Board logo

標題: 二手30 2014 Lancer GT [打印本頁]

作者: owen234hk    時間: 2020-7-18 22:16     標題: 二手30 2014 Lancer GT

有無30師兄玩開分享下
作者: NOPSS    時間: 2020-7-18 22:36

好多 早期 lancer 自動波有瀏後問題,你在街見得少就咁解。
作者: owen234hk    時間: 2020-7-18 22:57

好多 早期 lancer 自動波有瀏後問題,你在街見得少就咁解。
NOPSS 發表於 2020-7-18 22:36



2014打後都有呢個問題?
作者: NOPSS    時間: 2020-7-19 02:43

後期應該有改善,但無乜用家敢入....
作者: edl0025    時間: 2020-7-21 14:40

有無30師兄玩開分享下
owen234hk 發表於 2020-7-18 22:16



    三菱而家得番個名..... 已經落後的車廠
作者: owen234hk    時間: 2020-7-21 20:05

悶悶地想玩冷門車
作者: TimCook    時間: 2020-7-21 21:13

Pojero,我重覺得佢係先驅。
作者: gn01119056    時間: 2020-7-24 22:05

悶悶地想玩冷門車
owen234hk 發表於 2020-7-21 20:05



    唔熟既小心比架車玩返轉頭
作者: musicmatch    時間: 2020-7-29 16:05

本帖最後由 musicmatch 於 2020-7-29 16:07 編輯

屋企人轉手揸左2年
起圍有聲冇畫.扮下10代仲會有啲自卑感。
一般2人 70/30 city highway 10L/100km 唔算好慳
避震適中偏硬,原裝215/45/18 軚感好。成架車動態接得好緊,跑大山可以玩下
有價冇市.難放
5年車冇維修過,只換過風隔油隔偈油呢啲,4條胎。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2