Board logo

標題: Polo 1.2 Turbo 好用嗎? [打印本頁]

作者: wueddie    時間: 2020-11-19 09:57     標題: Polo 1.2 Turbo 好用嗎?

事源開始想換車. buget 大約 70K
看左成個月.由日本車看到歐洲車.

搵到歐洲車當中. VW Polo 1.2 Turbo 好似幾好.又平又好操控.
但想搵二手車. 吾知現在街邊車房有沒精工維修 VW?
同埋有沒有師兄渣緊呢款車? 多吾多問題?易吾易壞?

PS: 我9成都係行 highway 多.
作者: blkbd5    時間: 2020-11-19 11:09

事源開始想換車. buget 大約 70K
看左成個月.由日本車看到歐洲車.
搵到歐洲車當中. VW Polo 1.2 Turbo  ...
wueddie 發表於 2020-11-19 09:57

師兄有無乜野要求?VW車二手價比較平,知乜原因?
我系英國揸架polo手波,老虎都覺得個車廂好窄!
作者: backspace-hk    時間: 2020-11-19 11:15

師兄有無乜野要求?VW車二手價比較平,知乜原因?
我系英國揸架polo手波,老虎都覺得個車廂好窄! ...
blkbd5 發表於 2020-11-19 11:09


鄉下仔未出過城一問, 聽講英國興手波車係咪真?
作者: blkbd5    時間: 2020-11-19 11:20

鄉下仔未出過城一問, 聽講英國興手波車係咪真?
backspace-hk 發表於 2020-11-19 11:15

好難咁講,如果鄉郊地方,手波會多,平啲,耐用啲,容易修理啲,
大城市又會唔同!但比例一定高過香港
作者: gn01119056    時間: 2020-11-19 11:35

如果一定要買VW, 實用二手不如買GOLF, 要面子買AUDI
歐洲車超好揸, 但係養車貴
日本車易養又平養, 但一啲都唔爽

二手歐洲車你預返幾萬整車, 整完又可以相近野再壞, 漏油, 揸都無安全感
日本車一樣有野整, 但可能整少一半, 費用平一半, 所以保值, 但好悶

市場已經幫你反映所有代價, 自己取捨
好多人都係玩歐洲車先, 爽完整到煩就轉日本車
作者: wueddie    時間: 2020-11-19 11:56

師兄有無乜野要求?VW車二手價比較平,知乜原因?
我系英國揸架polo手波,老虎都覺得個車廂好窄! ...
blkbd5 發表於 2020-11-19 11:09



    嗯,DSG 問題? 其實我都係半信半疑 , 因為我看到街好多VW , 由其GOLF 係到跑緊....
所以覺得應該不會太豆腐?
其實我主要想知道 VW 在香港的維修 . 除了錦龍之外 , 仲有沒有一些比較專業的.. 而一般維修大約幾多錢.

另外 , 車細我沒有問題 , 因為我9成時間都係 1 , 2 個人坐. 係特別日子先 full house. 所以車的空間我不太在意.

如果 VW 真係豆腐 ... 最後可能會選新 Mazda2 ... 因為佢係最似歐洲車底盤的了...
作者: misugi    時間: 2020-11-19 11:57

本帖最後由 misugi 於 2020-11-19 12:09 編輯

7萬 budget,如果真係想買VW,不如真係諗Golf啦,上代polo太細架。7萬應該買到14、15入門果款122ps果部,闊落D又好揸D,外觀又好D,將個黃光日行燈膽換返白光行出黎會靚仔好多。難聽D講句,就算真係要整都易搵件好多。
作者: misugi    時間: 2020-11-19 12:07

Mazda 2真係太細了,仲細過polo,如果想搵日系又想有返D操控,可考慮下swift,7萬買到第三代(10-17)既普通版,不過你要接受到4AT/CVT,同埋內籠無Mazda2咁靚仔。利伸,揸緊最新果代1.0T

嗯,DSG 問題? 其實我都係半信半疑 , 因為我看到街好多VW , 由其GOLF 係到跑緊....
所以覺得應該不會 ...
wueddie 發表於 2020-11-19 11:56

