標題: 二手30 2014 Lancer GT [打印本頁]
作者: owen234hk 時間: 2020-7-18 22:16 標題: 二手30 2014 Lancer GT
有無30師兄玩開分享下
作者: NOPSS 時間: 2020-7-18 22:36
好多 早期 lancer 自動波有瀏後問題,你在街見得少就咁解。
作者: owen234hk 時間: 2020-7-18 22:57
2014打後都有呢個問題?
作者: NOPSS 時間: 2020-7-19 02:43
後期應該有改善,但無乜用家敢入....
作者: edl0025 時間: 2020-7-21 14:40
三菱而家得番個名..... 已經落後的車廠
作者: owen234hk 時間: 2020-7-21 20:05
悶悶地想玩冷門車
作者: TimCook 時間: 2020-7-21 21:13
Pojero,我重覺得佢係先驅。
作者: gn01119056 時間: 2020-7-24 22:05
唔熟既小心比架車玩返轉頭
作者: musicmatch 時間: 2020-7-29 16:05
本帖最後由 musicmatch 於 2020-7-29 16:07 編輯
屋企人轉手揸左2年
起圍有聲冇畫.扮下10代仲會有啲自卑感。
一般2人 70/30 city highway 10L/100km 唔算好慳
避震適中偏硬,原裝215/45/18 軚感好。成架車動態接得好緊,跑大山可以玩下
有價冇市.難放
5年車冇維修過,只換過風隔油隔偈油呢啲,4條胎。

