Board logo

標題: [維修] 俾後車撞我車尾(已報警備案) [打印本頁]

作者: red666devil    時間: 2020-8-3 22:20     標題: 俾後車撞我車尾(已報警備案)

車落地兩個零月,目測: 車尾爆bumper+壞車尾parking sensor+壞車尾霧燈+車尾凹陷

如果"私了",條數應該點計?
1.拖車費 (4程)
2.原廠檢查費
3.維修費

除上述外,可否on top 私下 claim 佢 ?
1. 撞咗後二手折舊
2. 冇車用的交通費

第一次俾人撞,咩"私了"程序都唔知
望師兄指點
(絕非想屈佢錢,只求合理compensation)
作者: ckkong97    時間: 2020-8-3 22:52

車落地兩個零月,目測: 車尾爆bumper+壞車尾parking sensor+壞車尾霧燈+車尾凹陷

如果"私了",條數應該點 ...
red666devil 發表於 2020-8-3 22:20

新車有全保,claim啦,就咁睇都唔平

via HKEPC Reader for Android
作者: red666devil    時間: 2020-8-3 23:22

新車有全保,claim啦,就咁睇都唔平  

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2020-8-3 22:52


今年度全保差不多14k
保險話一定claim唔足,嚟緊續保應會加loading(即使官判我贏也不會退回加了的loading,只可退回扣了的NCB

點解咁黑仔
我被人撞,又蝕錢又蝕車價又蝕時間又蝕精力
作者: s0020926    時間: 2020-8-3 23:49

車落地兩個零月,目測: 車尾爆bumper+壞車尾parking sensor+壞車尾霧燈+車尾凹陷

如果"私了",條數應該點 ...
red666devil 發表於 2020-8-3 22:20


你開啲咁辣嘅賠償條件,我睇唔到點解對方會想同你「私了」,一般私了嘅目的就係雙方一人行一步,傾出一個大家都願意同接受嘅妥協賠償額,而避免繁複嘅程序;但你所列嘅賠償要求仲辣過行正常程序去追討...
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 00:13

你開啲咁辣嘅賠償條件,我睇唔到點解對方會想同你「私了」,一般私了嘅目的就係雙方一人行一步,傾出一個 ...
s0020926 發表於 2020-8-3 23:49


"願意同接受嘅妥協賠償額" --> 是否只含原廠維修報價?
作者: pockchop    時間: 2020-8-4 00:19

你架咩車?報左價未?

我上次比人撞尾,少少野都報8皮幾
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 00:23

"願意同接受嘅妥協賠償額" --> 是否只含原廠維修報價?
red666devil 發表於 2020-8-4 00:13


其實無一個準則,你應該站喺對方立場諗,如果行正常程序佢嘅代價係乜,例如:

1. 要花時間去落口供
2. 要花時間上庭
3. 賠佢保險墊底
4. 下年保費增加
5. 被告「老不」扣分

你將所有你諗到對方所有要付出嘅代價化為一個金額,就應該係對方願意賠償嘅金額上限;你咪依住呢個約數去傾;但聽你口吻,你應該偏向番原廠維修,我估原廠維修費同你預估對方願意賠償金額應該有一個唔細嘅落差,最後你應該都係要行番正常程序去追討...
作者: billykhw    時間: 2020-8-4 06:02

本帖最後由 billykhw 於 2020-8-4 06:04 編輯

私了就係私下claim
傾好一次過俾
一手交錢一手寫張紙講明幾錢幾錢之後不追究的
之後想再claim真係睬你都傻

整車要幾錢?
你就覺得2個月仲係新車落地
人地唔會理你的
佢賠梗係搵街邊車房價同你講
你要賠得比較足就預左正常途徑慢慢黎
呢個係o係香港渣車舒服既必然代價
作者: citibatter    時間: 2020-8-4 08:30