作者: wueddie    時間: 2020-11-19 12:10

Mazda 2真係太細了,仲細過polo,如果想搵日系又想有返D操控,可考慮下swift,7萬買到第三代(10-17)既普通 ...
misugi 發表於 2020-11-19 12:07



    Swift 1.2 我都有看過.... 但係真係吾夠力水.... 係台灣 01 個討論區插到呢個車一文不值...
作者: wueddie    時間: 2020-11-19 12:11

7萬 budget,如果真係想買VW,不如真係諗Golf啦,上代polo太細架。7萬應該買到14、15入門果款122ps果部,闊 ...
misugi 發表於 2020-11-19 11:57



    HMM.. ching 你呢個諗法幾好, 由其是 (難聽D講叫,就算真係要整都易搵件好多。) 都係...香港多GOLF = 湯車場多料. 多料就自然平...
122PS 係 GOLF TSI 嗎?
作者: wueddie    時間: 2020-11-19 12:19

那試 GOLF TSI 時要注意什麼?
- 車主要有原廠記錄 ( 如果14 年車, 車主已經搵左街邊車房維修,係吾係已經吾可以再番錦龍做保養?)
- 底里數 ( 我知道呢個問題好底B , 但現在D新車應該沒有得調里數啦...我估)
- 波箱 ( 呢個真係吾知點試.... )
- 聽底盤什聲 ( 呢個我OK , 玩開日本車都會對呢D聲比較敏感)
仲有沒有其他?
作者: blkbd5    時間: 2020-11-19 12:44

嗯,DSG 問題? 其實我都係半信半疑 , 因為我看到街好多VW , 由其GOLF 係到跑緊....
所以覺得應該不會 ...
wueddie 發表於 2020-11-19 11:56

師兄系咪未揸過歐洲車?
一手歐洲車,都已經好睇你彩數,二手就更加唔洗講,
你對比吓同年份,Golf同雙田二手價,跌價比例,就知乜事,
日本車,粗揸都好少壞,掃把佬除外,VW就要知邊到有得整先,
都系睇師兄運氣!同結婚一樣,試過就明!
作者: TimCook    時間: 2020-11-19 12:56

嗯,DSG 問題? 其實我都係半信半疑 , 因為我看到街好多VW , 由其GOLF 係到跑緊....
所以覺得應該不會 ...
wueddie 發表於 2020-11-19 11:56



    極少見第一二代了,見嘅都係比較近年代嘅。
作者: gn01119056    時間: 2020-11-19 14:03

那試 GOLF TSI 時要注意什麼?
- 車主要有原廠記錄 ( 如果14 年車, 車主已經搵左街邊車房維修,係吾係已經吾 ...
wueddie 發表於 2020-11-19 12:19



    GOLF要試真D, 主要睇佢波箱有無震, 車坐多幾個人, 慢速上斜, 開下停下
最好熱天操完車試, 波箱有問題主因係過熱磨損, 其次電腦過熱
你研究一下VW DSG波箱先再決定, 相信你會改變主意
二手DSG根本就係計時炸彈, 整一整二萬蚊, 整完可以好快又有事
人地話GTI會好一些, 無錯係好一些但唔會差太遠
一直以黎VW對DSG都係治標唔治本, 佢設計本身係預左5年後就隨時壞
你買返黎, 賣家真係笑左, 我賣GOLF都祝下家好運
你覺得無事既心態實死緊, 買返日本車吧
作者: wueddie    時間: 2020-11-19 14:12

師兄系咪未揸過歐洲車?
一手歐洲車,都已經好睇你彩數,二手就更加唔洗講,
你對比吓同年份,Golf同雙田 ...
blkbd5 發表於 2020-11-19 12:44



    給你看穿了...我真的未渣過...
作者: wueddie    時間: 2020-11-19 14:13

本帖最後由 wueddie 於 2020-11-19 14:15 編輯
GOLF要試真D, 主要睇佢波箱有無震, 車坐多幾個人, 慢速上斜, 開下停下
最好熱天操完車試, 波箱有問 ...
gn01119056 發表於 2020-11-19 14:03



