作者: zqwerty1616 時間: 2019-10-10 19:15 標題: 有冇人去過日本租車?
用乜公司租好? 有冇D預定時唔洗俾錢去到先付款?
作者: alan4k 時間: 2019-10-10 19:54
日本租車一般唔使預付訂金,google一下"日本租車"已經大把你揀。
作者: pure_water 時間: 2019-10-10 22:52
tocoo啦 包咗保險計唔算貴了,但不明點解要找唔洗預付的....想走數....!?!?
作者: zqwerty1616 時間: 2019-10-10 23:07
我去沖繩驚無啦啦有颱風,無得退
via HKEPC Reader for Android
作者: pure_water 時間: 2019-10-10 23:55
買旅保(check清楚啲條款保唔保),而唔是有事就走數.......日本人是信得你過先唔收訂,就算你唔去都要去賠償比人的... Ok!?!?
作者: ckkong97 時間: 2019-10-10 23:56
去沖繩直接去OTS 租.. 打風佢地都慣.... 班機delay 話俾佢地知就得.... 遲拎車遲還車都得....
作者: ckkong97 時間: 2019-10-11 00:02
沖繩就唔洗經tocoo, 經tocoo 都係貪佢有etc 同highway pass 又多租車公司選擇....
前年東京名古屋, 今年鹿兒島都係用tocoo
沖繩唔用etc 都無問題.... 舊年沖繩同幾年前沖繩都係租OTS
作者: ywwong 時間: 2019-10-11 00:42
月底去沖繩租 OTS... 到咗先比錢。
平過 Toyota 租車。
作者: nganshiu 時間: 2019-10-11 01:12
不同地方不同
tocoo要先登記信用卡, 到時cash/card/...
可經tocoo租OTS, Toyota, 日產...它只是agent.
作者: nganshiu 時間: 2019-10-11 01:13
tocoo 會自動收一筆保險費的??
作者: nganshiu 時間: 2019-10-11 01:14
作者: ckmakit 時間: 2019-10-11 09:44
邊間平租邊間
反正間間d車都差唔多...
作者: java2 時間: 2019-10-11 10:47
我去沖繩都係租OTS, 取車才付錢
作者: stevechau 時間: 2019-10-11 10:54
去沖繩唔使租OTS啦, 貴到HIHI, D車又無款揀
我上次去WBF租, 人又少唔似OTS咁好多國語客人, 又有台灣代理可以LINE佢地同佢地傾&問&交代DELAY
同級車同OTS比又平1倍(我5月頭去租7人車一個星期, $2000幾VS OTS$5000幾既分別), 我係WBF租架佛都未有OTS租SERENA咁貴~
WBF同集團有另外一間高級線既租車公司, 大量歐美靚SUV/開篷車款/跑車款(86GTR......ETC.)揀
再唔係衰衰地直接係toyota rent a car度租都平/多款過OTS, 睇多D格下價先啦
作者: lyh1993 時間: 2019-10-11 12:30
OTS部巴士好多人 我book無中文個間 巴士又唔洗等 去到即拎車 而且講好幾多人幾夠行李 就被部岩用車你 唯一就係無ots咁選定車型
via HKEPC Reader for Android
作者: rx78_nt-1 時間: 2019-10-11 13:04
我去石垣 宮古有兩次經 https://tc.tabirai.net/
佢會格價
唔格就去左Orix
作者: ckkong97 時間: 2019-10-11 13:22
Ots 選車型都會轉,book camry 俾架harrier
via HKEPC Reader for Android
作者: pure_water 時間: 2019-10-11 13:47
是必須另外加的
作者: pure_water 時間: 2019-10-11 13:48
沖繩就唔洗經tocoo, 經tocoo 都係貪佢有etc 同highway pass 又多租車公司選擇....
