作者: redcarcar 時間: 2019-3-6 19:15 標題: [電單車] P牌期滿要入紙申請正式牌背後的邏輯
點解又要申請咁麻煩,重要三年內唔做呢個程序就要重考咁嚴重
自動升級大家都方便
作者: nameless.ken 時間: 2019-3-6 21:57
$$$$$$$$$$$
相信 常人 P 牌 一夠期就識自動去搞正式牌..真係會有人三年內都醒唔起自己有個車牌咩
利申:岩拎P牌 P牌仔
作者: nganshiu 時間: 2019-3-7 01:46
自動升級??
自動寄埋比你??
作者: jazz2014 時間: 2019-3-7 07:34
覺得煩可以唔拎架
小個人揸車
作者: chpyeung 時間: 2019-3-7 14:24
你唔申請的話政府點收你錢?
作者: redcarcar 時間: 2019-3-7 14:36
其實日本都係咁,頭一年牌唔比載人,唔比呢樣唔比果樣,
一年之後就撤限,邊洗又要申請過個牌
“個牌頭一年有限制", 效果一樣
作者: jazz2014 時間: 2019-3-7 15:29
唔想排 其實搵我代辦都得 三千起唔十年包費 時間我決定 三個月通知
作者: StAsh818 時間: 2019-3-9 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Moderator 時間: 2019-3-9 21:30
P牌可以加監,唔係自動變正牌
作者: hyperbola 時間: 2019-3-11 14:20
有車牌十年到期都要申請續期,你想唔比錢自己會續? 咁由p去正式牌要申請有咩問題。 身份證要更換你都要親身去辦!唔通係又唔想去?

