Board logo

標題: [維修] 修復偈躉膠 [打印本頁]

作者: smashrc    時間: 2020-5-6 11:08     標題: 修復偈躉膠

..剛剛驗車肥佬,需要維修偈躉膠。其中一個偈躉膠有輕微龜裂,汽車沒有異常震動所以不想嘥錢換。如果用砂紙磨掉龜裂的部分,再用油抹乾淨。你哋覺得呢個方法可以嗎?「
作者: TimCook    時間: 2020-5-6 11:17

不如鬼驗啦。
作者: pc5    時間: 2020-5-6 11:54

回覆 1# smashrc

裂得應該本身都差唔多夠期
作者: misugi    時間: 2020-5-6 13:59

除非你架車就黎唔要架o者,如果唔係,出年驗車都要換架啦,點解唔早換呢…
作者: mo9394    時間: 2020-5-6 14:01

本帖最後由 mo9394 於 2020-5-6 14:07 編輯

基本維修, 舊左就要換

軟身的膠係唔會裂, 係年紀到左先會硬同埋裂. 再遲少少就粉碎.


好似話會震到爆喉, 到時唔止換膠咁少野
作者: jazz2014    時間: 2020-5-6 14:30

揸車又話嘥錢 不如推落海


其實仲有個方便方法 買起成間車房 一世掛T
作者: kf    時間: 2020-5-6 14:41

要keep住一架車 比駕駛者或乘客 良好乘坐質感 係要畀錢維護嘅
作者: ryan_cheung    時間: 2020-5-6 15:06

搵偈躉膠唔貴喎...
不過通常偈躉膠到期, 和尚頭雞脾果啲都不遠了
作者: blkbd5    時間: 2020-5-6 16:19

搵偈躉膠唔貴喎...
不過通常偈躉膠到期, 和尚頭雞脾果啲都不遠了
ryan_cheung 發表於 2020-5-6 15:06

我都認同,換得底躉膠,好多野都要一齊換
作者: smashrc    時間: 2020-5-6 18:11

我架車係12年alphard.新車揸到而家8年,行咗七萬幾米,未過十年就要換係咪快咗啲?
作者: smashrc    時間: 2020-5-6 18:13

我最多都係會keep住呢架車兩年,所以有得唔使換都唔想換。如果真係需要玩我都迫不得已要換一
作者: nganshiu    時間: 2020-5-6 18:45

本帖最後由 nganshiu 於 2020-5-6 18:46 編輯

有問題就要換.
驗車有這項是有原因的
作者: lyh1993    時間: 2020-5-6 22:41

我架車係12年alphard.新車揸到而家8年,行咗七萬幾米,未過十年就要換係咪快咗啲? ...
smashrc 發表於 2020-5-6 06:11 PM

快?我整大車 平均2 3年就換一對尾偈躉膠
全部淋到隻腳踩一踩都走位唔好話成副機器連波箱壓落去
作者: kj1708    時間: 2020-5-7 00:24

咁都叫修復,車胎廠仲有生意?
作者: da87    時間: 2020-5-7 01:20

你覺得呃到個官咪試吓囉
作者: love19901109    時間: 2020-5-7 02:25

你一舊爛唔換  好快另外果幾舊跟住拉唔實又爛  有D車就算爛左都唔明顯 但唔代表無問題 一入波睇副計跌出黎咁我都見過 2年話短唔短既時間  鬼驗搵車房傾 應該唔太難
作者: asian_xl    時間: 2020-5-7 03:22

建議搵個相熟車房1)執執表面,2)搵車房拎去驗
作者: jazz2014    時間: 2020-5-7 07:38

我架車係12年alphard.新車揸到而家8年,行咗七萬幾米,未過十年就要換係咪快咗啲? ...
smashrc 發表於 2020-5-6 18:11

有記成日 un駁位 大腳上減速駁 都會有問題
作者: ryan_cheung    時間: 2020-5-7 08:48

回覆 11# smashrc


你報佐價先, 我所知如果真係就咁換偈躉膠係唔貴既
應該平過你搵車房鬼驗 (我唔知仲有無, 有都唔會平)
不過換完呢樣通常順手換埋其他消耗品, 慳人工
作者: take-that    時間: 2020-5-7 09:28

換左佢啦﹗換完架車可能靜D呢﹗
作者: mo9394    時間: 2020-5-7 10:06

本帖最後由 mo9394 於 2020-5-7 10:09 編輯

換晒幾粒的話, 偈躉膠 alphard 原裝零件+人工, 可能五六千

慳住駛就邊舊壞換邊舊, 副廠件幾百, 人工唔知, 但你分幾次整預會貴左.
作者: smashrc    時間: 2020-5-7 10:55

唔該曬各位師兄,聽到你哋嘅意見,我都係問下車房幾錢換曬D偈躉膠。
作者: smashrc    時間: 2020-5-7 10:57

揸車幾廿年第一次要換偈躉膠,仲以為架車行超過十萬咪先要換,估唔到行咗七萬幾就要換。引擎唔震之下都要換。
作者: anguschoi    時間: 2020-5-7 17:13

揸車幾廿年第一次要換偈躉膠,仲以為架車行超過十萬咪先要換,估唔到行咗七萬幾就要換。引擎唔震之下都要換 ...
smashrc 發表於 2020-5-7 10:57


膠就始終會老化.
長期泊露天, 日曬架車, 高轉數令引擎高熱.都會加速D膠老化.
當然都唔排除個批偈躉膠質量唔好快老化.
作者: ea11-R    時間: 2020-5-8 09:12

早2日自己換完、上面有油那件9百幾、下面前面那件4百幾、同你一樣係20系
作者: smashrc    時間: 2020-5-8 11:02

琴日換咗 $四千四
作者: bighead    時間: 2020-5-8 12:32

我架爛鬼mazda3 其中一舊膠3-40k左右就要換
DIY $200內攪掂
作者: killer_queen    時間: 2020-5-8 14:33

DIY 有地方 , 有動手能力 最最最緊要 有興趣 ! 唔係就 車房 比錢 了事 . . . . 有乜依郁 唔係慳一毫蝕一蚊o既事
作者: kenxex1    時間: 2020-5-27 08:47

其實呢舊嘢唔係好值錢比車房升高架車換咗佢都係好簡單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2