Board logo

標題: audi, bmw, benz 和vw [打印本頁]

作者: ronan    時間: 2019-8-11 01:07     標題: audi, bmw, benz 和vw

坐過audi, bmw, vw 和benz ,發覺audi 和bmw ride confort 感覺同日本車差不多,相返benz 同vw  就正好多,試過起歐洲坐benz ,起160km/hr 的情況下,架車依家好定,唔覺得搖和飄,相返起香港坐的士,起60km-80km 的情況下,已經有離心的感覺,起青嶼幹線當的士行110km/hr ,直頭想叫個的士佬開慢d
bmw 就話個駕駛操控感好,benz 就夠舖舒服,咁audi 又有咩好?
vw 似係入門級,但個ride comfort 又唔錯
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-11 01:16

坐過audi, bmw, vw 和benz ,發覺audi 和bmw ride confort 感覺同日本車差不多,相返benz 同vw  就正好多, ...
ronan 發表於 2019-8-11 01:07


vw/audi二手價好差
作者: love19901109    時間: 2019-8-11 02:33

回覆 1# ronan
其實日本車好多都穩 成廿年車既Mazda 323 渣住百六都係穩 但先天條Tyre闊度問題令到感覺無R洲車咁定  的士就唔洗講 成三十年前既車型..  講到尾係架車針對comfort 定係Sporty  Jetta 同Golf已經唔同感覺   CLA250 唔硬?
作者: 實頭    時間: 2019-8-11 04:02

自己架十幾年BMW都仲係好札實, 無咩雜音, 可能本身設定比較sporty喉聲同機器聲都比較大有D人唔鍾意, 但drive quality的確係超班亦都係佢賣點
VW我感覺唔到R周車應有ge水準 2011 A5亦都坐過, 已經有雜音同感覺唔札實. VW group D車唔計現象級ge維修. 機器波箱個設定的確係最aggressive, 非常爽快好力仲要最慳油.
日本車lexus GS坐過係ok, 空間感麻麻, 引擎波箱操控都好一般, 仲要整起上黎一D都唔平, 所以二手lexus 個價都係好賤 至於萬6新款, 都係無果陣札實ge感覺, 過D路比較dun都係好似有野未上實咁.
MB C仔, ride quality真係一流, 好定好靜. A250坐過就好一般, 同C仔兩個世界
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-11 04:16

坐過audi, bmw, vw 和benz ,發覺audi 和bmw ride confort 感覺同日本車差不多,相返benz 同vw  就正好多, ...
ronan 發表於 2019-8-11 01:07

中意經常整車一定第一選vw/audi, 第二bmw

via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-11 09:25

中意經常整車一定第一選vw/audi, 第二bmw

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-8-11 04:16


香討有個投票就是這樣的結論
作者: pure_water    時間: 2019-8-11 12:26

香港啲路太差,只適合定位是舒適類型的車
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-11 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2019-8-11 15:37

坐過audi, bmw, vw 和benz ,發覺audi 和bmw ride confort 感覺同日本車差不多,相返benz 同vw  就正好多, ...
ronan 發表於 2019-8-11 01:07

你講出歐洲 幾個牌子

要講埋車款先得既

S600 同a180

A1 同架a8L

安全同舒適有分別
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-11 19:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-11 19:44

BMW堆電子野既唔可靠程度,幾打得都無用......

衰D講,買Benz都無咁燥 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-11 19:30

新Bmw車連最簡單換電都好似唔可以用一般電, 任佢開價

via HKEPC Reader for Android
作者: 實頭    時間: 2019-8-12 00:18

新Bmw車連最簡單換電都好似唔可以用一般電, 任佢開價

via HKEPC Reader for Android ...
coffeeaddict 發表於 2019-8-11 19:44



    咩呀... 普通電得, 只不過要搭住電黎換電姐
作者: pure_water    時間: 2019-8-12 10:35

咩呀... 普通電得, 只不過要搭住電黎換電姐
實頭 發表於 2019-8-12 00:18



新車換電要用電腦reg過新電池。
作者: pure_water    時間: 2019-8-12 10:40

另外電子野都唔算大問題喎,但如果有問題唔理拖落去,就有 可能會燒行車電腦。

而電字問題見得最多都是abs senors,我自己就換過MAF senors,之後可能都要換O2 senors(6萬公里到),都是一般歐洲車電子野。

揸日本車的年代真是煩少啲,著車就走啦,haha
作者: stevechau    時間: 2019-8-12 10:44

金豐同E仔比,會唔會完全囉黎比呢

金豐用E 仔條17吋胎都可以好定的(如果裝得落)

