作者: deep5 時間: 2020-3-31 12:17 標題: 睇中左serena E-POWER,求意見
自己budget大約350k ,主要係車老人家出入,睇中左serena E-POWER,貪佢有電趟門方便老人家上落,所以心水係呢架,大家有咩意見?
作者: kanduki 時間: 2020-3-31 12:46
本帖最後由 kanduki 於 2020-3-31 12:51 編輯
e-Power呢套系統
官方都講咗車速向60km/h以下先慳到油
再快的話就反而因為得副1200cc去拉咁大架車而嘈+食油

個人覺得用開架車
記錄到平均車速高過40km/h的話
用混能車油錢應該慳唔返車價差距
作者: aleck_choi 時間: 2020-3-31 12:52
會食油過 2000-2500cc ?
作者: kanduki 時間: 2020-3-31 12:55
個人估計向高速踩到100km/h以上開始
就食油過2000~2500cc
電池電量用哂後引擎應該超過3000rpm先維持到速度
作者: kf 時間: 2020-3-31 13:07
主要係車老人家出入,注意中排腳踏點高度,有D老人家唔夠力上.
借圖
https://www.youtube.com/watch?v=QBOKe0kX8OI
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2184263&k=5b238455a7bd61d30523c3f604723d4d&t=1782683573&sid=1808h4yBrAr

作者: Hardcopy 時間: 2020-3-31 13:22
電趟門其實日本果幾個牌子都有,但係nissan呢架特別在係有埋senser係門邊,有時要雙手抱住個b又或者shopping完之後上車,可以袋住條車匙踢一踢門底就可以自動打開,唔洗放低d野左搵右搵條鎖匙去開門咁麻煩
作者: pure_water 時間: 2020-3-31 14:04
本帖最後由 pure_water 於 2020-3-31 14:07 編輯
可參考日本用家的 -燃費記録
epower
https://minkara.carview.co.jp/car/nissan/serena_e_power/nenpi/
普通
https://minkara.carview.co.jp/car/nissan/serena/nenpi/
作者: aleck_choi 時間: 2020-3-31 14:21
本帖最後由 aleck_choi 於 2020-3-31 15:13 編輯
不過唔計高速公路,一般道路得60-70km, 繁忙道路30-40km, 又會唔會有著數呢?
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-31 15:29
外國city去city不停highway就有so, 香港一定係hybrid有so除非有錢有時間玩電車
via HKEPC Reader for Android
作者: Hardcopy 時間: 2020-3-31 18:37
部車其實係架個摩打去推郁架車,副引擎係用黎發電既者,同hybrid係有D分別既,
係香港地買得七人車通常都係帶住屋企人出去飲茶,聚一聚,揸得快極都有限. 呢類7人車,仲要係香港,有幾多機會可以成個鐘頭以100km/h以上行?
作者: kanduki 時間: 2020-3-31 19:10
本帖最後由 kanduki 於 2020-4-9 13:11 編輯
同Hybrid差唔多嘅原因係
所謂嘅e-power用嘅行車電池祇有
開EV mode唔俾引擎發電的話 就祇有約4km左右的續航力
個人覺得賣36萬唔係貴油版好多
如果唔係70%以上都行高速就無乜理由唔揀e-power
祇係覺得中排得兩座位實用性差少少
作者: nelsonlee130 時間: 2020-3-31 20:17
假設油耗相近
淨係320nm motor torque已經驘同級車
Btw 依區好似有車主
作者: 小零 時間: 2020-3-31 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwan91hk 時間: 2020-3-31 21:38
回覆 13# 小零
水貨係日本自己bid?? 有無得用ProPilot?