前年東京名古屋, 今年 ...
ckkong97 發表於 2019-10-11 00:02
ots就真是唔建議了:
貴: 車價同tocoo一樣但貴在佢個安心保
時間: 一落機更是就想去玩,我試過二次由落機去到成功拿車要接近2小時,排隊等shuttle車,塞車過去租車店,排隊等拿車,但真是好多人,每個step都要不少時間。
人: 真是太多人租ots了,有老有嫩,香港人真是唔可以安靜一陣的,我真心覺得煩又冇得走,怕怕。
遠:租車店真是隔離機場比較遠,車又多易塞車浪費時間,現在我比較喜TRC和times,位置好啲,少人租,唔洗行過去另一個terminal(唔是間間租車店停兩邊termainal)。
作者: pure_water 時間: 2019-10-11 13:52
tocoo是會另收TAS保險的, 去到預定果頁必須要加 T.A.S 即是noc和拖車費用(tocoo提供保障),如果是個deal已包免責 (租車公司提供保障)。咁就是安心免責保,真是出事大部份支付都是$0 (不敢講全包,因唔知包唔包換車費用等等,我未試過和網站都冇提...)
至於去邊間agent租,要睇下你買唔買保險(當然建議買啦),買保險經tocoo保險平,不買保險先去日本網站租.....
ps: 不另外買保險都要搵間租車公司包免責的,如果唔是萬一發生大事件都有限制了上限。
作者: youhello507 時間: 2019-10-11 13:59
就算乜保險冇買, 最多只係賠15萬YEN. 唔係大數.
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-11 14:21
租過豐田, 日慘, 時間, 日本
各有各好
作者: ununfoot 時間: 2019-10-11 14:21
你講今次個風?冲繩應該影響有限,落下雨果d就梗有啦
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: alan4k 時間: 2019-10-11 14:23
似乎日本租車自駕遊,好多c hing都好有經驗喎。請問有無人試過超速收告票?
作者: ckkong97 時間: 2019-10-11 14:40
舊年暑假,ots落機到拎車都係一個鐘倒,搭完佢架巴士到ots 都唔洗點排,第一次去就排都排左30-40分鐘
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-11 15:23
回覆 24# alan4k
坐fd車, 試過比大皇冠截
中央自動車道, 松本方向
作者: youhello507 時間: 2019-10-11 15:50
有咩分別? 我唔太覺.
作者: youhello507 時間: 2019-10-11 15:51
北海道 OTS 就15 MINS 搞掂.
作者: AltezzaXP 時間: 2019-10-11 15:56
今年3月租架wish倒後時撞甩/花裙邊, 返去交車時職員瞄左一眼, 無出聲, 埋單時又無話要收錢, 都幾正
作者: 焱天龍 時間: 2019-10-11 16:26
人在沖繩 租緊TRC 豐田Aqua 6日 免入油還車 包埋最盡保險 19400日元
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-11 16:47
豐田最多鋪頭, 租T車最新最齊, 打掃最乾淨, 價錢偏貴, 不過官網+Hertz club card 85折(AQUA/86無)算係咁
時間最少鋪頭, 不過官網特價可以超平(簡易清掃plan), 除左M車最近仲有入口車e.g. BMW X1 diesel, 2系7座, 積架E/F-Pace
日慘有370Z & R35
日本有24hr鋪, 多車款揀, 對我黎講亮點係Levorg
好似係咁
作者: stevechau 時間: 2019-10-11 17:26
咪係囉, 而且機場果間多人都話丫, 果陣我係那霸一朝早起身去分店都多人到喊......
等左大半個鐘先嗌到自己張飛去搞文件
後來去WBF, 係機場成架小巴淨係車我一家, 去到店又係淨係SERVE我一個, 比完錢搞掂晒所有野搬埋行李上車開走埋先係用左20MINS左右~
p.s.之前PLAN租車公司果陣睇返, WBF租C27仲平過OTS租AQUA......不過係OTS租果次好似岩岩入左旺季~
作者: 小小米 時間: 2019-10-11 17:32
一定有得退....
作者: arrychiu 時間: 2019-10-11 22:43
OTS 機場真係好多人,可以考慮下出咗機場先攞車,
沖繩我都唔會揀OTS,可以試下Budget。
作者: arrychiu 時間: 2019-10-11 22:49
本帖最後由 arrychiu 於 2019-10-11 22:52 編輯
咁撞到人呢?
