作者: jazz2014 時間: 2018-1-19 19:40 標題: 皇冠 新camry 上市
個樣又型左 又大架左拉長去到 近4米9
不過都係
直6 2.5 na
開價30 萬多比舊版貴左8千 暫冇混能
低調上市 ,唔知係咪........
作者: ailss_2013 時間: 2018-1-19 19:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 20:04
美版都係3.5v6 同新2.5 8at
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 20:06
本帖最後由 ckkong97 於 2018-1-19 22:04 編輯
仲係同上代一樣舊直4 2.5+6at,美版係新2.5+8at,新底盤好彎左但係矮左,後座窄左,係澳門坐過的士

作者: du0449 時間: 2018-1-19 20:19
換款快到離罩,服務差以後唔再買豐田車!14車剩翻一半價錢!
作者: joe3288 時間: 2018-1-19 20:20
開價30,加呢加路都買到架歐洲標配中型房車啦!
剛剛聽收音機Jaguar XE 34萬幾仲免費upgrade Sport package!
除非個車型只有日本車出,否則日本車近呢十幾年開價豪無競爭性!
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 20:49
開價30,加呢加路都買到架歐洲標配中型房車啦!
剛剛聽收音機Jaguar XE 34萬幾仲免費upgrade Sport package ...
joe3288 發表於 2018-1-19 20:20
Sorry,日本車係乜都無得加,唔似歐洲車左加右加要等幾個月,日本車即買有貨即刻出倒車,無野加

作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 20:51
唔算快啦,2011到2018先大轉款,而家12車仲開倒12萬算係咁,14果時facelift 過
作者: du0449 時間: 2018-1-19 21:04
回覆 8# ckkong97
我渣住架14混能18萬都賣唔到。14到而家變左兩次樣,回廠年檢兩次,次次$4700再買絕對買水貨,豐田絕對唔考慮!服務收費換下雨刷水都話要35,換左房燈又話你改裝,激到我呀...................!
作者: pure_water 時間: 2018-1-19 21:38
camry 現在唔是熱門車要賣十八個真是要等有心人,行貨要保養就要比保護費(年檢)架啦,今期消費者月刊都有講,保養條款多雖知清楚,如果識人就好啲,佢會教你點拖住先,做少次年檢。另外$35 雨刷水算平啦(你可以自己加咗先去架),另外所有行貨都不可以改野就唔是新聞。
如果唔是混能的話,一早放棄保養好過~
作者: misugi 時間: 2018-1-19 21:39
Hybrid車二手價不嬲都弱D,個個都怕舊電壞,個個都以為換電好很貴
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 22:03
本帖最後由 ckkong97 於 2018-1-19 22:08 編輯
我識有人12 年hybrid 舊電舊年年頭已經打左柴, 車都著唔倒.... 皇冠換新要三萬2, 某車房二萬1, 之後再搵倒人打散舊電換... 八千五....
我諗住暑假搵上代Camry, hybrid 唔會諗....
14 hybrid 新車成四十幾萬喎... 以前果批有環保退稅... 新果啲無...
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 22:06
真係好貴....
作者: ckkong97 時間: 2018-1-19 22:15
開價30,加呢加路都買到架歐洲標配中型房車啦!
剛剛聽收音機Jaguar XE 34萬幾仲免費upgrade Sport package ...
joe3288 發表於 2018-1-19 20:20
新車完全唔諗...十幾萬二手就會買.... 因為改變唔大....
