Board logo

標題: 成日見D車又唔係快, 淨係條喉嘈都拆天, 點解咁on x既野都有人會做 [打印本頁]

作者: 梳乎厘    時間: 2018-3-28 16:27     標題: 成日見D車又唔係快, 淨係條喉嘈都拆天, 點解咁on x既野都有人會做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2018-3-28 17:30

老實講 人人諗法唔同 有啲喉改左真係好聽左
而且改生氣 死氣改埋先有用
再姐 你話改車啲人係on X 改啲錢七 同道理下你都係話玩電腦d人 去玩OC一樣 都係用多左錢去OC咁
所以人人近求都唔同
但係啲人只係為收視去亂改喉又唔好聽就無計

via HKEPC Reader
作者: jazz2014    時間: 2018-3-28 19:11

仲有好多 死都唔轉波既錢7 長用2波高轉扮乜型呀

的士都行得快過你
作者: ccc123    時間: 2018-3-28 19:25

empty barrels make the most noise。。。。。
作者: yjfoeg    時間: 2018-3-28 21:19

仲有好多 死都唔轉波既錢7 長用2波高轉扮乜型呀

的士都行得快過你
jazz2014 發表於 2018-3-28 19:11

咁的士話晒都2000cc, 千五NA車仔慢過地板油的士好正常
作者: sport    時間: 2018-3-28 22:12

乜而家仲有呢d車?
呢d $7叫嘈?
超跑仲嘈,係d横街窄巷打腳空油成條街震哂。
你係香港又揸過幾快?
犯法?
香港地日日都有人犯法。
作者: yjfoeg    時間: 2018-3-28 23:08

乜而家仲有呢d車?
呢d $7叫嘈?
超跑仲嘈,係d横街窄巷打腳空油成條街震哂。
你係香港又揸過幾快? ...
sport 發表於 2018-3-28 22:12

林寶嘈 = 正, $7嘈 = 犯法
作者: DGCNYO    時間: 2018-3-28 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe3288    時間: 2018-3-29 03:52

一句講晒:自大兼自卑
作者: A君    時間: 2018-3-29 14:34

同大燈超光但唔調燈影一樣咁老土
作者: jazz2014    時間: 2018-3-29 19:12

你話我笑人地都係咁講架啦

錢7唔轉波 換條爛喉 係自己來黎比人笑 (唔同架 cixxc 落地就咁嘈咩,我就唔信啦)

地地換乜

林保嘈係原生已經有 冇的攪
作者: CMZ    時間: 2018-3-31 23:06

依家通街都係電車 ModelS
都唔少人改
唔知有冇人夾硬加啲聲落去呢?
作者: lplyw    時間: 2018-3-31 23:38

原生超跑=晒命
沮車改喉=充大頭鬼/窮鬼出沒注意
明未?
作者: salesman    時間: 2018-4-2 10:53

超級跑車本身有大引擎聲,比人一種架車越嘈等如利害的感覺,結果一班人買唔起跑車就走去改條嘈嘅死氣喉嚟扮大聲的低俗趣味,事實上引擎聲同喉聲完全係兩回事,我情願用無點火系統聽下爆油聲都唔會改嘈條喉揾自己對耳苯聽低頻。

Mobile
作者: DGCNYO    時間: 2018-4-2 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2018-4-2 14:45

本帖最後由 salesman 於 2018-4-2 14:48 編輯
其實好多原裝己經有響既喉,低至660cc k car....

