Board logo

標題: 行大埔公路小心單車黨 [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2019-2-27 17:22     標題: 行大埔公路小心單車黨

係 Facebook 話而家佢地有 cam, 你越線爬佢地頭佢地會報交通‥
作者: ckkong97    時間: 2019-2-27 17:38

係 Facebook 話而家佢地有 cam, 你越線爬佢地頭佢地會報交通‥
$foo 發表於 2019-2-27 17:22

邊段先,大埔沙田段唔係全條雙白,另外九龍入沙田單線佢點踩入去,抬上去

via HKEPC Reader for Android
作者: killer_queen    時間: 2019-2-27 18:00

係 Facebook 話而家佢地有 cam, 你越線爬佢地頭佢地會報交通‥
$foo 發表於 2019-2-27 17:22



    邊度都有 滋事份子 架啦 ! 真係好難避 . . . . 唯有盡量做好本份而已
作者: kanduki    時間: 2019-2-27 18:50

本帖最後由 kanduki 於 2019-2-27 18:52 編輯

自己試過清水過咗大學俾架單車同白鮓夾住碌到大星星路口
作者: $foo    時間: 2019-2-27 19:02

邊段先,大埔沙田段唔係全條雙白,另外九龍入沙田單線佢點踩入去,抬上去  

via HKEPC Reader for ...
ckkong97 發表於 2019-2-27 17:38


九龍入沙田試過 N 次
作者: HelloOcean    時間: 2019-2-28 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: love19901109    時間: 2019-2-28 03:57

回覆 5# $foo
有時都有D正常人既  識得行埋一邊  有D人就態度惡劣 成村人慢踩拉龍 !  只可以講以佢既速度無可能唔扒頭  不過就唔會係唔夠位既情況過佢  最X街一次係九龍方向逆線黎我面前  你又捉佢唔到果下慘
作者: ckkong97    時間: 2019-2-28 09:39

回覆  $foo
有時都有D正常人既  識得行埋一邊  有D人就態度惡劣 成村人慢踩拉龍 !  只可以講以佢既速度無 ...
love19901109 發表於 2019-2-28 03:57

出九龍兩條線都仲好,入沙田真係拉晒龍多得佢唔少

via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97    時間: 2019-2-28 10:55

九龍入沙田試過 N 次
$foo 發表於 2019-2-27 19:02

大埔公路入沙田/呈祥道有單車不准進入路牌,單車踩大埔公路已經係不依交通標誌仲想告其他司機   

via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu    時間: 2019-2-28 11:26

係路上我最怕單車同電單車,
佢哋唔明真係會睇唔到佢,
老實講撞爛架車事小,人命關天,
奉勸兩個碌人士珍惜自己生命。
作者: $foo    時間: 2019-2-28 11:52

大埔公路入沙田/呈祥道有單車不准進入路牌,單車踩大埔公路已經係不依交通標誌仲想告其他司機   :naug ...
ckkong97 發表於 2019-2-28 10:55


成日見人大埔公路入沙田‥
作者: ckkong97    時間: 2019-2-28 12:00

成日見人大埔公路入沙田‥
$foo 發表於 2019-2-28 11:52

間唔中都見有單車入沙田,不過出九龍多,或者踩行人路,如果交通打黎話雙白扒頭,我一定話點解單車不准進入都有人踩單車,前題係,交通會唔會話雙白扒頭,告人要自己無錯先,咁大個不准單車進入路牌係入口,係唔係抬架車過左路牌就照踩先

via HKEPC Reader for Android
作者: Rosa    時間: 2019-2-28 17:46

係路上我最怕單車同電單車,
佢哋唔明真係會睇唔到佢,
老實講撞爛架車事小,人命關天,
奉勸兩個碌人士珍 ...
arrychiu 發表於 2019-2-28 11:26

渣單車好多擺明無牌駕駛

電單車有牌喇瓜,但總有D騎兵玩緊真人GTA咁
作者: Rosa    時間: 2019-2-28 17:49

其實如果講報串,又唔洗指明某類人既.....

單車、電單車、汽車、電車全部都可以裝cam,全部都可以報警

就算坐緊巴士既,企係路邊既,都可以報投訴科
作者: desmondchou    時間: 2019-3-1 06:49

回復 12 #ckkong97

咁佢有得拆話自己 Call 貨van 上嚟㗎嘛,你又唔係睇住佢踩上嚟

via HKEPC Reader for Android
作者: desmondchou    時間: 2019-3-1 08:16

反而慢車拉龍唔讓可以告不小心駕駛就真

via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97    時間: 2019-3-1 09:16

回復 ckkong97

咁佢有得拆話自己 Call 貨van 上嚟㗎嘛,你又唔係睇住佢踩上嚟

via HKEPC Reader for Andr ...
desmondchou 發表於 2019-3-1 06:49

入口有牌過左就唔算數 再唔係話住馬騮山

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2