作者: mickey1234 時間: 2018-1-19 23:09
Hybrid車最怕死電同abs泵
作者: jazz2014 時間: 2018-1-19 23:59
買就4十幾 渣3年幾, 冇左20萬 其實日本車保值神話已冇左 只係車行賣得貴,
同埋 vw audi 30粒車已經好多選擇
所以香港都費事入部 50萬既 hybrid 阻住個 showroom
作者: carl.20150508 時間: 2018-1-20 00:07
岩岩係FB見到, 好似係用L4 engine
http://www.toyota.com.hk/Toyota/ ... 180117.pdf?ext=.pdf
http://www.toyota.com.hk/tc/new- ... ;utm_campaign=Camry
L4 DOHC 16-valve Dual VVT-i Engine直列式四汽缸雙頂凸輪軸16氣閥雙VVT-i引擎
作者: 實頭 時間: 2018-1-20 00:14
https://zh.infiniti.com.hk/vehic ... .html#grade-V37MC-0
就算玩日本車都唔會300K買架camry啦今時今曰
講真, 買得300K新車, 一係就唔怕跌價, 一係就唔想整
camry 又無性能又無class 點樣upgrade 都只係一部大架版corolla
係香港收皮只係遲早問題, 仲要呢D傳統中級入門日本車二手價都無埋
雙田保值係講緊一萬蚊部果D 110 EK3 同埋FD2 / MR2 呢D 車, 而唔係camry accord. 你睇10年車camry accord, 個二手價同3系 A4一樣咁賤
比到300K 唔簡歐洲車買Q50 都係只係比多3萬, 已經有2.0T同dual clutch, 話晒都係同lexus同級丫, 仲話頭一百部有discount, 好似要人仆住去買咁
不過咁, corolla axio 呢D垃圾車廿蚊都周街見到有人買, 可能呢部咁ge camry 30蚊都真係有人買呢
作者: ckkong97 時間: 2018-1-20 10:09
我部06 camry 開左六年, 12萬入手, 而家仲有兩萬二手價.... ok 啦, 除左1500cc jazz/fit 一年跌幾千....有時仲升值... 新車或者歐洲車一年都唔只跌兩萬....
諗住暑假再換12 打後camry ... 都係差唔多價...12-14 萬度....
6 年黎, 換過valve cover, 兩舊電, 打南磨, 四條呔兩次, 四條避震+一次後避震, 水箱, brake 皮 ... 算少唔少, 又唔算大件事....
作者: 實頭 時間: 2018-1-20 11:45
我部06 camry 開左六年, 12萬入手, 而家仲有兩萬二手價.... ok 啦, 除左1500cc jazz/fit 一年跌幾千.... ...
ckkong97 發表於 2018-1-20 10:09
換過valve cover, 兩舊電, 打南磨, 四條呔兩次, 四條避震+一次後避震, 水箱, brake 皮 ... 算少唔少, 又唔算大件事
正常日本車渣幾年都係換呢D野
如果12-14萬不如諗mark x, 樣又靚仔D, 定位又高D, 後碌
作者: PPLd 時間: 2018-1-20 12:05
I think the Q50 2.0T is Mercedes Benz M274 with 7G-tronic.
It is not 7G-DCT.
作者: ckkong97 時間: 2018-1-20 15:34
markx 一開始已經唔諗,後碌加落雨就咪攪,架車兩個人開要諗埋另一半,同埋尾箱都係camry 大,後座間唔中坐三個都得,markx中間果個頂腳,行貨停左好多年,水貨咪攪
作者: simao3 時間: 2018-1-21 00:00
係泰國坐個部的士用CAMRY(應該係泰版),乘客角度來講,真係好舒適
作者: lyh1993 時間: 2018-1-21 05:31
我部06 camry 開左六年, 12萬入手, 而家仲有兩萬二手價.... ok 啦, 除左1500cc jazz/fit 一年跌幾千.... ...
