Board logo

標題: Smart forfour electric drive 廿萬有找!都市電動小車登場 [打印本頁]

作者: rx78_nt-1    時間: 2019-1-19 20:21     標題: Smart forfour electric drive 廿萬有找!都市電動小車登場

https://ezone.ulifestyle.com.hk/ ... 7%99%BB%E5%A0%B4%20

廿個有找
大家會唔會考慮?
作者: sliva    時間: 2019-1-19 21:06

行得140公里,充要2.5小時,1日都唔知夠唔夠用
平係平,不過得咁小公里,行行下都驚唔知幾時無電
作者: blkbd5    時間: 2019-1-19 22:18

本帖最後由 blkbd5 於 2019-1-19 22:22 編輯
廿個有找
大家會唔會考慮?
rx78_nt-1 發表於 2019-1-19 20:21

屋企日日有得差,都仲ok,記住,所謂140km,系平均,如果你上斜路,快跑,又會短咗好多,
新界人出去墟買送就啱,
已前,我架fortwo 451,都系10個,上電後,廿個,行幾多公里先賺番?
作者: asian_xl    時間: 2019-1-20 11:22

牌費加換油可慳每年4000,十年4萬,再行6萬公里咪賺番囉, **如果唔洗換電**
作者: mo9394    時間: 2019-1-20 12:10

本帖最後由 mo9394 於 2019-1-20 12:13 編輯

個人計 smart, 不論電/油, 都唔係好抵. 香港地慳車價, 養車貴, 而架車好多野都做唔到, 無乜意思

呢D 細車, 用油用得咁少, 慳唔到幾多


外地養車成本低另一個計法
作者: DeathSon    時間: 2019-1-20 12:17

個人計 smart, 不論電/油, 都唔係好抵. 香港地慳車價, 養車貴, 而架車好多野都做唔到, 無乜意思

呢D 細車, ...
mo9394 發表於 2019-1-20 12:10

所以咁多人買1500cc 7人車
油錢唔貴得幾多

via HKEPC Reader for Android
作者: sliva    時間: 2019-1-21 02:38

1500cc 7人車 最平都$1/公里 不過有樣好就係大部,擺咩都得,
講慳油都係hybird車最慳油

smart依d細車係比女人渣番工放工同買菜用
如果住市區塞一陣車就要搵定車場充電haha
作者: jazz2014    時間: 2019-1-21 07:56

屋企日日有得差,都仲ok,記住,所謂140km,系平均,如果你上斜路,快跑,又會短咗好多,
新界人出去墟買 ...
blkbd5 發表於 2019-1-19 22:18


    現在 451 個價又點會同 新車比較呢

除非你用返451 新車價 先係正常

咪你覺得平好多囉 不過我就覺得平啦 返正我有私人電位 可能都會買

Btw 現在451 就算巴 不巴版都唔洗十個
作者: gn01119056    時間: 2019-1-21 09:22

香港就一定唔得, 但一些國家強制要電動車就會有MARKET
作者: stevechau    時間: 2019-1-21 16:28

我......會寧願買部二手I3都唔會買新SMART EV囉
作者: snowman119    時間: 2019-1-22 15:08

新電forfour唔洗一換一都可以全免稅係幾吸引.
我去左睇真車, 尾箱比我想像中大, 至少唔洗後座貼住玻璃.
屋企如果得一架車的話我都覺得爭D, 但係如果已經有架7人車, 買多架用來代步同埋俾老婆渣下都唔錯.
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2019-1-23 00:40

回覆 11# snowman119

師兄想問下邊度有得睇真車?有無得試車?
作者: blkbd5    時間: 2019-1-23 08:24

回覆  snowman119

師兄想問下邊度有得睇真車?有無得試車?
回憶是很痛苦 發表於 2019-1-23 00:40

師兄,打個電話上淫夫,約試車,
https://www.zungfu.com/zh/desktop/about-us/locations.html
有人提意著西裝先好去淫夫,因為淫夫有狗眼
作者: jazz2014    時間: 2019-1-23 14:28

師兄,打個電話上淫夫,約試車,

有人提意著西裝先好去淫夫,因為淫夫有狗眼 ...
blkbd5 發表於 2019-1-23 08:24

廿萬都喎到既車都要西裝?咁我去買架 Noah 咪要踢兔?
作者: anon893    時間: 2019-1-24 09:34

師兄,打個電話上淫夫,約試車,

有人提意著西裝先好去淫夫,因為淫夫有狗眼 ...
blkbd5 發表於 2019-1-23 08:24 AM

I heard very pathetic CS on Smart vehicles...

So shame on ZF and MBHK

via HKEPC Reader for Android
作者: smallfry    時間: 2019-1-24 12:21

當天有試車,我咁既服裝去,唔覺有問題,個 sales 都幾好傾。

圖片附件: 1547353449800.jpg (2019-1-24 12:21, 37.6 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2106702&k=27d54fdfad38d148c66384b1d7b3b35a&t=1782441227&sid=1NGXdCK6Yq


作者: snowman119    時間: 2019-1-24 12:21

本帖最後由 snowman119 於 2019-1-24 12:24 編輯

回覆 12# 回憶是很痛苦


直接去紅磡showroom睇, 佢地賣Smart係有另外一Team人既.
我無試車, 只係睇下後座, 佢話有10架現貨車, 大約3星期可以交車.
如果唔啱色訂的話, 4月訂大約7月交車.
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2019-1-24 14:03

