Board logo

標題: 暫時睇,電動車取代唔到汽油車 [打印本頁]

作者: redcarcar    時間: 2019-5-29 18:56     標題: 暫時睇,電動車取代唔到汽油車

本帖最後由 redcarcar 於 2019-5-29 18:58 編輯

行車每公里成本唔係想中咁平
差電用既時間比入油多好多倍
電池用耐左老化未解決
暫時無可能揸八至十個鐵non stop 長途車

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2019-5-29 19:27

行車每公里成本唔係想中咁平
差電用既時間比入油多好多倍
電池用耐左老化未解決
暫時無可能揸八至十個鐵non ...
redcarcar 發表於 2019-5-29 18:56

如果電池未有突破,電車始終取代唔到汽油車,所以都係等緊,石墨烯電池,或者有其它電池科技,可以有快速充電,大儲電量,輕身,穩定唔爆炸,電車就會好快取代汽油車
作者: redcarcar    時間: 2019-5-29 19:46

如果電池未有突破,電車始終取代唔到汽油車,所以都係等緊,石墨烯電池,或者有其它電池科技,可以有快速 ...
blkbd5 發表於 2019-5-29 19:27

十年內有無可能?

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2019-5-29 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asian_xl    時間: 2019-5-29 21:28

大陸人口氣:你睇下廣州深圳啲公交啦
作者: kj1708    時間: 2019-5-29 21:59

本帖最後由 kj1708 於 2019-5-29 22:26 編輯

如果量產起來,電車成本理應平過油車。電車成本最貴是電池,其次是高壓電變器。
問題是,現今電池性價比及其折舊率算起來,不值得如此高售價。
另一問題,電子組件最怕熱。相反,機械組件卻喜迎熱力。
車主都明白一個道理:越少電子元素,架車越耐用少維修。
諗下,一副引擎,常見壞件是點火線/火咀(<<電相關,但不是電子,可能一世都唔壞)、其次是打南磨/皮帶(亦可能一世都唔壞)。
一副波箱,出問題的元件都係 senor (電子野)。極力子雖然會壞,但實際叫做損枆,原理迫皮一樣,你唔糟質佢其實很耐用。
以上的壞品,不是大型機械,只是濕星野,維修更換當然是有限錢,很平。
電子野,你愛惜用,也會隨機性壞、不知何故過熱、又或濕氣重致壞。正如電門、電鏡、電窗、燈、雷達、等等。就像你隻hard disk /  ram 一樣,話壞就壞。

電動車,唔知有多少個電子元件,但一定比油車多很多,要放長雙眼睇清楚,機場第一代leaf有版你睇。
汽油車,最多常見壞乜?壞水電囉,一句講晒,電作怪。

如果有朝一日,電車各個零件模組化、通用化、副廠化,好似電腦砌機咁,件多易換,加上電子/電器件有一天生優勢:體積相對細/重量輕;不似油車每件驅動機械都很笨重,到時,真係電動車的天下了。
作者: kanduki    時間: 2019-5-29 22:17

睇電池科技,不如睇介體....
氫燃料電池就最似油車,入液體,打滿就走

家下個問題只係點做到油站咁 ...
DGCNYO 發表於 2019-5-29 21:13


至今氫氣難服侍嘅程度
其實一啲都唔比電池低
作者: DGCNYO    時間: 2019-5-30 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: da87    時間: 2019-5-30 22:28

電車最弱係叉電需時
不如搞個通用標準幫電車換電, 幾分鐘換完行得
作者: DGCNYO    時間: 2019-5-30 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: meowmi    時間: 2019-5-31 00:35

本帖最後由 meowmi 於 2019-5-31 11:26 編輯
如果量產起來,電車成本理應平過油車。電車成本最貴是電池,其次是高壓電變器。
問題是,現今電池性價比及 ...
kj1708 發表於 2019-5-29 21:59