同改喉改正確係有馬力進帳的....同埋好多 ...
DGCNYO 發表於 2018-4-2 11:11

多果幾匹,冇錯宜家D新超跑反而玩静音唔知班街飛識唔識返轉頭跟,最搞笑係R35都有人改响喉,爆發户味濃厚,反而波子之類的歐洲超跑唔會搞D咁嘅嘢

Mobile
作者: sIUcHuN    時間: 2018-4-2 16:37

有時覺得講嘈, 嗰班兩輪街車仲嘈(仲要有車尾箱嗰種)
成日係旺區, 工廠區最易遇到.
作者: love19901109    時間: 2018-4-2 19:24

最嘈最多就係電單車
作者: ococ    時間: 2018-4-2 19:42

電單車響係保障安全方法之一
作者: DGCNYO    時間: 2018-4-2 19:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虎虎    時間: 2018-4-2 23:31

電單車響係保障安全方法之一
ococ 發表於 2-4-2018 07:42 PM

非法改裝仲咁明目張膽?
作者: Tak08    時間: 2018-4-3 16:25

最嘈最多就係電單車
love19901109 發表於 2018-4-2 19:24


哈利
嘈到火滾
作者: salesman    時間: 2018-4-3 17:54

新超跑唔響果D玩onoff,無hubrid果D更加少有黎D,波子都係賣豪華果堆車先咁玩....

btw,響其實 ...
DGCNYO 發表於 2018-4-2 19:48


單講Super car最嘈算係意大利果推, 其次英美, 最靜係德國車...

兩轆唔計哈利天然最嘈算係舊偉士...
作者: kanduki    時間: 2018-4-3 23:20

電單車響係保障安全方法之一
ococ 發表於 2018-4-2 19:42



但係半夜唔生性繼續嘈就相反
作者: DGCNYO    時間: 2018-4-4 13:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-4-4 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虎虎    時間: 2018-4-4 20:59

本帖最後由 虎虎 於 2018-4-4 21:08 編輯
老老實實,改條令都係非法改裝
DGCNYO 發表於 4-4-2018 01:06 PM

嗱改響喉絕對係犯法架係香港!

冇,呢條煩友厚多士!懶係正義、係道德咁,
之前有個post講吓興趣玩具咁,人哋都冇曾講過係香港範圍玩定點點點,
佢就一味指住人個額頭,話犯法乜乜乜,阿吱阿咗,後來佢知道6+1咗,自動收水,
俾我咁啱係道又遇到佢,佢又提到老電響喉係自保,我先學佢搭嗲啫!

原文:http://www.hkepc.com/forum/redir ... 91&ptid=2417765
作者: Xeony    時間: 2018-4-5 12:09

單講Super car最嘈算係意大利果推, 其次英美, 最靜係德國車...

兩轆唔計哈利天然最嘈算係舊偉士... ...
salesman 發表於 2018-4-3 17:54


   
咁林寶係屬於意大利定德國啊?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: carl.20150508    時間: 2018-4-5 12:59

通常都係D錢7先會咁改,
作者: misugi    時間: 2018-4-5 20:25

老老實實,改條令都係非法改裝
DGCNYO 發表於 2018-4-4 13:06


以我所知,法例無話過唔比換鈴,好似係寫「必須使用與原廠規格相同之輪圈」,無話過一定要「原廠」。
作者: Moderator    時間: 2018-4-5 21:52

以我所知,法例無話過唔比換鈴,好似係寫「必須使用與原廠規格相同之輪圈」,無話過一定要「原廠」。 ...
misugi 發表於 2018-4-5 20:25

­唔係原廠,規格真係相同?
作者: salesman    時間: 2018-4-6 11:21

咁林寶係屬於意大利定德國啊?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
Xeony 發表於 2018-4-5 12:09


意大利, 法拉利的隣居
https://www.lamborghini.com/en-en/brand/history
作者: salesman    時間: 2018-4-6 11:39

本帖最後由 salesman 於 2018-4-6 11:41 編輯
vespa 150棍加上重載,真係老牛咁聲仲有以前細cc CVT野,老牛+全高轉聲 ...
DGCNYO 發表於 2018-4-4 13:05


霹靂拍勒
Vespa PX200 racing with NSR exhaust sound
https://www.youtube.com/watch?v=QKNDhVMfApM





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2