作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 00:49 標題: benz副7速波箱如行緊100km/h 手動paddle shift落3波怕唔怕壞?
因為100果時個錶版顯然已經係D7,想試下100落一落3波再比油果下既聲同個感覺
但連降4個波會唔會好傷副引擎?
其實有冇話一般7速引擎每個波段既轉數同上限速度係幾多?
作者: 乂雲影乂 時間: 2019-4-30 01:31
自動波...有問題的話波箱腦唔會比你繼續轉吧。
via HKEPC Reader for Android
作者: love19901109 時間: 2019-4-30 01:33
回覆 1# ericshum07
所有自動波車落到果個波架車就一定未over-rev 唔會傷 benz 就唔知 試下係3波踩到紅區咩速度 大約低過果個速度就有機會落到
作者: jazz2014 時間: 2019-4-30 07:38
點解成日都好多人想咁
明明行緊車 都唔快但死都唔轉左波 慢行好似show野咁 係旺角後街最多
作者: asian_xl 時間: 2019-4-30 10:26
D7唔等於喺7波行

我揸寶馬8速行100都喺數到佢用6波
作者: C9_1 時間: 2019-4-30 10:34
幾年前我有架2000年既日本車自動皮, 落斜4波直接拖2波,即刻死波箱
作者: PPLd 時間: 2019-4-30 11:09
本帖最後由 PPLd 於 2019-4-30 11:50 編輯
I tried for you.
At 100km/h, my car was around 5200rpm in 3rd gear.
The top speed of my 7G-tronic at 3rd gear is around 120km/h before red line rev limiter cut off.
作者: arrychiu 時間: 2019-4-30 13:05
樓主 Sport + 時100km 咩波?
作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 14:13
I tried for you.
At 100km/h, my car was around 5200rpm in 3rd gear.
The top speed of my 7G-tr ...
PPLd 發表於 2019-4-30 11:09
Thx師兄幫試
原來去到5200轉,已經好近紅區,怕唔怕對引擎唔好,其實係咪落返去4波就夠?唔係落3波咁盡?
作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 14:16
暫時未試,部車新買,好多野都未得閒試住,想比個引擎磨合下先,用戶手冊叫頭1500k唔好去咁盡,所以我行100都唔係好敢自己落個3波,所以上黎請較下先
作者: arrychiu 時間: 2019-4-30 14:52
本帖最後由 arrychiu 於 2019-4-30 14:57 編輯
咁你就唔好咁早問啦
買咗A250?
作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 17:16
我試過行100架啦,但唔敢拍到落3波
Cla250
作者: killer_queen 時間: 2019-4-30 17:22
本帖最後由 killer_queen 於 2019-4-30 17:25 編輯
3波行 100 真係 係車都應該上到果隻
作者: arrychiu 時間: 2019-4-30 17:26
揸兩三千公里先玩啦
新車理論上廠會Lock咗D性能,第一次返廠後就會開返。
作者: asian_xl 時間: 2019-4-30 17:41
Type R 二波上100八千轉都喺咁啦
作者: arrychiu 時間: 2019-4-30 18:38
FK8 紅區7000
作者: jazz2014 時間: 2019-4-30 18:52
咁得意新車會限左?
咁如果我一直唔返去咪攪笑
比ref我 等我下次換新車做過測試都好
作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 22:06
真架師兄? 可唔可以講多d
作者: killer_queen 時間: 2019-4-30 22:20
講哂囉喎 ! 仲點可以講多D ?
作者: ericshum07 時間: 2019-4-30 22:38
咩玩法? 估唔到wor
作者: brx 時間: 2019-5-1 07:37
無端端點解行100要落3波?
作者: killer_queen 時間: 2019-5-1 09:24
焗下佢 鬼殺咁嘈 自覺勁D 掛
作者: nganshiu 時間: 2019-5-1 10:03
再比油果下既聲同個感覺
作者: nganshiu 時間: 2019-5-1 10:18
回覆 1# ericshum07
會嘈
cla 的power band?
https://shop.amrperformance.com/ ... -turbo-makes-100hp/
短時間無大問題, 長期高轉損耗高D和浪費汽油.
作者: arrychiu 時間: 2019-5-1 10:38
一般人買新車點會唔返廠保養。
作者: nganshiu 時間: 2019-5-1 10:48
回覆 25# arrychiu
佢係有點攪笑的
作者: nganshiu 時間: 2019-5-1 10:49
dsg? dct?
作者: 掃馬想機 時間: 2019-5-1 11:27
如果前面有危險,
100KM要唔要轉波定直接break?!
作者: ericshum07 時間: 2019-5-2 00:27
唔係想咁架師兄,純粹想知自己部車會比到咩野出黎,我都好怕氣喉聲嘈到人果d,行市區我唔會夾硬底個波整d聲出黎,加上我架車只係cla250,冇改過,冇咩聲
作者: 實頭 時間: 2019-5-2 00:28
正常一個人反應無可能比你仲係度諗用咩方法減速, 第一時間你個腦應該會叫你踏迫力著ABS
作者: arrychiu 時間: 2019-5-2 01:19
CLA 唔係原廠送鍍膜咩?做咩又開Post問?
https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D1&page=4
作者: sport 時間: 2019-5-2 07:12
車係被你用或玩,唔係比架車用或玩,100km/h有幾快,仲7-8波,邊有問題?
試吓200km/h或以上先講!
我新車第一日就踩,5波過紅區,支計指住地下,都唔知幾多km/h?
作者: jazz2014 時間: 2019-5-2 07:35
我知 我問得當然知 返原廠check車啦 因為我都只係買新車人
所以咪問下你 你點先邊part比人lock左囉 比d真實例子我呀
作者: jazz2014 時間: 2019-5-2 07:36
講攪笑野 你勁好
作者: 掃馬想機 時間: 2019-5-2 07:40
但係噉樣傷唔傷架車。
因為正常都會有唔少噉嘅情況。
作者: jazz2014 時間: 2019-5-2 07:42
Cla一拎車行260?
Ching 個牌重要d喎 一張相就畢業喎
作者: killer_queen 時間: 2019-5-2 17:42
講下唔比咩
作者: jazz2014 時間: 2019-5-2 17:55
望下cla架車 指到260你話新車都要測試下 我都擔心邊到行260?
新車胎係頂到 但碌到野 原裝野車架 都會都唔知會彈左去邊 係260底下
作者: sport 時間: 2019-5-2 22:43
新車第一日踩盡有咩問題?
都話唔知幾多km/h,支計指住地下
年三十收車,初二晚夜浦送朋友返屯門,遇到班toyota運未出牌新車,
竟然有幾架撩我,咪同佢地爽轉,送到佢地返屏山倉
見佢地谷到架車死氣喉出哂煙

