作者: ny911 時間: 2019-2-15 21:50 標題: 著唔到車
2010 Rumion
舊電係新嘅,撻車係有聲,但著唔起,試多幾次,車箱入面係有啲氣油味,所以我諗電油泵應該冇事!?
作者: asian_xl 時間: 2019-2-16 00:02
我部BEN跑之前都喺一樣, 電油泵
作者: lyh1993 時間: 2019-2-16 13:10
有可能漏電油or 油路有塞 or 留意下電油隔
via HKEPC Reader for Android
作者: marcofung 時間: 2019-2-16 21:23
會唔會係未做recall?
可以去皇冠登記先, 詳情佢地會通知你
利申: 09 車
作者: aussie 時間: 2019-2-16 21:40
撻車時用腳pump油門試試
作者: sport 時間: 2019-2-16 21:41
2010年車唔洗返廠攪,貪佢平?
作者: lyh1993 時間: 2019-2-17 20:51
電子油開用呢招有啲難
via HKEPC Reader for Android
作者: ny911 時間: 2019-2-18 22:31
收到信,未去攪佢。通病??
作者: ny911 時間: 2019-2-18 22:33
好,等我留意先!!
作者: ny911 時間: 2019-2-18 22:34
run OBD-II 會唔會容易啲睇到咩問題??
作者: love19901109 時間: 2019-2-19 01:02
回覆 10# ny911
其實無乜野可以睇 基本野多 有好多要著左車先CHECK到問題 去車房有機睇
作者: lyh1993 時間: 2019-2-19 06:51
又未必 有錶牌燈就係靠電腦
無燈就靠推理
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: jazz2014 時間: 2019-2-19 08:09
網上估 不如直接拉去車房
返正你都郁唔到
2010車說唔可以返豐田既咩 呢個係窮西既諗法
可能好小事 除非你攪個腦 加左電子油門 等等