ckkong97 發表於 2018-1-20 10:09 AM
無計 香港市場係 1500cc以下先有乘接力 1501cc以上二手無咩人睇
via HKEPC Reader
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-21 11:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭 時間: 2018-1-21 15:26
[理性討論], not agree
客座質素上完勝好多歐日車, 坐過GS, E class, F10, A6, Q50, 無錯, 空間感camry係比到你
因除左空間感外, camry 似終都係一部入門中型車, 隔音, suspension, 用料, 完敗 lexus, infiniti, 2B1A
買我sedan 都係為左luxury , 要個class, 空間感我覺得唔係sedan 強項,
坐爆5個係因為佢前碌車無中間條野姐, 要多人serena, noah, step 都係30蚊姐
lyh1993咁講, 而家根本所有非1500cc 日本車都無二手價, 佢二手計唔算差, 但跌價跌到3萬同5萬, 可以分別買到camry同GS/ES, 點解我唔沖lexus ? 仲有V6 又係2500cc
我用camry係比日本sedan, Q50, ES 果D, 無論全新同二手都無so
Accord 直頭係香港收左皮more than 10年, Cefiro 都係, 香港根本入門中型房車已經無晒市場, 唔上唔落
老實講新車根本就唔使諗易唔易養, 架架都為左有保養番完廠架啦頭幾年, 買得新車果D, 有幾可一架車0首5年以上? 5年以上架架都1手啦, 5年後放左又買新車...
我渣開BM同本田.. toyota操控 我接受唔到...
作者: chanzilla 時間: 2018-1-21 19:52
本帖最後由 chanzilla 於 2018-1-21 23:15 編輯
[理性討論], not agree
客座質素上完勝好多歐日車, 坐過GS, E class, F10, A6, Q50, 無錯, 空間感camry係 ...
實頭 發表於 2018-1-21 15:26
咁我真是極異類了,零首Camry踏入第九個年頭,還打算揸多五六年直至湯!還有我只頭一兩次回原廠,跟住就出面車房搞或DIY. 車原廠保養在香港真是笑下就算。
無錯,Camry有的是空間感,講唔上luxury.
但另一方面她的可靠性也是十分重要。九年來未試過大整,都只是夠期就換必需的損耗品。絕對可靠和值得信賴。
via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97 時間: 2018-1-21 20:08
x2 二手買入六年舊camry 車再用左六年再轉都諗camry,唔要七人車但要空間感同舒適,唔買lexus gs es因為件貴
作者: PPLd 時間: 2018-1-21 20:50
ckkong97,
What will happen to the rear wheels of MARK X?
作者: misugi 時間: 2018-1-21 22:20
回覆 26# 實頭
今代camry轉左TNGA底盤,係第三架用新底盤既車,前兩架prius用ch-r,只講操控的話暫時未聽過負面評語咁滯
作者: 實頭 時間: 2018-1-21 23:26
咁就真係要好睇係唔係打算新車落地渣到死了, 外國就好興係咁, 所以北美日本車都仲係大賣, 大陸都係
可靠性係好重要, 但係香港地呢個渣車唔係必要ge地方, 除左搵食車之外, 車ge用除仲有係serve as luxury, hobbies, 一架十年都仲係好可靠但唔luxury無性能無個性但賣緊luxury價錢 ge日本車真係應該無咩市場, 都點解印證左日本中型房車係香港呢個market死晒, 大廠得番mazda toyota, 但講銷量同其他日本車好似jazz, freed, sienta, noah, step, serena 都無得比. 基本上香港日本車市場, 得番1500cc 以下jazz, 1500cc 以上要有敞門先有market, 你睇D wish, jade無敝門都死晒 , odyssys 要有番敞門先有人要
sedan 都係我果句, 係class同luxury ge 表現, $300K 要luxury要靚 , 真係未簡到camry
camry 係一架好車, 如果我住係美國基本上都一定會推介人買corolla, civic, camry, accord 是但一架, 但如果係香港賣到300k 一部,
假設我係一個老豆, 有兩個仔女, 一個工人, 要車外父外母, sorry 我會買部step, 1.5T 慳油好力空間大, 二手價錢堅硬, 七人雙電敞, 一樣係可靠無野整, 普通家庭人到中年, luxury 同外型唔係最重要, 最重要係實用為主
如果係老豆比錢買車果D 死靚仔, 廿歲出頭, 300K 就會買部GTI, 318, A200 拎黎型下, 一樣係4隻門
即係有機會買新車ge 各個年紀有300K都唔會出camry... 老野的話買得新車都一定有兩個錢, 買都買E class, 5系啦, 減價果陣40蚊都有... 對老野黎講10蚊真係唔多
作者: 實頭 時間: 2018-1-21 23:29
二手買camry 無問題啊, 買06-11果款 或者Accord 2008+果款都係好抵渣, 但新車30蚊wor... 講緊新車出要30蚊, 真係會簡佢?
