搞埋先

我都係用 18" 起步快 d d, 我覺得最開心係有2.1圈軚環同xds+, 我平日行 d 路好多灣
上部係 mk6 GT, 比較上黎真係舒服 d
作者: arrychiu    時間: 2021-2-5 15:21

回覆  arrychiu

架撐有呀  不過架車有原廠保同換油個 d 飛仔
上個月先做完 service 又懶得搞. 的起心乾呢 ...
ridickidonky 發表於 2021-2-5 13:48


你同我一樣,就係一路返廠懶得攪,
今次Check完車佢話我知冷氣風格水撥到期谷攪,
水撥我都重未去買,有無邊隻推介?有D人話3M幾好。
我都覺得18"好行D,其實你架同我架差唔多。
作者: cacacaca    時間: 2021-2-5 20:19

回覆 5# arrychiu


    睇師兄呢部係Golf 7 代.
原廠普通碳隔parts no 5Q0819653,
防敏版 parts no 5Q0819669
其實冷隔呢d買普通副廠有碳就可以.勤力D 1年換一次咩都夠..
作者: kwliu    時間: 2021-2-5 23:20

有個謎思,啲人話換咗風格會好力咗/慳油咗,但係以前揸1500cc車仔唔多覺。一般如果未踩地板油的話(即係蝴蝶掩未開盡)係未用到風格最大風量,電腦應該跟air flow sensor入風量去調節噴油,即係新舊風格(唔計超污糟case)係可以有同樣風量(只係蝴蝶掩角度有啲分別), 定係電腦見你踩得狠(TPS sensor回饋值)特登比濃啲油去就你?
作者: ridickidonky    時間: 2021-2-6 00:59

回覆 9# arrychiu


    用緊 3m
唔錯
作者: love19901109    時間: 2021-2-6 01:22

回覆 11# kwliu
正常就唔會 一定跟air flow sensor 由其係電子油門  你係控制唔到個蝴蝶掩   你係自動波車?  自動波經左torque converter 感覺唔到係正常   換高流量風隔係有分別但好細
作者: kwliu    時間: 2021-2-6 07:59

回覆  kwliu
正常就唔會 一定跟air flow sensor 由其係電子油門  你係控制唔到個蝴蝶掩   你係自動波車?   ...
love19901109 發表於 2021-2-6 01:22


棍,蝴蝶掩一邊連住油門wire, 另一邊係TPS.
作者: arrychiu    時間: 2021-2-6 16:58

棍,蝴蝶掩一邊連住油門wire, 另一邊係TPS.
kwliu 發表於 2021-2-6 07:59


我都十幾年無揸過Wire油門
作者: edl0025    時間: 2021-2-12 03:01

有個謎思,啲人話換咗風格會好力咗/慳油咗,但係以前揸1500cc車仔唔多覺。一般如果未踩地板油的話(即係蝴蝶 ...
kwliu 發表於 2021-2-5 23:20



   ching 講得好 ,空氣同電油係有比例, 入氣多左一定要多D油, 只係電腦幫你做左.
作者: edl0025    時間: 2021-2-12 03:03

回覆 14# kwliu


    棍加油門wire, 如果重係FR就真係勁好玩....
作者: Dcup    時間: 2021-2-12 11:21

有個謎思,啲人話換咗風格會好力咗/慳油咗,但係以前揸1500cc車仔唔多覺。一般如果未踩地板油的話(即係蝴蝶 ...
kwliu 發表於 2021-2-5 23:20



    風格係流量到高流量曲線阻力未必係正比例線性
作者: arrychiu    時間: 2021-2-16 18:42

行咗一排睇咗兩缸油,真係慳油咗小小,唔激進揸1L平均行多1km。
作者: HelloOcean    時間: 2021-2-16 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2021-2-17 10:35

ching仲會DIY乜野
HelloOcean 發表於 2021-2-16 22:37


跟住咪換水潑
我除咗D手板眼見功夫之外其他都唔會DIY,
其實我好懶,同埋揸咗幾拾年車玩車嘅心態已經無咩,
後生時就真係好鍾意蒲車房,呢頭整完即刻出去試一轉。
作者: HelloOcean    時間: 2021-2-17 19:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyhlau    時間: 2021-2-19 12:29


