作者: ronan 時間: 2021-1-20 10:10 標題: 高速公路有街燈好定無街燈好?
日本和歐洲的高速公路都係無街燈
其實高速公路無街燈係成本問題? 定係對於高速公路黎講,無街燈係好過有街燈?
作者: ckkong97 時間: 2021-1-20 10:33
最主要係外國地大, 除左街燈, 有機會連mobile network 都無....
當然有燈好過無燈... 起馬望遠啲, 車頭燈照倒既範圍有限....你見倒都未必停倒....
作者: astrial 時間: 2021-1-20 14:02
試過美國自駕,無燈其實對眼仲舒服,而且個個都開頭燈,都唔會話睇唔到路
講真依家香港啲街燈轉用白色真係情願佢唔開仲好
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ununfoot 時間: 2021-1-20 16:25
冇突發情況就係,突然路上有障礙物或有動物衝出嚟就……
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: eastaegis122 時間: 2021-1-20 17:00
一定要有燈,最多較暗d
試過揸3-4個鐘無燈既路,得地下d反光物,揸得耐會錯亂...
而且有野衝出黎或地下有d野,真係未必反應得切
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-20 17:38
東北/東名/中央道等
...連続照明区間の設定基準は1日平均5万台の交通量であり...
所以係睇流量同沿線自治體基準
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-20 17:41
有分別?
作者: gn01119056 時間: 2021-1-20 17:41
去過加拿大全黑路
係可以突然間有大型動物係度, 炒車死過好多人
一定有好過無
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-20 18:05
高速公路有大型動物...
咁我覺得係道路設計問題
作者: lyh1993 時間: 2021-1-20 18:06
真 撞黑熊同鹿 我舊屎就係返學就係係加拿大郊野公園附近
freeway無街燈 只係見到小心鹿同熊ge牌
所以只係靠高燈望遠啲
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2021-1-20 18:10
無燈好易眼訓 而且好易放鬆個人
所以夜晚過town兩三個鐘車通常都會落地買淡野飲
via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056 時間: 2021-1-20 19:02
外國既high way同香港唔同... 有大型動物係好正常
作者: gn01119056 時間: 2021-1-20 19:03
好多外國仔鍾意開快車
好多人急停失控害死自己, 反而直撞無事
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-20 19:47
我住過7年英帝, 現居小日本
作者: lyh1993 時間: 2021-1-20 20:56
https://www.tranbc.ca/2015/08/19/why-we-use-wildlife-overpasses-on-bc-highways/
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2021-1-20 20:56
有邊個無後生過
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2021-1-20 21:10
香港就算有街燈我都撞過野豬,行50左右一野dum停出晒abs,隻豬撞開左幾米自己起番身走左去,我車頭連條豬毛都無
via HKEPC Reader for Android
作者: love19901109 時間: 2021-1-20 21:12
一定有街燈好 對於新車頭燈黎講無街燈影響唔會大到睇唔到路 但對於舊車你試過就知 最多照到兩個車位咁遠 行50已經開始唔夠用 有時整路成條無街燈 路面其實係唔清楚 試過去到先見到有條友橋邊釣魚 差D就比佢搞掂
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-20 21:20
https://www.tranbc.ca/2015/08/19/why-we-use-wildlife-overpasses-on-bc-highways/
via HKEPC Reader ...
lyh1993 發表於 2021-1-20 08:56 PM
作者: gn01119056 時間: 2021-1-20 22:45
唔係經常發生,但有出現都正常,好多有路牌警示
作者: 新遺失戰艦 時間: 2021-1-22 11:49
好難介定何謂正常,我住澳洲都成日見到袋鼠走出highway
作者: cks22222 時間: 2021-1-22 14:11
一定有燈好
唔好話高速, 低速都係
之前係英國揸車, 雙線雙程路, 夜晚全黑得頭燈同月亮
耐唔耐會有一部對頭車, 突然有一部狂閃大燈, 我自然收慢心諗做乜
跟住突然見到前面有個人瞓係地下, 然後我即刻停, 跟住佢就碌碌碌左去路邊, 應該係飲醉左
如果唔係部車閃我, 我可能真係會碌左落去
作者: kypywk 時間: 2021-1-22 16:17
有光永遠好過唔夠光
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-22 17:43
高速穿州過県有動物侵入唔奇, 我都唔係想否定
我針對嘅係"外國嘅highway同香港", 同埋"大型"動物啫
日本高速係有欄柵防大型動物進入, 必要時發出【動物侵入通行止】+專車驅趕
睇返NEXCO 動物意外有近半係狸, 貓狗鳥類各佔1成半, 都係小動物居多
但話返轉頭, 如果隻袋鼠要跳出快速, 有燈同無燈真係有分別?