同埋ES/GS本身都係唔算多電子野, 有FD渣IS250 06 都一樣無野整bor...
作者: 實頭 時間: 2018-1-21 23:33
11打後果款mark x唔係行貸黎架咩? 我見個二手價都幾硬
唔知點解覺我mark x 係設定係高級過camry, 後碌先顯得佢係更加luxury, 除左audi 某D入門型號, 所有luxury car 都係後碌/ 四驅
作者: ckkong97 時間: 2018-1-22 07:10
markx 12-15 年入過行貨... 而家二手仲賣緊20-22 萬....
14當年車價30 萬9, camry 14 facelift 28 萬9
作者: jazz2014 時間: 2018-1-22 08:06
我都係3字頭 不過我鍾意sedan 多個,行出黎個樣都精神d ,當然a250 個d 就別論。
雙b 的士 咁多年都係 senda 樣就知放野尾箱夠實用
5人冇尾車 7人大車 full load 放到d乜大家知道
btw 豐田個架"平 cvt sedan" 尾期條數唔夠跑 好似事會cut埋 。 對sedan 喜愛者真係冇選擇
呢半年一街都係bmw 118i ? 好平咩
入門 得返
a3 c200 passat
作者: stevechau 時間: 2018-1-22 11:51
咁講......CAMRY上到300K, 其實就算對比返日本同級對手佢都無乜贏面~
只能靠口碑同埋豐田嘜去留舊果班CAMRY上新一代......
去到3字頭呢個價位......要型要操控一架MAZDA6已經打死CAMRY~
要力量+歐美車外觀又有Q50~
死係淨要LUXURY同埋SEDAN大空間又要口碑同耐用, 阿哥ES250一樣打到CAMRY一棟都無~
講空間, 中房或者輸比同價7人車......
但講到實用、操控、舒適感, 呢D 7人車全部都被比下去~
要有CAMRY咁普通既舒適度, 7人車要追成平手都要去到大霸/ODY, 果D全部講緊4-50萬~
再舒服D上到Q50/ES250, 唔買返佛根本就無得比!不過佛既行貨都好似講緊50幾入場......SEDAN係一定仲會有捧場客, 不過客路就真係要再重新摸索~
作者: stevechau 時間: 2018-1-22 11:55
本帖最後由 stevechau 於 2018-1-22 11:57 編輯
T記架平 CVT SEDAN係衰在個樣同個價JE......
今時今日只值16-7萬既質素開廿個, 又死要入薯餅日版, 更DIE HARD FANS都縮啦~
又唔好見M記架3仔房車版唔賣得?? 大佬, 空間唔得都至少有個靚仔醒目有型樣出到街見得下人~
自己揸又可以興奮下架車肯同你開心下......要改外觀淘記大樣平靚件供應~
根本就係皇冠自己入錯左貨, 而唔係細房個市場無左!
BTW, BMW架118有期真係賣得好平, 2字就買到......不過架車都係多野搞, 比較日本車食油好多~
作者: yjfoeg 時間: 2018-1-22 11:56
咁講...Corolla佢都開200K, Camry開300K只可以話係預左
作者: stevechau 時間: 2018-1-22 12:01
但又咁講......佢又無乜可能仲開2字尾......
