作者: wkwong1986 時間: 2018-4-12 11:14 標題: 想問問Honda FIT RS 2010日本原裝車機的問題
本帖最後由 wkwong1986 於 2018-4-12 11:16 編輯
剛剛買了一架2010年日本水貨FIT RS,
但發覺部車機除了收音機FM 88-90(可以收到, 其他台都收唔到), 倒車後泊鏡頭可用.....
其他功能例如導航不能使用....
而部車部睇了本日文說明書是有聽歌功能, 不過是用CD-R, DVD-R之類, 佢話支援MP3/WMA格式的, 無USB/Bluetooth外置輸入的功能...
DVD睇片我未試, 因為渣車好少會睇...
但聽歌我我得比較緊要....我試了自己燒了兩隻碟, 1隻CD-R(MP3), 另1隻DVD-R(MP3), 但好奇怪....
兩隻都不能播放, CD-R果隻雖然可以讀到碟入面的FOlders及歌名, 但不能播放, 但隻DVD-R連FOlders及歌名都不能讀出......
有沒有人知道多數是咩問題??? 格式, 燒碟問題如燒錄速度???
另外想問如果我有想過換部車機, 會否影響到個倒車後泊鏡頭不能使用????而且其他牌子的車機大小及安裝位置是否一定可以FIT個機頭位??
作者: DeathSon 時間: 2018-4-12 11:29
換車機駁番個後泊cam去個新車機就ok
Fit大路野有專用面版
聽歌最簡單可以用部舊電話駁Aux-in
via HKEPC Reader for Android
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-12 11:57
本帖最後由 wkwong1986 於 2018-4-12 12:06 編輯
回覆 2# DeathSon
我見部機好像無Aux-in插位
是否在出面一般汽車用品鋪....賣的車機一般都適合??
作者: arrychiu 時間: 2018-4-12 14:16
睇下手飾箱有無?
作者: DeathSon 時間: 2018-4-12 19:58
睇下usb位下面有無
via HKEPC Reader for Android
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-15 08:43
部機唔見有usb位, 手飾箱入面無條線(Aux-in).....
我估都係要換了部車機了, 但又怕換了個後泊鏡頭用唔到,
不過我又暫時未有車機睇中, 大家有無好推介??
作者: DeathSon 時間: 2018-4-15 22:17
後泊鏡只係video in,有mon就用到
via HKEPC Reader for Android
作者: kckong99 時間: 2018-4-16 12:36
本帖最後由 kckong99 於 2018-4-16 12:43 編輯
我幾個月都換了部水貨08 Freed, GPS 時間我都搵到SET 返香港, 但又係想聽電台(開車鍾意聽電台多個只聽歌), 最近換了 Pioneer 車機.
師傅話要原裝後 cam 都要換埋, 夾唔到 Pioneer 機頭
我都鍾意原裝後 CAM 有哂線位, 俾你可以睇左右側門同後門開門時需要的空間.
P.S. 樓主睇下 點煙位旁有冇 AUX IN 那膠蓋
作者: DeathSon 時間: 2018-4-16 15:03
最近試緊自己裝後泊cam,拉線都幾煩
via HKEPC Reader for Android
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-16 22:27
本帖最後由 wkwong1986 於 2018-4-16 22:34 編輯
回覆 8# kckong99
我研究左本日文說明書, 但暫時唔覺得佢有教點Set個時間...
現在我個車機比香港時間大約快1個鐘, 是日本時間吧......
我見佢部機應該是Honda原廠....個後cam應該都是....
我又去Setting度睇過, 見佢有D功能是要付費的, 個導航又是日本.....
即是調教時間都要有網絡上網對時??
車本身是無網絡的,我都唔知日本的車機是如何運作?
如果聽你咁講, 換車機, 一定要換埋後cam? 咪好貴, 同又要重新拉線?
至於點煙位, 我架2010 FIT RS是無比點煙個野, 但左下面近乘客位有個12V取電插頭...., 右手面我要再睇睇先....