作者: 小零 時間: 2020-3-31 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milkwhl 時間: 2020-3-31 22:52
回復 13 #小零
師兄用代bid公司?定自己搞?
via HKEPC Reader for Android
作者: da87 時間: 2020-3-31 22:56
回覆 13# 小零
可能佢用咗hybrid去理解e power系統
其實係兩樣嘢嚟, e power係電動車嗰邊
只係佢唔係行電池而係內置發電機(引擎)比電
作者: kanduki 時間: 2020-3-31 23:04
我亂噏啲乜嘢
1200cc拉部Note就合理
1200cc拉部Serena要幾多轉先keep到160先
雖然向香港揸架高身7/8人車上160就唔知係博命定博釘牌
作者: 火B 時間: 2020-3-31 23:44
呢架好似唔會用 engine 驅動架喎
But I not sure .
作者: 小零 時間: 2020-4-1 00:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小零 時間: 2020-4-1 00:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014 時間: 2020-4-1 08:02
不如你睇清楚 epower 係咩先啦
1200cc 拉架7人車 我諗你真係冇做功課
作者: PPLd 時間: 2020-4-1 09:47
0-100 8.5s
https://www.youtube.com/watch?v=Imo0s8bpeWs
[youtube]Imo0s8bpeWs[/youtube]
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-1 10:26
無你咁勇敢

上次名古屋<>伊勢<>熊野 ~1000km
高速 120-140kmh之間遊走
作者: 小零 時間: 2020-4-1 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hardcopy 時間: 2020-4-1 12:04
今代最大賣點其實係佢個epower系統,用引擎發電,之後再行電動摩打,個扭力會比起同級個幾架大,個1200cc主要都係用黎發電,可以keep係最有效既轉數去發電,咁油秏都會比較好
作者: muimui84 時間: 2020-4-1 12:07
我都踩到部車著晒燈先去入油係行到1000km,
都係日常使用,70% city 30% highway,仲有開冷氣添,你可以參考下

作者: muimui84 時間: 2020-4-1 12:10
呢部epower其實佢揸落去個起步,加速呀都好似電動車咁,,因為佢係用摩打去帶動成部車,所以會同其他牌子既hybrid系統有好大分別
作者: coffeeaddict 時間: 2020-4-1 12:37
那麼特別壞左有無車房整到
via HKEPC Reader for Android
作者: PPLd 時間: 2020-4-1 13:12
1 tank how much?
作者: arrychiu 時間: 2020-4-1 13:34
Note e-power 我係日本揸過幾次,
唔覺得慳油,只係起步好力小小,
如果咁大架7人車真係有D驚驚。
作者: 鬼(?) 時間: 2020-4-1 13:42
一部發電機再加電池同摩打炸喎?
我會膽心死電子野有冇得換好過
機械件呢架車真係唔多
作者: aleck_choi 時間: 2020-4-1 14:17
Serena E-Power 副磨打,點睇個扭力及設定都應該大過 Note E-Power 掛
作者: 6863 時間: 2020-4-1 14:23
同意.. 係東京玩過 箱根 <> 河津 <>市區
平均都要18-20km/L
表現無宣傳講到甘省油
作者: victor_pc 時間: 2020-4-1 14:31
回覆 2# kanduki
「官方都講咗車速向60km/h以下先慳到油」
CHING介唔介意講係邊個搵到?
我之前去過睇車, Sales都冇講.
作者: aleck_choi 時間: 2020-4-1 14:52
5L/100km 都唔錯喇。
作者: victor_pc 時間: 2020-4-1 15:38
回覆 28# muimui84
多人上斜路有咩感覺CHING?
作者: arrychiu 時間: 2020-4-1 16:04
如果7人車10L/100km已經算慳油,5L/100km邊有可能。
作者: 小零 時間: 2020-4-1 16:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小零 時間: 2020-4-1 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muimui84 時間: 2020-4-1 16:59
暫時都無壞過,部車有保養,有事我都係直接返廠搞
作者: ckkong97 時間: 2020-4-1 17:00
舊年暑假九州租左架note e-power 行左1420km, 用左9日, 入左76.1L 油, 計埋18.65km/L...