睇你嘅要求 , 如果我係撞你嗰個我都唔會接受。

人哋私了,冇非係為咗唔想N C B加,同埋畀人告, 通常萬零蚊以下才值得諗。

你又4程拖車,又原廠,又claim交通,又claim二手折舊,真係諗都唔使諗。

via HKEPC Reader for Android
作者: raytsui00    時間: 2020-8-4 08:40

睇你嘅要求 , 如果我係撞你嗰個我都唔會接受。

人哋私了,冇非係為咗唔想N C B加,同埋畀人告, 通常萬零 ...
citibatter 發表於 2020-8-4 08:30

舊年俾人倒車撞,開頭話肯私了,佢話趕時間,抄完資料就俾佢走,打完價要佢賠$9000,佢唔肯....仲話係我特登見佢倒車時就揸架車出嚟俾佢撞,話佢架車仲傷過我....報警攪,到上個月月中收到信,佢上到庭認罪,不小心駕駛.....而家仲要煩claim 佢保險,真係拎嚟攪

via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97    時間: 2020-8-4 08:42

樓主最後出左邊架SUV ?
SUV 啲尾門一啲都唔平....
作者: arrychiu    時間: 2020-8-4 10:34

其實無一個準則,你應該站喺對方立場諗,如果行正常程序佢嘅代價係乜,例如:

1. 要花時間去落口供
2.  ...
s0020926 發表於 2020-8-4 00:23


我都認同師兄嘅觀點,除非對方身有屎,如果唔係可以私了機會真係唔大,
新車俾人撞車尾真係好唔開心,俾我發癲都似,如果對方態度差D真係交都有得打。
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 11:21

我都認同師兄嘅觀點,除非對方身有屎,如果唔係可以私了機會真係唔大,
新車俾人撞車尾真係好唔開心,俾 ...
arrychiu 發表於 2020-8-4 10:34


依家身有屎果啲撞咗車興揼低架車走咗去,仲同你慢慢傾咩...
作者: pansley    時間: 2020-8-4 11:22

我又想請教下大家,如果我部車俾人撞到,而對方話會賠但趕時間要走,一般來講,我是否手寫張和解紙估個維修價(新手唔知價)叫佢簽左先放佢走才穏陣? THX
作者: ckkong97    時間: 2020-8-4 11:26

我又想請教下大家,如果我部車俾人撞到,而對方話會賠但趕時間要走,一般來講,我是否手寫張和解紙估個維修 ...
pansley 發表於 2020-8-4 11:22

報左警先和解可以慢慢黎

via HKEPC Reader for Android
作者: pansley    時間: 2020-8-4 11:30

回覆 15# ckkong97

但係條友話簽左野交換晒 ID&電話就要走,差佬又未到咁點? 要動粗出手?
一般流程係影相、報警、交換contact簽紙?
作者: ckkong97    時間: 2020-8-4 11:38

回覆  ckkong97

但係條友話簽左野交換晒 ID&電話就要走,差佬又未到咁點? 要動粗出手?
一般流程係影相、 ...
pansley 發表於 2020-8-4 11:30


我就唔會即刻交換ID/電話, 乜都係等差佬黎兩邊抄資料同影相先....
影相就係咁e 影下, 有車cam 都無乜野好影... 除非影下線位咁...架車爛成點咁.... 差佬黎都會再影架啦...
作者: t1174-3    時間: 2020-8-4 11:41

本帖最後由 t1174-3 於 2020-8-4 11:43 編輯

希望你後面有車CAM 啦......

報警那方點也要等吧, 要落記錄. 不過感你個流程好像有D甚麼問題. 等其他CHING 回了.

ANYWAY, 我上次私了是報警也沒有, 至後的車自己說賠, 我是當場影相, 收錢, 交換contact簽紙就 OK. 反正我還有片, 立即BACKUP 到手機.

所謂賠多少完全是個感覺, 估字吧.
作者: CDman    時間: 2020-8-4 11:53

趕時間? 等39分鐘先啦.
報哂警先再算啦.

除非自己部車唔大傷又唔係好新. 走左之後仲有得講?
作者: vagrantno13    時間: 2020-8-4 12:00

車落地兩個零月,目測: 車尾爆bumper+壞車尾parking sensor+壞車尾霧燈+車尾凹陷

如果"私了",條數應該點 ...
red666devil 發表於 2020-8-3 22:20


樓主係新車, 而且睇車身損傷(不包其他費用), 返原廠維收費相信超過對方保險的墊底費, 直接claim 全保, 等保險公司搞, 免除日後追討時間成本, 你最多錄份口供及先墊資維修車輛.
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 12:04

我又想請教下大家,如果我部車俾人撞到,而對方話會賠但趕時間要走,一般來講,我是否手寫張和解紙估個維修 ...
pansley 發表於 2020-8-4 11:22


遇到交通意外,第一時間睇睇你車內乘客同自己有無受傷或感到不適,如果有就要馬上報警同要求救護車到場,所有涉及人命傷亡嘅 case 都唔可以「私了」; 如果無人受傷或不適,無論你打算「私了」或報保險,都要交警到場後搞掂初步手續先好離開...