撞到對方架車都唔洗賠?
我就一定買到最齊嘅保險
作者: arrychiu 時間: 2019-10-11 22:56
我都鍾意係Tocoo租車,特別係兩地還車。
作者: pure_water 時間: 2019-10-11 23:14
不過tocoo 選擇有時真是唔多,成日推nissan,我自己試過好幾次了,真是有啲悶和麻麻地。現在最想租都是mazda
作者: 【傑仔】 時間: 2019-10-11 23:44
一年會去2次或以上 建議你係TOYOTA 日本網 開個ac 車選擇會多好多 又新又會有優惠留返下次用
我依家個TOYOTA AC 同 朋友一齊用 等大家下次用都Keep 住優惠租車
作者: arrychiu 時間: 2019-10-12 00:04
可能車種我無咩所謂,多數都係租Fit、Note之類,
反正都係代步,租車無得同自己架車比,
萬事得我就真係麻麻地,揸無咩問題,
但係車箱空間窄、車尾箱又唔好用。
作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 00:21
穩陣係好, 但都要看清條款
作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 00:34
日本租車保險制度
https://www.travelclassroom.net/ ... ntal-insurance.html
免責即是免墊底費?! 大部份租車公司一般私家車每24小時保費是1,080日元
TOCOO好似一定加T.A.S.(ToCoo Additional Support1,890日幣/日, 其中包含免於支付N.O.C.
作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 00:44
三月會去沖繩
OTS, WBF, TRC, http://www.ones-rent.com/....?
作者: 焱天龍 時間: 2019-10-13 00:58
本帖最後由 焱天龍 於 2019-10-13 01:07 編輯
我係tabirai jp租...日文網會平D同多D著數(e.g.包油包保險)
你三月應該好多間都未出offer俾你租
俾你參考下我租既
【ご予約内容】
貸出日時:2019年10月07日 (月) 10:00
返却日時:2019年10月12日 (土) 17:00
レンタカー会社名:ルフト・トラベルレンタカー
車種:【禁煙車】アクア指定(HA)_ガソリン
禁煙/喫煙の希望:禁煙車を希望する
出発店舗:那覇空港店(空港送迎あり)
空港お迎えサービス:(便名)
出発店舗住所:豊見城市瀬長3-2
ご連絡先:098-856-8926
返却店舗:那覇空港店(空港送迎あり)
空港お見送りサービス:(便名)
返却店舗住所:豊見城市瀬長3-2
ご連絡先:098-856-8926
台数:1 台
【1台目オプション内容】
空港お迎えサービス ×1 0円
空港お見送りサービス ×1 0円
ワイド補償(標準付帯) ×1 0円
ETC車載器搭載 ×1 0円
ガソリン満タン返し不要(料金に含まれております) ×1 0円
【ご利用料金】
車両料金 :19400円
オプション料金:0円
合計 :19400円
【お支払い方法】
ご利用当日、店舗にて現金又はクレジットカード決済(Edy可)
作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 01:19
包油!!! 還車不是入番滿嗎?
作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 01:22
返却日時:2019年10月12日 (土) 17:00, 新鮮熱辣
三月假期可能無咁平.