我頭果四日係鹿兒島同附近玩,開車最多一個鐘,用油唔算多,仲有3/4缸油淨,之後幾日離開鹿兒島去熊本,阿蘇山,福岡,別府再返鹿兒島還車就前後入左三次油,行高速唔算慳油
作者: muimui84 時間: 2020-4-1 17:01
打爆缸就差唔多54-55L囉
作者: muimui84 時間: 2020-4-1 17:04
試過坐滿人上西邊街,都夠力呀,係怕前面架VAN仔漏後多D囉,如果同上一代比就明顯好力左
作者: viviit 時間: 2020-4-1 18:04
揸開車同留意耗油量的車主都知,最慳油的車速係60幾至70幾呢個範圍,任何車呢個範圍之外,反而食油。車速太低要大扭力,車速愈高風阻愈大,所有車都更食油。呢D係物理定律,睇行車電腦同每次入油張單已知
作者: viviit 時間: 2020-4-1 18:05
個腳踏高度還可以既,左手面仲有個扶手可以比老人家借力,應該OK既,最好就抽時間去試清楚先,順便試埋個epower夠唔夠力.
作者: kf 時間: 2020-4-1 18:20
我以前嗰架大霸王 都好似依家 呢架e-power 有兩級 一樣有扶手 畀老人家借力 你唔會知道 老人家身體狀況 夠唔夠腳力 最好揀啲 無2級 嘅車款 我依家呢架 Stepwagon 是一級的 樓主講 主要 車老人家出入 一定要注意
作者: kf 時間: 2020-4-1 18:26
本帖最後由 kf 於 2020-4-1 18:40 編輯
如果主力車老人家 而佢腳力不夠 冇辦法 只可以揀啲 細7 例如honda
作者: milkwhl 時間: 2020-4-1 18:50
回復 21 #小零
對odyssey absolute rc1 同 alphard 2.5 hybrid 有d興趣。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu 時間: 2020-4-1 19:34
你意思係一缸油行到1000km?
作者: arrychiu 時間: 2020-4-1 19:38
呢個油耗好正常 1.3L/10km,同我架Golf差唔多。
作者: 小零 時間: 2020-4-1 19:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小零 時間: 2020-4-2 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: victor_pc 時間: 2020-4-2 01:52
回覆 44# muimui84
有冇揸過Tesla? 如有, 個感覺似唔似?
作者: jazz2014 時間: 2020-4-2 08:53
其實Tesla turn大左架車既麼打
Zoe smart Ionia kona 等等 0-100平均都要近緊10秒左右
作者: jackyyy 時間: 2020-4-2 11:37
呢部車個套e-POWER Drive系統同leaf有d似,架車只要唔係太高速的話,慢慢鬆個油門架車就慢慢收慢,係塞紅隧果陣會覺得特別好用,因為傳統汽油車塞車果時右腳要油門brake油門brake,有呢套系統就單腳搞掂
作者: jackyyy 時間: 2020-4-2 12:14
回覆 5# kf
同級7人車個腳踏其實唔低得幾多,實際用起黎,三個牌子的7人車,行動不便的老人家都要花氣力上車。不過Serena e-POWER好在趟門可以用腳掃兩下自動開,落雨一手拎遮一手扶住老人家都無問題,唔使咁論盡按制開門。
作者: kanduki 時間: 2020-4-2 12:51
我都捃唔返邊度講過
無記錯日產開始賣e-power果陣
就話60km/h以下嘅車速 會慳油過豐田嘅hybrid咁囉...
最慳油嘅巡航速度
我覺得主要睇車體同機器嘅比例
如果細車配大機器就快啲
掉轉大車配細機器就慢啲
作者: arrychiu 時間: 2020-4-2 13:47
証明網上吹水係唔洗負責任,最慘係有人信到十足。
作者: 小零 時間: 2020-4-2 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeeaddict 時間: 2020-4-2 14:49
你地去日本租車用那間? 我次次用toyota官方租車開始boring
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-2 15:00
瘋田 日慘 時間
作者: ckkong97 時間: 2020-4-2 15:27
Tocoo 連埋highway pass 同etc card 好抵
via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu 時間: 2020-4-2 15:29
睇你去邊度?