回覆 17# snowman119

搵日去睇下先
Thanks 師兄
作者: carl.20150508    時間: 2019-1-24 14:29

最長行到160KM,如果屋企附近無叉電位真係唔好諗..
作者: 火B    時間: 2019-1-24 20:01

當天有試車,我咁既服裝去,唔覺有問題,個 sales 都幾好傾。
smallfry 發表於 2019-1-24 12:21


有冇 fortwo ?
作者: smallfry    時間: 2019-1-25 10:06

fortwo 有放出來參觀,唔知有無得試!
作者: alan4k    時間: 2019-1-26 11:03

最長行到160KM,如果屋企附近無叉電位真係唔好諗..
carl.20150508 發表於 2019-1-24 14:29


還要打個8折 得120-130KM乍。
作者: kanduki    時間: 2019-1-26 11:25

還要打個8折 得120-130KM乍。
alan4k 發表於 2019-1-26 11:03



仲要係新車果陣先有百二咪咋噃
揸咗三幾年後呢百二咪又好大可能再打六七折
(不過歐洲車普遍最多揸四五年就好賣俾下手修葺 )
作者: carl.20150508    時間: 2019-1-26 12:10

還要打個8折 得120-130KM乍。
alan4k 發表於 2019-1-26 11:03



    如果住村屋,自己可以叉到, 返工放工一日都OK既
作者: 正宗球迷    時間: 2019-1-26 13:03

續航唔夠, 最好有zoe咁上下先夠玩
作者: blkbd5    時間: 2019-1-29 09:23

廿個買forfour,廿七個買Model 3,唔洗揀啦,
https://hk.news.yahoo.com/%E5%B9 ... C%96-221117868.html
作者: sliva    時間: 2019-1-30 14:55

一出 model 3 基本好多車都唔夠佢黎 話哂佢地d快充真係差好遠
作者: asian_xl    時間: 2019-1-30 15:18

「平民版」下月來港?

啲報紙佬吹得就吹
不如話右軚Model Y 明天有得買!
作者: jazz2014    時間: 2019-1-30 19:03

廿個買forfour,廿七個買Model 3,唔洗揀啦,
blkbd5 發表於 2019-1-29 09:23

未打稅呀喂
作者: maxtam    時間: 2019-2-7 05:53

未打稅呀喂
jazz2014 發表於 2019-1-30 19:03



    剛剛用盡免稅額,唔使比首次登記稅
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-8 00:39

剛剛用盡免稅額,唔使比首次登記稅
maxtam 發表於 2019-2-7 05:53


但係model 3就要俾稅
所以如果冇一換一, 實際上Model 3會貴Forfour一半有多
作者: alanhippo    時間: 2019-8-25 22:41

有冇師兄揸緊? 有D心郁郁
有冇咩大問題?
作者: blkbd5    時間: 2019-8-26 07:49

有冇師兄揸緊? 有D心郁郁
有冇咩大問題?
alanhippo 發表於 2019-8-25 22:41

心動就去show room詳細問,
只系知,當年架fortwo,得2年保養,撞咗就要換車,無得整,
就算好小事,都唔會返廠,太貴,只會去清水灣搵Mario,
設計有問題,皮帶會斷,打爛部偈,都唔回收,最後,只肯換皮帶就算!
之後,賣咗部fortwo算
作者: alanhippo    時間: 2019-8-26 09:19

心動就去show room詳細問,
只系知,當年架fortwo,得2年保養,撞咗就要換車,無得整,
就算好小事,都唔 ...
blkbd5 發表於 2019-8-26 07:49


咁大獲
我見泊車唔洗錢屋企門口又有插蘇先諗諗
而且見佢唔洗一換一 (突然邊度搵架舊車比佢一換一...仲要先 keep 左 18 個月)
都係儲多 2 個買 LEAF
作者: jazz2014    時間: 2019-8-27 07:52

心動就去show room詳細問,
只系知,當年架fortwo,得2年保養,撞咗就要換車,無得整,
就算好小事,都唔 ...
blkbd5 發表於 2019-8-26 07:49

你搵到清水灣
佢有條靚料厚皮帶佢有冇叫你換呀?
作者: jazz2014    時間: 2019-8-27 08:02

咁大獲
我見泊車唔洗錢屋企門口又有插蘇先諗諗
而且見佢唔洗一換一 (突然邊度搵架舊車比佢一換一... ...
alanhippo 發表於 2019-8-26 09:19

買leaf 唔用一換一 咁有錢?

入門板扣埋稅37 萬 再高一grade 貴d 39同41萬

用一換一先要29同31萬(貴版)

不過你手冇六年以上同用左年半車係手 又想快買到電車 就冇計啦
作者: alanhippo    時間: 2019-8-27 23:10

買leaf 唔用一換一 咁有錢?

入門板扣埋稅37 萬 再高一grade 貴d 39同41萬

用一換一先要29同31萬(貴版 ...
jazz2014 發表於 2019-8-27 08:02



    其實用左一換一買車, 之後即轉手得唔得?
作者: KwokAngus    時間: 2019-8-27 23:17

140km~160km 係咪NEDC WLTP range
實際啲去行 EPA 啦,應該都有 120km range 左右嘅
作者: jazz2014    時間: 2019-8-27 23:46

其實用左一換一買車, 之後即轉手得唔得?
alanhippo 發表於 2019-8-27 23:10

可以 搵人同你出用一換一都得 出左再過比你

不過咁攬之前咪講過

新車多一手
新車保險 又要攬

人地仲要湯左架車





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2