作者: viviit 時間: 2019-12-6 13:01 標題: 35蚊一個月抵唔抵比?
Autotoll我見佢要35蚊一個月,平時過開隧道既你肯唔肯比???
作者: wilsonx9 時間: 2019-12-6 13:24
日日過兩次的我,Autotoll好重要,$35係抵俾的
作者: 三唔識七 時間: 2019-12-6 13:42
依家半價https://www.autotoll.com.hk/auto ... -adminfee-2017AA043
作者: 子樂 時間: 2019-12-6 14:51
日日過係抵比既,尤其你過D好塞下車既隧道,一個月,油錢都係番度
作者: worldcat 時間: 2019-12-6 15:43
唔抵,假日車一個月都未必有一次係繁忙時間用隧道。
作者: arrychiu 時間: 2019-12-6 16:50
我就覺得抵,$35係旺區都泊唔到一個鐘車。
作者: laughingman 時間: 2019-12-6 17:43
時間咁重要,慳到咁梗係抵比啦,除非你好少機會行隧道既者
作者: tamama120 時間: 2019-12-7 20:30
日日過就扺比,
我一個月最多過四次隧道,所以我就排下隊算了!
作者: kilikulu 時間: 2019-12-9 11:34
我有用呀,35蚊唔貴呀,佔養車成本都好少,最緊要係買到時間呀
作者: unfair 時間: 2019-12-9 14:01
我假日車 一個月都唔過隧道一次,$35 都唔會比,如果每月過幾次 都值得比嘅
via HKEPC Reader for Android
作者: lai.areon 時間: 2019-12-9 15:42
半價咁平好多喎,就咁申請就可以?
作者: 三唔識七 時間: 2019-12-10 02:54
回覆 11# lai.areon
yes
作者: TimCook 時間: 2019-12-10 10:33
少用車,更少繁忙時間用,最重要係唔想癡一塊野響架車度,所以咁多年都唔用自動收費。
作者: fungfung87 時間: 2019-12-10 12:06
而家邊洗$35呀,我見半價就有啦,除返開都係$1X一個月
作者: Hardcopy 時間: 2019-12-10 17:42
次數用得多就值架啦,除非你好少會過隧道既者
作者: tan.oily 時間: 2019-12-11 11:17
半價好少見,之前都唔覺有呢個優惠,但係邊到申請先有呀??
作者: muimui84 時間: 2019-12-11 16:58
都值嘅,紅隧黎講autotoll真係快d,佢有條雙白會帶你去到隧道口,唔洗同人地迫
作者: harriswan 時間: 2019-12-11 17:53
我都想知丫
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: unfair 時間: 2019-12-11 18:58
3樓c hing 咪貼佐link 囉 $210 一年
via HKEPC Reader for Android
作者: harriswan 時間: 2019-12-11 19:25
入左去話 優惠已過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: unfair 時間: 2019-12-11 22:10
到15號,我入到喎有$210 一年
作者: alanhippo 時間: 2019-12-12 00:20
點解近排咁多autotoll既post
講左幾次而家係半價同有野送玩得過
作者: fungfung87 時間: 2019-12-12 11:43
上網申請就得,等佢寄個tag返黎就可以即貼即用,去到15號就完架啦,就算係26都可以申請
http://bit.ly/ARMChannelxAutotoll
作者: fungfung87 時間: 2019-12-12 11:45
3樓ching果個都一樣係15號完呀,我襟用去都無話過期呀
作者: 性情中人@yahoo 時間: 2019-12-19 01:46
$35X12先$420
真係出兩三次街油錢加泊車都無左喎
作者: patkwok 時間: 2019-12-19 11:48
申請張大新信用卡已經免一年啦