我就好多間都租過,如果要買TEP我就多數用Tocoo。
作者: 7285 時間: 2020-4-2 16:04
公司換車,上星期試過,
行緊50km/hr,一放油門,收到有少少急,感覺上有d chok,
不過可以選擇其他mode,disable 個function
作者: laughingman 時間: 2020-4-2 18:20
行摩打仲有一個好處,就係落斜果陣會比傳統汽車更有效咁減速同煞停部車,因為電動車個摩打本身既物理結構係有煞車功能,可以避免傳統汽車因為長時間用套brake會過熱減低左個煞車效果,建議樓主有時間去試車果時可以去花園道落斜就會知道同平時揸開既汽油車有咩分別,可以順便試埋上長命斜夠唔夠力
作者: laughingman 時間: 2020-4-2 18:22
開頭試果陣都要去適應,,之後揸熟左就無問題, 因為佢套epower同電動車有d似,所以放油果陣要慢慢放
作者: 火B 時間: 2020-4-2 19:48
有冇高人知因乜解淨充電都要用1200cc ?
淨差電660cc都夠啦下話 .
作者: ckkong97 時間: 2020-4-2 23:02
如果有人長行160 兩個鐘, 咁基本上副1200cc engine 都要盡油先夠差電入俾摩打, 660cc 應該上唔倒160
via HKEPC Reader for Android
作者: 火B 時間: 2020-4-2 23:06
660cc推架一噸嘅車都得喎
作者: ckkong97 時間: 2020-4-2 23:14
本帖最後由 ckkong97 於 2020-4-2 23:20 編輯
上倒160 啲660cc有turbo, 如果又turbo又e-power 個引擎倉未必夠位同埋會好複雜
Serena 淨重1.7噸
via HKEPC Reader for Android
作者: 火B 時間: 2020-4-2 23:46
本帖最後由 火B 於 2020-4-2 23:48 編輯
上倒160 啲660cc有turbo, 如果又turbo又e-power 個引擎倉未必夠位同埋會好複雜
Serena 淨重1.7噸 仲有660cc NA既話都係40kW左右,但係e-power EM57 max output 94kW, ...
ckkong97 發表於 2020-4-2 23:14
我意思係660cc推架Kcar都得
冇理由唔夠力推佢部發電機
一定有齒輪架嘛
咁就會有變
作者: 6863 時間: 2020-4-2 23:52
佢講到自己 37.2km/L
以為打個7折, 都有26km/L
點知實際得50%

甘不如租返普通電油車
作者: jazz2014 時間: 2020-4-3 08:09
早排揸豐田 spade 1.5 cvt 兩個人 都做唔到一蚊一公里呀
大佬已經慢慢行 上鈄就黎 慢個架巴士
邊個講咩細細架 家庭中 慳油架....
仲叫人安電子油門用高轉黎換力水 分分鐘三蚊一公里呀
作者: kanduki 時間: 2020-4-3 09:06
如果捃26啡鈴果啲有萬幾轉嘅660cc
最大有70kw左右輸出
可能都夠拉架7人車上到百五六
但估唔到有幾聲威力猛同幾食油
混能車做油耗測試有啲出術
向跑步機做嘅里數有一部分
係用電池預先充滿嘅電
行哂先開始燒油
作者: tan.oily 時間: 2020-4-3 11:45
要推實推到既,但用到660CC去推發電機個陣又可唔可以係最佳既油秏下去發電先?
有可能660cc要去到好高轉先得,到時油秏就唔係呢個數字,部車又會嘈左,
佢地出得呢部車就應該計過晒數,用最少油去出到最多既電
作者: aleck_choi 時間: 2020-4-3 12:33
https://www.nissan.com.hk/vehicl ... er/performance.html
香港官方網頁都係些 24.4KM/L, 你邊度睇到 37.2km/L?