連萬記架M6頂版開3字頭都仲賣得唔錯時......
皇冠想上果個價賺多D係無可厚非~
只係睇返成個3字頭既SEDAN市場, CAMRY真係唔係張張刀無張利, 而係刀都無張囉~
作者: mo9394 時間: 2018-1-22 12:07
本帖最後由 mo9394 於 2018-1-22 12:12 編輯
揀得camry 款的都想揀歐洲車 or lexus, 想慳的corolla 夠用, 想大過corolla 仲有 SUV/七人 等選擇.
budget 唔相差太遠的話, 香港人無乜需要揀camry 呢個定位的toyota, 香港歐洲車抵玩左咁多, 日本人揀本土會平過歐洲車好多, 先會有需要.
作者: ckkong97 時間: 2018-1-22 12:10
新 camry 呢部開30萬又唔係頂級版仲cut 左野,又用舊engine 波箱,搵鬼買咩,mazda6 2.0 開24萬...mazda6 頂級版重料過camry
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 12:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 12:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2018-1-22 12:30
淨係睇佢14年facelift camry 開價28萬9,16年加到30萬1都係同一部車就知無心做,仲未計yen價跌左咁多,而家開30萬9 俾副舊野你,之後仲話加價

作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 12:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-22 12:56
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-1-22 13:01 編輯
皇冠諗住Corolla+日本本土版係賣點掛
其實香港呢個代理擺明拎住Toyota個朵食盡老本,你睇下架新一代小巴,明明日本自動波版係換左6AT,香港竟然用返4AT。
新Camry其實係轉行sporty路線,雖然Toyota式sporty仲要係中型FF車大家心照,但牌面對手應該係對正Mazda 6,可能真係好有自信啦,所以諗住開三十萬塞你班友食豬頭骨都應該有人落疊

作者: Wah On 時間: 2018-1-22 12:59
代理 sell Toyota goodwill, not product
作者: jazz2014 時間: 2018-1-22 13:39
等半年就知 結果啦 買車既人唔係傻既, 皇冠比心機睇啦。
其實攪乜呀 好似H仔 咁 只做細車1.5, 7人 同suv 咪算啦
返正自己知自己事
作者: mo9394 時間: 2018-1-22 14:11
本帖最後由 mo9394 於 2018-1-22 14:17 編輯
亦因為真係有die hard fans, 所以明知賣唔出都可以入幾部看下門口, 話俾人聽我地有幾多款車之類, 反正蝕唔到幾多.
同D 客講, 買toyota, 你睇喇, 大的你覺得太大, 咪買細架的sienta 之類 lor, 又或者平好多的corolla 外型有幾分似, 結果又賣出一架, D 客為左買toyota 個名先去睇, 結果係未知買乜大細車型好, 都比較下買到架走
車的brand loyalty 真係好緊要, 以前計, 平均計一般客講緊十年未必轉牌子, 係呢幾年轉變先好似快少少
http://about-us.autotrader.co.uk ... and-loyalty-a-myth/
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 14:25
markx 12-15 年入過行貨... 而家二手仲賣緊20-22 萬....
14當年車價30 萬9, camry 14 facelift 28 萬9 ...
ckkong97 發表於 2018-1-22 07:10
所以我先講話camry唔保值
作者: mo9394 時間: 2018-1-22 14:27
本帖最後由 mo9394 於 2018-1-22 14:29 編輯
sporty, 想要牌子, 買 audi/bmw, 講實際唔計牌子, 買mazda
買 toyota + sporty, mark x.
camry 做番尊貴型比較合適 (但香港都唔會大賣)
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 14:30
118i 係抵wor... F20 果期樣又新, 1.6T 完勝其他廠, 後碌操控好
反而A200 同 A3就真係唔夠competitive la.
