Board logo

標題: 身痕想換軚 [打印本頁]

作者: arrychiu    時間: 2018-5-16 09:55     標題: 身痕想換軚

原裝 BS S001,想換4條S003,大家點睇?
作者: blkbd5    時間: 2018-5-16 11:21

好吖,S03正吖
作者: pure_water    時間: 2018-5-16 22:25

要舒適,性價比高就F1A3,要高性能就PS4S

S03不如唔好轉....
作者: arrychiu    時間: 2018-5-17 07:56

回覆 3# pure_water

Good year 好多人都話唔錯,但我身邊無人用過。
PS4S 19“ 起跳,我架車用 18”。
作者: PPLd    時間: 2018-5-17 09:29

原裝 BS S001,想換4條S003,大家點睇?
arrychiu 發表於 2018-5-16 09:55



    excuse me what is S003?
well my car come with RE-71R fitted at factory, and I think it is too noisy and bumpy.
I plan to switch to F1A3 or PS4 later.
作者: eh    時間: 2018-5-17 10:31

回覆  pure_water

Good year 好多人都話唔錯,但我身邊無人用過。
PS4S 19“ 起跳,我架車用 18”。 ...
arrychiu 發表於 2018-5-17 07:56


高性能就上半R啦
有錢就71R
平玩就07RS
作者: pure_water    時間: 2018-5-17 11:52

高性能就上半R啦
有錢就71R
平玩就07RS
eh 發表於 2018-5-17 10:31


RE-71R應該算是超高性能了吧--> 高性能是 PS4S  (乾地計)
作者: eh    時間: 2018-5-17 17:23

RE-71R應該算是超高性能了吧--> 高性能是 PS4S  (乾地計)
pure_water 發表於 2018-5-17 11:52



    咁AD08, A050再上V710叫咩
作者: hahamd    時間: 2018-5-17 19:10

我用緊F1A3,正,無投訴,歐洲做但係唔係德國。但係再換會試米仔PS something,男人心態
作者: pure_water    時間: 2018-5-17 20:10

咁AD08, A050再上V710叫咩
eh 發表於 2018-5-17 17:23



Street tyres work well when cold, Race tyres, on the other hand, work well when hot. They work best above 60 degrees Celsius.

你講果啲難道ching真是可以用來行街,定是ching只是會落track,半R行街都已經好熱血啦,一般人行街都唔建議。咩用途用咩呔姐,街呔最強都公認是ps4s,用 race tyres來比都不同用途了

難道ching覺得樓主要去Track Day?
作者: pk007sky    時間: 2018-5-17 20:44

用緊F1A3

乾地唔錯,濕地都OK,

價錢平

但呔肚過淋, 無操控可言

腳車用係一流既
作者: BEpsilon    時間: 2018-5-17 23:47

本帖最後由 BEpsilon 於 2018-5-18 00:10 編輯

請問各位知現在 F1A3 大約幾錢嗎?

現在用開的 GR100 係時要換了

另外亦考慮馬仔的 CC6 或 UC6。
作者: arrychiu    時間: 2018-5-18 00:28

excuse me what is S003?
well my car come with RE-71R fitted at factory, and I think it is too ...
PPLd 發表於 2018-5-17 09:29


PS4 我另外一架車用緊,唔係好啱我,覺得架車好跳。
作者: arrychiu    時間: 2018-5-18 00:31

用緊F1A3

乾地唔錯,濕地都OK,

價錢平

但呔肚過淋, 無操控可言

腳車用係一流既 ...
pk007sky 發表於 2018-5-17 20:44


咁唔係我杯茶
作者: sport    時間: 2018-5-18 00:53

請問各位知現在 F1A3 大約幾錢嗎?

現在用開的 GR100 係時要換了

另外亦考慮馬仔的 CC6 或 UC6。 ...
BEpsilon 發表於 2018-5-17 23:47

馬仔no good
作者: alanhippo    時間: 2018-5-18 00:57

pss ?         
作者: MoMoEgg    時間: 2018-5-18 11:20

Street tyres work well when cold, Race tyres, on the other hand, work well when hot. They work be ...
pure_water 發表於 2018-5-17 20:10

應同咩用途用咩胎,唔係下下racing胎先好
宜家見好多一落雨就炒車既都係換racing胎,遇水即死.
作者: raytsui00    時間: 2018-5-18 13:17

應同咩用途用咩胎,唔係下下racing胎先好
宜家見好多一落雨就炒車既都係換racing胎,遇水即死. ...
MoMoEgg 發表於 2018-5-18 11:20


而家d 人落雨當乾地揸乜都炒啦... XD
作者: raytsui00    時間: 2018-5-18 13:21

如果唔怕嘈 71R 的確唔錯, 因為我用緊, 頭71R 尾07RS, 黎緊尾都換埋71R.....07RS 唔係唔好用左三個月左右都唔錯乾濕都幾咬,可能名牌效應,成日對07RS 無乜信心,都係拿拿聲換 XD
作者: arrychiu    時間: 2018-5-18 13:41

如果唔怕嘈 71R 的確唔錯, 因為我用緊, 頭71R 尾07RS, 黎緊尾都換埋71R.....07RS 唔係唔好用左三個月左右都 ...
raytsui00 發表於 2018-5-18 13:21


咁等我都考慮下 71R 先,行開去軚舖問下幾錢?
作者: BEpsilon    時間: 2018-5-18 22:52

馬仔no good
sport 發表於 2018-5-18 00:53

請問師兄有高見嗎?

馬仔唔得就米仔?還是又繼續買 GR100?
作者: sport    時間: 2018-5-19 00:17

請問師兄有高見嗎?

馬仔唔得就米仔?還是又繼續買 GR100?
BEpsilon 發表於 2018-5-18 22:52

師兄!高見就冇,大家研究交流吓,都係個句睇自己需要咩嘢。
如只是代步用,就冇需要高性能呔,凡高性能都快消耗性價比低,以前我用R呔一年用3套。
如GR100覺得啱自己需要再用冇妨,如想試吓其他牌子,要適應過條新呔性能,如唔啱心水就要硬食。
我睇呔首先睇水紋,再用手指卒吓呔面黐唔黐手。
太咬地會快消耗同大食油,唔咬地又冇安全感,香港地一般用中性呔會比較好。
作者: Indiana    時間: 2018-5-19 14:39

wrong post





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2