Board logo

標題: 自從一換一計劃開始,係咪多左電動車係街行? [打印本頁]

作者: man.pong    時間: 2019-5-29 13:37     標題: 自從一換一計劃開始,係咪多左電動車係街行?

唔知係咪我既錯覺,感覺上而家街上面好似愈黎愈多電動車咁,係唔係一換一個計劃有成效??
作者: shishi85    時間: 2019-5-29 16:13

https://www.facebook.com/9500641 ... 2/1033468256859512/

其實都係架,3月個陣都已經有7成既電動車係一換一計劃既,但個數目唔算多
作者: ckkong97    時間: 2019-5-29 16:49

唔知係咪我既錯覺,感覺上而家街上面好似愈黎愈多電動車咁,係唔係一換一個計劃有成效?? ...
man.pong 發表於 2019-5-29 13:37

運輸處數字: 2018 3月53萬汽油私家車,萬一架柴油車,一萬架電動車有牌費
2019年3月54萬汽油私家車,都係萬一架柴油同一萬架電動有牌費,真係有多到??? 多左唔同車廠電動車就真既,但係數量無大變

via HKEPC Reader for Android
作者: C9_1    時間: 2019-5-29 17:17

我都有2個朋友專登湯左架6年車去換電車
作者: lai.areon    時間: 2019-5-29 17:53

愈黎愈多電動車係真既,
呢輪都有唔少牌子既電動車入香港,
好似leaf咁五月中都已經開始交車啦
作者: meowmi    時間: 2019-5-29 21:27

唔知係咪我既錯覺,感覺上而家街上面好似愈黎愈多電動車咁,係唔係一換一個計劃有成效?? ...
man.pong 發表於 2019-5-29 13:37



    係錯覺
作者: kj1708    時間: 2019-5-29 22:30

唔知係咪我既錯覺,感覺上而家街上面好似愈黎愈多電動車咁,係唔係一換一個計劃有成效?? ...
man.pong 發表於 2019-5-29 13:37



    係錯覺X2
作者: tan.oily    時間: 2019-5-30 15:45

其實個一換一計劃係幾吸引,日產個部電車都係三十萬左右,基本上係一蚊既稅都唔洗交
作者: mcdull    時間: 2019-5-30 17:33

我都有2個朋友專登湯左架6年車去換電車
C9_1 發表於 2019-5-29 17:17



    6年都車都劏? 定16年呀?
作者: C9_1    時間: 2019-5-30 17:36

6年都車都劏? 定16年呀?
mcdull 發表於 2019-5-30 17:33



    6年呀, 2011年7人車
作者: mcdull    時間: 2019-5-30 17:38

6年呀, 2011年7人車
C9_1 發表於 2019-5-30 17:36



   二手價真係咁差?
作者: C9_1    時間: 2019-5-30 17:48

二手價真係咁差?
mcdull 發表於 2019-5-30 17:38



    2手得10萬, 電動車一換一最多有25萬,
作者: asian_xl    時間: 2019-5-30 21:24

下星期Model 3開online configurator,好快通街都喺
作者: man.pong    時間: 2019-5-31 16:07

愈黎愈多電動車係真既,
呢輪都有唔少牌子既電動車入香港,
好似leaf咁五月中都已經開始交車啦 ...
lai.areon 發表於 2019-5-29 17:53


呢代Leaf真係靚仔好多, 有1換1計劃
30萬電動車, e-Pedal, 360泊車鏡, 係幾抵玩既

作者: man.pong    時間: 2019-5-31 16:08

下星期Model 3開online configurator,好快通街都喺
asian_xl 發表於 2019-5-30 21:24


好多人都講model 3, 不過真係唔係人人都拎到1球出黎買架車
可能係我廢啦, 我有一球既話, 我會儲黎做首期先
作者: hin_1213    時間: 2019-5-31 16:38

好多人都講model 3, 不過真係唔係人人都拎到1球出黎買架車
可能係我廢啦, 我有一球既話, 我會儲黎做首期 ...
man.pong 發表於 2019-5-31 16:08


Model 3應該唔駛一球既.......
作者: kokwai    時間: 2019-5-31 17:09

本帖最後由 kokwai 於 2019-5-31 20:05 編輯

2手得10萬, 電動車一換一最多有25萬, >>>> 但呢部: 呢代Leaf真係靚仔好多, 有1換1計劃
30萬電動車, e-Pedal, 360泊車鏡, 係幾抵玩既................同一 CONFIG, 油車賣幾錢先? 如果要賣 40 萬, 就真係抵/平手啦. ( 你先叫慳左用油同電 個 日常使用差價)............如油車連稅只賣30萬........咁即係你比多10 萬出黎. .........幾時先慳得返?