作者: LOGO 時間: 2018-1-22 14:31
我舊年17年係日本租過兩次新camry混能揸,
新車操控同舊款完全唔一樣,完全提升曬,
副新引擎係中尾好強勁,我揸到140km再比盡油重有推背感覺,
好容易上180km,但香港代理呢部真係好唔得用上一代波箱,引擎差過大陸
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 14:34
果架AXIO 真係超超級樣衰, 如果佢入ALTIS 但1.5 都起碼同MAZDA 3有得鬥
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 14:35
而係刀都無張囉
有, toyota 囉, 食老本
作者: LOGO 時間: 2018-1-22 14:36
日版行18吋呔,好多設備皇冠都cut左,
有多少係行騙香港用家
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 14:36
唔係架, 美國佬愛國會買美國車
Asian 就一定日本3大
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-22 16:20
sporty, 想要牌子, 買 audi/bmw, 講實際唔計牌子, 買mazda
買 toyota + sporty, mark x.
camry 做番尊 ...
mo9394 發表於 2018-1-22 14:27
之前有吹過風話GS無後搵ES頂埋,因為北美用家呢個size鐘意揀FF車貪後坐空間會闊落D坐滿人會舒服D。Camry係北美既定位本身就好似Corolla係日本同香港咁係family sedan,ES就係高級版。新一代Camry變到咁前衛咁sporty相信都係行緊呢個新方向既其中一步棋,中型FR sporty sedan留俾IS打天下。
作者: 實頭 時間: 2018-1-22 16:41
IS唔係細型咩? 仲細架過思域
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-22 17:25
可能等換代增肥掛。
同級BMW 3系都已經直逼當年既E39 5系,依家IS既size其實幾尷尬。
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 19:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-22 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywwong 時間: 2018-1-23 00:30
118i 係抵wor... F20 果期樣又新, 1.6T 完勝其他廠, 後碌操控好
反而A200 同 A3就真係唔夠competitive la. ...
實頭 發表於 2018-1-22 14:30
118 咁樣衰真係買唔落手。
作者: jazz2014 時間: 2018-1-23 07:27
118 個頭房車長 又冇尾 幾爆都冇用 唔好睇係真係唔樂睇
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:18
都係既.....M6 2.0只能當係一架後座OK, 成架放大版COROLLA咁粗用係好抵用~
政府都買左批黎做AM車車客用, 有同事跟車坐過, 雖然唔夠舊J31CEFIRO舒服, 但點講都算係幾好坐~
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:20
又無咁衰仲比緊4AT......而家賣緊呢代, 一開始入就已經係行緊「高科技」CVT啦
不過佢唔入澳洲版4/5門, 真係輸市場......佢入ALTIS/HATCHBACK用返COROLLA牌頭賣, 幾時輪到而家係街咁多MAZDA3?!
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:23
佢而家係做緊D咁既野WOR......
入好多唔同級數既7人車入黎, 細車1.5就用SPADE去食晒舊COROLLA同埋RACTIS市場, 就好似HONDA用JAZZ去頂埋CIVIC一樣之嘛~
只係SUV佢唔知做乜食左屎咁, 得架RAV4......PRADO就貴到飛天之前賣成70萬一部, CH-R又係一架貴車唔值, 搞到好似T記係SUV無車拎得出手咁~
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:24
sporty, 想要牌子, 買 audi/bmw, 講實際唔計牌子, 買mazda
買 toyota + sporty, mark x.
camry 做番尊 ...
mo9394 發表於 2018-1-22 14:27
其實睇返細佬LEXUS都知, 淨做LUXURY好難大賣同保值......
MARKX比CAMRY保值D唔在講, 就算係LEXUS新車, 本地GS/IS都比ES賣得多好多
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:27
真係寧願佢無入過AXIO......搞到做工程D公司車都唔買佢
都唔明為乜咁硬頸死唔入ALTIS甚至HATCHBACK版, 以香港人咁DIE HARD FANS MAZDA3真係唔會好似而家咁賣得咁多~
作者: jazz2014 時間: 2018-1-23 11:29
佢而家係做緊D咁既野WOR......