喺等交警到場前,你可以喺安全情況下影低當時環境,建議行開少少從唔同角度影晒全景,再影低雙方車輪損壞情況;而喺呢個時間,你亦可同對方初步傾傾意向,如果雙方都傾向「私了」,亦都要等交警到場後比咗報案編號先可以離開...

離開後你可以搵你相熟車房或番原廠報價,但一日未達成協議未收到「私了」賠償前都唔好開工住...

如果喺意外發生後 7 日(唔太記得 7 定 14 日)都傾唔掂就要盡快通知你自己保險公司同警方,跟住就根據正常流程去追討...
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 12:13

我就唔會即刻交換ID/電話, 乜都係等差佬黎兩邊抄資料同影相先....
影相就係咁e 影下, 有車cam 都無乜野 ...
ckkong97 發表於 2020-8-4 11:38


問題係啲差佬好多時都好「那西」,佢哋只想你哋雙方「私了」,唔好煩到佢哋開 file 落口供,比我就一定自己影清影楚個情況嚟自保...
作者: upatchow    時間: 2020-8-4 12:23

撞到人果D點解都係"趕時間"既

咁趕就更加要小心D揸啦~

BTW, 我有個朋友比人撞左, (我朋友正線, 對家CUT線無睇盲點), 對家又係話"趕時間", 就咁走左去.....我朋友唔識處理比佢走左去至打比我, 又無車CAM又無車牌, 又無CONTACT, 差佬直情唔受理, 最後我朋友自己硬食
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 12:25

希望你後面有車CAM 啦......

報警那方點也要等吧, 要落記錄. 不過感你個流程好像有D甚麼問題. 等其他CHING ...
t1174-3 發表於 2020-8-4 11:41


C 兄你好彩遇到好人,我聽過好多 case 都係現場對方就乜都得,但事後就反口,報警係求自保,事後可以「私了」當然係好事,大家都唔駛煩,最多都係打番比負責案件位阿 sir 銷案同去交通部簽番份協議書 close file...
作者: s0020926    時間: 2020-8-4 12:51

問題係啲差佬好多時都好「那西」,佢哋只想你哋雙方「私了」,唔好煩到佢哋開 file 落口供,比我就一定自 ...
s0020926 發表於 2020-8-4 12:13


Exac7ly!

如果對方同我講「趕時間」我會回佢趕時間就小心啲揸車啦,其實我都好趕時間,比你撞一撞嘥 9 晒我啲時間...

但我會仍然堅持報警,如果對方夾硬走,可以做嘅就係記低對方車牌,車款,車身顏色特徵,最好昅一昅佢行車證對唔對架車同有無過期;最重要係影低對方尊容,以妨佢搵人頂包...
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:01

你架咩車?報左價未?

我上次比人撞尾,少少野都報8皮幾
pockchop 發表於 2020-8-4 00:19



落緊雨仲要跟車貼到.....

買個車位已經差唔多成兩球嘢(痴線),真係好慘,仲要俾你撞(香港鼓勵人買二手車)
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:02

樓主最後出左邊架SUV ?
SUV 啲尾門一啲都唔平....
ckkong97 發表於 2020-8-4 08:42


EC
好彩平嘢日本車
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:02

其實無一個準則,你應該站喺對方立場諗,如果行正常程序佢嘅代價係乜,例如:

1. 要花時間去落口供
2.  ...
s0020926 發表於 2020-8-4 00:23


very detailed, thx ching
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:03

回覆 8# billykhw

都係正常途徑追討
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:05

回覆  ckkong97

但係條友話簽左野交換晒 ID&電話就要走,差佬又未到咁點? 要動粗出手?
一般流程係影相、 ...
pansley 發表於 2020-8-4 11:30


culprits leave the scene b4 the police come = hit&run
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:11

https://www.youtube.com/watch?v=USr1GoWwMOE

pl. watch from 13:33
作者: red666devil    時間: 2020-8-4 15:13

回覆 31# red666devil


    香港好多癲狂駕駛者,大家小心
作者: pockchop    時間: 2020-8-4 15:33

落緊雨仲要跟車貼到.....