上年保養完後,發現車底塊保護膠板凸出呢
原廠開價$3000.... 唔想比錢整
上星期自己DIY,個半鐘完成
作者: siacelestar    時間: 2021-2-19 13:07

回覆  arrychiu

我都想試學下玩下, 想換下車頭燈同Brake皮先
HelloOcean 發表於 2021-2-17 19:10

車頭燈無所謂,brake皮就要諗清楚先始終係安全野

via HKEPC Reader for Android
作者: joejoe    時間: 2021-2-19 13:51

保護膠板
作者: arrychiu    時間: 2021-2-19 21:34

車頭燈無所謂,brake皮就要諗清楚先始終係安全野

via HKEPC Reader for Android
siacelestar 發表於 2021-2-19 13:07


認同
作者: cacacaca    時間: 2021-2-19 22:33

回覆 22# HelloOcean


    brake皮就咪搞喇.,要工具壓返個泵啪入去歸位.唔係噤簡單...
作者: madebyp90    時間: 2021-2-19 23:54

回覆  HelloOcean


    brake皮就咪搞喇.,要工具壓返個泵啪入去歸位.唔係噤簡單...  ...
cacacaca 發表於 2021-2-19 22:33



    下?一個c夾,扭上去就得
以前diy
成隻夾換seal封,用埋磅test有冇力都係diy
作者: arrychiu    時間: 2021-2-20 11:17

下?一個c夾,扭上去就得
以前diy
成隻夾換seal封,用埋磅test有冇力都係diy ...
madebyp90 發表於 2021-2-19 23:54


而家有D車要用電腦先換到迫力皮
作者: cacacaca    時間: 2021-2-20 15:46

回覆 27# cacacaca


    前皮就簡單一個G夾搞定.試過幫同事架雪鐵龍換.輪到搞尾皮果時原來個泵啪要"擰"壓入去.就噤壓係唔得.搞到即時要淘套工具落來救命.好在當時公司有停車場.如果唔係都幾係野..
加上宜家好多車都有電子手製.唔督電腦係換唔到.或者換完要消code.(除非忍受到裱板著燈)
作者: jazz2014    時間: 2021-2-20 18:18

回覆  cacacaca


    前皮就簡單一個G夾搞定.試過幫同事架雪鐵龍換.輪到搞尾皮果時原來個泵啪要"擰"壓入 ...
cacacaca 發表於 2021-2-20 15:46



有時好多人就係咁 歐洲車出左燈 唔攪 以為之後搵人篤機清返就冇事.....
行行著燈....又唔整 消左又行...

其實...出左燈 有D車係會冇左功能 我有架車出過airbag 燈....可以唔攪既.. 不過有起時上黎佢係唔爆囉..你諗你
作者: arrychiu    時間: 2021-2-20 21:42

有時好多人就係咁 歐洲車出左燈 唔攪 以為之後搵人篤機清返就冇事.....
行行著燈....又唔整 消左又行... ...
jazz2014 發表於 2021-2-20 18:18


我拍檔就係其中一個,講極都唔聽。
作者: siacelestar    時間: 2021-2-22 07:27

有時好多人就係咁 歐洲車出左燈 唔攪 以為之後搵人篤機清返就冇事.....
行行著燈....又唔整 消左又行... ...
jazz2014 發表於 2021-2-20 18:18

歐洲車基本DIY上youtube大把片教學,好多都講得好清楚。
最怕係膽粗粗就去試收唔到科就大鑊。

via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014    時間: 2021-2-22 07:58

歐洲車基本DIY上youtube大把片教學,好多都講得好清楚。
最怕係膽粗粗就去試收唔到科就大鑊。

via HKEPC ...
siacelestar 發表於 2021-2-22 07:27

其實 YouTube 學整車就係一個 好易出事既野
作者: siacelestar    時間: 2021-2-23 10:25

其實 YouTube 學整車就係一個 好易出事既野
jazz2014 發表於 2021-2-22 07:58

所以問我都係會答....認真想自已落手既可以試簡單野先,否則都係搵人搞好

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2