BTW,咩車可以解決物理G ...
DGCNYO 發表於 2019-8-11 13:04



都唔只係呔既直徑同闊度問題, 仲有左右&前後軸距同埋最主要既底盤設定問題~
你換大左套呔最主要只係高速果陣對堂軚既反應無咁敏感, 直進性會好左, 但架車被風等等其他因素干擾既穩定度其實係無乜變到的~

以我自己揸完做過既比較為例(所有車基本為原裝設定):
一架GOLF6代同我以前既細TEC&舊馬6比, 其實GOLF比起架細TEC既車長軸距仲要短DD, GOLF闊左, 細踢只係輕150KG左右, 細踢15鈴GOLF好似16, 但同樣係北大CIVIC係飄到KEEP 110會有DD困難, 但架GOLF係可以踩到上140都係好似同路段CIVIC行緊7-80咁定~
再用兩架軸距有D接近但日本車重多150KG左右既GOLF6同上代馬6比較, 成件事就好好, 馬6係高速係追到GOLF果種穩定性同比較少干擾既感覺喇, 但同細車既GOLF比都仲係爭少少~

其實講咁多, 最主要就係要講返人地德國車係底盤做左好多野, 去令到一架車仔比起日本果D中房有一樣甚至更佳既表現, 唔單單係底盤硬車軨大呢D野就可以概括, 但呢D野一般人只係揸/坐得出, 但係睇唔到GA~
作者: stevechau    時間: 2019-8-12 10:44

BMW堆電子野既唔可靠程度,幾打得都無用......

衰D講,買Benz都無咁燥 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-11 19:30



BMW既電子野真係我到而家都唔敢掂BMW既主因
就算有錢買有錢整, 都無心機無時間下下拎去搞~
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-12 11:08

BMW既電子野真係我到而家都唔敢掂BMW既主因
就算有錢買有錢整, 都無心機無時間下下拎去搞~ ...
stevechau 發表於 2019-8-12 10:44

Bmw係sell馬力吧, 香港地都唔知如何用。 bmw內部設計真係好老土

via HKEPC Reader for Android
作者: stevechau    時間: 2019-8-12 11:26

Bmw係sell馬力吧, 香港地都唔知如何用。 bmw內部設計真係好老土

via HKEPC Reader for Android ...
coffeeaddict 發表於 2019-8-12 11:08



香港地用車, 扭力比馬力重要得多, 除非你成日都有需要轟高轉行車~
BMW其實都唔算好SELL馬力, 一架車既操控好唔好, 唔係單睇馬力, 反而馬力對操控好壞既因素佔重不多~
作者: 實頭    時間: 2019-8-12 20:01

Bmw係sell馬力吧, 香港地都唔知如何用。 bmw內部設計真係好老土

via HKEPC Reader for Android ...
coffeeaddict 發表於 2019-8-12 11:08


BM sell 馬力?
佢係turbo 引擎入邊每L最細output果間廠喎...
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-12 20:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭    時間: 2019-8-12 20:56

turbo tune down只有一個用意,過環保

不過BMW特別D,唔只過環保,仲可以cut用料cut成本

同一幅N2 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-12 20:42

入邊有野唔同架.. 320 328 副n20
正如K20A咁優秀都有弱智版
作者: stevechau    時間: 2019-8-13 11:25

turbo tune down只有一個用意,過環保

不過BMW特別D,唔只過環保,仲可以cut用料cut成本

同一幅N2 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-12 20:42



入面有零件用料唔同囉, 全世界好早已經掘晒個分別係邊啦~
咁當然都同CUT成本有關係既~
作者: arrychiu    時間: 2019-8-15 11:34

都唔只係呔既直徑同闊度問題, 仲有左右&前後軸距同埋最主要既底盤設定問題~
你換大左套呔最主要只係高速 ...
stevechau 發表於 2019-8-12 10:44


Golf 好多師兄又同你講易壞,日本車唔洗整咁,
好多車主係唔知道架車有問題,行得就叫做無壞,
我細路就係呢種車主,架車周身響,避震打柴,舦尺鬆晒佢都話無問題。
作者: gn01119056    時間: 2019-8-15 11:40

