作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-27 16:12 標題: 用高壓水槍洗呔鈴會唔會整壞附近的電子野?
鈴個位後面都好多電子野下例如abs sensor. 這樣洗車法有無問題?
via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394 時間: 2020-3-27 17:45
落雨出車都好危險
作者: love19901109 時間: 2020-3-27 18:29
回覆 1# coffeeaddict
正常就唔會既 我洗左5年車每個星期都洗 無壞過 不過D 鏡頭果D就唔好對住射
作者: yipyipfung 時間: 2020-3-28 09:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-28 13:58
你講起我先check下個cam原來在那個位
via HKEPC Reader for Android
作者: pockchop 時間: 2020-3-28 14:41
個轆有鏡頭
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-28 19:23
後面
via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014 時間: 2020-3-28 22:00
如果洗得壞架車 你個架係咩車?
作者: nganshiu 時間: 2020-3-30 00:02
乾地專用車!
電子野好難講得埋...有時放得耐都會壞
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-30 12:20
電子野玩殘人
via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014 時間: 2020-3-30 19:04
成日過電子唔好唔好
其實都冇架啦
時代不停向前 九十後既人 曾經甩p之都想買架 [bile 爆拿] 嘈到對面街都聽到既車
點會估唔到玩左都冇十年車 現在愛上快得黎安靜既tesla 全車都電子野
好難仲想買架全機械既新車
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-30 23:21
應該這是其中一個tesla保費勁貴的原因
via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull 時間: 2020-3-31 02:11
打風泊街分分鐘勁過你枝高壓水槍.
作者: jazz2014 時間: 2020-3-31 07:46
玩車計錢就冇意思
自己afford到 就去 未夠力水去 就自己攪掂
其實好多人都 揸緊腳車 笑人地跑車 ,點解有能力唔自己升lv 轉車先係玩車最正
Jazz都唔揸一世
作者: coffeeaddict 時間: 2020-3-31 10:26
Tesla好多人買完用用下先知保費係天價奶野
via HKEPC Reader for Android
作者: nganshiu 時間: 2020-4-1 01:56
單車都電子轉波了
作者: jazz2014 時間: 2020-4-1 07:57
其實就 咁既 下下諗住比人撞 或者撞人更加冇意思
M3 有20-30ncb 都係一萬蚊全保 喂正常啦
0ncb 出架日本車 1. 5cvt 都近一萬
真心唔貴
不過只係好好多會背後 話佢揸Tesla 車呢d垃圾車呀 ...etc
作者: joe3288 時間: 2020-4-3 13:42
紙紮車?
作者: alicechan11 時間: 2020-5-9 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2020-5-9 20:51
平時馬路有灘水, 你五十公里過, 都唔止水槍個力度喇
作者: kenxex1 時間: 2020-5-27 08:50
理論上就唔會嘅如果你落大雨嘅時候揸車咪即係用緊嗰個水槍囉

