作者: arrychiu 時間: 2018-5-16 09:55 標題: 身痕想換軚
原裝 BS S001,想換4條S003,大家點睇?
作者: blkbd5 時間: 2018-5-16 11:21
好吖,S03正吖
作者: pure_water 時間: 2018-5-16 22:25
要舒適,性價比高就F1A3,要高性能就PS4S
S03不如唔好轉....
作者: arrychiu 時間: 2018-5-17 07:56
回覆 3# pure_water
Good year 好多人都話唔錯,但我身邊無人用過。
PS4S 19“ 起跳,我架車用 18”。
作者: PPLd 時間: 2018-5-17 09:29
excuse me what is S003?
well my car come with RE-71R fitted at factory, and I think it is too noisy and bumpy.

I plan to switch to F1A3 or PS4 later.
作者: eh 時間: 2018-5-17 10:31
高性能就上半R啦
有錢就71R
平玩就07RS
作者: pure_water 時間: 2018-5-17 11:52
RE-71R應該算是超高性能了吧--> 高性能是 PS4S (乾地計)
作者: eh 時間: 2018-5-17 17:23
咁AD08, A050再上V710叫咩

作者: hahamd 時間: 2018-5-17 19:10
我用緊F1A3,正,無投訴,歐洲做但係唔係德國。但係再換會試米仔PS something,男人心態
作者: pure_water 時間: 2018-5-17 20:10
Street tyres work well when cold, Race tyres, on the other hand, work well when hot. They work best above 60 degrees Celsius.
你講果啲難道ching真是可以用來行街,定是ching只是會落track,半R行街都已經好熱血啦,一般人行街都唔建議。咩用途用咩呔姐,街呔最強都公認是ps4s,用 race tyres來比都不同用途了
難道ching覺得樓主要去Track Day?
作者: pk007sky 時間: 2018-5-17 20:44
用緊F1A3
乾地唔錯,濕地都OK,
價錢平
但呔肚過淋, 無操控可言
腳車用係一流既
作者: BEpsilon 時間: 2018-5-17 23:47
本帖最後由 BEpsilon 於 2018-5-18 00:10 編輯
請問各位知現在 F1A3 大約幾錢嗎?
現在用開的 GR100 係時要換了
另外亦考慮馬仔的 CC6 或 UC6。
作者: arrychiu 時間: 2018-5-18 00:28
excuse me what is S003?
well my car come with RE-71R fitted at factory, and I think it is too ...
PPLd 發表於 2018-5-17 09:29
PS4 我另外一架車用緊,唔係好啱我,覺得架車好跳。
作者: arrychiu 時間: 2018-5-18 00:31
咁唔係我杯茶
作者: sport 時間: 2018-5-18 00:53
馬仔no good
作者: alanhippo 時間: 2018-5-18 00:57
pss ?
作者: MoMoEgg 時間: 2018-5-18 11:20
Street tyres work well when cold, Race tyres, on the other hand, work well when hot. They work be ...
pure_water 發表於 2018-5-17 20:10
應同咩用途用咩胎,唔係下下racing胎先好
宜家見好多一落雨就炒車既都係換racing胎,遇水即死.
作者: raytsui00 時間: 2018-5-18 13:17
而家d 人落雨當乾地揸乜都炒啦... XD
作者: raytsui00 時間: 2018-5-18 13:21
如果唔怕嘈 71R 的確唔錯, 因為我用緊, 頭71R 尾07RS, 黎緊尾都換埋71R.....07RS 唔係唔好用左三個月左右都唔錯乾濕都幾咬,可能名牌效應,成日對07RS 無乜信心,都係拿拿聲換 XD
作者: arrychiu 時間: 2018-5-18 13:41
如果唔怕嘈 71R 的確唔錯, 因為我用緊, 頭71R 尾07RS, 黎緊尾都換埋71R.....07RS 唔係唔好用左三個月左右都 ...
raytsui00 發表於 2018-5-18 13:21
咁等我都考慮下 71R 先,行開去軚舖問下幾錢?
作者: BEpsilon 時間: 2018-5-18 22:52
請問師兄有高見嗎?
馬仔唔得就米仔?還是又繼續買 GR100?
作者: sport 時間: 2018-5-19 00:17
師兄!高見就冇,大家研究交流吓,都係個句睇自己需要咩嘢。
如只是代步用,就冇需要高性能呔,凡高性能都快消耗性價比低,以前我用R呔一年用3套。
如GR100覺得啱自己需要再用冇妨,如想試吓其他牌子,要適應過條新呔性能,如唔啱心水就要硬食。
我睇呔首先睇水紋,再用手指卒吓呔面黐唔黐手。
太咬地會快消耗同大食油,唔咬地又冇安全感,香港地一般用中性呔會比較好。
作者: Indiana 時間: 2018-5-19 14:39
wrong post