入好多唔同級數既7人車入黎, 細車1.5就用SPADE去食晒舊COROLLA同埋RACTIS ...
stevechau 發表於 2018-1-23 11:23
皇冠做van 的士 van仔 都爆廠,私車佢諗住做阿佛 夠啦 其他野 Camry spade 都係皮毛, rav4 有人要咪 order 囉
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:29
上代IS250就係, 個後座仲細個同期D1500仔......事關前排張凳做得太大張喇~
今代IS200T/300, 其實都已經去返新BM3系/BENZ C仔咁大架~
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:33
呢個都係CAMRY呢類車既死因......
後面原本係COROLLA SIZE既A4、3系同C仔, 而家都大架到成架CAMRY咁.....
而5系/E仔果D就大到好似十幾年前既S系/7系咁......
日本中房/中大型房車無左價格同級數比既優勢, 以前CAMRY呢個SIZE......
同價買歐洲車只能買細一級既入門SIZE, 而家人地個SIZE追到你咁大都係賣差不多錢......
再加上CAMRY賣點太單一......有個朵都好難賣~
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 11:37
呢樣好似已經講實左......GS個定位同ES&LS都近......
其實GS個位係應該要賣60甚至70萬以上....但而家仲係企住係4-50萬, ES想上呢個價都好難上....
應該其他地方都出現左呢個問題, 所以廠先至要佢死~
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-23 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilsonx9 時間: 2018-1-23 11:44
ES 早排做特價賣38萬幾
大家都係FF車, 又好似無乜理由用呢口價買呢部Camry
不過Sedan 市場真係萎縮左好多了, 30-40萬樓下都係MPV / SUV 天下
作者: Oops 時間: 2018-1-23 11:49
本帖最後由 Oops 於 2018-1-23 13:40 編輯
我持相反意見,無論前後座位既舒適度 E 仔一定好過 Camry, 尤其係腰部承托
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 12:31
1系始終係萬中無一既FR hot hatch,獨市生意實有人buy。
可惜下代話會轉做FF車,真係超錯!
其實BMW可以學Benz A-class咁一拆二,將FF既AT同GT歸落1系,2系做返FR coupe同got hatch。依家我望住2AT、2GT同時又諗起2 coupe真係好亂。
作者: 實頭 時間: 2018-1-23 12:32
老實講, 比得30蚊如果一炮過, 比我都拎多8蚊出ES, 如果堅持TOYOTA的話
ES default option 對比camry都值幾萬, 其他錢算係買LEXUS個brand 都抵
CAMRY學人sporty, 真係sporty 都買3系LCI啦
作者: 實頭 時間: 2018-1-23 12:34
廿幾萬4江寶馬, 係咁上下啦
A3 同 A200 味仲衰
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 12:40
二十萬公司車真係好難叫人買得落手。
要普通坐五人平平地買Kia Morning唔好?
要Toyota買Ractis唔好?尾箱又大又實用。
要四門之前好多建築公司買Tiida⋯⋯
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 12:52
如果計體型,ES同GS太接近,係有D自己打自己。
同級歐洲對手,FR有雙B,FF有燈廠,Lexus用兩部車打人即係話俾人知你仲未有一個自己既定位。
講真佢俾D心機搞好GS-F打響下名氣好過啦。如果要ES食埋GS批客無問題,唔該出返部四驅大馬力既ES-F撐下場先
作者: 實頭 時間: 2018-1-23 14:06
GOLF都係20蚊...
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 14:09
老實講, 二十葛/廿幾萬既公司車, 去晒WISH呀甚至NOAH/SERENA度啦......
TIIDA好歹真係叫坐5個人係最闊落既1500仔, 架車又尚算粗生.....
以前有RACTIS都可以話5門實用又有齋版平賣10幾萬就有......