Golf 好多師兄又同你講易壞,日本車唔洗整咁,
好多車主係唔知道架車有問題,行得就叫做無壞,
我細路就 ...
arrychiu 發表於 2019-8-15 11:34



有兩種程度, 一種係有問題不過行多20年都得
一種係即時行唔到

我好鍾意GOLF, 除了波箱震之外
作者: misugi    時間: 2019-8-15 12:01

入邊有野唔同架.. 320 328 副n20
正如K20A咁優秀都有弱智版
實頭 發表於 2019-8-12 20:56


已經有人研究過,兩幅engine只有極少唔同(Piston頂部形狀),其他絕大部分零件係相同。

https://www.youtube.com/watch?v=GzvzP_6UsxU
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-15 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2019-8-17 23:27

有兩種程度, 一種係有問題不過行多20年都得
一種係即時行唔到

我好鍾意GOLF, 除了波箱震之外 ...
gn01119056 發表於 2019-8-15 11:40


我都好鍾意Golf,揸過4,5,6,7代,
現役7代Clubsport同6代旅行車,我又唔覺波箱震,
我細佬都剛剛俾我毒佢換咗架7.5代。
作者: gn01119056    時間: 2019-8-19 11:02

我都好鍾意Golf,揸過4,5,6,7代,
現役7代Clubsport同6代旅行車,我又唔覺波箱震,
我細佬都剛剛俾我 ...
arrychiu 發表於 2019-8-17 23:27



    新golf唔會壞, 起碼過左5年先開始有事
作者: stevechau    時間: 2019-8-19 12:25

我都好鍾意Golf,揸過4,5,6,7代,
現役7代Clubsport同6代旅行車,我又唔覺波箱震,
我細佬都剛剛俾我 ...
arrychiu 發表於 2019-8-17 23:27



我都幾喜歡SPORTVAN, 但買2手果陣副乾7真係過唔到心理關口......
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-19 12:58

新golf唔會壞, 起碼過左5年先開始有事
gn01119056 發表於 2019-8-19 11:02

你好樂觀

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2019-8-19 13:56

你好樂觀

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-8-19 12:58



    主要講離合器磨損, 過左5年就多打滑所以震

當然每架車唔同, 舊golf主要係呢個問題
作者: a.chan43    時間: 2019-8-19 17:15

其實Toyota啲車都幾平同穩定
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-19 20:36

本帖最後由 coffeeaddict 於 2019-8-19 22:22 編輯
主要講離合器磨損, 過左5年就多打滑所以震

當然每架車唔同, 舊golf主要係呢個問題 ...
gn01119056 發表於 2019-8-19 13:56


https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

via HKEPC Reader for Android
作者: tamtamjoho    時間: 2019-8-20 12:21

回覆 32# a.chan43


    Toyota真係貪佢平同無咁易壞,但馬力唔夠歐洲車大
作者: jazz2014    時間: 2019-8-20 13:03

Toyota 呢幾十年
已唔唔係不壞之身
只係 Toyota 一直都係可以叫搵到零件咁解,同埋冇 sensor 壞左野一換一插又得返
作者: ckkong97    時間: 2019-8-20 13:10

回覆  a.chan43


    Toyota真係貪佢平同無咁易壞,但馬力唔夠歐洲車大
tamtamjoho 發表於 2019-8-20 12:21

過左十年既toyota 一樣會壞,不過易整無電子野,馬力呢家野,3.5V6 無話唔夠,不過真係食油囉

via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014    時間: 2019-8-20 13:13

過左十年既toyota 一樣會壞,不過易整無電子野,馬力呢家野,3.5V6 無話唔夠,不過真係食油囉  

via  ...
ckkong97 發表於 2019-8-20 13:10



主要係   平 同 車多  零件多 湯車多
拆散晒都 合得返 又行得
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-20 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-20 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2019-8-20 13:41

歐洲車有件你都唔知點拆見過未?....

