作者: 梳乎厘 時間: 2018-3-28 16:27 標題: 成日見D車又唔係快, 淨係條喉嘈都拆天, 點解咁on x既野都有人會做
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993 時間: 2018-3-28 17:30
老實講 人人諗法唔同 有啲喉改左真係好聽左
而且改生氣 死氣改埋先有用
再姐 你話改車啲人係on X 改啲錢七 同道理下你都係話玩電腦d人 去玩OC一樣 都係用多左錢去OC咁
所以人人近求都唔同
但係啲人只係為收視去亂改喉又唔好聽就無計
via HKEPC Reader
作者: jazz2014 時間: 2018-3-28 19:11
仲有好多 死都唔轉波既錢7 長用2波高轉扮乜型呀
的士都行得快過你
作者: ccc123 時間: 2018-3-28 19:25
empty barrels make the most noise。。。。。

作者: yjfoeg 時間: 2018-3-28 21:19
咁的士話晒都2000cc, 千五NA車仔慢過地板油的士好正常
作者: sport 時間: 2018-3-28 22:12
乜而家仲有呢d車?
呢d $7叫嘈?
超跑仲嘈,係d横街窄巷打腳空油成條街震哂。
你係香港又揸過幾快?
犯法?
香港地日日都有人犯法。
作者: yjfoeg 時間: 2018-3-28 23:08
林寶嘈 = 正, $7嘈 = 犯法
作者: DGCNYO 時間: 2018-3-28 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe3288 時間: 2018-3-29 03:52
一句講晒:自大兼自卑
作者: A君 時間: 2018-3-29 14:34
同大燈超光但唔調燈影一樣咁老土
作者: jazz2014 時間: 2018-3-29 19:12
你話我笑人地都係咁講架啦
錢7唔轉波 換條爛喉 係自己來黎比人笑 (唔同架 cixxc 落地就咁嘈咩,我就唔信啦)
地地換乜
林保嘈係原生已經有 冇的攪
作者: CMZ 時間: 2018-3-31 23:06
依家通街都係電車 ModelS
都唔少人改
唔知有冇人夾硬加啲聲落去呢?
作者: lplyw 時間: 2018-3-31 23:38
原生超跑=晒命
沮車改喉=充大頭鬼/窮鬼出沒注意
明未?
作者: salesman 時間: 2018-4-2 10:53
超級跑車本身有大引擎聲,比人一種架車越嘈等如利害的感覺,結果一班人買唔起跑車就走去改條嘈嘅死氣喉嚟扮大聲的低俗趣味,事實上引擎聲同喉聲完全係兩回事,我情願用無點火系統聽下爆油聲都唔會改嘈條喉揾自己對耳苯聽低頻。
Mobile
作者: DGCNYO 時間: 2018-4-2 11:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman 時間: 2018-4-2 14:45
本帖最後由 salesman 於 2018-4-2 14:48 編輯
多果幾匹,冇錯宜家D新超跑反而玩静音唔知班街飛識唔識返轉頭跟,最搞笑係R35都有人改响喉,爆發户味濃厚,反而波子之類的歐洲超跑唔會搞D咁嘅嘢
Mobile
作者: sIUcHuN 時間: 2018-4-2 16:37
有時覺得講嘈, 嗰班兩輪街車仲嘈(仲要有車尾箱嗰種)
成日係旺區, 工廠區最易遇到.
作者: love19901109 時間: 2018-4-2 19:24
最嘈最多就係電單車
作者: ococ 時間: 2018-4-2 19:42
電單車響係保障安全方法之一
作者: DGCNYO 時間: 2018-4-2 19:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虎虎 時間: 2018-4-2 23:31
非法改裝仲咁明目張膽?
作者: Tak08 時間: 2018-4-3 16:25
哈利
嘈到火滾
作者: salesman 時間: 2018-4-3 17:54
單講Super car最嘈算係意大利果推, 其次英美, 最靜係德國車...
兩轆唔計哈利天然最嘈算係舊偉士...
作者: kanduki 時間: 2018-4-3 23:20
但係半夜唔生性繼續嘈就相反

作者: DGCNYO 時間: 2018-4-4 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-4-4 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虎虎 時間: 2018-4-4 20:59
本帖最後由 虎虎 於 2018-4-4 21:08 編輯
嗱改響喉絕對係犯法架係香港!

冇,呢條煩友厚多士!懶係正義、係道德咁,
之前有個post講吓興趣玩具咁,人哋都冇曾講過係香港範圍玩定點點點,
佢就一味指住人個額頭,話犯法乜乜乜,阿吱阿咗,後來佢知道6+1咗,自動收水,
俾我咁啱係道又遇到佢,佢又提到老電響喉係自保,我先學佢搭嗲啫!
原文:http://www.hkepc.com/forum/redir ... 91&ptid=2417765
作者: Xeony 時間: 2018-4-5 12:09
咁林寶係屬於意大利定德國啊?
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: carl.20150508 時間: 2018-4-5 12:59
通常都係D錢7先會咁改,
作者: misugi 時間: 2018-4-5 20:25
以我所知,法例無話過唔比換鈴,好似係寫「必須使用與原廠規格相同之輪圈」,無話過一定要「原廠」。
作者: Moderator 時間: 2018-4-5 21:52
唔係原廠,規格真係相同?
作者: salesman 時間: 2018-4-6 11:21
意大利, 法拉利的隣居
https://www.lamborghini.com/en-en/brand/history
作者: salesman 時間: 2018-4-6 11:39
本帖最後由 salesman 於 2018-4-6 11:41 編輯
霹靂拍勒
Vespa PX200 racing with NSR exhaust sound
https://www.youtube.com/watch?v=QKNDhVMfApM