其實唔係咁睇,依家電車同汽油車用既電子零件唔差得遠
最大問題都係電池,你講得岩,其實電池先係最唔耐熱既一樣野
只要係用鋰電,就避免唔到過熱會有危險呢樣野,就算佢之後可以10分鐘充滿500公里電量都係咁話
因為鋰本身係高度反應性元素,有讀過中學化學都會知道,鋰放係水入面就會燃燒

的確如果解決到鋰電既安全性問題同充電問題,無咩理由唔用電車,電車既優點係馬達比起內燃引擎效能更高,而且輸出更線性直接

但解決唔到上面兩個大問題,電車重有好長路要行
作者: meowmi    時間: 2019-5-31 00:40

電車最弱係叉電需時
不如搞個通用標準幫電車換電, 幾分鐘換完行得
da87 發表於 2019-5-30 22:28



    有電動26可以直接換電,台灣行緊,但上面CHING都講左,D電多人用就會衰減,到你一日用一樣既價錢,租左一個以為100%電量既電池,行唔到一半最遠距離就話比你聽無電,你重要係山上,你就會好後悔買左呢款車
作者: meowmi    時間: 2019-5-31 00:44

至今氫氣難服侍嘅程度
其實一啲都唔比電池低
kanduki 發表於 2019-5-29 22:17



氫氣重煩過汽油
作者: kanduki    時間: 2019-5-31 01:00

本帖最後由 kanduki 於 2019-5-31 01:05 編輯
除左點樣效率化,真係無其他問題,甚至唔洗改變現有燃油車既思路....

電池車,只係叫做大問題無咩,但 ...
DGCNYO 發表於 2019-5-30 21:48



以現有科技 儲存氫氣效率係非常低劣

如果用直接儲存嘅方法
液態氫須要保持住近乎絕對零度
除非好似太空火箭或者ICBM咁
入咗嘅液態氫要立即用到盡
至於壓縮氫氣有架叫Mirai嘅氫氣車就示範咗
兩個複合氣缸入到成700BAR都祇係儲存到5kg氫氣
而續航力亦祇係同架P100D差唔多

如果用吸藏媒體去儲存氫氣嘅方法
果啲吸藏媒體亦都會同電池一樣有老化同衰退嘅問題

如果索性唔諗點儲存氫氣
而係連製氫設備都擺埋向架車度以即造即用嘅方法
咁成架車仲剩低幾多空間同負重唻俾人同貨用
作者: 呃post    時間: 2019-5-31 09:56

電車最弱係叉電需時
不如搞個通用標準幫電車換電, 幾分鐘換完行得
da87 發表於 2019-5-30 22:28


內地電動單車/台灣go pro係咁做法
其實Tesla一開始都係咁諗,不過後來發現對46唔係咁實用
現代高功率的電池已經唔係好次你部android電話的電池咁簡單
要用一套水冷系統去維持一個合適的作温度,
所以好難做到plug-n-play

而另一方面, 其實就算用家用3腳插頭,唔洗特別拉線,充電一小時都充到10幾里
即係平均一晚都差到80-120 km路程,夠哂一般人日常commute用
呢個運作模式係美國同中國已經work緊
不過香港就因為人事的問題搞到係自已車位裝個家用3腳插頭都咁難
作者: meowmi    時間: 2019-5-31 11:38

本帖最後由 meowmi 於 2019-5-31 11:42 編輯
以現有科技 儲存氫氣效率係非常低劣

如果用直接儲存嘅方法
液態氫須要保持住近乎絕對零度
除非 ...
kanduki 發表於 2019-5-31 01:00



製氫設備都擺埋向架車度,大陸果部所謂入水可以行果部??

佢話用合金鋁粉同水化學作用製生氫氧
但無論鋁定氫氧,其實係大然自都係好大量但唔可以直接拎到,兩姐都係要用電解方法拎到,
再加上合金鋁要用更多能源去製造

反而直接電解水製造氫氧污染少D,能源又少D
但儲存同運送難度同成本都貴到嚇死人


如果係車上裝電解水設備,電解用既咪又係電,咁又係要充電 ,又還原基本步
作者: kj1708    時間: 2019-6-1 01:25

講嚟講去,hybrid 配 Ni-Mh 電池車仍是王道。改良提煉生物燃油技術更實際。
7千粒18650焊成的鋰電池組,只不過是折充方法,市場上無替代品而被接受。如果鋰電單個體造得太大,則難以控制穩定性,構成過熱爆炸風險而沒有被製造出來。
作者: DGCNYO    時間: 2019-6-1 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nganshiu    時間: 2019-6-7 11:54

唔好講穩定,家下D電動車同輕都無咩關係.....

