作者: $foo 時間: 2019-2-27 17:22 標題: 行大埔公路小心單車黨
係 Facebook 話而家佢地有 cam, 你越線爬佢地頭佢地會報交通‥
作者: ckkong97 時間: 2019-2-27 17:38
邊段先,大埔沙田段唔係全條雙白,另外九龍入沙田單線佢點踩入去,抬上去
via HKEPC Reader for Android
作者: killer_queen 時間: 2019-2-27 18:00
邊度都有 滋事份子 架啦 ! 真係好難避 . . . . 唯有盡量做好本份而已
作者: kanduki 時間: 2019-2-27 18:50
本帖最後由 kanduki 於 2019-2-27 18:52 編輯
自己試過清水過咗大學俾架單車同白鮓夾住碌到大星星路口

作者: $foo 時間: 2019-2-27 19:02
九龍入沙田試過 N 次
作者: HelloOcean 時間: 2019-2-28 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: love19901109 時間: 2019-2-28 03:57
回覆 5# $foo
有時都有D正常人既 識得行埋一邊 有D人就態度惡劣 成村人慢踩拉龍 ! 只可以講以佢既速度無可能唔扒頭 不過就唔會係唔夠位既情況過佢 最X街一次係九龍方向逆線黎我面前 你又捉佢唔到果下慘
作者: ckkong97 時間: 2019-2-28 09:39
出九龍兩條線都仲好,入沙田真係拉晒龍多得佢唔少
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2019-2-28 10:55
大埔公路入沙田/呈祥道有單車不准進入路牌,單車踩大埔公路已經係不依交通標誌仲想告其他司機
via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu 時間: 2019-2-28 11:26
係路上我最怕單車同電單車,
佢哋唔明真係會睇唔到佢,
老實講撞爛架車事小,人命關天,
奉勸兩個碌人士珍惜自己生命。
作者: $foo 時間: 2019-2-28 11:52
成日見人大埔公路入沙田‥
作者: ckkong97 時間: 2019-2-28 12:00
間唔中都見有單車入沙田,不過出九龍多,或者踩行人路,如果交通打黎話雙白扒頭,我一定話點解單車不准進入都有人踩單車,前題係,交通會唔會話雙白扒頭,告人要自己無錯先,咁大個不准單車進入路牌係入口,係唔係抬架車過左路牌就照踩先
via HKEPC Reader for Android
作者: Rosa 時間: 2019-2-28 17:46
渣單車好多擺明無牌駕駛
電單車有牌喇瓜,但總有D騎兵玩緊真人GTA咁
作者: Rosa 時間: 2019-2-28 17:49
其實如果講報串,又唔洗指明某類人既.....
單車、電單車、汽車、電車全部都可以裝cam,全部都可以報警
就算坐緊巴士既,企係路邊既,都可以報投訴科
作者: desmondchou 時間: 2019-3-1 06:49
回復 12 #ckkong97
咁佢有得拆話自己 Call 貨van 上嚟㗎嘛,你又唔係睇住佢踩上嚟
via HKEPC Reader for Android
作者: desmondchou 時間: 2019-3-1 08:16
反而慢車拉龍唔讓可以告不小心駕駛就真
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2019-3-1 09:16
回復 ckkong97
咁佢有得拆話自己 Call 貨van 上嚟㗎嘛,你又唔係睇住佢踩上嚟
via HKEPC Reader for Andr ...
desmondchou 發表於 2019-3-1 06:49
入口有牌過左就唔算數
via HKEPC Reader for Android

