Board logo

標題: CUT線打燈更危險 [打印本頁]

作者: gn01119056    時間: 2020-7-19 21:07     標題: CUT線打燈更危險

本帖最後由 gn01119056 於 2020-7-19 21:16 編輯

職業司機係掂既, 唔怪之得每次出事都比人插, 無人幫

唔係打尖, 交通極順暢既路段, 經常發生

未打燈仲有幾個車位CUT線, 一打燈就個個車神上身地板油

自己想停就停, 想CUT就CUT, 燈都唔打, 前一個車位有位比人過但塞成條路都唔會理

搵食既阻到少少完全可以理解, 無必要既垃圾無品行為, 只能講有事抵死
作者: ckshum    時間: 2020-7-19 21:24

cut線打燈係正常要做的事,樓主究竟想講乜?
作者: gn01119056    時間: 2020-7-20 01:42

cut線打燈係正常要做的事,樓主究竟想講乜?
ckshum 發表於 2020-7-19 21:24



    正常係要做既, 唔打燈大把位, 一打燈, 班職業司機就狂踩油
作者: kf    時間: 2020-7-20 02:31

可能你喺路面時數比較多 一日裏面遇到幾個 篤油 封位 嘅司機 我自己 又唔覺有咁多咁老土嘅司機 反而遇到啲盲毛 睇都唔睇就cut線嗰啲 嚇死
作者: kf    時間: 2020-7-20 02:36

本帖最後由 kf 於 2020-7-20 02:38 編輯

打燈cut線嗰啲 睇時機啦 夠為打燈 比油過線 一氣呵成 順住個車流行 唔好 過咗線 滋滋悠悠慢慢行 有啲人 一個車位鬆啲 都要夾硬入
作者: 中年失業    時間: 2020-7-20 03:05

香港啲職業司機真係買佢怕.
我打燈即係通知佢加油封我位
中線超速就為咗爬我頭的一個位。但跟手又重brake。
80%司機冇跟法定時速。我已行上限時速,但就好似阻
佢發達。
大家問心.路面遺例者多.定盲毛多?
作者: kf    時間: 2020-7-20 03:05

Youtube都有好多呢啲馬路奇景合集 如果你經常跑街 每日遇到幾個呢啲咁樣嘅司機 係有啲嘢嘅
https://www.youtube.com/watch?v=XggjtV67WmA
作者: kf    時間: 2020-7-20 03:11

本帖最後由 kf 於 2020-7-20 03:12 編輯

師兄 是咁的 有啲人 一上咗司機位 好似神打上身咁樣 遇神殺神遇佛殺佛
間唔中新聞講 有啲直情冇買 牌費 保險 畀佢撞咗都唔知點算
作者: ununfoot    時間: 2020-7-20 09:45

如果隔離綫前後都有幾個車位,自己又唔係龜速,cut綫前打燈只係知會後面一聲,根本唔到佢畀唔畀你入,就算佢篤油都阻唔到你,除非佢係0-100<3秒神車,咁咪拖一拖brake等佢過咗再cut囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckshum    時間: 2020-7-20 11:45

回覆 3# gn01119056

做好自己,又得佢篤油篤飽佢
作者: backspace-hk    時間: 2020-7-20 11:49

盡量打燈啦, 電單車成日攝車罅, 又難睇到佢地, 都係打燈好啲.
作者: gn01119056    時間: 2020-7-20 13:32

師兄 是咁的 有啲人 一上咗司機位 好似神打上身咁樣 遇神殺神遇佛殺佛  
間唔中新聞講 有啲直 ...
kf 發表於 2020-7-20 03:11



    你話自己打尖, 無位唔讓既, 都覺得合理
大把位, 都唔趕時間, 係見你打燈先踩油沖上黎, 擺明係想有存在感
作者: gn01119056    時間: 2020-7-20 13:38

打燈cut線嗰啲 睇時機啦 夠為打燈 比油過線 一氣呵成 順住個車流行 唔好 過咗線 滋滋悠悠慢慢行  ...
kf 發表於 2020-7-20 02:36



     一氣呵成就無左打燈預警比時間別人反應既作用
我都日日渣, 渣左十年車無意外, CUT線都係慢慢黎比足時間雙方, CUT唔到就兜多個圈
所以見到有勁多位, 預到一打燈後面就沖黎頂位 #$%#$^&#$&
自己好趕時間先會一氣呵成, 廢事兜多個圈
一氣呵成或者唔打燈, 入完線佢仲會閃你響你表示不滿你CUT左佢線, 真係想落車打佢
作者: gn01119056    時間: 2020-7-20 13:39