成個波箱電腦收係油底到我都唔知咩玩法 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-20 13:21



   呢D野我知喎 因為我都有架冷門歐洲車...
我個架仲冷過呢 D  PEUGEOT OPEL ALFAROMEO

整親 都好煩
作者: jazz2014    時間: 2019-8-20 14:09

如果大家都係na 1.5,Toyota唔會係細馬力果個

當年1.4 polo 75匹,人地echo 1.3都唔止啦.... ...
DGCNYO 發表於 2019-8-20 13:22



   想 當年嘛....都改晒啦  

你睇下現在先啦  入門 polo 都已經過百匹 仲有turbo 1千cc 油耗 4.7L / 100km 4碟剎車 有天窗..0-100km/h - 9秒幾  18 萬

乜田個個 最入門既 牛龜 1.5 NA CVT  最大馬力 100 匹左右 冇turbo 冇天窗 後仲要 鼓式剎車 15吋 鐵鈴 cop膠野上去 0-100 十幾秒  3~4個人上鈄同巴士一樣速度(可能仲慢過佢)   平一萬.  17 萬


唔好講維修保護呢D 新車包左
作者: fakeCandy    時間: 2019-8-21 11:34

回覆  a.chan43


    Toyota真係貪佢平同無咁易壞,但馬力唔夠歐洲車大
tamtamjoho 發表於 2019-8-20 12:21



    係香港馬力大無用,都無咩大直路
作者: arrychiu    時間: 2019-8-21 11:40

係香港馬力大無用,都無咩大直路
fakeCandy 發表於 2019-8-21 11:34


香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-21 12:00

香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。
arrychiu 發表於 2019-8-21 11:40

可唔可以講解下

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-21 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyhlau    時間: 2019-8-21 13:24

以前出呢玩時、大部份係飛雞、WRX、EVO
宜家大部份係GTI、R、如果易壞就無人買、
只是有D人買乾7普通Golf當自己是GTI、R。。。
唔壞就怪
作者: codyhlau    時間: 2019-8-21 13:30

香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。
arrychiu 發表於 2019-8-21 11:40

入門 polo 扭力應該大過‗田入門。。。無記錯的話
作者: 0kcal    時間: 2019-8-21 13:37

入門 polo 扭力應該大過‗田入門。。。無記錯的話
codyhlau 發表於 2019-8-21 13:30



    1.5 NA 1nzfe port inject 無碳屎. 無高壓油路.
定時換機油行廿年都唔壞....
(可惜CVT , 膠水箱會壞)
作者: jazz2014    時間: 2019-8-21 14:30

人地有Turbo,你囉NA比

D鬼都唔會咁比,仲要講,香港地未入過歐洲齋版車,人地可以冷氣都無..... ...
DGCNYO 發表於 2019-8-21 13:13



   我咪講左想當年囉
家陣都轉晒啦豐田先食古不化...

PS 最新NEWS H仔 架細7黎緊都由CVT 轉做DSG啦

CVT既牛龜 係真係 完全冇力
作者: ckkong97    時間: 2019-8-21 14:42

我咪講左想當年囉
家陣都轉晒啦豐田先食古不化...

PS 最新NEWS H仔 架細7黎緊都由CVT 轉做DSG啦

CV ...
jazz2014 發表於 2019-8-21 14:30

豐田個新cvt 咪俾番個1波你囉     

via HKEPC Reader for Android
作者: jazz2014    時間: 2019-8-21 15:39

豐田個新cvt 咪俾番個1波你囉      

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2019-8-21 14:42

個個direct cvt唉  有起步 2秒呀 哈哈
作者: stevechau    時間: 2019-8-21 16:14

歐洲車有件你都唔知點拆見過未?....

成個波箱電腦收係油底到我都唔知咩玩法 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-20 13:21


有無諗過果件見到都唔知點拆既件, 其實係唔預你拆黎整??
人地係諗住有咩問題就成PART抽出黎換晒佢GA嘛XDDD
作者: stevechau    時間: 2019-8-21 16:17

可唔可以講解下

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-8-21 12:00



唔係好難理解JE, 一般車就算有低壓TURBO, 要去到馬力開始顯現既轉數點都講到4-5000轉或以上
你一般行車有幾何長期KEEP住係4000轉或以上?? 咁4000轉以下係咩?? 扭力囉~
作者: stevechau    時間: 2019-8-21 16:20

我咪講左想當年囉
家陣都轉晒啦豐田先食古不化...