買個車位已經差唔多成兩球嘢(痴線),真係好慘,仲要俾你撞(香港鼓勵人買二手 ...
red666devil 發表於 2020-8-4 03:01 PM


師兄富貴人家,通常係怕煩的人,交比保險做啦,唔好諗咁多
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 16:25

想問各ching : 我收到原廠維修報價單,
係咪要成份send俾原兇睇 ?
or 唔需要send 報價俾佢, 只需話個價俾佢聽, 問佢私唔私了?
作者: s0020926    時間: 2020-8-5 17:18

想問各ching : 我收到原廠維修報價單,
係咪要成份send俾原兇睇 ?
or 唔需要send 報價俾佢, 只需話個價俾 ...
red666devil 發表於 2020-8-5 16:25


好奇想知原廠報咩價比你同要維修啲乜...
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 17:29

好奇想知原廠報咩價比你同要維修啲乜...
s0020926 發表於 2020-8-5 17:18


好彩around 2萬幾,尾bumper, sensor, paint....
作者: garylor    時間: 2020-8-5 17:32

好彩around 2萬幾,尾bumper, sensor, paint....
red666devil 發表於 5/8/2020 17:29

好似講到而家都未講係咩車

via HKEPC Reader for Android
作者: s0020926    時間: 2020-8-5 17:34

本帖最後由 s0020926 於 2020-8-5 17:35 編輯
好彩around 2萬幾,尾bumper, sensor, paint....
red666devil 發表於 2020-8-5 17:29


你可以諗定對家提出叫你拎架車出出邊車房整你點回應,我估對家好大好大機會會咁提出...
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 17:38

EC
好彩平嘢日本車
red666devil 發表於 2020-8-4 15:02


☝???? eclipse cross
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 17:44

你可以諗定對家提出叫你拎架車出出邊車房整你點回應,我估對家好大好大機會會咁提出... ...
s0020926 發表於 2020-8-5 17:34


問了原廠,如果我維修唔用原廠parts, 會影響份保養合約

聽講某代理,如車主換過車機,都整份斷保養
作者: s0020926    時間: 2020-8-5 17:46

本帖最後由 s0020926 於 2020-8-5 17:48 編輯
問了原廠,如果我維修唔用原廠parts, 會影響份保養合約

聽講某代理,如車主換過車機,都整份斷保養 ...
red666devil 發表於 2020-8-5 17:44


出邊車房維修都可以係用原廠件...

原廠講得無錯,如果你唔係用原廠件維修,佢唔會保你果件嘢,例如你換咗車軨,佢咪唔保你車軨囉...
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 17:59

出邊車房維修都可以係用原廠件...
s0020926 發表於 2020-8-5 17:46


三菱嘅parts....
問過車房朋友,嗰隻色(diamond red)唔知原廠點調

萬事得有隻soul red(幾隻色溝出嚟) , 唔知外邊車房調唔調到....
作者: s0020926    時間: 2020-8-5 18:06

三菱嘅parts....
問過車房朋友,嗰隻色(diamond red)唔知原廠點調

萬事得有隻soul red(幾隻色溝出嚟) ,  ...
red666devil 發表於 2020-8-5 17:59


外邊車房一樣可以同原廠買油噴,你架車咁新,要追番色一啲都唔難...
作者: laueye    時間: 2020-8-5 18:15

本帖最後由 laueye 於 2020-8-5 18:16 編輯

Del......
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 18:16

外邊車房一樣可以同原廠買油噴,你架車咁新,要追番色一啲都唔難...
s0020926 發表於 2020-8-5 18:06


原廠維修部話隻diamond red 係幾隻色溝出嚟,佢話你車房可以試下,可能溝到.
其實唔知邊幾隻色, 唔知咩比例,有冇可能調到?

我覺得萬事得隻soul red 好靚,某角度睇銀紅色, 所以要soul red 隻色要另加8k
作者: laueye    時間: 2020-8-5 18:17

問了原廠,如果我維修唔用原廠parts, 會影響份保養合約

聽講某代理,如車主換過車機,都整份斷保養 ...
red666devil 發表於 2020-8-5 17:44

會唔會可以自己出少少完事
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 18:23

會唔會可以自己出少少完事
laueye 發表於 2020-8-5 18:17


如果佢撞到的士佬,我諗佢長手尾...
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 18:27

第二個forum的見聞:

試過銀到前車 ,
條友上斜大brake,
5毫子大小花左
廿鳩幾年前款camry
條友堅持返廠整
廠報換bumper 2萬

有報保險
保險話條友擺明呃錢
對方計計埋埋claim廿幾萬、的士+返唔到工
條友供墓圓

----------------------
去交通部,交通警一出聲已經話camry唔肯私了
-------------------------------------------
最後保險個邊好似賠左4萬左右,
我就俾左$5000墊底
(之後下年加到我$15000,我就轉左公司名做保險)