回覆  gn01119056

做好自己,又得佢篤油篤飽佢
ckshum 發表於 2020-7-20 11:45



    係呀都無計, 但好燥底
作者: NOPSS    時間: 2020-7-20 16:06

部車 如果CVT 加細CC 坐幾個 咁老遠就好cut 吾好去到路口先cut

打完燈 後面篤油, 我試過幾次 ,我次次都贏 然後見後面大dump囉。

無速度 就吾好cut, 塞緊車 記得給五 先好cut
作者: look    時間: 2020-7-20 17:02

香港啲職業司機真係買佢怕.
我打燈即係通知佢加油封我位
中線超速就為咗爬我頭的一個位。但跟手又重brake。 ...
中年失業 發表於 2020-7-20 03:05

係咪你成日行快線咋
作者: Dcup    時間: 2020-7-20 20:05

佢果部商用車,地板油就un到3個車位上黎封線?
作者: 中年失業    時間: 2020-7-21 00:15

回覆 16# look

當然唔糸快線la


不過又講返轉頭,香港幾時改例「怏缐可超速」
作者: 中年失業    時間: 2020-7-21 00:30

我日日要麗港城上東九龍幹線去啟德隧道
上東九龍幹線90%慢線冇車行.
一到九龍灣分义路.啲打尖L就永遠從中線/快線cut 過黎。唔打燈硬攝位的多的是。大把司機選擇中線塞住後面.為何不一早入慢線呢?我車有小朋友.所以,也不會cut 完又cut .也不超速.(一定不龜速)
作者: mcdull    時間: 2020-7-21 01:31

樓主, 你夠位既根本唔怕佢篤油.
你打燈時唔係呆等有冇人阻你, 你打燈前就已經要望通, 你打燈既同時已經抽緊過線.. 佢篤條命咩...
如果大把位, 你打燈又唔郁, 比我都篤油啦, 唔通等你打埋個飛機先過線咩.
作者: mo9394    時間: 2020-7-21 09:51

本帖最後由 mo9394 於 2020-7-21 09:55 編輯

正常速度無乜幾多車會篤, 係唔係太慢, 或者太貼先打燈.  

你自己速度跟路面, 有一定距離, 佢唔超速 30 以上好難篤, 好夠馬力先可以咁快俾到反應, 嗰D 車, 唔係怕超速, 應該左穿右插, 一早過晒你多.
作者: pockchop    時間: 2020-7-21 15:56

啱啱今日有條友做法,比樓主參考⋯
得唔夠一個車位,佢打燈夾硬cut埋黎,博我唔敢撞埋去⋯
我真係唔敢撞埋去,所以佢win左
作者: t1174-3    時間: 2020-7-21 19:00

套用大陸的講法
做人要厚道,揸車要霸道
作者: garylor    時間: 2020-7-21 20:37

正常速度無乜幾多車會篤, 係唔係太慢, 或者太貼先打燈.  

你自己速度跟路面, 有一定距離, 佢唔超速 30 以 ...
mo9394 發表於 21/7/2020 09:51

大把Tels L呢    

via HKEPC Reader for Android
作者: Jazz    時間: 2020-7-21 21:58

部車 如果CVT 加細CC 坐幾個 咁老遠就好cut 吾好去到路口先cut

打完燈 後面篤油, 我試過幾次 ,我次次都 ...
NOPSS 發表於 20/7/2020 16:06



    五蚊好駛好用
作者: gn01119056    時間: 2020-7-22 00:02

本帖最後由 gn01119056 於 2020-7-22 21:24 編輯
樓主, 你夠位既根本唔怕佢篤油.
你打燈時唔係呆等有冇人阻你, 你打燈前就已經要望通, 你打燈既同時已經抽 ...
mcdull 發表於 2020-7-21 01:31




