Board logo

標題: VW Tiguan [打印本頁]

作者: lome    時間: 2020-12-6 21:41     標題: VW Tiguan

最近心思思想由wish轉Tiguan
以前揸過vw 2013 jetta,保養都叫做ok,波箱好精神無壞過
當然要比較就日本車易養好多,但有時又會懷念VW,個操控會爽過日本同級車

想請問咁多ching ,2014/5個代 (第一代) 會唔會多鑊氣
定係2017/18 新一代Tiguan 會易保養d ?
作者: gn01119056    時間: 2020-12-7 10:12

其實VW都一樣波箱係主要風險, 揀車揀一架波箱精神既
你上一架有/無事, 唔代表下一架有/無事
預好一筆錢整車, 有定心理準備就可以
做人真係要享受, 歐洲車係爽好多
夠錢當然有新買新, 計返整車錢/鑊氣都係差唔多
新車貴少少但得益多好多, 覺得抵好多
我用緊2019 LEX, 都想換返歐洲車, 努力賺錢中
都係錢既問題, 計過條總數養日本車平好多, 但樂趣無哂
作者: lome    時間: 2020-12-7 16:53

新車tiguan未轉款, 而且錦龍好似都無得買現款

講起錦龍,連golf 第8代都未入到,唉....
作者: arrychiu    時間: 2020-12-7 18:22

新車tiguan未轉款, 而且錦龍好似都無得買現款

講起錦龍,連golf 第8代都未入到,唉.... ...
lome 發表於 2020-12-7 16:53


都唔止錦龍,連台灣都未有,我估最快都出年年中。
作者: gn01119056    時間: 2020-12-9 09:13

新車tiguan未轉款, 而且錦龍好似都無得買現款

講起錦龍,連golf 第8代都未入到,唉.... ...
lome 發表於 2020-12-7 16:53



    新車多手續要搞都合理既, 你估佢唔想快D入貨賺錢, 應該大把人日日問佢
作者: arrychiu    時間: 2020-12-9 09:44

新車多手續要搞都合理既, 你估佢唔想快D入貨賺錢, 應該大把人日日問佢 ...
gn01119056 發表於 2020-12-9 09:13

我估好多6代車主等緊換8代
作者: funny1    時間: 2020-12-9 17:18

Golf 8 希望唔好大加價就好
另外tiguan好似今年轉款facelift
作者: trendhk    時間: 2020-12-11 03:50

都唔止錦龍,連台灣都未有,我估最快都出年年中。
arrychiu 發表於 2020-12-7 18:22


Audi 個邊好似話 2021 Q1 尾入新 A3,咁 Golf 應該都係咁上下時間
作者: lome    時間: 2020-12-13 22:14

回覆 8# trendhk

wa 年尾,咁tiguan如果要轉呢一款內飾咪仲耐

新一代golf外表見人見智,但內飾幾有進步
如果新tiguan都有就好
作者: arrychiu    時間: 2020-12-14 11:55

回覆  trendhk

wa 年尾,咁tiguan如果要轉呢一款內飾咪仲耐

新一代golf外表見人見智,但內飾幾有進步
如 ...
lome 發表於 2020-12-13 22:14


新款內飾我估全缐一樣
作者: trendhk    時間: 2020-12-15 02:07

回覆  trendhk

wa 年尾,咁tiguan如果要轉呢一款內飾咪仲耐

新一代golf外表見人見智,但內飾幾有進步
如 ...
lome 發表於 2020-12-13 22:14

唔係 2021 年尾,係 2021 Q1 第一季尾,即係三月左右。
作者: gn01119056    時間: 2020-12-15 08:52

回覆  trendhk

wa 年尾,咁tiguan如果要轉呢一款內飾咪仲耐

新一代golf外表見人見智,但內飾幾有進步
如 ...
lome 發表於 2020-12-13 22:14


上代Golf本身外表已經一般, 無乜退步空間, 外表唔係佢賣點
    內飾進步勁多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2