回埋樓上, uk motorway唔suppose有人, 兩個唔同case
你講嘅係a/b road, 高流量嘅a road係有燈嘅
作者: 野野夜孩子 時間: 2021-1-22 18:42
全黑環境遇著對面高燈L傷多幾錢重
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-22 19:09
香港人好意思講高燈L

作者: Dcup 時間: 2021-1-22 19:42
有燈先最易....因為燈有節拍間離,對人影響仲大
作者: Dcup 時間: 2021-1-22 19:44
見對頭唔開翻普通既,就唔洗外國既
香港公路成大堆
作者: yipyipfung 時間: 2021-1-22 19:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056 時間: 2021-1-22 20:11
如果係跳出黎分別不大
但如果係慢行,屍體,停留,有燈會早好多睇到
作者: 288538 時間: 2021-1-22 20:47
其實依個究竟係咪問題。外國highway無街燈都係因為太偏遠或者種種城市規劃原因無插街燈架姐。邊個唔想沿路有燈照住安全駕駛返屋企。
無街燈只可以靠地下同旁邊D一支支反光嘢(唔知點叫)帶路。好彩嘅有月光照,或者谷落雪前夕都會光D。無嘅真係高燈都搞唔掂,要好小心。
作者: ununfoot 時間: 2021-1-22 20:51
除非好近,否則一定有分別,況且路燈照射範圍大好多,基本上可以覆蓋整個路面,車燈照到就光,照唔到就黑,範圍好窄,動物打橫衝出嚟,一出路面就望到同到畀車燈照到先望到,可能只差零點幾秒,但車快嘅話,刹車距離就可能少十幾米
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: gn01119056 時間: 2021-1-22 21:00
成本問題,地方太大,好多地方反光條都唔會有
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-22 21:45
唔明香港公路咁光仲開高燈JM9
樓上根本邏輯錯誤
作者: nelsonlee130 時間: 2021-1-22 21:51
外國仲會考慮光污染, 香港人表示wfc
鋪得靚嘅線中間/路邊會有唔同色貓眼石
睇落好似機場跑道咁, 夜間揸得遠對眼仲無咁易攰
作者: sport 時間: 2021-1-22 22:00
有d人自己未見過,就全世界都無,自我感覺良好!
作者: poopies 時間: 2021-1-22 23:55
本帖最後由 poopies 於 2021-1-23 02:18 編輯
係英國理論上高速路唔會有人, 但實際上高速路經常會有障礙物(動物入侵/路人入侵)。A road入侵問題當然更嚴重, 但呢樣就後話。另外高流量同有燈無直接關系, 就算全英最繁忙個條M6都唔係全段有燈, 更加唔好講A road。
英國路面狀況參差, 特別係冬天多坑的日子。4pm前天已經黑齊, 條路有坑但無街燈, 當車頭燈照到但避唔切剷落去成日見。開高燈可以望遠d, 但老老實實揸dual carriageway有幾可可以開高燈?
09年-18年期間Highways England有個政策, 其中有100miles的路段半夜到清晨會熄燈黎慳電。結果18年換晒LED燈後即刻取消個policy
無話無燈唔得, 但我認為有燈絕比無燈好。
作者: Dcup 時間: 2021-1-23 00:51
本帖最後由 Dcup 於 2021-1-23 00:52 編輯
你講既問題都係行得快,公路有燈又點,俾你睇到200m行仲成舊又咪衝落去.....
唔通set過限速你就要行到盡咩,自己量力而為呀...
換左LED D電真係唔洗錢咁,不過香港地D白光LED睇到眼都殘就多謝了作者: poopies 時間: 2021-1-23 01:48
本帖最後由 poopies 於 2021-1-23 07:59 編輯
有機會去M62行一轉, 最近Rochdale上落山個段壞燈,對比下咪知同有燈同無燈有乜分別
當然覺得有無燈好, 某程度上可以好主觀, 因為可變因素太多。
但根據Rospa的調查就接近七成受訪者都認為路燈可以改善道路安全咁解。