    那如果硬要買歐洲車的話 , 不要VW . 要什麼好?
同埋我想 8 下師兄換左邊部日本車~
作者: gn01119056    時間: 2020-11-19 14:33

那如果硬要買歐洲車的話 , 不要VW . 要什麼好?
同埋我想 8 下師兄換左邊部日本車~ ...
wueddie 發表於 2020-11-19 14:13



    換左BMW 520i 再換 lexus ux200, NA CVT真係超悶, 但係安心, 養車平

BMW出名漏油, 一PART整都幾千, 仲要每一PART都會漏, 漏完又會再漏, 漏到主要件都壞要成件換又幾萬蚊
聽講BENZ都係漏油, 同埋電子野易壞, 相對日本車整又貴, 件又貴

其實你要歐洲車, GOLF又唔係差既選擇, MINI都可以(母公司係BMW, 都係漏油),
平左既錢你都係預左拎返出黎整車, 仲要揸得唔安心, 但換黎既係快感, 真係爽好多

日本車叫腳車, 即係代步用, 唔係比你爽
新手我都一律建議買JAZZ, 優點同缺點都係平庸
MAZDA 3都可以
作者: blkbd5    時間: 2020-11-19 14:46

換左BMW 520i 再換 lexus ux200, NA CVT真係超悶, 但係安心, 養車平
BMW出名漏油, 一PART整都幾千, ...
gn01119056 發表於 2020-11-19 14:33

我朋友,BMW118i,全新車買,一年多啲,死波箱,要換,好在廠仲包,
點都要俾我潤兩句,歐洲車咁爽哪!睇運氣啦!
作者: gn01119056    時間: 2020-11-19 15:11

本帖最後由 gn01119056 於 2020-11-19 15:18 編輯
我朋友,BMW118i,全新車買,一年多啲,死波箱,要換,好在廠仲包,
點都要俾我潤兩句,歐洲車咁爽哪!睇 ...
blkbd5 發表於 2020-11-19 14:46



    咁日本新車都會出事, 睇彩數
之前有人話BMW車保, 出左意外因為換左車鈴所以唔賠比佢, 唔知詳細係咩事
之前新聞有出過整極都壞, 競爭咁大
AUDI做到蝕幾千萬一年, 有事仲點會想同你整, 不過大昌算叫好, 因為仲代理緊其他品牌
二手歐洲車如果有心理準備要整, 唔好比個車價呃到, 其實無問題, 你定期乜都換哂就會爽,
一係自己學整車, 爽要付出代價, 都係錢而已
作者: jazz2014    時間: 2020-11-19 18:48

其實都係個句 搵岩款 去搵架二手坐下 網上面好多都sale自己個架 朋友個架 或者自己既dream car ,明明你睇polo都去到好遠。


自己買車 乜都唔好諗 岩就去試 測力水 空間感 舒服度

幾年後 再換車 就自己知自己想要乜車款

當年我都傻傻買左架 新jazz 揸左5年

到家下儲到第三部, 部部都冇投訴 ,因為自己鐘意既車款


維修問題 買左車先
二手價更加唔去諗 諗完唔會買到車
作者: poopies    時間: 2020-11-19 22:14

咁日本新車都會出事, 睇彩數
之前有人話BMW車保, 出左意外因為換左車鈴所以唔賠比佢, 唔知詳細係咩 ...
gn01119056 發表於 2020-11-19 15:11


Agree.
Purchased a Civic Sport FK7 after the first lockdown, and guess what?
- Fuel pump recalled
- Digital cockpit failed (software glitch, screen flickering, "lovely" Android 4.4)
- Aircon condenser failed
- Honda sensing camera, front radar & sensor failed
- Alternator failed

All covered by the warranty, however, the condenser and front sensor were on backorder for 2 months. And I'd just dropped my car off at the dealer this morning for the oil dilution.
作者: funny1    時間: 2020-11-19 22:29