而家?? 無理由叫人用架SPADE去做工程車/公司車丫~
MORNING就真係太細, 一兩個人要黎做腳就得.....坐盡4個已經頂, 5個人我諗有個要係"泰迪羅賓"先搞得掂~
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-23 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 14:15
ES同GS既問題, 就好似CAMRY同MARKX呢對兄弟咁囉~
兩者相對, 實際上ES定位比GS更老尷, 但美佬就可能學你地話齋睇ES頭多D~
FR有雙B, 其實呢兩代GS係夠料砌上去一個更接近既價去打歐洲FR SEDAN市場~
ES反而用黎同日本中房自相殘殺好過~
而LEXUS最近呢10年性格定位上都係定唔到型GALA......個BRAND本身賣豪......
但就出埋D車想SPORTY又唔夠SPORT, 賣豪又唔再GRAND, 連TREND都唔係好稱得上.....
即係一個中佬扮後生扮MK, 結果兩頭唔到岸, 加左價又賣少左車......自己都唔知自己想點
作者: stevechau 時間: 2018-1-23 14:16
唔計耐用性, 買GOLF齋版真係一絕~
真係要有返日本車耐用既, 至少二線都仲有萬記有SEDAN同HB頂一頂......
作者: 實頭 時間: 2018-1-23 14:20
如果粗用要5人十幾蚊日本車, 正常4門, 即係得番NOTE同jazz
作者: PPLd 時間: 2018-1-23 14:30
Mazda2 GVC 1.5 High HK$179,990
作者: 實頭 時間: 2018-1-23 14:39
呀我尋日坐uber, 坐MAZDA 2
空間感佢同jazz / note 唔同級, 細好多,同morning 坐唔到5個
但做工感覺到係比JAZZ好
作者: PPLd 時間: 2018-1-23 14:43
Then I guess Mazda 3 is too expensive...
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 15:22
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-1-23 16:04 編輯
今代LS先驚人,個樣都係口味問題,但夠膽一副V6一雞兩味打天下,真係膽識過人⋯⋯
呢個級別連一副V8偈都無得俾人揀,真係祝佢好運。
日本老家Toyota部世紀又縮皮行返V8無左V12,如果唔係其實可以拎佢衝出國際打下high end市場。
感覺近十年Lexus有D走火入魔,外形desgin同佢以往既客源背道而馳,想吸納年輕人客源,但未成功先趕走晒班中年客,兩頭唔到岸。
有心吸納年輕財俊客路就應該大力發展F版車,依家一副V8打天下感覺似人有我有hea做。
你話如果GS-F配LF-A副V10,肯定好多人流晒口水狗衝
依家既Lexus其實最接近既對手已經唔係雙B而係燈廠,但燈廠潮得來無依家既Lexus咁浮誇,比較易入口。
作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 15:25
除左新創建又有幾多公司咁有吉屎買VW做公司車?
當年DSG死波箱問題仲陰霾未散

作者: Man@MFHK 時間: 2018-1-23 15:27
本帖最後由 Man@MFHK 於 2018-1-23 16:04 編輯
Jazz可能太貴加上形象問題,見D公司依家寧願買Note。
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-23 19:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-23 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2018-1-23 19:21
豐田值$在個Logo
買得都係想少野維修
性能/安全性非佢地考慮原因
所以spec 幾out date
也會有人埋單
作者: stevechau 時間: 2018-1-24 09:35
坐UBER坐過, 唔SURE有無記錯, 好似真係有3個安全帶扣係後面, 不過就算話坐3個人, 坐得落先算啦~
作者: stevechau 時間: 2018-1-24 09:39
應該咁講, 做法唔同, M2係同JAZZ尚算係同級, 但M2唔係走空間大~
NOTE其實係走緊TIIDA(即係COROLLA)果個SIZE~
以JAZZ既車體, 做到咁大既空間, 其實相對上佢真係偷位偷得好勁......