作者: pure_water 時間: 2019-10-13 10:08
本帖最後由 pure_water 於 2019-10-13 10:12 編輯
免責即是免墊底費?!---> 是的,免責有啲 deal 會包,另外tas 唔洗咁貴,我check的時候是 1375yen/日:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2154230&k=308b69a4f2021bba82acc9e2a45e208e&t=1782477830&sid=2Nzv5m70LF

作者: 焱天龍 時間: 2019-10-13 10:19
本帖最後由 焱天龍 於 2019-10-13 10:33 編輯
好多時都有包油優惠...不過包最高級保險就少D
我今次行左61X公里..淨返4/10格油
我做手續果陣後面果個客就聽到佢乜都唔包…
我check到11月底...有包油offer不過冇包最高級保險你近D日期再check
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2154236&k=ac5b288defccf1975a17fece45f25493&t=1782477830&sid=2Nzv5m70LF

作者: arrychiu 時間: 2019-10-13 17:57
本帖最後由 arrychiu 於 2019-10-13 18:15 編輯
有D可以揀唔入返油,價錢會唔一樣。
作者: arrychiu 時間: 2019-10-13 18:14
我用返香港制度比喻,
你當一般租車時買嘅係三保,發生意外時要額外俾墊底費,
T.A.S.之数就係全保,基本上發生意外你都係唔洗額外再俾錢,
當然每間公司嘅條款有D唔同,要自己睇清楚,
其實有D旅遊保險係包N.O.C.不過就有 Limit。
如果有師兄建議咩保險都唔買我就不敢恭維
作者: zqwerty1616 時間: 2019-10-13 19:53
有冇邊間租車公司係那霸機場唔洗轉接駁巴士?
作者: tommychu 時間: 2019-10-13 19:58
間間都要答SHUTTLE
幾分鐘車程
作者: davychau 時間: 2019-10-13 21:44
可以睇睇 jalan.net 年頭係關西租過, 當時佢仲平過 tabirai 一截 ,
但 jalan.net得日文, 登記會員要入一堆假片名

作者: nganshiu 時間: 2019-10-13 21:49
保険補償制度的保費已經包括在租車基本費用之內,不會單獨列出。
買齊固然好.
作者: youhello507 時間: 2019-10-14 01:13
本帖最後由 youhello507 於 2019-10-14 01:15 編輯
有第3保, 強制.
賠15萬基本包哂, 你買齊果份保, 就係呢15萬YEN.
作者: youhello507 時間: 2019-10-14 01:14
免責是包 5萬+5萬. NOC 2萬/5萬還是要俾.
作者: ckitc_kit 時間: 2019-10-14 10:10
我用tabirai BOOK 左年尾 東京出發!! 用日文WEBSITE 有全包PACKAGE 仲要係E-POWER!!
作者: dixon323232 時間: 2019-10-14 13:35
以前沖繩租過OTS 好抵玩,仲要有優惠卷
作者: zqwerty1616 時間: 2019-10-14 13:37
Thx, 咁我book那霸市區既店, 坐鐵路出左去先.
作者: nganshiu 時間: 2019-10-15 05:58
https://www2.tocoo.jp/en/howto/tas
同香港玩法不同, 其實我唔太明D保險
作者: youhello507 時間: 2019-10-15 09:33
有什麼不明? 很清楚了. 20萬, 是因為有D 高級車, 要賠多5萬.
20萬, 萬零蚊, 撞到咁, 人冇事, 去旅行不是什麼錢.
當然, 大部份人都會買1000 一日的保險, 即係撞左, 通常賠2萬, 撞到行唔郁才是5萬.
作者: wct 時間: 2019-10-15 10:26
日本高速公路超速係平常事,除咗首都高之外,未見過捉超速。
作者: wct 時間: 2019-10-15 10:36
Ching 下次再用 tabirai.net 千祈唔好去TC做水魚,去番日文網站除時平三分一。
作者: 焱天龍 時間: 2019-10-15 10:54
基本都限速80行120以上
我係沖繩IC見過警車行80...拉晒龍之後有人快過佢即著燈追
作者: zqwerty1616 時間: 2019-10-15 11:30
要交數
作者: ckkong97 時間: 2019-10-15 11:41
但係有固定相機,熊本,福岡,名古屋都見過,香港咁單機影車尾又有,大陸咁一個架條條線影車頭又有
via HKEPC Reader for Android
作者: jda 時間: 2019-10-15 13:09
知唔知日本有無average speed camera?