作者: kanduki 時間: 2020-4-3 12:41
我無記錯的話
日版有款連冷氣都閹埋嘅Note e-power就寫37.2km/L
作者: coffeeaddict 時間: 2020-4-3 12:45
下次試下Tocoo
via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki 時間: 2020-4-3 12:54
夾硬拗的話
叫Mazda砌副660cc單轉子引擎出唻
咁應該唔使太高轉速(或高轉都唔太嘈)都有近一百匹出到
不過睇Puris3開始將排氣量由1500cc加到1800cc
日本車的做法似乎傾向用大cc NA機器
令大部分情況都行到阿金森循環唻慳油
作者: aleck_choi 時間: 2020-4-3 14:29
呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power?
作者: 6863 時間: 2020-4-3 15:02
本帖最後由 6863 於 2020-4-3 15:06 編輯
都係一樣果副 1200CC 直3引擎, 一齊講唔得嫁 ?
作者: 鬼(?) 時間: 2020-4-3 15:20
[url]https://www3.nissan.co.jp/vehicles/new/note/specifications.html[/url]
但以我上次租NOTE E 係九洲行左~1500公里都係~23km/L
同埋我認為渣法係會影響用油程度
要學識盡量唔落BRAKE 要靠佢REGEN BRAKE
作者: ho002202 時間: 2020-4-3 15:26
回覆 1# deep5
日本揸過, 好力又省油.
買喇
作者: ho002202 時間: 2020-4-3 15:29
回覆 35# victor_pc
唔好聽佢亂吹...
作者: ckkong97 時間: 2020-4-3 15:30
我上年九州note e-power九成時間油門,用盡e-pedal 都係得18.65km/L, 好少超速,最快都係去到120一陣無去到160
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-3 15:35
所以無乜好拗
香港人慣左大腳油大腳逼
我上次揸serena e-power ~1000km 圍返18km/L
樓上直頭有香港車主佐證都可以唔信嘅
D mode S mode都有明顯分別啦
作者: 鬼(?) 時間: 2020-4-3 15:35
可能因為我果陣秋天冇開行部冷氣
作者: victor_pc 時間: 2020-4-3 15:37
回覆 85# ho002202

網上吹水真係講乜都得
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-3 15:40
https://www2.nissan.co.jp/SP/NOTE/VLP/PDF/note_specsheet.pdf
冷氣(空調)係標準裝備

作者: ckkong97 時間: 2020-4-3 15:41
就係呢個分別,我暑假停車著冷氣
via HKEPC Reader for Android
作者: tan.oily 時間: 2020-4-3 16:28
佢油秏都係分開兩個型號寫啦,車重,體積都好唔同,好難連埋一齊講
作者: tan.oily 時間: 2020-4-3 16:31
所以無乜好拗
香港人慣左大腳油大腳逼
我上次揸serena e-power ~1000km 圍返18km/L
樓上直頭有香港車主 ...
nelsonlee130 發表於 2020-4-3 15:35
香港會咁係因為有位就會比車插入黎,所以都跟得貼,起步同brake都會多左,去到夏天又會開大冷氣,所以佢官方個油秏打8折就差唔多香港既數
作者: 小零 時間: 2020-4-3 16:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小零 時間: 2020-4-3 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki 時間: 2020-4-3 17:04
本帖最後由 kanduki 於 2020-4-3 17:09 編輯
16年剛出果陣 最平果grade真係無冷氣咖嘛
(連後座窗門都係手攪)
可能無人買變咗而家所有版本都變為標準配備
而家講e-power講乜嘢落轆呢請問
RX8無記錯有幾個版本馬力由165到250匹
後唻又試過用唻燒氫氣俾電動車增程用
不過馬力得電油版嘅一半
作者: 小零 時間: 2020-4-3 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-3 17:17
各位係咪誤會左d乜?
難度日本夏天可以唔駛冷氣?
我住千葉上年6月講緊日日30幾度
作者: nelsonlee130 時間: 2020-4-3 17:21
本帖最後由 nelsonlee130 於 2020-4-3 17:22 編輯
正式賣街都17年

不過由結果睇
你口中嘅無冷氣版同而家有冷氣版都係標JC08 37.2km/L
作者: 小零 時間: 2020-4-3 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