新車未到新車主手,已被踩盡!
作者: 實頭 時間: 2019-5-2 23:21
第一, 傷ge只係迫力皮, 幾百蚊塊
第二, 你謂緊個本能反應去收部車保命, 仲諗傷唔傷車? 命仔要緊下話
作者: 實頭 時間: 2019-5-2 23:22
你係想人覺得你好威風八面定係覺得你好搞笑呢
作者: sport 時間: 2019-5-2 23:59
講事實又唔啱聽,有咩好威風?
只係你未試過啫,我d朋架BMW E90 下午收車,宵夜時叫我試吓架有咩要執
咪又係比我狂踩,朋友一d都唔介意,BMW 例牌要換呔呤避震!
原裝高速轉灣唔識救車好易抄,終於公主道total loss,原來冇換呔呤避震!
作者: jazz2014 時間: 2019-5-3 07:09
本帖最後由 jazz2014 於 2019-5-3 16:08 編輯
都係講個句啦 要車史 自己興奮真係個講久萬年。 jazz都快過c63
地板 好威 ? 咁快跑轉大山呀 唔好 踩brake ,踩brake 正衰仔
中午十二點 星期六日 英雄亭 黎測下地板油 直路邊好玩 山道先真功夫
作者: Moderator 時間: 2019-5-3 10:25
係open road飛車既都係正衰仔
作者: heyman 時間: 2019-5-3 13:05
波子 macan 周時 pdk 7轉3, 踩腳油又自動上波好玩
作者: 實頭 時間: 2019-5-4 13:59
搵朋友架車黎狂踩咁威風? 人地買左架錢7仲諗緊驚要整果陣你仲去谷佢?
水油都未換, 就走去狂踩佢跟住上黎呢個網講返就覺我自己大師傅好有經驗? 人唔笑狗都吠啦
批死部原裝E90高速轉灣炒左跟住覺得自己好叻?
有邊部二手車兩萬蚊都唔使行原裝避震可以高速過灣? 呀媽係女人牙?
E90咩料呀, 咪又係兩蚊部, 仲平過D GD jazz. 講到批死部E90 原裝車會炒好似孔明上身咁
BMW 例牌要換呔呤避震 ??? 九唔搭八
作者: killer_queen 時間: 2019-5-4 14:35
本帖最後由 killer_queen 於 2019-5-4 14:37 編輯
乜都唔攪 260 . . . . 仲要 TOYOTA
作者: killer_queen 時間: 2019-5-4 14:44
唔叫朋友 轉買 TOYOTA o既 ? 原裝都 260
作者: lyh1993 時間: 2019-5-4 17:03
又要講歷史.....當年S13葵涌一落船D車手就拎去飛番廠 試左講明部車難控制
最後好似試車寫書條友真炒左
所以落船拎去飛有幾新奇?
作者: 實頭 時間: 2019-5-4 17:53
網上世界係充斥住好多鍵盤戰士, 約到出黎隻秋果陣, 抄抄個銀包可能連牌都未有
作者: killer_queen 時間: 2019-5-4 18:21
又唔好咁 ! 可能我地識見小啫
作者: sport 時間: 2019-5-4 19:17
你又同我講車呀?
你玩咗幾耐車呀?
你玩過幾多架車?
落過塲未?
唔係威風,我嘅經驗啫,乜新車第一日要換水油,原裝水我就唔換,洗唔洗全車換油
當時架E90係新車出好似32幻到!
仲有好多未講咋!
你真係九唔搭八!
作者: sport 時間: 2019-5-4 19:21
welcome 洗唔洗帶埋FIA 個賽車証比你睇?