如果 平時  用緊十幾年腳車的車主 (劏左得幾千), 會唔會係買30萬以上車的客戶群呢?
作者: kj1708    時間: 2019-6-1 01:06

2手得10萬, 電動車一換一最多有25萬, >>>> 但呢部: 呢代Leaf真係靚仔好多, 有1換1計劃
30萬電動車, e-Pedal, 360泊車鏡, 係幾抵玩既................同一 CONFIG, 油車賣幾錢先? 如果要賣 40 萬, 就真係抵/平手啦. ( 你先叫慳左用油同電 個 日常使用差價)............如油車連稅只賣30萬........咁即係你比多10 萬出黎. .........幾時先慳得返?

如果 平時  用緊十幾年腳車的車主 (劏左得幾千), 會唔會係買30萬以上車的客戶群呢?
kokwai 發表於 2019-5-31 17:09



    當你唔介意渣一兩萬的車,你心態係唔會洗30萬買電車,就算有30萬閒錢。30萬,可以做很多更有意義的事。
作者: klklkllk    時間: 2019-6-1 23:23

回覆 16# hin_1213

LEAF 2 $0.1/km 真係幾爽架, 尾座對17X CM高既人黎講差D同中間突左架野出黎外, 都唔錯

另外MODEL 3, 要睇下而家D墊底費要比幾多, 聽講都要3, 40個, 所以考慮清楚

利申, LEAF 2 用家
作者: muimui84    時間: 2019-6-3 13:17

回覆  hin_1213

LEAF 2 $0.1/km 真係幾爽架, 尾座對17X CM高既人黎講差D同中間突左架野出黎外, 都唔錯

...
klklkllk 發表於 2019-6-1 23:23



    T車既保險真係貴到呢...但LEAF個保險應該可以做到同普通汽油車差無幾
作者: reXxx    時間: 2019-6-3 13:20

回覆  hin_1213

LEAF 2 $0.1/km 真係幾爽架, 尾座對17X CM高既人黎講差D同中間突左架野出黎外, 都唔錯

...
klklkllk 發表於 2019-6-1 23:23



    架車先 3,40 個墊底費點 3,40 個呀...
作者: deep5    時間: 2019-6-3 18:38

比例上一定唔覺會多左既,但始終多左車廠車,香港政府肯帶頭起多d充電站,同埋出車都多d優惠就自然會大把人轉
作者: momochan    時間: 2019-6-4 12:46

電車係適合香港既,政府肯行多幾步,起多D站同埋充電位,一方便既話,一定有人會轉會電車
作者: stevechau    時間: 2019-6-5 10:13

回覆  hin_1213

另外MODEL 3, 要睇下而家D墊底費要比幾多, 聽講都要3, 40個, 所以考慮清楚

...
klklkllk 發表於 2019-6-1 23:23



你聽真D先啦......邊有可能墊底3,40個丫
架P100D比人踢保續返, 保百零萬, 最貴果條墊底TERMS先係十三萬之嘛
墊底3,40個條保險佬未比人鬧過咩~
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2019-6-5 12:33

始終電車係香港無好似大陸咁發展得咁多,
但全球都開始係行電動車,睇黎會愈黎愈多電動車可以比消費者揀
屋企有得充電的話基本上都可以買,之前睇leaf先見佢交左車,其實可以試下適唔適合自己先再算
作者: stevechau    時間: 2019-6-5 14:31

始終電車係香港無好似大陸咁發展得咁多,
但全球都開始係行電動車,睇黎會愈黎愈多電動車可以比消費者揀
屋企 ...
NOKIDEWAVY 發表於 2019-6-5 12:33



大陸發展到都有佢既奇特性......
而家上面一線城市已經限牌搖號先可以出普通汽油車
如果唔係就要買綠牌既環保車, (其實大部份都係電車) 咁就無乜限制
再唔係就要買柴油車出貨車牌果類野, 不過特定時間唔比入城

同埋大陸既法規有高度既統一性, 唔係單係容許車廠自行發展充電標準
而係國家有另行訂立既制式, 所有電車都一定要強行另加呢個制式先准你賣車
所以某程度上, 大陸既TESLA都係全球市場唯一有另外一個制式的TESLA黎, 好肉酸地夾硬係架車開左個油缸蓋咁既野黎比呢個叉電位

同埋要發展電車, 政府唔使搞快叉, 全部搞晒中叉已經極度理想
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2019-6-5 19:01