個保險佬打黎問資料時都屌曬鬼
屌camry條友無品
架車舊撚到??但識玩明屈之類
又驗傷又的士錢又話返唔到工乜乜柒柒
個5毫子傷痕唔細心睇係根本唔覺
作者: s0020926    時間: 2020-8-5 19:25

原廠維修部話隻diamond red 係幾隻色溝出嚟,佢話你車房可以試下,可能溝到.
其實唔知邊幾隻色, 唔知咩比 ...
red666devil 發表於 2020-8-5 18:16


如果照佢咁講出邊車房配唔番你隻咁特別嘅色,咁出邊啲車房應該都執得七七八八...

年青人,放輕鬆啲啦,你用「出邊車房配唔番隻色」呢個理由同人講點解你堅持要番原廠整會比人笑的,我都明你新車落地未夠一年就比人撞,想番原廠整個心態好合理,咁其實你咪 claim 自己份全保,又或搵公正行幫你搞追討,自己科咗水出嚟整車先囉;又或者你可以試吓報個價比對家,話唔定佢好順灘咁話肯賠比你番廠整呢...
作者: Dcup    時間: 2020-8-5 19:34

如果照佢咁講出邊車房配唔番你隻咁特別嘅色,咁出邊啲車房應該都執得七七八八...

年青人,放輕 ...
s0020926 發表於 2020-8-5 19:25



    配色配唔到有幾奇,中巴果隻色搵廠都話做唔翻,舊車仲多黎D,有毒料果D跟本造唔翻
作者: NOPSS    時間: 2020-8-5 20:33

要看給人隊得幾入 有無傷到骨

不過,被人隊 已計事故車 當自已黑仔啦 人無事算ok
作者: sport    時間: 2020-8-5 20:58

舊年俾人倒車撞,開頭話肯私了,佢話趕時間,抄完資料就俾佢走,打完價要佢賠$9000,佢唔肯....仲話係我 ...
raytsui00 發表於 2020-8-4 08:40

你應該報咗警後,搵車房攪或自己攪,搵公正行claim 佢3保,
而家先攪,架車已整好?有冇影咗相備份?
作者: sport    時間: 2020-8-5 21:01

EC
好彩平嘢日本車
red666devil 發表於 2020-8-4 15:02

返廠一d都唔平!
作者: red666devil    時間: 2020-8-5 21:07

返廠一d都唔平!
sport 發表於 2020-8-5 21:01


零件要等3 weeks
整要幾日
噴油(paint work)佔價單一半
當初加6k簡呢隻色伏伏地(the colour is really attractive though)
作者: sport    時間: 2020-8-5 21:15

外邊車房一樣可以同原廠買油噴,你架車咁新,要追番色一啲都唔難...
s0020926 發表於 2020-8-5 18:06

試過朋友新思域,返廠補油,補唔啱色,大贈送全車幫你噴過,一定啱色!
試過朋友架平治返廠,上架時扭爆塊大銀幕,因塊大銀幕係街換過,又大贈送換塊原廠大銀幕!
作者: raytsui00    時間: 2020-8-6 12:22

你應該報咗警後,搵車房攪或自己攪,搵公正行claim 佢3保,
而家先攪,架車已整好?有冇影咗相備份? ...
sport 發表於 2020-8-5 20:58


舊年就梗係整好啦, 唔通擺一年咩 影晒相, 換乜都有影.
作者: sport    時間: 2020-8-6 12:50

舊年就梗係整好啦, 唔通擺一年咩 影晒相, 換乜都有影.
raytsui00 發表於 2020-8-6 12:22

影晒相, 換乜都有影,做得好!
而家只係賠償多少同時間問題,祝你好運!
作者: red666devil    時間: 2020-8-6 21:25

試過朋友新思域,返廠補油,補唔啱色,大贈送全車幫你噴過,一定啱色!
試過朋友架平治返廠,上架 ...
sport 發表於 2020-8-5 21:15


原廠
作者: sport    時間: 2020-8-6 21:30

原廠
red666devil 發表於 2020-8-6 21:25

原裝油變咗返噴油!
作者: red666devil    時間: 2020-8-11 11:33

總之俾人撞好慘
香港車又多,瘋狂駕駛人又多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2