Board logo

標題: 用高壓水槍洗呔鈴會唔會整壞附近的電子野? [打印本頁]

作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-27 16:12     標題: 用高壓水槍洗呔鈴會唔會整壞附近的電子野?

鈴個位後面都好多電子野下例如abs sensor. 這樣洗車法有無問題?

via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394    時間: 2020-3-27 17:45

落雨出車都好危險
作者: love19901109    時間: 2020-3-27 18:29

回覆 1# coffeeaddict
正常就唔會既  我洗左5年車每個星期都洗 無壞過   不過D 鏡頭果D就唔好對住射
作者: yipyipfung    時間: 2020-3-28 09:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-28 13:58

回覆  coffeeaddict
正常就唔會既  我洗左5年車每個星期都洗 無壞過   不過D 鏡頭果D就唔好對住射 ...
love19901109 發表於 2020-3-27 18:29

你講起我先check下個cam原來在那個位

via HKEPC Reader for Android
作者: pockchop    時間: 2020-3-28 14:41

你講起我先check下個cam原來在那個位

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2020-3-28 01:58 PM


個轆有鏡頭
作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-28 19:23

個轆有鏡頭
pockchop 發表於 2020-3-28 14:41

後面

via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014    時間: 2020-3-28 22:00

如果洗得壞架車 你個架係咩車?
作者: nganshiu    時間: 2020-3-30 00:02

如果洗得壞架車 你個架係咩車?
jazz2014 發表於 2020-3-28 22:00



    乾地專用車!

電子野好難講得埋...有時放得耐都會壞
作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-30 12:20

乾地專用車!

電子野好難講得埋...有時放得耐都會壞
nganshiu 發表於 2020-3-30 00:02

電子野玩殘人

via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014    時間: 2020-3-30 19:04

成日過電子唔好唔好

其實都冇架啦
時代不停向前 九十後既人 曾經甩p之都想買架 [bile 爆拿] 嘈到對面街都聽到既車

點會估唔到玩左都冇十年車 現在愛上快得黎安靜既tesla 全車都電子野

好難仲想買架全機械既新車
作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-30 23:21

成日過電子唔好唔好

其實都冇架啦
時代不停向前 九十後既人 曾經甩p之都想買架 [bile 爆拿] 嘈到對面街 ...
jazz2014 發表於 2020-3-30 19:04

應該這是其中一個tesla保費勁貴的原因

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2020-3-31 02:11

打風泊街分分鐘勁過你枝高壓水槍.
作者: jazz2014    時間: 2020-3-31 07:46

應該這是其中一個tesla保費勁貴的原因

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2020-3-30 23:21

玩車計錢就冇意思

自己afford到 就去 未夠力水去 就自己攪掂

其實好多人都 揸緊腳車 笑人地跑車 ,點解有能力唔自己升lv 轉車先係玩車最正

Jazz都唔揸一世
作者: coffeeaddict    時間: 2020-3-31 10:26

玩車計錢就冇意思

自己afford到 就去 未夠力水去 就自己攪掂

其實好多人都 揸緊腳車 笑人地跑車 ,點解 ...
jazz2014 發表於 2020-3-31 07:46

Tesla好多人買完用用下先知保費係天價奶野

via HKEPC Reader for Android
作者: nganshiu    時間: 2020-4-1 01:56

成日過電子唔好唔好

其實都冇架啦
時代不停向前 九十後既人 曾經甩p之都想買架 [bile 爆拿] 嘈到對面街 ...
jazz2014 發表於 2020-3-30 19:04


單車都電子轉波了
作者: jazz2014    時間: 2020-4-1 07:57

Tesla好多人買完用用下先知保費係天價奶野

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2020-3-31 10:26

其實就 咁既 下下諗住比人撞 或者撞人更加冇意思

M3 有20-30ncb 都係一萬蚊全保 喂正常啦

0ncb 出架日本車 1. 5cvt 都近一萬


真心唔貴
不過只係好好多會背後 話佢揸Tesla  車呢d垃圾車呀 ...etc
作者: joe3288    時間: 2020-4-3 13:42

紙紮車?
作者: alicechan11    時間: 2020-5-9 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2020-5-9 20:51

大家唔講我都以為會有可能洗壞車........
alicechan11 發表於 2020-5-9 18:48


平時馬路有灘水, 你五十公里過, 都唔止水槍個力度喇
作者: kenxex1    時間: 2020-5-27 08:50

理論上就唔會嘅如果你落大雨嘅時候揸車咪即係用緊嗰個水槍囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2