而家政府都開始試緊d新野,吸引多d人黎出車,所以香港都進步緊
作者: klklkllk    時間: 2019-6-5 22:11

回覆 23# momochan

3, 40個就真係聽人講, 所以唔確定, 但睇香討D用家講而家墊底都17萬起, 同埋維修d parts 既費用又會唔會特別高呢....
作者: stevechau    時間: 2019-6-6 09:37

回覆  momochan

3, 40個就真係聽人講, 所以唔確定, 但睇香討D用家講而家墊底都17萬起, 同埋維修d parts  ...
klklkllk 發表於 2019-6-5 22:11



唔知人地係點啦, 我講果架就直頭唔夠NCD, 無得點平
可能人地CLAIM過野搞高左個使費呢, 一係就揀左D低保費高LOADING既PLAN~
維修PARTS正路返廠係高既, 但個個牌子都係咁......
同埋其實T車最得意係佢平時無咩可以壞, 甚至損耗品都無咩野可以換
但無雜廠件既死症幾乎壞親就焗返廠JE, 其實好多貴價車都係咁, 甚至大牌子冷門D既車都會係咁~
作者: kaka.ho28    時間: 2019-6-6 12:27

本帖最後由 kaka.ho28 於 2019-6-6 12:28 編輯
回覆  momochan

3, 40個就真係聽人講, 所以唔確定, 但睇香討D用家講而家墊底都17萬起, 同埋維修d parts  ...
klklkllk 發表於 2019-6-5 22:11



    17萬...咁我加左少少可以買過其他車囉,寧願一開始買部三四十萬既車,就算出左事個保費同執底都唔洗咁貴
作者: kilikulu    時間: 2019-6-6 18:57

始終首次登記稅同埋牌費都平過燃油車好多,都一定有吸引力既,
上次講到電車咁貴保險都係某個牌子先會咁既者,
可以搵返D日本牌子格下價,個保費應該會正常返好多
況且個新車價都會平D,用黎粗用都幾好
作者: nganshiu    時間: 2019-6-7 11:41

呢代Leaf真係靚仔好多, 有1換1計劃
30萬電動車, e-Pedal, 360泊車鏡, 係幾抵玩既
...
man.pong 發表於 2019-5-31 16:07



    續航太少....
作者: kayming    時間: 2019-6-8 13:58

回覆 19# klklkllk

真係0.1/KM??? 係咪真呀?
作者: snowman119    時間: 2019-6-10 09:33

回覆  hin_1213

LEAF 2 $0.1/km 真係幾爽架, 尾座對17X CM高既人黎講差D同中間突左架野出黎外, 都唔錯

...
klklkllk 發表於 2019-6-1 23:23


Qoute左Model3墊底如下
Excess
General ExcessH K$15,000
     New Tesla Owner: Additional General Excess * HK$10,000
Young Driver 1 2 HK$10,000
Inexperienced Driver 1 2 HK$10,000
Unnamed Driver 1 HK$20,000
Theft 1 HK$5,000
Third Party Property Damage (TPPD) 2 HK$10,000
      New Tesla Owner: Additional TPPD Excess *  HK$10,000
  
全保齊晒NCB牌齡年齡 , Standard Range Plus版, 保費 HK$10,264
作者: momochan    時間: 2019-6-10 12:42

回覆 32# nganshiu


    還可以啦,幾日充一次都OK,屋企又有得充既時候點都會夠用
作者: stevechau    時間: 2019-6-10 12:56

回覆  klklkllk

真係0.1/KM??? 係咪真呀?
kayming 發表於 2019-6-8 13:58



你搵到平電費叉電咪得囉~
你好似TESLA咁, 而家SET舊專用中叉出黎, $0/KM已經係事實TIM啦~
作者: kayming    時間: 2019-6-12 09:28

回覆 36# stevechau

講緊LEAF 2 喎, 同埋想請敎點樣可以搵到平電?
作者: stevechau    時間: 2019-6-13 11:51

回覆  stevechau

講緊LEAF 2 喎, 同埋想請敎點樣可以搵到平電?
kayming 發表於 2019-6-12 09:28



無咩好請教, 我之前見同樣中叉, 好似CLP既站係平過另一間私人公司既站一截, 相對平左咪平電囉~
慢叉用自己屋企電應該更加平囉, 呢大半年試過一次係商場吉慢叉, 唔使額外比錢, 但叉TESLA真係慢到接受唔到~
所以你用得電車, 一定要搵到可常用既中叉先係先要條件, 搵到既話續航力都唔使太擔心, 反正一般上下班香港地好難一日走200KM~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2