車胎又要做大D,又要做粗D車架...車做大左風阻又大左 ...
DGCNYO 發表於 2019-6-1 13:53



    Hybrid跟本現實上最有意義的進化...在香港來說....
除非通街/商場有極多差電位...
作者: 傑洛    時間: 2019-6-7 12:58

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 12:56 編輯

deleted
作者: TH30    時間: 2019-6-7 13:51

電池模組化

可到加油站換電池
傑洛 發表於 2019-6-7 12:58 PM


土地問題
地下油缸改成地下電池儲存庫可行嗎?
作者: lyh1993    時間: 2019-6-7 14:54

唔好講穩定,家下D電動車同輕都無咩關係.....

車胎又要做大D,又要做粗D車架...車做大左風阻又大左 ...
DGCNYO 發表於 2019-6-1 01:53 PM

岩 係進步省油好過 一步登天話唔用油

via HKEPC Reader for Android
作者: 『魂』    時間: 2019-6-8 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 『魂』    時間: 2019-6-8 08:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: (朗尼)    時間: 2019-6-8 15:19

深圳廣州平地多, 山少。
香港相反, 對電池續航要求更高
作者: it_jobs    時間: 2019-6-10 09:28

總成本: Initial cost + (Total maintenance) + (running cost per year) * N Year - Selling price
平均成本 = 總成本/N

以之前架車(電油車#1) 行左10年計
驗車 $2000 * 9 = $18000,
維修: $10000 (冷氣, 整左幾次, 所以價錢超貴)
       + $1000 (* 打南磨)
       + $1000 (* 喉穿左)
       + $500 * 4 (*電池)
       + $6000(* 大約是機油, *波箱油, brake pad 等啦)
       = $20000
(打 * 代表同電油車有關項目, 電池車應該不需要)

電油車#1): 6~15年車齡, , 每年約7~8000KM, 已售
成本: ($38000) + (18000 + 10000 + 1000 + 1000+2000 + 6000 ) + ($10000) * 10 - ($15000) = 161,000

電油車#2): 4~9年車齡, 每年約7~8000KM 未售
成本: 155000 + (0) + ($10000) * 5 - (???市價約10萬, 貶值中 )=  +255,000

電車成本又係幾多呢?
作者: stevechau    時間: 2019-6-10 12:51

香港地, 其實

PHEV+普通HYBIRD 係最適合香港用....
『魂』 發表於 2019-6-8 08:57



X2......PHEV先係最岩本地用
可惜平果D款無個代理入到, 貴果D款又貴到無人會買~
作者: stevechau    時間: 2019-6-10 12:53

深圳廣州平地多, 山少。
香港相反, 對電池續航要求更高
(朗尼) 發表於 2019-6-8 15:19



大陸主要都係政策市JE, 你信上面班車主唔知唔夠電用咩~
只係唔出EV車就連車牌都出唔到, 車都唔比買, 咁你有需要用車買唔買EV丫??
而家就算深圳廣州全部都係山, 絪晒做EV天敵, D EV車都係會賣得的~
而且唔好講笑, 人地上面好多EV車真係唔係一百幾十萬果D, 係10萬人仔以內就聲稱有MODEL3既續航......
人地既EV市場大好多~
作者: DGCNYO    時間: 2019-6-10 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevechau    時間: 2019-6-11 09:43