Golf 6 2010二手用家路過,買polo不如買golf,golf 1.4多d用手波,塞車更加要用,唔好學at/cvt鬆腳由得佢慢溜就行。。
買有原廠紀錄的 ,試車睇下起步有冇打冷震,轉波有冇震。。由其一轉二。。golf同日本小車坐感揸感都好不同。。
作者: funny1    時間: 2020-11-19 22:30

Agree.
Purchased a Civic Sport FK7 after the first lockdown, and guess what?
- Fuel pump recalled ...
poopies 發表於 2020-11-19 22:14

所以d人成日話日本車唔使整冇嘢整我真係不太認同。。
作者: gn01119056    時間: 2020-11-19 22:36

所以d人成日話日本車唔使整冇嘢整我真係不太認同。。
funny1 發表於 2020-11-19 22:30


GOLF正好多, 二手價同POLO唔差太多
   日本車一樣要整, 不過整少D, 平D咁解
歐洲車你遇左整, 真係好揸好多
作者: funny1    時間: 2020-11-20 10:21

GOLF正好多, 二手價同POLO唔差太多
   日本車一樣要整, 不過整少D, 平D咁解
歐洲車你遇左整, 真係好揸好 ...
gn01119056 發表於 2020-11-19 22:36

有d人連部車彈個換油提示都嫌煩嘅,更加唔好歐洲車。。
作者: ckkong97    時間: 2020-11-20 10:33

所以d人成日話日本車唔使整冇嘢整我真係不太認同。。
funny1 發表於 2020-11-19 22:30

好明顯佢唔係香港,港版日系車cut 左好多野,尤其是果啲電子安全提示(轉線,盲點,前撞,雷達果啲)係少電子野既問題,尤其是平價車
同一款車外國版齊料,壞既機會就一定高番, 仲有,外國版日系車好大機會當地造,個qc 比日本點都差啲,香港日系車大部份係日本造,當然有少量款係歐洲同泰國/土耳其

via HKEPC Reader for Android
作者: garylor    時間: 2020-11-20 11:20

那試 GOLF TSI 時要注意什麼?
- 車主要有原廠記錄 ( 如果14 年車, 車主已經搵左街邊車房維修,係吾係已經吾 ...
wueddie 發表於 19/11/2020 12:19

講真出面大把車房識整,但如果真係怕靠唔住,返大昌都唔好去錦龍.

via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu    時間: 2020-11-20 12:05

歐洲車定日本車真係唔會有答案,
網上好多都係聽人講,根本自己無擁有過或揸過,
好多人重係以十幾年前標準去比較,
以前買架同級車歐洲車同日本車嘅價錢差好遠,
而家接近咗好多,所以街上先多咗咁多歐洲車,
我認為無話最好,只有最適合你嘅車,
買車前多D出去試車先知道自己想要咩車,
去Showroom試車又唔洗錢點解唔去試呢?
咩類型嘅車我都差不多揸過,唔同年齡有唔同需求,
我好多親朋好友為老人家小朋友換7人車,
亦又有D係仔女大晒改揸性能車,
不過暫時有一種車款我一定唔會買歐洲車。
作者: arrychiu    時間: 2020-11-20 12:12

嗯,DSG 問題? 其實我都係半信半疑 , 因為我看到街好多VW , 由其GOLF 係到跑緊....
所以覺得應該不會 ...
wueddie 發表於 2020-11-19 11:56


坊間都有好多専整歐洲車嘅車房,
如果樓主真係買咗VW再PM我,
歐洲車一定要搵D識整嘅人維修,
好多時都係俾車房唔識整整壞。
作者: arrychiu    時間: 2020-11-20 13:34

師兄系咪未揸過歐洲車?
一手歐洲車,都已經好睇你彩數,二手就更加唔洗講,
你對比吓同年份,Golf同雙田 ...
blkbd5 發表於 2020-11-19 12:44


所以我讚成同居先
作者: poopies    時間: 2020-11-20 14:15

本帖最後由 poopies 於 2020-11-20 14:18 編輯
好明顯佢唔係香港,港版日系車cut 左好多野,尤其是果啲電子安全提示(轉線,盲點,前撞,雷達果啲)係少 ...
ckkong97 發表於 2020-11-20 10:33
無錯, 我唔係香港。