不過因為是水貨日本車, 佢在司機位下面有埋日本電子收費系統ETC卡位.......所以次次我著車佢都會叫我入卡(日文)
作者: DeathSon 時間: 2018-4-17 09:48
佢應該跟日本GPS所以預你set,你可以喺YouTube search, 有教學
via HKEPC Reader for Android
作者: kckong99 時間: 2018-4-17 09:51
本帖最後由 kckong99 於 2018-4-17 10:22 編輯
說明書冇講的, 我是在 YOUTUBE search:
https://www.youtube.com/watch?v=RyHtoglIVKs
跟住做, 我記得是用 '-1' 的
我架 08 Freed 中間有12V (即圓形點煙位) 蓋, 左邊就是 AUX IN 蓋
我幫親返相熟的店買, 換了 pioneer AVH-295BT, 後CAM, 司機位 hand free 咪, $%XX 左右, 要放低半日俾老闆裝
其實我08 年都有 Aux In, 10 年冇理由冇... 而且我架原裝又係讀到CD, DVD,WMA, MP3 內置埋HD 可儲歌(見到上手有日文歌, 我又可以刪到), 有藍芽 (應 support 通話 only, 我試過pair 到 iphone, 但用唔到), 只是當年未有 iphone, 而且佢個 bluetooth 只對應日本手機.
如果唔係我比較鍾意聽電台, 真係唔使換. 原裝後泊 CAM 正好多, 睇哂後邊位. 宜家我那個CAM 唔夠 Wide, 泊車時要睇埋後鏡車尾左右角 (原裝睇到哂) , 又要睇 CAM, 搞到好忙

作者: DeathSon 時間: 2018-4-17 10:35
我對上一架06 odyssey水貨都有aux in,點煙器
via HKEPC Reader for Android
作者: kckong99 時間: 2018-4-17 10:40
所以樓主如是玩下一兩年就換車, 建議唔使換, 應夠你用.
我只是由錢7 2000 年 sunny 5 人車升上 7人車(多兩個 spare 位), 唔打算再換車至換車機.
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-18 16:11
回覆 14# kckong99
我是問問先......因錢的問題....如果換車機我都計劃架車用一排先......
始終換車機....好的牌子, 有MON的都要1千蚊以上........
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-18 16:13
回覆 13# DeathSon
佢12V取電插頭, 但無送點煙器.....因為佢個位直頭有個蓋完整蓋好........好像無預你會食煙要點煙的
作者: kckong99 時間: 2018-4-18 17:52
是的, 我架12V (即點煙位) 同 Aux-In 都是彈簧掩蓋的,
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-18 17:56
回覆 17# kckong99
想問問你之前有無研究過點樣入歌落佢個hdd??
刪我研究過應該得, 但入又唔見佢有usb插....
說明書寫左......疑似要用rec功能錄入去.......即時好像以前MD機咁???
作者: kckong99 時間: 2018-4-19 00:15
入歌真係冇試過
剛睇了youtube, 似是 CD COPY sound track 入去
作者: wkwong1986 時間: 2018-4-22 18:45
回覆 19# kckong99
但好奇怪.....我次次入隻唔同的CD入去.....佢有顯示REC ??%字樣....
但之後按佢個HDD...又無錄到入去.....
多口問多問其實個HDD多數是幾多容量?? 如果次次換碟都會自動加入.....多多容量都唔夠啦.....
之前講到Aux-in.....我之後睇過沒有Aux-in位......只有一個Video-in位(插紅白黃線的)
作者: kckong99 時間: 2018-4-22 23:33
本帖最後由 kckong99 於 2018-4-22 23:37 編輯
回覆 kckong99
但好奇怪.....我次次入隻唔同的CD入去.....佢有顯示REC ??%字樣....
但之後按佢個HDD... ...
wkwong1986 發表於 22/4/2018 18:45
一首歌只幾MB, 一隻HD 08 年都有60-120GB啦
就是了, 黃線是VIDEO IN, 紅是右聲道, 白是左聲道. 去買條電話分出左右聲線, 已可用電話播歌, 車機選AUX-IN
作者: basarawong 時間: 2018-4-24 17:13
日本FIT原裝車機:
時間無得改, 例必用日本時間.
收音機只能收到某個台
轉歌歌名中文讀唔到會出???
gps沒有香港地圖, 更新不了
以上所有野就係咁無個變, 只能換車機.
BY 居日多年及已經試盡果部車機功能既fit水貨車車主
作者: kckong99 時間: 2018-4-24 17:37
本帖最後由 kckong99 於 2018-4-24 18:20 編輯
時間無得改, 例必用日本時間.<-- Really? 我改到喎