要咁揸法, 係人都識
我就係話無左打燈既意義, 我就係話呢種文化有問題
班馬線我都一定停低讓人, 你係可以唔讓, 人地一定怕死既, 但咁樣揸車不是正確態度, 唔應該咁揸車, 惡性循環
咁可以直接拆左轉向燈
如果係咁, 打錯燈係犯法的, 唔打燈反而唔犯法, 可以慳埋打燈個動作, 這是正確駕駛方式嗎?
你屋企無水, 管理處都提早同你講啦, 無水前一秒先同你講, 佢係無犯法架, 講黎都無用, 大家都無好處
你反而去支持大家都惡劣態度, 而唔係支持大家做返岩既野
誰大誰惡誰正確, 錯既當係慣性
叫人去適應做錯既野,而唔係去話本身錯既野,非常不文明的思維
作者: sigma    時間: 2020-7-22 07:14

其實你夠晒位入+車速快過佢, 大車係無咩可能封到你位
就算係私家車都唔係架架封到
當然cut線時冇可能下下行得快過隔離線
封你位咪收慢架車等到有人讓囉
你落埋車窗俾個5, 基本上10架有8架都肯讓(的士佬都多數肯)
作者: tonileung    時間: 2020-7-22 16:57

我估樓主係好乖咁預早好多就打燈?

我打燈係先睇清楚格離線安全,然後一打燈再 double check 安全就過

真係要人讓的話就會預早多啲打燈,雖然係好多人唔讓,等多幾架實有好人讓
作者: tonileung    時間: 2020-7-22 17:00

樓主, 你夠位既根本唔怕佢篤油.
你打燈時唔係呆等有冇人阻你, 你打燈前就已經要望通, 你打燈既同時已經抽 ...
mcdull 發表於 2020-7-21 01:31


同意打燈前已經要望通,不過所謂 "同時" 都應該先打燈然後過線,只不過係一氣呵成咁
作者: wueddie    時間: 2020-7-22 18:02

其實我都試過. 但真係吾多機會. 控制架車是自己責任. 如果有 篤油L . 你未由佢篤. 等佢過左先CUT...  通常你係佢后面要小心D.. 因為佢篤完油之後要DUP ...

另外 , 又有一種篤油L .. 係我打燈.. 估約5個車位左右... 佢比晒油沖緊埋泥.. 我已經完成CUT線.. 佢自己DUP 到 high high ..
其實結果都係一樣...

之不過你CUT線吾打燈.. 真係會容易有意外出現.. 小心..小心..
作者: NOPSS    時間: 2020-7-22 19:37

啱啱今日有條友做法,比樓主參考⋯
得唔夠一個車位,佢打燈夾硬cut埋黎,博我唔敢撞埋去⋯
我真係唔敢撞埋 ...
pockchop 發表於 2020-7-21 15:56


你個 安 去左邊?

先向2下再迫下先算
作者: pockchop    時間: 2020-7-22 20:01

你個 安 去左邊?

先向2下再迫下先算
NOPSS 發表於 2020-7-22 07:37 PM


喺喎....話時話, 好少響按
作者: jwong852    時間: 2020-7-24 10:01

一氣呵成就無左打燈預警比時間別人反應既作用
我都日日渣, 渣左十年車無意外, CUT線都係慢慢黎比足 ...
gn01119056 發表於 2020-7-20 13:38


切線唔打燈, 通常係2類人:

1. 未學過車, 唔知切線前要打燈
2. 飲咗酒, 行唔到直線, 架車側過線
作者: look    時間: 2020-7-24 11:10

回覆 18# 中年失業
不過香港有法例寫明快速公路要靠左囉
如果唔超速唔緊要,返左線囉
作者: gn01119056    時間: 2020-7-24 12:51

切線唔打燈, 通常係2類人:

1. 未學過車, 唔知切線前要打燈
2. 飲咗酒, 行唔到直線, 架車側過線 ...
jwong852 發表於 2020-7-24 10:01



    如果切線唔打燈得呢2類人, 你應該未有車牌
作者: ckkong97    時間: 2020-7-24 14:31

如果切線唔打燈得呢2類人, 你應該未有車牌
gn01119056 發表於 2020-7-24 12:51


的士八成以上唔打燈.... 唔係呢兩類
作者: 中年失業    時間: 2020-7-24 16:28

回覆 34# look


但我係慢缐喎
作者: bighead    時間: 2020-7-24 17:05

睇準時機, 打完燈係要踩油過線, 快狠準

封人位(nine cut果d)都係一樣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2