部Civic係HUM造, 我屋企重有部日本製的Jazz GK。Civic定位高最少一級, 但手工明顯低幾級 (中控台裝上去唔完全fit位, 原裝側裙又唔太fit有空隙, 後座車門膠邊已經趐起之類)。而據我所知油泵, condenser同副引擎係全球多國回收, 因為設計/品質問題。

咁個部日本製的Jazz壞的野就簡單d咪著下跌錢燈, idle車頭會震同試過停燈死火, keyless條匙無啦啦同部車唔配對要返廠, Honda sensing成日誤嗚同車尾生鏽之類。香港車主亦有同樣問題, 可以自己去車主會睇睇下佢地的分享。跟住我係香港部日本製Freed咁兩度電門一共壞左四次, condenser又係成日漏換左兩次, 交車的時候司機位車門有鏽。就算講到以前部地獄腳車王Corolla AE110(97年落地, 全皇冠保養, 我0首揸到劏), 又咪係會突然壞下冷氣, 要拎幾千蚊出黎整。

Touchwood我d車都係壞下冷氣、要洗下天風, 唔洗抬偈抬波箱乜乜乜, 但呢個唔係重點。

我想講的係:唔好迷信_ _車好少壞, 唔洗整。買親車都係獨家試愛, 都係難講對方會唔會背叛。要知道一樣野無車係完美, 基本上買乜車都預左筆錢黎條補同維繫
鄉下仔未出過城一問, 聽講英國興手波車係咪真?
backspace-hk 發表於 2020-11-19 11:15
係, 早兩年我係呢邊汽車生產業做的時候做的research見到比例大約係3:7。但宜家多左一堆hybrid同電車, 所以市面上自動波明顯多左。
作者: 唔識電腦人    時間: 2020-11-20 14:59

回覆 31# poopies


  其實冇人話_ _車好少壞, 唔洗整
任何用緊既野都會壞, 都要維修保養,

但係都有分價錢, 頻密程度
我執一次3幾千, 之後行成年都冇第2樣野壞
你整一次可能7 8千, 醫完頭, 之後又腳痛, 又去再整, 又5 6千
呢D咪分別囉

唔信可以買隻十年老馬同十年雙田對比下既
作者: poopies    時間: 2020-11-20 15:35

本帖最後由 poopies 於 2020-11-20 16:00 編輯
回覆  poopies


  其實冇人話_ _車好少壞, 唔洗整
任何用緊既野都會壞, 都要維修保養,

但係都有分價錢, ...
唔識電腦人 發表於 2020-11-20 14:59


Not a fan of Beemer, 但外家鐘情VW(英國人嘛),所以佢地個女都鐘意VAG,所以壞乜我都有啲經驗。

只計VAG, 我屋企有過:
VW caddy MK2 1.6
兩架 VW Up! 1.0
VW Golf 7 1.4
Skoda Fabia MK3 estate 1.2

除左部Caddy, 其他已經賣走。

最粗咪係部Fabia, 換Civic時賣走, 三年車行左十一萬公里, 神奇地唯一一部完全無claim過保養。

兩部VW Up! 壞過剎車泵,車尾發熱線,尾鼓生鏽到手制完全卡死, stop/stsrt唔著同原裝車機壞Bluetooth

Golf 7我自己揸得最少,只係成日燒一邊頭燈。賣左比外父,我知道上年部車ABS著過燈,宜家重揸緊。

部Caddy外家過檔過黎,隻乾七DSG未死。但車身生鏽非常嚴重(特別係尾門同沙板),冷氣壞左同定速巡航亦都唔work。左邊倒後鏡被人hit and run, 目前搵膠紙痴住先。都十幾年車, 有乜事應該會直接劏。

壞的野話多唔多,話少唔少,同我自己擁有過的日本車差別唔太大。

戴返個頭盔,唔敢講我個人經驗有幾多代表性,但歡迎用黎做個參考。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckkong97    時間: 2020-11-20 16:03

