Board logo

標題: 行經莊士敦道問題 [打印本頁]

作者: kmleon    時間: 2018-6-4 19:03     標題: 行經莊士敦道問題

想問各位,如果莊士敦道西行可否右轉過對面入柯布連道、譚臣道呢?
作者: happy_gemini    時間: 2018-6-4 20:03

唔可以.
作者: kmleon    時間: 2018-6-4 21:43

今日有兩架鐵馬着哂燈追住架suv應該係抄依樣嘢!攪到我啱啱買完魚蛋都急急腳走。 最初以為阿sir抄違例泊車。 後來見阿sir指手劃腳應該係抄 莊士敦道西行轉入嚟阿布連道嘅問題。 反而春園街可以越線右轉入莊士敦道東行。
作者: wct    時間: 2018-6-4 21:53

留心下,果度地下係兩排雙白線,條電車東行線係電車專用唔入得去嘅,咁都仲要轉。

春園街出口有一小段唔係雙白畀車右轉。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2