Board logo

標題: 車鈴裂左... [打印本頁]

作者: nelsonw    時間: 2020-2-4 21:09     標題: 車鈴裂左...

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8486C).jpg


鍛鈴黎,想買過隻但係已經停左產,係咪要換晒4隻鈴?
    

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8486C).jpg (2020-2-4 21:07, 123.91 KB) / 下載次數 56
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2174571&k=0cdb490c02b901019a753e4d116028c0&t=1782198347&sid=Y1kMcPuDM9


作者: TimCook    時間: 2020-2-4 21:34

本帖最後由 TimCook 於 2020-2-4 21:39 編輯

啱啱睇台灣網,好似有燒焊,不過鍛造就係冇高溫,唔知燒焊後會點?
作者: nelsonw    時間: 2020-2-4 21:45

睇嚟都係要買過套

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 掃馬想機    時間: 2020-2-5 01:21

平有平買
作者: g1jockey    時間: 2020-2-5 07:28

舊嘅唔去新嘅唔嚟
作者: jazz2014    時間: 2020-2-5 07:40

冇啦裂左

慳就兩隻 不過好怪囉

鈴都用到咁 乜牌子

留意近來好多叫台仔鈴其實都係大陸野 差個原廠
作者: tseling    時間: 2020-2-5 09:22

唔換好危險,要換一對
作者: PPLd    時間: 2020-2-5 09:40

鍛鈴黎,想買過隻但係已經停左產,係咪要換晒4隻鈴?
     

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - ...
nelsonw 發表於 2020-2-4 21:09



    At least you proved these rims are forged
作者: nelsonw    時間: 2020-2-5 16:41

冇啦裂左

慳就兩隻 不過好怪囉

鈴都用到咁 乜牌子

留意近來好多叫台仔鈴其實都係大陸野 差個原廠 ...
jazz2014 發表於 2020-2-5 07:40

rays 20”

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nelsonw    時間: 2020-2-5 16:46

At least you proved these rims are forged
PPLd 發表於 2020-2-5 09:40

唔係台仔黎,堅rays黎,可能我打呔氣打得小得濟un到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jazz2014    時間: 2020-2-6 08:21

玩得20+ 都係有米之人換個套啦

哈哈

早排睇d 21 估價都8萬蚊未計tire 計埋tire 到手安埋起碼十萬....
作者: gn01119056    時間: 2020-2-6 13:17

真rays都裂? 不會吧, 好可怕
作者: sport    時間: 2020-2-6 13:36

台記野扮日記
作者: 實頭    時間: 2020-2-6 13:52

鍛鈴無得搞
作者: FD3S    時間: 2020-2-18 21:20

鍛鈴只會變形
係唔會裂的
作者: nganshiu    時間: 2020-2-20 23:36

鍛鈴只會變形
係唔會裂的
FD3S 發表於 2020-2-18 21:20



    我以為調轉.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2