無錯, 我唔係香港。

部Civic係HUM造, 我屋企重有部日本製的Jazz GK。Civic定位高最少一級, 但手工明顯低 ...
poopies 發表於 2020-11-20 14:15

哈,你咁講,我當年部98 corolla ve e110 1.8 北美版都係保養期過整過冷氣,著冷氣有水聲,日系車唔係唔洗整,只係少電子野壞少左,以前部04 gd3 fit 一樣波箱起步震,尾bearing 出聲,去到06 camry 第九到第十年就換避震打南磨爆水箱,而家部14 camry 就touchwood 無野整過,可能係年份比較新...06/14 camry 香港都有recall

via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97    時間: 2020-11-20 16:06

回覆  poopies


  其實冇人話_ _車好少壞, 唔洗整
任何用緊既野都會壞, 都要維修保養,

但係都有分價錢, ...
唔識電腦人 發表於 2020-11-20 14:59

雙田十年都有野整架,我06架camry 第九到第十年,避震,打南磨,水箱輪住黎壞,只係壞左架車仲行倒去車房整

via HKEPC Reader for Android
作者: poopies    時間: 2020-11-20 16:21

本帖最後由 poopies 於 2020-11-20 16:28 編輯
哈,你咁講,我當年部98 corolla ve e110 1.8 北美版都係保養期過整過冷氣,著冷氣有水聲,日系車唔係唔 ...
ckkong97 發表於 2020-11-20 16:03

以前部Corolla就真係無乜野壞, 因為太齋。
保養期內壞過中央鎖, 用搖控解鎖的話一開門個防盜會響。返皇冠整左兩次, 最終佢叫我用鎖匙鎖車。去到後期車入面d膠老化, 手枕/儲物箱開口d較位斷, 部車避震又到期要換, 所以我先換車。

部GK主要係我老婆揸, 副EarthDreams因為積炭會著燈, 車頭震同試過停燈空波死火, 之後重要著唔返車要拖走。唔少車主話清完天風reset電腦就得, 但我屋企個部就返廠洗完都繼續震同定期著燈要清code。
作者: ckkong97    時間: 2020-11-20 16:46

以前部Corolla就真係無乜野壞, 因為太齋。
保養期內壞過中央鎖, 用搖控解鎖的話一開門個防盜會響。返皇冠 ...
poopies 發表於 2020-11-20 16:21

當年部corolla ve 無中央鎖無電窗,齋到無野好壞...都係果句,同年代既日本車少options 少設備壞既野當然少左...  

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2020-11-20 16:46

之前同車行傾計, 佢都老實講, 日本車一樣會壞,
但歐洲車零件多咁多, 壞既機會自然更多
如果要換TURBO, 日本車買料都平一半, 養車自然更平
兩者做車理念本身已經唔同
歐洲著重功能性能, 日本著重實用耐用
作者: jazz2014    時間: 2020-11-20 17:19

其實係日本車 到今時今 太多野冇檢測

你睇d車頭打開回換點拆都得

你搵歐洲房車 換個燈泡又會error , 夾條電線夾12v 偷電加燈 又死。
作者: gn01119056    時間: 2020-11-20 17:26

本帖最後由 gn01119056 於 2020-11-20 17:27 編輯
其實係日本車 到今時今 太多野冇檢測

你睇d車頭打開回換點拆都得

你搵歐洲房車 換個燈泡又會error , 夾 ...
jazz2014 發表於 2020-11-20 17:19


我之前架BMW, 換sensor都$800, 使唔使整多粒sensor去睇住粒sensor, 無限loop
sensor都有佢用處, 有錢既話係好事, 但壞處就係又多左野壞
作者: yauyu    時間: 2020-11-23 11:38

買POLO 1.2  不如加多小小買GOLF 7 1.4, 好力D 又空間多D.
試車睇佢123 波有冇震, 震就唔係極力子就偈"緊"膠.
波腦就除左漏油睇得出之外, 睇電腦未必有CODE, 有CODE就好快死.
買二手歐洲車最好買重有保既, 如果唔係買到番黎渣2,3 個月有問題真係冇仇報





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2