作者: ckkong97 時間: 2019-10-15 15:08
http://www.accessj.com/2013/05/automated-speed-cameras-in-japan.html?m=1
各式既日本相機
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-15 17:06
法定速度+40 影到相係即時停牌
而且臨近奧運愈黎愈多隱形大皇冠
日本仔多數唔會搏
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-15 17:07
回覆 67# ckkong97
貧窮県好多假狗
當然最好就安全駕駛啦
作者: ckmakit 時間: 2019-10-15 22:55
尋晚係長崎ic ..
開9x都係被其他車怒過
導航都好似預人開100+以上...
跟佢行個eta時間都越嚟越長
作者: 焱天龍 時間: 2019-10-16 02:05
開百三四先個導航ETA時間越黎越短…
百二先跟得上快線車流
作者: youhello507 時間: 2019-10-16 12:38
揸揸下不自覺140,150......
120 是基本的, 日本好奇怪,明明國道 50~60, 正常d 車都行 60~80
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 小零 時間: 2019-10-17 03:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 剋星 時間: 2019-10-17 05:42
個邊D油都唔貴
同租AXIO 混合動力
去6日 去到第5日朝得返3格先入油
揸到第日中午還車都係滿格 就咁還返車比佢
作者: arrychiu 時間: 2019-10-17 15:52
唔洗俾入油收據佢睇咩?
一般要求最後入油油站唔可以超過還車點10公里。
作者: arrychiu 時間: 2019-10-17 15:54
咁貴唔捨得,車唔熟路唔熟都唔敢揸得快。
作者: 小零 時間: 2019-10-17 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2019-10-17 16:45
起碼都要3-4萬円一日,我一般租7日先3-4萬円。
車撞爛錢解決嘅當然唔係問題,但如果人有事就麻煩,都係安全駕駛好D。
作者: nelsonlee130 時間: 2019-10-17 17:13
R35?
<未夠秤唔租得
作者: 剋星 時間: 2019-10-17 18:37
佢冇查
作者: nganshiu 時間: 2019-10-18 00:28
入油收據
>一間間
唔可以超過還車點10公里
>要自律
作者: nganshiu 時間: 2019-10-18 00:33
本帖最後由 nganshiu 於 2019-10-19 01:43 編輯
AXIO 好慳油
試過7日升龍道, 全汽油 18km/L.
140yen/L
作者: youhello507 時間: 2019-10-18 01:09
試過有次40KM, 佢要我入返油, 但 display 係 full........hybird car
作者: 小零 時間: 2019-10-18 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu 時間: 2019-10-18 11:40
油價好似無咁貴,我入開百幾円一升。
作者: nganshiu 時間: 2019-10-19 01:43
本帖最後由 nganshiu 於 2019-10-19 01:45 編輯
應該是我記錯了, 正確140yen/L我都得怪怪地, 無理由咁貴.
作者: killer_queen 時間: 2019-10-19 11:38
唔係想!係有需要 走 起上嚟方便D 咁啫
作者: kenlau 時間: 2019-10-19 17:50
揸揸下不自覺140,150......
120 是基本的, 日本好奇怪,明明國道 50~60, 正常d 車都行 60~80
via HKEP ...
youhello507 發表於 2019-10-16 12:38
係,係日本揸過幾次車,
基本上超速對佢地黎講係必然咁...
當然我係人地地方,又係休閒去旅行,次次都跟返限速黎揸
via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu 時間: 2019-10-19 20:21
揸揸下不自覺140,150......
120 是基本的, 日本好奇怪,明明國道 50~60, 正常d 車都行 60~80
via HKEP ...
youhello507 發表於 2019-10-16 12:38
大家命仔緊要,個個都話揸160,唔熟路唔熟車雞呔我就無咁嘅膽量,高速公路140我已經覺得架車有D under control。
作者: lyh1993 時間: 2019-10-19 20:28
岩 去到人國家唔會行隊頭 無車就靠左定速 有車就跟隊尾踩 跟下跟下就上到百三四????
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: youhello507 時間: 2019-10-20 00:34
其實我而家120 就收油了. 我不是車手.
作者: youhello507 時間: 2019-10-20 00:35
對, 我從未想過走數.


