作者: $foo 時間: 2020-10-22 12:44 標題: 日本車既避震,通常比較軟?
是否同意?
作者: mo9394 時間: 2020-10-22 12:53
本帖最後由 mo9394 於 2020-10-22 12:59 編輯
唔同意
主要係 toyota 家用車款軟
你計數量, 咁呢D 車賣得多, 數字上睇就係lor. 但講黎講去都係嗰幾個底盤.
作者: $foo 時間: 2020-10-22 13:44
lexus 是否都係?
作者: mo9394 時間: 2020-10-22 15:00
應該唔同
作者: arrychiu 時間: 2020-10-22 19:59
其實日本車唔止係避震軟咁簡單,
係車架底盤都軟,就算換套硬避震都係扭,
以前玩JDM時咪加底頂Bar同四方架咁,
不過而家好多日本車係歐州開發已經好好多。
作者: astrial 時間: 2020-10-22 20:36
睇款
日本車都有同歐洲廠共同開發嘅,個啲唔講你以為楂緊歐洲車
例如Infiniti Q30,根本就係架貼牌A Class
日產QQ,底盤引擎係同雷諾共同開發
仲有啲made in EU嘅日本車,例如Juke同Type-R
同埋依家間間廠都話用新底盤,睇外媒Toyota TNGA都已經同以前唔同。日本代表仲有Suzuki Heartect
萬事達改為Zoom-Zoom後都係以操控為主
作者: Dcup 時間: 2020-10-22 21:03
你未渣過歐洲平車姐....
E46人門馬仔落靚胎落場SM完車門都開唔到都見過
不過車主仲覺得部車好硬正,去4輪定位先信出曬事...
我覺得日本車黎D位唔會或者唔識包裝到無問題咁,車架軟就俾你feel到就係咁....
不過再講,口講歐洲車,比黎比去都係德國3大,真係唔當以前D Rover、opel、Fiat果D淋車架既車係歐洲車咁.....
以前見識過94年Astra個車架跟本無料到.....
作者: bighead 時間: 2020-10-23 09:46
mazda 3司機&乘客表示: 想軟少少
作者: lyh1993 時間: 2020-10-23 10:24
歐洲車架都未必硬 audi q仔曾經有人積車 積到大銀幕裂左
via HKEPC Reader for Android
作者: 0kcal 時間: 2020-10-23 11:49
輕車硬避震,
重車軟避震.
作者: $foo 時間: 2020-10-23 12:40
試過 audi q5 都幾硬‥
作者: kj1708 時間: 2020-10-23 19:51
講開日產,再早少少 tiida HB 已是雷諾共同底盤,當年駕駛硬淨感受唔似日系車。
作者: jazz2014 時間: 2020-10-23 21:14
唔係咁分呀?
輕車硬避震, jazz , spade 呢D車仔 輕飄飄 避震硬???
你揸下50轉灣西過360呀
作者: sport 時間: 2020-10-24 00:56
真的嗎?
作者: Levin_power 時間: 2020-10-24 11:36
笑咗????????????????????
作者: sport 時間: 2020-10-24 19:09
車架過硬未必好!
作者: Dcup 時間: 2020-10-25 16:13
理論上輕車支撐唔多,唔洗咁硬都支撐好,重車自然要硬好多....
同一目的的話,佢講法無錯
作者: Levin_power 時間: 2020-10-26 21:35
CL7 & MK7同樣2000cc,車重唔差得幾多,大家都係1.5T左右
作者: 0kcal 時間: 2020-10-27 10:42
本帖最後由 0kcal 於 2020-10-27 10:44 編輯
有個講法係咁.... (無改車, 唔識)
重車loading 本身大. 坐多幾個人入去對LOADING 影響細, 唔會成架車沉落去. 所以設定為較軟....
輕車loading 本身細, 坐多幾個人入去對LOADING 影響大, 為左唔會令架車沉落去, 所以設定為較硬....
所以2ton 車坐落無1ton 車咁硬...
作者: mo9394 時間: 2020-10-27 11:02
本帖最後由 mo9394 於 2020-10-27 11:06 編輯
軟硬係整體調整配合, 唔係單一件零件幾多磅力咁睇軟硬. 測試好耐, 配合番市場同買家要求去調較.
有一期日本車追求乘客舒適, 而日本車高速都唔係真係好高速, 所以底盤設計取向, 偏向做軟d.
當然, 最後可能因為成本問題, 平款的車配D 唔夠靚料的避震, 出黎效果同設計原意有少少分別. 搞到大家覺得軟到咁唔係好事, 先有比較負面的評價.