作者: sport 時間: 2019-5-4 19:23
架飛雞係邊到炒?
作者: 實頭 時間: 2019-5-4 19:23
嘩, 你咁威風點同你鬥呀. 你又咁鍾意講贏人, 你贏囉, 落場喎呀叔, 大我牙
勁秋到咁緊係老鳳個朋友出部車要比你轟架啦.
人就係咁, 唔識尊重別人尊重自己, 人地唔出聲就當老鳳, 係要人地出聲話唔好啦先收手, 仲要上黎呢度吹虛先滿足到自己個弱小心靈
唔頒個最佳戰士獎比你都唔得啦, 鍵盤果隻~
作者: 實頭 時間: 2019-5-4 19:25
你鍾意啦, 我係冼拿托世都要忌你三分, 要唔要請個問米婆出黎證明下~
作者: sport 時間: 2019-5-4 19:36
哈哈!
真好笑,我d朋友係叫我轟架,我唔轟佢地唔開心,唔係一個半個,仲有好多都係咁

不過好似你呢d,識少少扮人大,就......

作者: sport 時間: 2019-5-4 19:39
你連FIA 個賽車証,分幾多級同咩資格都未識,係到扮人大

作者: 實頭 時間: 2019-5-5 04:07
係喇係喇, 威風八面ge車手竟然要落到黎個電腦網入邊個車版度教訓人, 真係無孔不入

作者: sport 時間: 2019-5-5 04:27
網上咩人都有,高人大把,好似你呢d識少少,扮人大亦不少!
係你面前當然威風八面,係其他高人就咁拜下風

作者: arrychiu 時間: 2019-5-6 13:20
我買而家架車時個試車師父話我知,
之前揸開5代Stage1,攞新車時覺得部車踩唔起,
就算用M Mode轉數都上得好慢,本來打算改電腦,
點知第一次返廠時話俾師父聽部車揸唔起,
接待安排咗個試車師父同我出去行一轉,
當佢見到我得5000km就問我第一次返嚟?
跟住佢就解釋俾我知係咁嘅情況,
做完第一次Service之後又真係正常返晒。