講個笑話,深圳夜晚搭的士

佢地D電動的好多都撐唔到晚上....果D call 車app點解咁亂都唔封殺就係咁 ...
DGCNYO 發表於 2019-6-10 23:00



D BYD的士咪又係返去站頭換車之嘛
正路諗都唔奇啦, 就算係香港一架的士走咁既里數, 你比架TESLA P100D咁大電比佢地都唔會夠走
我上面講緊既係D私家車JE~
作者: kanduki    時間: 2019-6-11 13:15

講個笑話,深圳夜晚搭的士

佢地D電動的好多都撐唔到晚上....果D call 車app點解咁亂都唔封殺就係咁 ...
DGCNYO 發表於 2019-6-10 23:00


自己試過接近半夜向廣州要返落唻
但動車已經無飛賣
結果夾埋幾個人一齊打咗架車跑去皇崗

如果打著架髀罅電艇
仲要萬一向虎門橋碌多個幾鐘
可能唔夠電捱到目的地
作者: lyh1993    時間: 2019-6-11 13:55

自己試過接近半夜向廣州要返落唻
但動車已經無飛賣
結果夾埋幾個人一齊打咗架車跑去皇崗

如果打著架髀罅 ...
kanduki 發表於 2019-6-11 01:15 PM

180公里都頂唔住? 不過最慘應該係佢車你落深圳無電番轉頭
舊屎年代都唔係好多的士司機會落深圳 覺得遠
作者: aleck_choi    時間: 2019-6-11 14:29

行車每公里成本唔係想中咁平
差電用既時間比入油多好多倍
電池用耐左老化未解決
暫時無可能揸八至十個鐵non ...
redcarcar 發表於 2019-5-29 18:56


差電用既時間比入油多好多倍 入油分零鐘,你想差電幾分鐘完成?可能下個世紀都得掛
作者: stevechau    時間: 2019-6-11 16:25

180公里都頂唔住? 不過最慘應該係佢車你落深圳無電番轉頭
舊屎年代都唔係好多的士司機會落深圳 覺得遠 ...
lyh1993 發表於 2019-6-11 13:55



都有唔少電車話行300但實際得200幾, 再老化打個折, 180極抆水係合理之等閒事也
極端D講, 你搵架2手BMW I3叫你NON-STOP行180KM, 我諗你都會行到出冷汗呢XDDD
作者: stevechau    時間: 2019-6-11 16:27

差電用既時間比入油多好多倍  入油分零鐘,你想差電幾分鐘完成?可能下個世紀都得掛  ...
aleck_choi 發表於 2019-6-11 14:29



EV車而家始終都係比較適合閒人用、家用, 充電唔使快, 但最緊要有得擺, 咁EV車又不失為一個環保代步既好工具黎既~
好似公共交通果種密集無停車既行法, 要玩既果種電車睇怕要好似輕鐵/電車咁長期比條電纜佢好過啦
作者: lyh1993    時間: 2019-6-11 21:04

都有唔少電車話行300但實際得200幾, 再老化打個折, 180極抆水係合理之等閒事也
極端D講, 你搵架2手BMW I ...
stevechau 發表於 2019-6-11 04:25 PM

真心 不了 部部電油車都行到400幾500公里 如果得200真心拎黎搞 日日排隊充電都似
而且電最忌用到盡先叉
作者: stevechau    時間: 2019-6-13 11:47

真心 不了 部部電油車都行到400幾500公里 如果得200真心拎黎搞 日日排隊充電都似
而且電最忌用到盡先叉:no ...
lyh1993 發表於 2019-6-11 21:04



咁又未至於......到而家既新款車都有D係設計得個油缸寧舍細, 400都行唔到既
我自己用充電野好少會用到盡先叉, 直頭係果D得返一半電已經忍唔住手搵野叉既人黎
所以油車轉電車用一用我係無咩好大既日常適應性問題, 去到商場有位既, 仲有70%電咪照吉充電頭充下佢囉, 我部電話都係咁吉之嘛
無充電位咪唔叉住囉, 反正仲有幾十%......野野等到最尾果10%先黎叉, 就算用部電話都唔方便啦, 更何況係電車?! 唔通又話電話科技低咩~
作者: DGCNYO    時間: 2019-6-15 19:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2