PS 最新NEWS H仔 架細7黎緊都由CVT 轉做DSG啦

CV ...
jazz2014 發表於 2019-8-21 14:30



咁......豐田都唔係無既, 就算唔計LEXUS副2.0T, T車自己本身都有1.5T既, 只係代理唔入/入唔到JE
唔知H車副DCT係咪同之前同廠批HYBRID車RECALL果副差不多, 係既話都仲係保持觀望態度好D~
作者: arrychiu    時間: 2019-8-21 20:24

其實呢類討論每次都唔會有答案,
因為每個喜好都唔一樣,駕駛方法亦唔一樣,
我曾經係Honda迷,EK之後轉咗SUV就無再買過Honda,
直到Golf 5代先揸返Hatchback到而家,揸VW超過10年,
你話我唔滿意會唔會買咁多代?但如果我要買其他車種又未必買VW,
FK8我都有想過買,但去到60萬又會有其他選擇,
最緊要買架自己鍾意嘅車,人哋話架車幾靚幾抵都無用,
好似我架7代都揸咗三年,到而家我重係好鍾意佢,
完全無換車嘅念頭,暫時下一部有興趣嘅係完全唔同車種。
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-21 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki    時間: 2019-8-21 22:23

唔係好難理解JE, 一般車就算有低壓TURBO, 要去到馬力開始顯現既轉數點都講到4-5000轉或以上
你一般行車 ...
stevechau 發表於 2019-8-21 16:17


4000轉以上
對老電唻講好基本咋喎

不過俾著我揸四個轆
行到壁屋至南邊圍咁嘅路況
都會keep住四千轉到儘量唔踩迫力唻過

唔知啲歐洲車再繼續將機器愈縮愈細落去
使唔使要學啲大車咁加retarder先持續應付到地心吸力
作者: stevechau    時間: 2019-8-22 11:06

即係壞個波箱電腦就湯車?

唔預,同擺明玩用家係2回事,由其由聲稱德國車設計最好最合理既 ...
DGCNYO 發表於 2019-8-21 20:53



壞波箱腦最多換成個波箱囉, 唔係壞一件大野就成架車要劏既~
咁當然, 以壞一樣就淨係換果一樣野既角度去諗, 係唔夠FRIENDLY囉~
作者: stevechau    時間: 2019-8-22 11:22

4000轉以上
對老電唻講好基本咋喎

不過俾著我揸四個轆
行到壁屋至南邊圍咁嘅路況
都會keep住 ...
kanduki 發表於 2019-8-21 22:23


咁我無老電嘛
我落呢段都係拖波落, 有需要先印下BRAKE
再之前揸住架CVT車, 落呢條大斜拍L波又CHOK又慢到行唔郁, SPORT MODE/後來揸其他車拖CVT波段除左大聲左, 同玩緊過山車任衝落底無分別
其實只要歐洲車仲係行AT/DCT, 機器再點縮我都唔太擔心住
作者: a.chan43    時間: 2019-8-22 12:28

係香港馬力大無用,都無咩大直路
fakeCandy 發表於 2019-8-21 11:34


Toyota新果部Supra馬力都好勁呀,同扭彎應該好過好多歐洲車
作者: coffeeaddict    時間: 2019-8-22 13:42

Toyota新果部Supra馬力都好勁呀,同扭彎應該好過好多歐洲車
a.chan43 發表於 2019-8-22 12:28

勁過gtr?

via HKEPC Reader for Android
作者: backspace-hk    時間: 2019-8-22 13:52

勁過gtr?

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-8-22 13:42

gtr 勁過Formula 1?
作者: ckkong97    時間: 2019-8-22 14:17

Toyota新果部Supra馬力都好勁呀,同扭彎應該好過好多歐洲車
a.chan43 發表於 2019-8-22 12:28

呢部歐洲血統z4黎架喎

via HKEPC Reader for Android
作者: stevechau    時間: 2019-8-22 15:34

Toyota新果部Supra馬力都好勁呀,同扭彎應該好過好多歐洲車
a.chan43 發表於 2019-8-22 12:28



新豬扒成套野都係寶馬提供比豐田咁滯~
不過傳聞豐田拎左寶馬呢套野用自己既耐久標準做測試, 然後換左一堆零件先賣街......
作者: fakeCandy    時間: 2019-8-23 12:16

Toyota新果部Supra馬力都好勁呀,同扭彎應該好過好多歐洲車
a.chan43 發表於 2019-8-22 12:28



    我之前睇Youtube見到Z4同supra跑直路,Supra嬴左Z4
作者: DGCNYO    時間: 2019-8-24 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2